נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גדיש קופת גמל

>>
>>
שירות לקוחות גדיש קופת גמל טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

גמל, השתלמות, פנסיה חדשה וחיסכון לכל ילד, נכנסים לחשבון שלי באופן קל ופשוט, ומתעדכנים מיד במצב היתרה ובתנועות, צופים בדוחות ומבצעים פעולות באופן עצמאי.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של גדיש קופת גמל

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של גדיש קופת גמל

מספר הטלפון הינו:

6707*

זמינות – א'-ה' : 8:30-17:30

מייל של שירות הלקוחות של גדיש קופת גמל

כתובת המייל הינה:

צור קשר באתר של גדיש קופת גמל

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/3t9n3h3

שירות הלקוחות בכתובת של גדיש קופת גמל

כתובת החברה הינה אחד העם 14, תל אביב

קופת גמל גדיש

גדיש קופת גמל, הינה קופת הגמל הגדולה במדינה עם היקף השקעות של מעל ל20 מיליארד דולר בשנה, קופת גמל גדיש שייכת כיום לבית ההשקעות פסגות, שהינו אחד מבתי ההשקעות הגדולים והמוצלחים שקיימים בישראל.

משקיעים אשר מחפשים אפיקי השקעות יציבים, משקיעים שמחפשים גוף מקצועי ואמין שינהל עבורם את תיק ההשקעות בצורה בטוחה, יפנו לבית ההשקעות פסגות ויבררו על גדיש קופת גמל.

מתוקף היותה שייכת לבית ההשקעות פסגות, נהנית קופת גמל גדיש מחוסן כלכלי, יציבות, ומיטב סוכני ההשקעות הקיימים בשוק. משקיעים הבוחרים להשקיע את כספם בקופת גמל גדיש, יכולים לבחור מתוך מבחר מסלולים שונים המציעים סוגי השקעות ורמות סיכון שונות, לקוחות המשלבים את השקעותיהם בין מסלולים שונים, יכולים למקסם את חסכונותיהם ורווחיהם.

קופת גמל גדיש מאפשר לכלל הציבור בין לשכירים ובין לעצמאים לקחת חלק משיטה פופולרית המניבה תשואות יפות לאורך זמן, על ידי הפרשת סכום מסוים מההכנסה החודשית לתיק ההשקעות ועל ידי כך לבנות חסכון מצטבר לאורך השנים, המאפשר יציאה לגיל פרישה עם יכולת להקציב סכום חודשי נאה עבור הוצאות המחייה ושמירה על רמת חיים נאה.

בקופת גמל גדיש פועלים עובדים מקצועיים, בעלי ניסיון וידע עשיר בניהול תיקי השקעות, ודואגים לכספי המשקיעים בצורה הטובה ביותר.

יצירת קשר – קופת גמל גדיש

אם החלטתם שהגיע הזמן לנהל את כספכם בצורה נבונה, עשיתם חיפוש ולמדתם על בתי ההשקעות הקיימים בארץ, והחלטתם שהגיע הזמן ליצור קשר עם בית ההשקעות פסגות, לשמוע מהם על קופת גמל גדיש ועל מסלולי ההשקעות העומדים לרשותכם, ניתן לעשות זאת וליצור קשר דרך ערוצים שונים.

  1. ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות הטלפוני במספר הבא – 6707*
  2. כדאי ליצור קשר עם שירות הלקוחות בזמני פעילות המוקד בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 ובימי שישי בין השעות 08:00-12:00
  3. במידה וברצונכם ליצור קשר דרך המייל, ניתן לעשות זאת דרך כתובת המייל הבאה psagot@psagot.co.il .
  4. כתובת החברה למעוניינים הינה רחוב אחד העם 14 תל אביב.

קופת גמל גדיש – אתר אינטרנט

היום כל אחד שמעוניין במידע עבור נושא מסוים, עושה זאת על ידי כניסה לאינטרנט וחיפוש עבור הנושא הנבחר, לכן גם אתם כנראה מחפשים מידע רלוונטי עבור מגוון מסלולי ההשקעות וקופות הגמל העומדים לרשות ציבור המשקיעים בישראל.

חשוב מאוד מעבר לקריאה באתרי האינטרנט של החברות השונות, אף לנקוט פעולה של יצירת קשר עם נציג טלפוני, ולשמוע בהרחבה עבור המסלולים והמידע הרלוונטי ביותר להשקעה שתניב תשואה טובה ומתאימה עבורכם.

למעוניינים ביצירת קשר אונליין, ניתן לעשות זאת דרך השארת פניה באתר האינטרנט של בית ההשקעות פסגות בכתובת https://psagot.co.il/ .

באתר האינטרנט של פסגות, תוכלו למצוא מידע רב אשר יכול לחסוך לכם את הזמן ביצירת קשר טלפוני, חלק מהמידע אשר תמצאו באתר יהיה על מגוון מסלולי ההשקעה העומדים לרשותכם, מאמרים בתחום ההשקעות, ודרכים נוספות ליצירת קשר.

שאלות ותשובות על קופת גמל גדיש

שאלה: איך ניתן לקבוע פגישה פיזית עם אחד מנציגי קופת הגמל גדיש?

תשובה: יוצרים קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות של בית ההשקעות פסגות וקובעים תאריך לפגישה עם אחד מנציגי בית ההשקעות, ניתן ליצור קשר טלפוני דרך המספר 6707*.

שאלה: במידה וברצוני להצטרף לשירות חסכון והשקעה על ידי הפרשה חודשית מהמשכורת, איך הכי טוב ליצור קשר?

תשובה: אפשר ליצור קשר דרך הטלפון, או דרך השארת פניה באתר האינטרנט, הכי טוב זה ליצור קשר טלפוני ולדבר עם אחד מנציגי שירות הלקוחות.

שאלה: האם ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בימי שישי וערבי חג?

תשובה: מוקד שירות הלקוחות של קופת גמל גדיש, מאפשר יצירת קשר גם בימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00.

טיפ לסיום על גדיש שירות לקוחות

כשמדובר בכסף שלכם אתם לא רוצים לעשות טעויות, נכון שאפשר ורצוי לקרוא ולקבל מידע דרך האינטרנט, אבל הכי טוב יהיה לרשום על דף את כל השאלות, הצרכים, והציפיות שלכם, ואז ליצור קשר טלפוני עם אחד מנציגי בית ההשקעות וקופת הגמל גדיש כדי לקבל פרטים ולשמוע בהרחבה על המסלול המתאים ביותר עבורכם, רק כך תוכלו לגבש דעה איכותית ולקבל החלטה טובה.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שירותי בריאות

שירות לקוחות בית סוטריה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית סוטריה דף הבית בית סוטריה העמותה הציבורית הוקמה בשנת 2014 ע"י אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש, מתמודדים, קרובי

קרא עוד »
צור קשר שירות לקוחות אברהמסון פנג
שירות לקוחות חברות שירותי בריאות

שירות לקוחות אברהמסון טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אברהמסון דף הבית מכון אברהמסון- גמילה מעישון , גמילה מסוכר ופחמימות ממכרות. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר

קרא עוד »

ביקורות על החברה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של גדיש קופת גמל

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של גדיש קופת גמל רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של גדיש קופת גמל. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של גדיש קופת גמל, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של גדיש קופת גמל, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של גדיש קופת גמל, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.