נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית מלון מרון חיפה

>>
>>
שירות לקוחות בית מלון מרום חיפה טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

מלון מרום (Marom Hotel) הוא מלון שקט שנמצא בניהול משפחתי וממוקם בשכונה יוקרתית על הר הכרמל בחיפה. מקום האירוח מוקף בגנים ומציע טרסת שמש, חניה בחינם ואינטרנט אלחוטי בחינם.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בית מלון מרום חיפה

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של בית מלון מרום חיפה

מספר הטלפון הינו:  

 050-772-1030

צור קשר באתר של בית מלון מרום חיפה

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/39vZDer

שירות הלקוחות בכתובת של בית מלון מרום חיפה

כתובת החברה הינה 

פלמ"ח 51, חיפה

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות ממשלה ומוסדות

שירות לקוחות משרד הבריאות טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד הבריאות דף הבית משרד הבריאות נושא באחריות הממלכתית להבטחת הבריאות לתושבי המדינה. המשרד קובע את המדיניות בתחום שירותי

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של בית מלון מרום חיפה

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של בית מלון מרום חיפה רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של בית מלון מרום חיפה. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של בית מלון מרום חיפה, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של בית מלון מרום חיפה, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של בית מלון מרום חיפה, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.