נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מי עדן

>>
>>
שירות לקוחות מי עדן טלפון
מי עדן שירות לקוחות לוגו

מי עדן הינה מותג מים מינרליים.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מי עדן

מי עדן שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של מי עדן

מספר הטלפון הינו: 

5335*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:30-16:30 

מספר טלפון נוסף- 03-5777804

להצטרפות למי עדן 2929*

שירות לקוחות ב-SMS של מי עדן

מספר הטלפון ל-SMS הינו:

052-8265155

צור קשר באתר של מי עדן

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3kSWNDp

הוואצפ של שירות הלקוחות של מי עדן

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

052-8265155

הפייסבוק של שירות הלקוחות של מי עדן

שם דף הפייסבוק הינו:

מי עדן

האינסטגרם של שירות הלקוחות של מי עדן

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

meyeden

אודות מי עדן

מי עדן היא המים המינרליים הראשונה בישראל. היא משווקת מים מינרליים ללקוחות בארץ ובחו"ל, הן בבקבוקים והן בכדים המשמשים למתקני מים ביתיים ומשרדיים. החברה שואבת את המים המינרליים מעין סוליקה שבגולן, והמפעל שלה שוכן בעיר קצרין.

שירותי מי עדן

מי עדן מספקת ללקוחותיה מגוון פתרונות בעולמות המים והשתייה. מוצר הדגל שלה הוא בר מים ביתי, שאליו מגיעים כדי מים של מי עדן בכדים בשני גדלים באמצעות מערך חלוקה המגיע לכל הארץ. בנוסף, מי עדן משווקת בקבוקי מים משפחתיים ואישיים, וגם מכונות קפה וקפסולות קפה של לוואזה.

שירות לקוחות מי עדן

מי עדן מספקת ללקוחותיה שירות לקוחות לכל המוצרים אותם החברה משווקת, ובנוסף מאפשרת להם לבצע פעולות באמצעות אתר אינטרנט ואף אפליקציה יעודית. שירות לקוחות מי עדן בטלפון *5335 או 03-5777804 זמין ללקוחות החברה בימים ראשון עד חמישי בין השעות שמונה וחצי בבוקר ועד ארבע אחר הצהריים. ניתן לפנות למי עדן טלפון 055-7000944 בהודעת טקסט, ולקבל שיחה חוזרת מנציג של החברה תוך יום עסקים אחד ממועד שליחת ההודעה. בנוסף, שירות לקוחות מי עדן פעיל גם באפליקציית ווטסאפ, בטלפון 054-2514703. מוקד הווטסאפ של מי עדן פעיל בימים ראשון עד חמישי בין שמונה וחצי בבוקר לשלוש אחר הצהריים. לבד מאמצעי ההתקשרות האלה, ניתן לפנות לחברה גם באמצעות טופס פנייה מקוון באתר האינטרנט בכתובת https://www.meyeden.co.il/serv. הנהלת מי עדן יושבת

לקוחות חדשים מי עדן

לקוחות המעוניים להצטרף למי עדן ולהזמין ברי מים או שירות כדים, יכולים להתקשר למי עדן בטלפון *2929. מוקד השירות ללקוחות חדשים פעיל בימים ראשון עד חמישי בשעות תשע בבוקר ועד חמש בערב, ובימי שישי וערבי חג מתשע בבוקר ועד שתיים עשרה בצהריים. ניתן להצטרף גם באמצעות מילוי טופס מקוון באתר האינטרנט בכתובת https://www.meyeden.co.il/, ונציג החברה יחזור אליכם.

ביצוע פעולות באתר

מי עדן מאפשרת ללקוחותיה לקבל שירות 24 שעות ביממה באמצעות אתר האינטרנט של החברה בכתובת https://www.meyeden.co.il/. לקוחות יכולים להירשם לאתר ולהיכנס לאזור האישי באמצעות הזנת שם משתמש מייל וסיסמה. באזור האישי ניתן לבע הזמנה חדשה בימי החלוקה, או לבקש הזמנה דחופה. ניתן לשנות הזמנה קיימת ולעדכן את כמות הכדים המוזמנים. ניתן לראות את ההזמנות הקודמות שבוצעו, ואף לשכפל אותן, או ליצור הזמנה קבועה שתגיע בימי החלוקה ללא צורך בכניסה לאתר לפני כל הזמנה. מי עדן השיקה גם יישומון (אפליקציה) ייעודית, שבה ניתן לבצע את מגוון הפעולות כמו באתר מהטלפון האישי ובממשק נוח וידידותי למשתמש.

אחריות סביבתית ושמירה על הסביבה במי עדן

הנהלת מי עדן הצהירה על כוונת החברה לשמור על הסביבה היכן שאפשר ולפעול באחריות סביבתית תוך עמידה בתקנים ירוקים וצמצום טביעת הרגל הפחמנית שלה. מי עדן הצהירה כי היא צימצמה את כמות הפלסטיק בבקבוקי החברה וכיום בקבוקי מי עדן עשויים מ25% פלסטיק ממוחזר. 45% מצריכת החשמל למפעל מי עדן מגיעה מטורבינות הרוח ברמת הגולן, וכך הם מקפידים להשתמש באנרגיה ירוקה. המלגזות במפעל מוחלפות בימים אלה למלגזות הפועלות על חשמל ולא על דלקי מאובנים, וקרטונים בשימוש המפעל מועברים למחזור לאחר תום השימוש בהם. מאז הקמתה, מי עדן משתמשת בכדי מים רב פעמיים, ודואגת לאסוף מהלקוחות את כדי המים שהסתיימו, לנקות אותם ולמלא מחדש. כאשר כדי המים יוצאים משימוש הם מועברים למחזור. גם משטחי העץ במפעל הם משטחים בשימוש חוזר, והפסולת מועברת למחזור לאחר מיון.

המים של מי עדן

מי עדן שואבת מאז שנת 1983 מים מעיין סוליקה שהתגלה ברמת הגולן בשנת 1980. מקור המים, שנמצא בדרום רמת הגולן וזכה לשם עדן 1, נמצא 300 מטר מתחת לפני האדמה. בזכות חלחול המים דרך סלעי הבזלת המאפיינים את הרמה, המים מועשרים באופן טבעי במינרלים יחודיים וזוכים לטעמם האהוב. במים המינרליים של מי עדן קיימים המינרלים סידן, מגנזיום ואשלגן ובזכות הרכב המים הייחודי הם נספגים בגוף בצורה מיטבית ותורמים למערכות הגוף השונות.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות אלבומבום
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות אלבומבום טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אלבומבום דף הבית אלבום דיגיטלי איכותי בעיצוב עצמי. התוכנה קלילה פשוטה להפעלה ובחינם – נסו עכשיו. מבט מהיר

קרא עוד »

ביקורות על החברה

14 תגובות

  1. השירות הכי מזעזע שיכול להיות! אי אפשר בשום אופן להשיג אתכם בטלפון. מקבלים מיכליעם אחרים ממה שביקשנו, וזה אבוד, כי אי אפשר ליצור אתכם קשר.
    שולה וויספר

  2. שלום רב,

    לאחר שיחה נוספת עם מוקד שירות הלקוחות של מי עדן הפעם עם גברת ליאת מצוות הדס, אני מצרפת לכם לינק להצעת חוק שמאפשר ללקוח לשמוע שיחות מוקלטות של המוקד לפי דרישת הלקוח.
    מיותר לציין שהשירות שקיבלתי לאורך כל הדרך מהשנייה שעשיתי מנוי היה לקוי -זה התחיל באיחור של המתקין,ואז המכשיר לא חימם-עוד זמן שבזבזתי- כד סדוק- נהג חלוקה שלמרות שביקשתי להוריד אצלי פחות כדים כל פעם התעקש להוריד 3 בטענה שאף אחד לא עדכן אותו וזה תופס לי מקום באוטו… אז שיהיה אצלי כי אצלי (כי אצלי זה נהיה שקוף ולא מפריע) לאחר מכן ביקשתי עוד פעם להוריד אצלי פחות כדים עוד פעם לא קרה,ואז התחילו תשובות לא נעימות ותשובות החוצפה… עד שהגענו לאסוף של המכשיר ביקשתי שיאספו את המכשיר כי אני לא מרוצה כי כל הבית שלי הכדים שלכם ,קבענו מועד 1.6.2023 ואף אחד לא הגיע לאסוף מאותו היום אני מנסה לקבוע מועד חדש כל יום אני מתקשרת מבזבז שעות על המתנה ומענה שאני מקבלת אם בכלל, עד שכבר קבענו ל 22.6.2023.
    אני בכל פעם חזרתי וביקשתי ולא פעם אחת שאני רוצה לשמוע את הקלטות שיחות שלי עם כל נציג מתחילת ההתקשרות שלי איתכם ועד עצם היום הזה זה לא קרה זה אחד וביקשתי גם לקבל פיצוי על כל עוגמת נפש שאני כבר במשך נכון להיום 17 ימים חובה מולכם עם האיסוף מכשיר אני דורשת לקבל הזמנה להגיע אליכם לשמוע את השיחות שלי עם הנציגים שאיתם שוחחתי מתחילת ההתקשרות שלי מולכם אני דורשת פיצוי על עוגמת נפש שגרמתם לי כמעט חודש האחרון על כל העצבים שהוצאת עם לי ותסכול שהבאתם אותי עד דמעות!
    אני דורשת התנצלות של נציג האחרונה שוחחתי איתה שקוראים לה ליאת מצוות הדס שהיא נתקע לי טלפון בפנים וצרחה עליי כאילו אני חברה שלה מהשכונה .

  3. לכבוד מי עדן לא קיבלנו כדים הרבה זמן ואני רשמתי את המספר פלאפון שלי במוקד ואף אחד לא חוזר אלי אתם התקשרתי כל השבוע ואף אחד לא חוזר אלי

  4. חוצפה של חברה לא עונים לטלפון שעתיים,למרות שמסרתי טלפון לחסור אליי כבר שבוע הם לא חזרו אליי

  5. מישהו מכיר חברה אחרת של מים שכן נותנת שירות ?
    שלא יודעת רק לקחת כסף בזמן.
    שלא נותנת ללקוחות שמשלמים כסף לחכות שעות בטלפון.
    שכן חוזרת ללקוחות בטלפון.
    חברה שמכבדת.
    חברה שלא עושה את עצמה לזבל?

  6. אם לא תתחילו לענות ולחזור ללקוחות נלך לחברות אחרות ,
    ונדאג שגם אחרים יעשו את זה, הגזמתם וזה ממש לא נסבל.
    זה נשמע שאתם לפני פשיטת רגל.

  7. מאוד מעוניינית בשירות ! צרו איתי קשר טלפוני תודה, סשה 052-6415816

  8. השירות שלכם הוא מתחת לכל ביקורת: אין מענה טלפוני, אספק המים לא מתבצעת ואם כבא מביאים מים – אז בכדים גדולים. גם כעת אני על טלפון המצלצל אצלכם כבר 15 דקות ללא שום מענה. הכוכבית 5335 – איננה ניתנת אפילו לחיוג.
    אני שוקל לעזוב אתכם ולחסוך לי את ה – 140 ש"ח המרגיזים והמיותרים שאני משלם לכם מדי חודש. לא פלא על הפרסומים שאתם קרובים לסגירת עסקכם כי בשרות שכזה אין מה להמשיך אתכם.

  9. המפיץ חייב לשלוח SMS על כמות הכדים שנלקחו, וכמות כדי מים שנמסרו ולבקש אישור בהודעה חוזרת. תגובה זו בעקבות חיוב גבוה מהתכולה שנמסרה, כאשר החיוב מופיע רחוק מאד ממועד מתן השירות, ובנוסף שירות לקוחות גרוע מאד, השירות בוואטספ מוגבל מאד והתגובה מאוחרת מאד. מתאים יותר לחברה ממשלתית ולא לחברה פרטית, קחו עוד שקל לכד מים ותנו שירות הולם – ממש בושה לצורת הניהול.

  10. נא לשלוח לי כתובת מייל של שרות הלקוחות,ברצוני לשקף חוסר מתן שרות למנוי מס 5015666
    אילן הרץ ת.ז 022883391
    חוסר התיחסות, אי מתן שרות, וחוסר מענה

  11. זה חודש שאני מנסה להתנתק ממי עדן. אין דרך לתקשר איתם. פקס לא עובד, טלפון מיידי לא מחובר, משאירים מספר ולא חוזרים בשיחה חוזרת. ממשיכים לשלוח כדים כאילו כלום לא קרה.
    אנא הצילו ושחררו אותי ממי עדן. אני לא רוצה להלבין את פניכם בפייסבוק.
    אנא חזרו אלי לסגירת חשבון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מי עדן

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מי עדן רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מי עדן. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מי עדן, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מי עדן, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מי עדן, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.