נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בלומברג ישראל (Blomberg)

>>
>>
שירות לקוחות בלומברג ישראל (Blomberg) טלפון

בלומברג ישראל (Blomberg) היא מוצרים חשמל לבית כמו:מדיח,מייבש,מכונת כביסה ועוד..

צור קשר שירות לקוחות בלומברג

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בלומברג ישראל (Blomberg)

צור קשר שירות לקוחות בלומברג

טלפון של שירות הלקוחות של בלומברג ישראל (Blomberg)

מספר הטלפון הינו:

03-6508282

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

מייל של שירות הלקוחות של בלומברג ישראל (Blomberg)

כתובת המייל הינה:

 info@ralco.co.il

צור קשר באתר של בלומברג ישראל (Blomberg)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3kY0veH

שירות הלקוחות בכתובת של בלומברג ישראל (Blomberg)

כתובת החברה הינה:

המצודה 31, אזור

צור קשר בפקס של בלומברג ישראל (Blomberg)

מספר הפקס הינו:

03-6508245

בלומברג היא מוצרי חשמל גרמנית, המייצרת מוצרי חשמל ביתיים ובהם מקררים, מכונות כביסה, מייבשים, כיריים גז וחשמליים, מדיחי כלים ועוד. בלומברג קיימת מאמצע המאה ה-19, והיא היתה החברה הראשונה בעולם לייצר מכונת כביסה אוטומטית לחלוטין, אותה הציגה בשנות השמונים של המאה העשרים. מוצרי החברה זוכים לביקורות מעולות בקרב צרכנים וטכנאים כאחד, והיא ידועה באיכות ובאמינות של מוצריה. בישראל, מוצרי בלומברג מיובאים ומשווקים בלעדית על ידי ראלקו, שגם מספקת אחריות רשמית למוצר.

רכישת מוצרי בלומברג

ניתן לרכוש את מוצרי בלומברג ברשתות החשמל ברחבי הארץ, ביניהם א.ל.מ, סבוי ועוד. בנוסף, ניתן לאתר באמצעות אתר האינטרנט של החברה את החנות הקרובה לבית הלקוח שבו הוא מעוניין לראות את המוצרים ולבצע את הרכישה. באתר ניתן להזין בטופס ייעודי את האזור ואת העיר שבה תרצו לרכוש, ולקבל תוצאות המתאימות את החיפוש, ובהם גם פירוט על כתובת וטלפון החנות. בנוסף, ניתן לחפש גם באילו אתרי אינטרנט נמכרים מוצרי בלומברג ולהיכנס לאתר האינטרנט מתוך אתר החברה. את הטופס ניתן למצוא בכתובת https://blomberg.co.il/stores/.

שירות לקוחות בלומברג

בלומברג מספקת ללקוחותיה שירות לקוחות במגוון ערוצים בהם ניתן ליצור קשר עם החברה. טלפון שירות לקוחות בלומברג במספר 03-6508282 מספק מענה ללקוחות המעוניינים להתקשר באמצעות שיחת טלפון. ניתן לשלוח פקס למספר 03-6508245, או לשלוח דואר אלקטרוני עם פרטי הפנייה לכתובת info@ralco.co.il. בנוסף, ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בלומברג באמצעות השארת פרטים בטופס פנייה מקוונת באתר האינטרנט של החברה בכתובת www.blomberg.co.il. לאחר השארת הפרטים נציג יחזור אליכם באמצעות שיחת טלפון. משרדי בלומברג יושבים ברחוב המצודה 31, אזור. מיקוד 58001, וניתן כמובן גם לשלוח פניות לא דחופות באמצעות דואר ישראל.

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בלומברג במגוון נושאים, ביניהם, תאום שירות, תיאום התקנה, הדרכה בנוגע למוצרים, בירור אחריות, רכישת חלקי חילוף, בירור מידע על אספקת מוצרים ועוד.

שירות תיקונים והזמנת טכנאי למוצרי בלומברג

לקוחות הנתקלו בתקלה במוצר של בלומברג בביתכם, ניתן להזמין טכנאי מוסמך של בלומברג כדי לטפל במוצר ולפתור את התקלה. שירות מרום היא החברה המספקת שירות תיקונים וטכנאים לבלומברג וניתן להתקשר אליהם ישירות כדי להזמין טכנאי בלומברג.

שירות הטכנאים מגיע לבית הלקוח, משתמש בחלפים מקוריים של בלומברג ומספק אחריות רשמית לתיקון מוצרי החברה. על מנת ליצור קשר עם שירות מרום יש להתקשר לטלפון של שירות תיקונים בלומברג בטלפון 072-3974473 ולהזמין טכנאי. ניתן ליצור קשר עם החברה גם באמצעות אתר האינטרנט בכתובת https://marom-serv.co.il/blomberg-service/ , שם ניתן למלא פרטים בטופס יעודי ונציג החברה יחזור אליכם.

קטלוג מקוון ופרטים על המוצרים של בלומברג

באתר בלומברג בכתובת www.blomberg.co.il קיים קטלוג מקוון ובו פרטים רבים על כל אחד ממוצרי החברה הנמכרים בישראל. לקוחות הגולשים באתר יכולים להיכנס למגוון הקטגוריות השונות ולקרוא פרטים טכניים על כל מוצר כמו נפח, גודל, מידע על צריכת האנרגיה, דירוג הרעש, והפונקציות השונות של כל מכשיר. בקטלוג גם ניתן להיכנס ולראות היכן ניתן לרכוש את המוצר.

מרכזי שירות מוצרי בלומברג

בלומברג עובדת בשיתוף פעולה עם מרכזי שירות ברחבי הארץ אליהם ניתן להביא את המוצרים באופן עצמאי ולקבל תמיכה ותיקונים בכפוף לאחריות החברה. מרכזי השירות פועלים בכל אזורי הארץ ומספקים מענה רחב למגוון התקלות. מידע על מרכזי השירות, כתובתם והטלפון שלהם ניתן למצוא באתר בלומברג בכתובת www.blomberg.co.il, תחת הקטגוריה מרכזי שירות. באתר טופס מקוון שבו ניתן למלא את האזור והעיר שבו תרצו למצוא מעבדת שירות ולאחר בחירת הפרטים שליחת הטופס תעלה תוצאה של מרכז השירות הקרוב ופרטיו.  

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

3 תגובות

  1. שלא תתקרבו למוצרים של בלומברג. השירות שלהם אחד הגרועים שקיים בשוק. חודש מחכה לתיקון מייבש שנרכש לפני פחות משנה . ואף אחד לא חוזר אלי ולא עונה לי

  2. שירות נורא.
    לא ממליץ.
    הזמנתי מכונת כביסה, כתוב על זה שאין לפתוח לבד, צריך להזמין טכנאי, ואין להם טכנאי בשבוע הקרוב..
    יש להם טכנאי לעוד 11 ימים.
    הגיוני?
    תחליטו לבד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של בלומברג ישראל (Blomberg)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של בלומברג ישראל (Blomberg) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של בלומברג ישראל (Blomberg). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של בלומברג ישראל (Blomberg), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של בלומברג ישראל (Blomberg), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של בלומברג ישראל (Blomberg), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.