נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מטרונית חיפה

>>
>>
שירות לקוחות מטרונית חיפה טלפון

המֶטרונית היא מערכת אוטובוסים מהירה ונעשה בה שימוש באוטובוסים מפרקיים, הנעים לאורך רוב דרכם על מסלולים ייעודיים לתחבורה ציבורית. המטרונית משרתת את הקריות, מפרץ חיפה, העיר התחתית, הדר, מערב חיפה, נשר ויגור

צור קשר שירות לקוחות מטרונית

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מטרונית חיפה

צור קשר שירות לקוחות מטרונית

טלפון של שירות הלקוחות של מטרונית חיפה

מספר הטלפון הינו:  

04-6250777

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-18:00 | ו': 8:00-13:00

מייל של שירות הלקוחות של מטרונית חיפה

כתובת המייל הינה:

customerservice@dannorth.co.il

צור קשר בפקס של מטרונית חיפה

מספר הפקס הינו:

04-6250736

איך מבררים על הגעה ממקום למקום בחיפה?

אי אפשר לגור באזור חיפה והקריות ולא להכיר את המערכת של מטרונית, התחבורה הציבורית אשר חולשת על כל האזור הזה ומסייעת לאינספור אנשים להגיע בבטחה ובמהירות ממקום למקום. מהפכת הרב קו שהתרחשה בכל רחבי ישראל לפני אי אילו שנים הפכה את הנסיעה בתחבורה הציבורית ליעילה, מהירה וכזאת שמתאימה כמעט לכל אחד והיא גם נתמכת באפליקציות שמסייעות לקבל מידע בזמן אמת על עיכובים, על זמני הגעת האוטובוסים ועל תכנון הנסיעה הדרוש. 

למרות כל זה ובעצם בנוסף לכל זה – מטרונית מעמידה לרשות ציבור הלקוחות והנוסעים שלה מערך של שירות לקוחות טלפוני, שכן יש מי שפחות נוח לו להתבסס על הטכנולוגיה המתקדמת בחיי היומיום וקל לו יותר להתקשר ולשאול את השאלה הדרושה לו. כל שאלה או עניין שאפשר לברר דרך האפליקציות ורשת האינטרנט אפשר גם לברר דרך מטרונית טלפון 073-2226135 וכך לצאת לדרך עם כל המידע הדרוש אודות הנסיעה.

בירורים טלפוניים שעדיין לא חלפו מן העולם

חברה גדולה כמו מטרונית שהלקוחות שלה מסתמכים על מידע שהם צריכים לקבל ככל האפשר בזמן אמת חייבת להעמיד לרשותם כמה וכמה ערוצי יצירת קשר על מנת שאחרון הלקוחות שמשתמשים בתחבורה הציבורית ימצא דרך נוחה ליצור קשר או לקבל את המידע הדרוש לו. מי שבדרך כלל יוצר קשר עם מטרונית חיפה טלפון 073-2226135 אלה אנשים מבוגרים יותר או כאלה שהשפה העברית היא לא שפת האם שלהם כך שדווקא האינטרנט והטכנולוגיה המתקדמת כלל לא מתאימות עבורם. אם לפעמים נדמה שמערכי המוקדים הטלפוניים כבר לא רלוונטיים בתקופה זו של החיים הרי שאין זה נכון ובהחלט יש אנשים שצריכים ליצור קשר טלפוני וזו הדרך הכי נוחה וקלה עבורם לקבל את המידע הדרוש להם. 

דרך הטלפון הרבה יותר נוח להתבטא ולשאול שאלה מפורשת, מה שפחות אינטואיטיבי ונוח דרך אפליקציה או אתר אינטרנט, נוחים וידידותיים ככל שיהיו. במוקדים השירותים יש גם נציגים שדוברים את השפות האחרות הפופולריות במדינה וכך מי שהעברית אינה שגורה בפיו בהחלט יכול לשוחח עם נציג שדובר את השפה שנוח לו יותר להתנהל בה וכך הוא בטוח יקבל את המענה שהוא צריך, ללא שום תקלות. בבירור מידע אודות תחבורה ציבורית יש חשיבות גבוהה להבנה מדויקת של כל הדרוש, שכן אם הלקוח לא הבין היטב את מה שהוא רצה לברר הוא עלול למצוא את עצמו מתקשה להגיע למקום שהוא צריך להגיע אליו, מה שיהיה כרוך בלחץ נפשי ומתח בעודו מנסה ליצור קשר מחודש עם המוקד כדי לברר את אותו המידע פעם נוספת.

לדעת שמגיעים ממקום למקום בבטחה ובדרך הטובה ביותר

אין זה מובן מאליו לדעת בדיוק לאם להגיע כדי לעלות על האוטובוס הנכון ואיך לשלב בנסיעה אחת יותר מאמצעי תחבורה ציבורית אחד. בנוסף לכך – בחיפה והקריות זה מאתגר שבעתיים בשל מגוון רחב של קווים שקיימים והווידוא שצריך לבצע שאכן התכנון הוא להגיע למקום הנכון ובזמן הנכון. אין זה פשוט כאשר נתקלים במצבים מאתגרים שקורים מעכשיו לעכשיו כמו עומסי תנועה, שיבושים כאלה ואחרים שקורים בדרכים ואי אפשר לצפות אותם מראש וכמובן שינויים של הרגע האחרון בלוחות הזמנים של אותם אמצעי תחבורה ציבורית. ברגע שמבינים שתמיד יש אל מי לפנות כדי לקבל תשובות ומענה – אין ספק שזה יהיה הרבה יותר קל ונוח והכי חשוב – שאפשר יהיה להתבסס על המידע שמקבלים ולנסוע בראש שקט מכל מקום לכל מקום וכמובן בכל שעה.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות משרד התחבורה
שירות לקוחות ממשלה ומוסדות

שירות לקוחות משרד התחבורה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד התחבורה דף הבית משרד התחבורה והבטיחות בדרכים הוא המשרד האחראי מטעם הממשלה על ניהול התשתית התחבורתית במדינה,

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מטרונית חיפה

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מטרונית חיפה רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מטרונית חיפה. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מטרונית חיפה, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מטרונית חיפה, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מטרונית חיפה, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.