נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בריטיש איירוויס (British Airways)

>>
>>
שירות לקוחות בריטיש איירוויס (British Airways) טלפון

בריטיש איירוויס (British Airways)- הינה תעופה התעופה הבריטית השנייה בגודלה בבריטניה המציעה הזמנת טיסות באופן עצמאי.

צור קשר שירות לקוחות בריטיש איירווייס

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בריטיש איירוויס (British Airways)

צור קשר שירות לקוחות בריטיש איירווייס

טלפון של שירות הלקוחות של בריטיש איירוויס (British Airways)

מספר הטלפון הינו:  

1-809-344-536.

זמינים בימים ושעות:

א'-ה': 9:30-17:30

צור קשר באתר של בריטיש איירוויס (British Airways)

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/3ACKiA6

שירות הלקוחות של התעופה המלכותית של בריטניה

בריטיש איירווייז היא התעופה הרשמית והמלכותית של בריטניה והיא גם נחשבת לאחת מחברות התעופה הגדולות והמובילות בעולם בכל פרמטר. המטוסים שלה גדולים וחדישים, היא מפעילה מנמל הבית שלה – נמל התעופה הית'רו שליד לונדון מעל 200 טיסות ביום למעל 80 יעדים בכל רחבי העולם, רמת השירות בטיסה היא מהגבוהות שקיימות ובעזרת לוח הטיסות הנוח גם מי שטס עם החברה מישראל יכול ליהנות מלוח זמנים נוח והגעה לכל יעד שהוא נדרש להגיע אליו.

כאן אין מדובר בלואו אלא זו חברה לאומית רשמית והטיסות שלה מתאימות לאנשי עסקים או למי שצריך להגיע ליעדים מרוחקים, כאלה שהיא תהיה בין הבודדות שיציעו אליהם טיסות ישירות מנמלי התעופה של לונדון. באחריות החברה גם תפעול נמלי התעופה בכל בריטניה והיא מחזיקה ברישיון מסוג A מטעמה של רשות התעופה האזרחית בבריטניה. עם רישיון זה היא יכולה להיות התעופה המובילה, הראשונה במעלה וזו שמטיסה נוסעים, דואר ומטען מכל מקום לכל מקום.

יצירת קשר עם ענק כמו בריטיש איירווייז

קהל הלקוחות של בריטיש איירווייז הוא קהל אחיד ויחיד – רוכשי כרטיסי טיסה. ברוב המקרים מי שירכוש כרטיס טיסה דרך סוכנויות או האתר הרשמי של בריטיש איירווייז גם יקבל את כרטיסי הטיסה מהחברה, כלומר הכוונה שלו תהיה לטוס עם אחד ממטוסי החברה באחת מהטיסות שהיא מפעילה. כיום בעידן האינטרנט יש מגוון רחב של דרכים שבעזרתן אפשר ליצור קשר עם חברות תעופה וכך גם אפשר דרך בריטיש איירווייז ישראל טלפון 1-800-9344538, דרך אתר אינטרנט ויש גם סוכני נסיעות שאפשר דרכם ליצור קשר ישיר עם החברה.

יש את העמודים שלה ברשתות החברתיות, את אתר האינטרנט הרשמי וכתובות מייל כלליות. מכיוון שמדובר בחברה שמפעילה טיסות אל ישראל וממנה הרי שיש גם נציגות של החברה כאן בארץ – משרדים בנמל התעופה בן גוריון שיהיו פעילים בעיקר בשעות שבהן יש טיסות של החברה. מכאן שיש מגוון דרכים להשיג את עובדי החברה וכך לשאול שאלות או לברר כל עניין שקשור בכרטיסי הטיסה שנרכשו – בירור זה או אחר, בקשה לבצע שינויים בטיסות, הבנה בנוגע לתשלום ובוצע ובעצם כל שאלה שמתעוררת.

 כיום קניית כרטיסי טיסה נחשבת לפעולה כמעט אינטואיטיבית שאנשים רבים מבצעים אך עדיין פה ושם ייתכנו שאלות או נושאים שידרשו בירור מעמיק. בריטיש איירווייז ישראל טלפון 1-800-9344538 עומד לרשותם של רוכשי כרטיסי הטיסה והם יודעים שיש להם אל מי לפנות. ענק כמו בריטיש איירווייז חייבת להעמיד מערך שירות ותמיכה עבור הלקוחות שלה אשר בזכותם היא בעצם זוכה בפרסים בעולם התיירות והם אלה שבזכותם יש לה זכות קיום.

החשיבות של שירות לקוחות מסודר ונוח

היתרונות עבור לקוחות של חברה כמו בריטיש איירווייז טמונים בכך שמדובר בחברה זרה, בריטית שגם השירות שלה בארץ מסתמך על אמנות שירות מתקדמות וכאלה שרואות את הלקוח בסופו של התהליך על מנת לוודא שהוא שבע רצון מכל התהליך שהוא עובר עם החברה – חוויית המשתמש בעת רכישת כרטיס הטיסה שלו, עמידה לרשותו במידה והוא מעוניין לברר פרטים כלשהם או שעליו לבצע שינוי בכרטיסים המוזמנים וכלה בחוויית הטיסה.

חברה מובילה שנחשבת לאחת מהגדולות בעולם חייבת לספק את השירות ההיקפי הזה על מנת שהלקוחות שלה אכן יוכלו להמשיך לקבל את השירות הטוב ביותר ולא יחפשו אפשרויות אחרות בחברות תעופה אחרות. ישנה תחרות לא פשוטה בעולם התעופה וכאשר מדובר על הגעה ממקום למקום הרי שלציבור הנוסעים יש בחירה מרובה. חברה שמעמידה מערך שירות לקוחות נוח ומסודר היא זו שתזכה באמון של הנוסעים שיבחרו בה ויעדיפו אותה.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

2 תגובות

  1. למה אין מענה בשירות לקוחות יש בעיה דחופה ואין מענה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של בריטיש איירוויס (British Airways)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של בריטיש איירוויס (British Airways) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של בריטיש איירוויס (British Airways). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של בריטיש איירוויס (British Airways), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של בריטיש איירוויס (British Airways), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של בריטיש איירוויס (British Airways), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.