נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בראסל איירליינס Brussels) Airlines)

>>
>>
שירות לקוחות בראסל איירליינס Brussels) Airlines) טלפון

בראסלס איירליינס (Brussels Airlines) הינה טיסות.

צור קשר שירות לקוחות ברסלס איירליינס

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בראסל איירליינס

צור קשר שירות לקוחות ברסלס איירליינס

טלפון של שירות הלקוחות של בראסל איירליינס Brussels) Airlines)

מספר הטלפון הינו:

03-3753200

צור קשר באתר של בראסל איירליינס Brussels) Airlines)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3mbwFnP

בקצרה על בראסל איירליינס

התעופה בראסל איירליינס הינה התעופה הלאומית של בלגיה, בראסל איירליינס הוקמה בשנת 2002, ומשרדי החברה ממוקמים בעיר בריסל, בשנת 2008 נקנתה החברה על ידי הענק לופטהנזה, ובכך הצטרפה לאחת מתאגידי התעופה הגדולים בעולם.

כיום בראסל איירליינס מחזיקה צי של כ41 מטוסים בגדלים שונים, ומפעילה טיסות בעיקר ביעדים באירופה, צפון אמריקה, ואפריקה. בראסל איירליינס מתאימה את גודל המטוס ואת המטוס החדיש יותר עבור הטיסות הארוכות יותר, אבל בחברה מקפידים לציין שאין זה פוגם באיכות השירות המוקפדת וביטחון המטוסים עבור כלל המסלולים ויעדי הטיסה הקיימים. 

בבראסל איירליינס מועסקים מעל ל3000 עובדים הנותנים מענה עבור לקוחות הטסים ומשתמשים בשירותי החברה במעל ל85 יעדים מסביב לעולם.

בהתעופה מקפידים ועובדים בשיתוף פעולה עם מדענים וגופים שונים כדי להפחית את זיהום האוויר ורעש המטוסים, וליצור חברה בת קיימא, וחלק מיעדי החברה הינו היעד להיות תעופה נטולת פחמן עד שנת 2030.

כחברה תעופה בלגית, עוסקת החברה בחיבור מדינת בלגיה אל שאר מדינות העולם על ידי שיתופי פעולה וחיבור בין מפורסמים בלגיים מתחומי המסעדנות, והבידור, אומנות בלגית ומוצרים אייקונים בלגיים ובין מדינות זרות, ובכך מקדמים את התרבות הבלגית ברחבי העולם.

התעופה בראסל איירליינס אינה משתמשת בשירותיו של גוף שלישי, אלא אחראית בעצמה על תחזוקת צי המטוסים שבבעלותה ועל כל הטיפול הנדרש בתחזוקת ושמירת המטען המוטס דרכה.

התעופה בראסל איירליינס נותנת שירותי תעופה גם עבור המעוניינים לטוס ממדינת ישראל או אל מדינת ישראל, דרך שדה התעופה בן – גוריון.

בנוסף ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות של התעופה בראסל איירליינס עבור אלו המעוניינים בכך.

יצירת קשר – בראסל איירליינס

התעופה בראסל איירליינס מחזיקה משרד בישראל עבור לקוחות מהארץ המעוניינים בשירותי התעופה. משרדי בראסל איירליינס בישראל נמצאים בכתובת רחוב שארית ישראל 37, תל אביב.

  1. המעוניינים ביצירת קשר טלפוני עם משרדי בראסל איירליינס יוכלו לעשות זאת על ידי יצירת קשר דרך חיוג למספר הטלפון 03-3753200 .
  2. במידת הצורך ניתן גם ליצור קשר עם המוקד הטכני בשפה האנגלית דרך המספר הבא tel:+3253338181.
  3. ניתן למצוא עוד דרכים ליצירת קשר דרך אתר בראסל איירליינס העולמית בדף התמיכה ושירות הלקוחות דרך לחיצה על הקישור הבא https://www.brusselsairlines.com/il/en/contact .
  4. זמני פעילות מוקד שירות הלקוחות הינם בימים שני -שבת בין השעות 09:00-19:00

מוקד שירות הלקוחות פעיל 24/7 בשפה האנגלית.

אתר האינטרנט – בראסל איירליינס

ניתן למצוא פרטים נוספים עבור יצירת קשר ועל בראסל איירליינס דרך כניסה אל אתר הבית העולמי של בראסל איירליינס הנמצא בכתובת https://www.brusselsairlines.com/il/en/homepage .

באתר תמצאו מידע רב ושימושי על הטיסות הזמינות הקיימות בחברה, מידע ולוח זמנים עבור טיסות פעילות, מידע רב על פעילות בראסל איירליינס ועל האנשים היושבים בדירקטוריון החברה.

בנוסף ניתן למצוא באתר שירותים נוספים כגון אפשרויות להשכרת רכבים, ומציאת בתי מלון ביעדים שונים בעולם.

עבור לקוחות בישראל המעוניינים בכך, ניתן לבקר באתר בראסל איירליינס ישראל בכתובת https://airlines.co.il/airlines/brussels-airlines/ .

שאלות ותשובות ששואלים את שירות לקוחות בראסל איירליינס

שאלה: איך ניתן ליצור קשר עבור בדיקת סטטוס טיסה קיימת?

תשובה: אין צורך ביצירת קשר טלפוני, ניתן לבדוק סטטוס טיסה ישירות באתר בדף הבית של בראסל איירליינס.

שאלה: איך אני יוצר קשר עבור כבודה שנאבדה באחת מהטיסות שבוצעו על ידי בראסל איירליינס?

תשובה: בהתעופה בראסל איירליינס עושים כל האפשר כדי שמקרים מצערים לא יקרו, אך במידה ובכל זאת ישנה בעיה עם המטען שלכם, בין אם הוא אבד ובין אם קרה לו איזה שהוא נזק, יש ליצור קשר ראשוני עם הצוות הנוכח בשדה התעופה ולאחר מכן במידת הצורך עם שירות הלקוחות של החברה דרך מוקד שירות הלקוחות בטלפון או בהודעה אונליין, ונציגי שירות הלקוחות יטפלו במקרה ביעילות ובזריזות המיטבית.

טיפ לסיום על בראסל איירליינס

  • בעת יצירת קשר וודאו שהכנתם מראש את הפרטים הנחוצים להזדהות, כגון מספר טיסה, מספר דרכון והשם המופיע בדרכון, כך תרוויחו שירות מהיר ויעיל יותר.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

2 תגובות

  1. שלום
    טסטי לבריסל בתאריך 18-07-22 מס טיסה SN3294 , הגעתי לבריסל וכמו כן לא התקבלה המזוודה שלי ,מיד דווחתי בשדה וקיבלתי לטלפון אישור על אי קבלת כבודה ,כמו כן ברגע שתמצא המזוודה הנושא יטופל וישלח אלי .
    פניתי דרך כך הטלפונים לבריסל ארליינס ולא קיבלתי תשובה איפה המזוודה .
    חזרתי לישראל מבריסל בתאריך 25-07-22 מס טיסה SN3293 ולא נמצאה המזוודה .

    WAINTRAUB ADRIANA
    מס כרטיס הטיסה -0825268027616
    מס הזמנה PBH8Q2
    פשוט קשה לדבר אם מישהו שיעזור לי
    אני צריכה אישור סופי על כך שהכבודה אבדה ולא נמצאה ,סופי .
    טל +972522264225 או +972522849814

  2. היי טסתי עם החברה ברייסלס אייר ליינס ב-2.9 ואיבדתם את העגלת תינוקת שלי.
    אף אחד לא פונה אליי להגיד לי מה קורה, כבר עבר חודש וחצי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של בראסל איירליינס Brussels) Airlines)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של בראסל איירליינס Brussels) Airlines) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של בראסל איירליינס Brussels) Airlines). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של בראסל איירליינס Brussels) Airlines), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של בראסל איירליינס Brussels) Airlines), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של בראסל איירליינס Brussels) Airlines), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.