נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בנק משכן

>>
>>
שירות לקוחות בנק משכן טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

מרשת בנק הפועלים.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בנק משכן

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של בנק משכן

מספר הטלפון הינו: 

2409*

זמינים בשעות ובימים:

א'-ה': 9:00-17:00
 

מספרי טלפון נוספים: 

פתיחת חשבון- 2407*

אפליקציית ביט- 6428*

פנייה לבנקאי- 2407*

צור קשר באתר של בנק משכן

כתובת האתר הינה:

https://www.bankhapoalim.co.il/he/contact-us

הוואצפ של שירות הלקוחות של בנק משכן

האינסטגרם של שירות הלקוחות של בנק משכן

poalimbank

ליצירת קשר ברשתות החברתיות של בנק הפועלים:

הטוויטר של שירות הלקוחות של בנק משכן

Bank Hapoalim

צור קשר באפליקציית Google play של בנק משכן

בנק הפועלים – ניהול החשבון

 

צור קשר באפליקציית Appstore של בנק משכן

ניהול החשבון – בנק הפועלים 

צור קשר עם בנק משכן

בנק משכן הוא בנק למשכנתאות בלבד שהוקם על ידי בנק הפועלים ושיכון עובדים בשנת 1951 בשם "בנק משכנתאות לשיכון בע"מ". בשנת 1976 בנק הפועלים רכש את הבעלות המלאה על הבנק ולאחר מכן, בשנת 1980, חליך את שמו הרשמי ל"משכן- בנק הפועלים למשכנתאות. בשנת 2004 רכש בנק הפועלים גם את המניות ואגרות החוב של בנק משכן שהונפקו להשקעת הציבור בבורסה ובנק משכן סופח לבנק הפועלים והפך לזרוע שלו למשכנתאות. אם אתם לקוחות בנק משכן בעבר ייתכן שאתם עדיין משלמים משכנתא שלקחתם עוד לפני האיחוד המלא של בנק משכן עם בנק הפועלים אך את השירות שלכם מאז תקבלו דרך בנק הפועלים למשכנתאות שהוא בעצם בנק משכן לשעבר. מספר הטלפון של שירות הלקוחות ללקוחות שבבעלותם משכנתא של בנק הפועלים למשכנתאות – מה שמחליף היום את בנק משכן הוא 03-6532401 או במספר המקוצר 2401* והוא זמין בימים א-ה בין השעות 8:30-15:30. בימי שישי וערבי חג המוקד סגור.

אם עוד אין לכם משכנתא של בנק משכן

מעטים מאוד הזוגות הצעירים בימינו שתדברו איתם על קניית בית והם לא יגידו לכם שזה נראה כמו חלום רחוק שלא נראה באופק. אם אתם מהזוגות שכן הצליחו להתמיד, להשקיע, לחסוך ואז לקבל ירושה שתסגור לכם את ההון העצמי, כנראה שאתם מקבלים הצעות למשכנתא ממגוון רחב של בנקים כדי לדעת מי מהם מציע את המשכנתא הטובה והמשתלמת ביותר בשבילכם. בסופו של דבר, כשמדובר בסכומים כאלה ובפריסה כזו של תשלומים ההבדל בין בנק לבנק יכול לעלות לכם עשרות אלפי שקלים ואפילו יותר. בנוסף, יכול להיות שכבר עברתם את הסרט הזה עם קניית בית ולקיחת משכנתא ראשונה ועכשיו אתם רוצים רק למחזר את המשכנתא בתנאים טובים יותר או לגרור אותה לטובת בית חדש אליו אתם רוצים לעבור. לכל אחד מהמקרים האלה יש לבנק משכן (היום בנק הפועלים למשכנתאות) מספר טלפון נפרד ומספרו: 03-6532408 או בשיחת חינם למספר הקליט יותר: 1-800-800-700. בנוסף, יש לאגף זה גם מספר מקוצר שמספרו 2408*. המוקד למשכנתאות חדשות, מיחזור וגרירת משכנתא של בנק משכן זמין בימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:00 והוא אינו פעיל בימי שישי ובערבי חג.

סניפי בנק משכן

כפי שכבר ציינו, בנק משכן כיום הוא חלק מבנק הפועלים ובעצם סניפי בנק משכן לשעבר הם סניפי בנק הפועלים הנוכחיים. לבנק הפועלים סניפים הפזורים ברחבי הארץ בהם ניתן לקבל שירות במגוון רחב של תחומים בנקאיים ובחלקם לקבל עזרה ושירות בתחום המשכנתאות. חשוב לציין כי יש לקבוע פגישה בסניף עם בנקאי לפני ההגעה ולוודא שהסניף אליו אתם מגיעים מציע בכלל שירות בתחום המשכנתא. לא יהיה נעים לפנות לזה יום, לחכות ליום הזה, לבטל עבודה ולהכין טפסים רק כדי שתגיעו ותבינו שאתם לא במקום הנכון או לא בזמן הנכון. לבירור על הסניפים הקרובים אליכם ועל השירותים הפעילים בהם תוכלו להכנס לאתר של בנק הפועלים ולבדוק היכן תוכלו לקבל את שירותיו של בנק משכן. לרשימת הסניפים המלאה הכנסו: https://www.bankhapoalim.co.il/he/branches/.

בנק משכן במדיה החברתית

את בנק משכן לא תמצאו באופן עקרוני ברשתות החברתיות אך תוכלו להתכתב עם נציגיו במסנג'ר ולקבל מהם שירות ומענה בקשר לבנק הפועלים באופן כללי ובקשר לבנק הפועלים למשכנתאות (בנק משכן לשעבר) בפרט. לשליחת הודעה למסנג'ר של בנק משכן לחצו על הקישור: http://bit.ly/MessengerBankHapoalim.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של בנק משכן

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של בנק משכן רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של בנק משכן. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של בנק משכן, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של בנק משכן, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של בנק משכן, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.