נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית חבד אשדוד

>>
>>
שירות לקוחות בית חב"ד אשדוד טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

בית חב"ד הוא מרכז אזורי של חסידות חב"ד המנוהל על ידי שליח חב"ד המקומי. מטרת בתי חב"ד לעזור ולתמוך ביהודים בתחומים מגוונים, בעיקר בענייני יהדות. בתי חב"ד הראשונים הוקמו ב־1950.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בית חבד אשדוד

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של בית חבד אשדוד

מספר הטלפון הינו:  

058-477-0226

מייל של שירות הלקוחות של בית חבד אשדוד

כתובת המייל הינה:

mcashdod@gmail.com

צור קשר באתר של בית חבד אשדוד

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3OlVvNa

שירות הלקוחות בכתובת של בית חבד אשדוד

כתובת החברה הינה:

קניון הסיטי, שדרות מנחם בגין 1, אשדוד

מסנג'ר של שירות הלקוחות של בית חבד אשדוד

הפייסבוק של שירות הלקוחות של בית חבד אשדוד

שם דף הפייסבוק הינו:

חב"ד אשדוד

האינסטגרם של שירות הלקוחות של בית חבד אשדוד

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

beit.chabad

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של בית חבד אשדוד

שם ערוץ היוטיוב הינו:

בית חב"ד

הטוויטר של שירות הלקוחות של בית חבד אשדוד

חשבון הטוויטר הינו:

בית חבד

הטיקטוק של שירות הלקוחות של בית חבד אשדוד

שם חשבון הטיקטוק הינו:

chabad

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של בית חבד אשדוד

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של בית חבד אשדוד רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של בית חבד אשדוד. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של בית חבד אשדוד, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של בית חבד אשדוד, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של בית חבד אשדוד, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.