נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בילינסון מכון גנטי

>>
>>
שירות לקוחות בילינסון מכון גנטי טלפון
white-צור קשר שירות לקוחות בילינסון

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בילינסון מכון גנטי

white-צור קשר שירות לקוחות בילינסון

המכון לגנטיקה במרכז רפואי בילינסון ובמרכז שניידר לרפואת ילדים מספק שירותי ייעוץ גנטי ובדיקות גנטיות מכוונות ורחבות.

טלפון של שירות הלקוחות של בילינסון מכון גנטי

מספר הטלפון הינו:  

03-9376416

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-14:00 

מייל של שירות הלקוחות של בילינסון מכון גנטי

כתובת המייל הינה:

geneticrmc@clalit.org.il

צור קשר באתר של בילינסון מכון גנטי

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3vI9nt1

שירות הלקוחות בכתובת של בילינסון מכון גנטי

כתובת החברה הינה:

ז'בוטינסקי 39, פתח תקווה

צור קשר בפקס של בילינסון מכון גנטי

מספר הפקס הינו:

03-9377660

על בית החולים בילינסון

בית החולים בילינסון בפתח תקווה הוא אחד מבתי החולים הגדולים בישראל, והוא חלק מהמרכז הרפואי על שם יצחק רבין. בסמוך לבית החולים בילינסון נמצא גם במרכז לרפואת ילדים שניידר. בית החולים בילינסון מטפל בלמעלה מחצי מיליון מטופלים בכל שנה, והוא כולל כ-1,300 מיטות אשפוז ומספר רב של חדרי ניתוח, בתחומי רפואה רבים ומגוונים. בית החולים הוא חלק מקבוצת קופת החולים כללית ומנוהל על ידי קופת החולים.

מחלקות ומרפאות בבית החולים בילינסון

בית החולים בילינסון מכיל מספר רב מאוד של מחלקות ומרפאות, אשר מנוהלות על ידי מיטב הצוות הרפואי בישראל. בין המחלקות והמרפאות השונות של בילינסון אפשר למצוא גם מחלקת אונקולוגיה, מחלקת אורולוגיה, מחלקת ילדים, מחלקת כירוגיה, מחלקות פנימיות ומחלקת נשים. כל אחת מהמחלקות והמרפאות הללו פועל מסביב לשעון על מנת לספק שירות רפואי מיטבי למטופלי בית החולים.

בבית החולים בילינסון גם מחלקת רפואה דחופה (מיון) אשר אליה ניתן להגיע באופן עצמאי או באמצעות אמבולנס של מגן דוד אדום. מחלקת הרפואה הדחופה מעניקה טיפול רפואי לכ-160 אלף מטופלים בכל שנה, והיא פועלת 24 שעות ביממה, בכל אחד מימות השנה.

זימון תורים למרפאות בילינסון

בבית החולים בילינסון מספר רב של מרפאות אשר אליהן ניתן לקבוע תור בקלות ובמהירות באמצעות אתר האינטרנט של בית החולים בילינסון בכתובת האינטרנט www.hospitals.clalit.co.il/rabin. כך למשל, אפשר להשתמש באתר האינטרנט של בית החולים בילינסון כדי לקבוע תור למרפאת אולטרה סאונד, ביופסיה או אונקולוגיה. כמו כן, אפשר ליצור קשר עם מוקד זימון התורים של מרפאות בילינסון באמצעות טלפון מספר 03-9376666 או באמצעות פקס מספר 03-9372780. מוקד זימון תורים בילינסון פועל בין הימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים. אפשר ליצור קשר עם מוקד זימון תורים בילינסון גם באמצעות דואר אלקטרוני zimun-rmc@clalit.org.il.

בכל פנייה למוקד זימון תורים בילינסון, בטלפון או בדרכי יצירת קשר אחרות, חייבים הפונים לציין את שם המרפאה או המכון שאליו קיבלו הפנייה ואת הסיבה הרפואית להפניה. לאחר קביעת התור, ובעת ההתייצבות במרפאה או במכון, כל מטופל נדרש להביא עימו טופס התחייבות מקופת החולים (טופס 17), מכתב הפנייה מרופא וכן כל תוצאות רלוונטיות של בדיקות קודמות שנערכו במסגרת הבירור הרפואי.

יצירת קשר עם בית החולים בילינסון

לעיתים נדרשים המטופלים או בני המשפחה שלהם ליצור קשר באופן ישיר עם המחלקה או המרפאה הרלוונטיים בתוך בילינסון. לשם כך, יכולים המטופלים או בני המשפחה שלהם להתקשר למודיעין בילינסון בטלפון 03-9376222 על מנת לברר את הפרטים הרלוונטיים ליצירת קשר ישיר עם המרפאה או המחלקה. כמו כן, לבית החולים בילינסון מרכזייה ראשית אשר באמצעות אפשר להעביר את שיחת הטלפון על המחלקה או המרפאה הרלוונטיים, בטלפון מספר 03-9377377.

כמו כן, לבית החולים בילינסון מוקד שירות וקשרי לקוחות ייעודי, אשר נועד לטפל בפניות שונות של מטופלים או בני משפחתם. למשל, אפשר לפנות למוקד כדי להתלונן על יחס לא הולם במהלך הביקור בבית החולים, כדי לברר פרטים על איש צוות רפואי אשר העניק טיפול, או כדי לברר פרטים נוספים וכלליים על בית החולים כמו דרכי הגעה. כדי ליצור קשר עם שירות לקוחות בילינסון יש להתקשר לטלפון מספר 03-9376363 או בפקס מספר 03-9376364.

בנוסף, לפעמים נדרשים מטופלי בית החולים בילינסון לפנות באמצעות דואר אל בית החולים, למשל במקרים שבהם יש צורך להעביר פיזית צילומים או בדיקות רפואיות אשר לא ניתן לשלוח באמצעות דואר אלקטרוני. במקרים כאלה, אפשר לפנות לבית החולים בילינסון בדואר אל בכתובת מרכז רפואי רבין, רחוב ז'בוטינסקי 39, פתח תקווה, מיקוד 4941492.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות בוא נעוף
שירות לקוחות חברות תעופה

שירות לקוחות בוא נעוף טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בוא נעוף דף הבית בוא נעוף ,אפליקציה איכותית המציעה לכם דילים שווים: חבילות נופש, טיסות וטיולים מאורגנים מבט

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של בילינסון מכון גנטי

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של בילינסון מכון גנטי רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של בילינסון מכון גנטי. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של בילינסון מכון גנטי, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של בילינסון מכון גנטי, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של בילינסון מכון גנטי, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.