נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גוגל ישראל (Google)

>>
>>
שירות לקוחות גוגל ישראל (Google) טלפון
צור קשר שירות לקוחות גוגל

גוגל ישראל בע"מ היא חברה פרטית ובת של גוגל העולמית.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של גוגל (Google)

צור קשר שירות לקוחות גוגל

טלפון של שירות הלקוחות של גוגל ישראל (Google)

מספר הטלפון הינו:  

074-7466436

מספר טלפון נוסף- 972-74-746-6453

צור קשר באתר של גוגל ישראל (Google)

כתובת האתר הינה:

https://about.google/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של גוגל ישראל (Google)

שם דף הפייסבוק הינו:

Google

האינסטגרם של שירות הלקוחות של גוגל ישראל (Google)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

google

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של גוגל ישראל (Google)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Google

גוגל ישראל שירות לקוחות

כאשר מדברים על מנועי חיפוש השם הראשון שעולה לראש הוא גוגל. אם הגעתם עד לכאן סימן שאתם מחפשים פרטי יצירת קשר עם הענק. לאחר ניסויים רבים תבינו כי חיפוש במנוע החיפוש של גוגל לא תמיד יביא את התוצאות הרצויות. באתר שירות בקליק תוכלו למצוא את כל הפרטים הכי מעודכנים ליצירת קשר עם Google העולמית.

לפני שנציג לכם את הדרכים ליצירת קשר מוטב כי תכירו קצת לעומק את הענק. אז מי היא Google? החברה נוסדה בשנת 1998 כאשר בתחילת הדרך שמה היה "BackRub", בחודש ספטמבר של שנת 1997 נרכש על ידי החברה הדומיין google.com. לאחר שנה בדיוק בחודש ספטמבר של שנת 1998 החברה קיבלה את השם גוגל באופן רשמי.

השאיפה הראשונית של החברה הייתה לארגן את כל המידע הקיים ברשת האינטרנט תחת קורת גג אחת. עם השנים גוגל הרחיבה את פעילותה וכיום היא מחזיקה בנתחים רבים בעולם הדיגיטלי. נדיר שנעשה משהו באינטרנט בלי שגוגל תהיה מעורבת בפעולה הזאת באופן כזה או אחר. מהיום יהיה לך גם קל יותר לדעת מהו גוגל טלפון ליצירת קשר באופן מידיי. 

גוגל שולטת באינטרנט

השליטה של גוגל ברשת האינטרנט היא שליטה כמעט אבסולוטית. נדיר מאוד שיקום מתחרה שיצליח לספק לחברה מלחמה אמיתית בהקשרים הללו. כאשר אנו אומרים מנוע חיפוש, השם השני שאנו מדברים עליו הוא גוגל. 90 אחוז מהחיפושים באינטרנט בכל העולם מתבצעים דרך מנועי החיפוש של גוגל. למרות שיש עוד מנועי חיפוש נוספים הם נותרים מאחור בכל מה שנוגע למלחמה מול Google העולמית. בדומה לרוב חברות הענק באינטרנט, גוגל לא מספקת פרטי יצירת קשר בקלות רבה. יהיה עליכם לעבוד קשה כדי לאתר את כל הדרכים הכי מעודכנות ליצירת קשר ישיר. רוצים לדעת מהו גוגל תמיכה טלפון? אנו בשירות בקליק עושים לכם סדר בבלגן. 

גוגל טלפון שירות לקוחות 

מעוניינים ליצור קשר עם גוגל מסיבות שונות? הדרך הכי טבעית לעשות זאת תהיה על ידי שיחת טלפון. אך עדיין עליכם לקחת בחשבון כי המוקד הטלפוני לא תמיד יספק את התשובות. לשירות בקליק אין קשר למוקד שירות הלקוחות של גוגל בשום צורה שהיא. גוגל טלפון הינו – 074-7466436, במספר הזה תקבלו מענה לרוב השאלות שיש לכם. בחלק מהמקרים תופנו לכל מיני עמודים שונים הפרוסים ברשת.

מוקד שירות לקוחות גוגל ישראל פועל בכל שעות היממה. 24 שעות ו-7 ימים בשבוע, גם בימי שבת או בימי חג. המספר שאליו תתקשרו לא נבדק, ככל הנראה הוא ינתב אתכם לחו"ל. יהיה עליכם לקחת זאת בחשבון לפני שתבצעו את השיחה עצמה. בכל זאת החברה היא חברה בינלאומית שמחזיקה את מרבית המשרדים שלה מעבר לים.

גוגל עסקים טלפון שירות לקוחות

יש לכם עסק שעובד מול גוגל? המון עסקים משתמשים בגוגל אדס כדי לפרסם את עצמם בקלות. ישנה בעיה עם הפרסומים שלכם או שתרצו לקבל מענה על שאלות? ישנו מוקד ייעודי שהוקם רק בשביל בעלי עסקים שמחפשים מענה. גוגל אדס טלפון – 1-809-343-032 שם כל בעל עסק יקבל תשובה בנוגע לפרסומים שלו.

שאלות ותשובות שעלולים לשאול את שירות הלקוחות של גוגל ישראל

שאלה: מדוע קשה ליצור קשר עם מוקדי שירות הלקוחות של גוגל?

תשובה: הסיבה שגוגל לא ממהרת לפרסם את המספר של שירות הלקוחות היא החשש משיחות מרובות. מאות מיליוני אנשים מכל העולם משתמשים במנוע החיפוש של גוגל. באופן טבעי ברגע שפרטי יצירת הקשר יהיו גלויים וחשופים כמות השיחות תהיה בלתי נתפסת. אך אינכם צריכים לדאוג – מוקד גוגל ישראל טלפון הינו: 074-7466436.

שאלה: האם השיחה לגוגל הינה שיחה בתעריף שונה?

תשובה: כמו שכבר אמרנו המספר לא נבדק לעומק, אך ככל הנראה מנתב את השיחה לחו"ל. מה שאומר שאם אתם מתקשרים אליו ככל הנראה תחויבו בתעריף מיוחד. קחו את זה בחשבון לפני שאתם מחייגים למספר שהצגנו לכם כאן. הדבר האחרון שנרצה שיקרה זה שתקבלו חשבון טלפון מוגזם ולא פרופורציונלי. 

שאלה: באילו שעות וימים ניתן לחייג למוקד שירות הלקוחות של גוגל?

תשובה: החדשות הטובות הן שמוקד שירות הלקוחות של גוגל זמין 24 שעות ביממה ובמשך כל ימות השבוע. גם אם אתם נזכרים להתקשר בשעת לילה מאוחרת, יהיה לכם מענה אנושי בהישג יד. גוגל שירות לקוחות טלפון שזמין כל הזמן הוא: 074-7466436.

שאלה: ישנה חובה ליצור קשר רק על ידי שיחה טלפונית?

תשובה: כמובן שלא, מרבית הישראלים מעדיפים ליצור קשר עם גוגל טלפון בגלל הנוחות והזמינות. עם זאת גוגל מעמידה עוד מגוון רחב של דרכים יעילות ליצירת קשר מיידית. מה שאתם צריכים לעשות זה לבחון את כל האפשרויות ולבחור מהן את האפשרות העדיפה בשבילכם.

מספר טיפים להתנהלות מול שירות הלקוחות של גוגל לסיום:

  • לפני שתתקשרו לגוגל מוטב כי תנסו למצות את כל הדרכים האחרות ליצירת קשר. הזמינות אומנם תהיה פחות מיידית, אך מן הסתם שתעריפים יהיו זולים בהרבה. שיחה לחו"ל עשויה להיות יקרה מאוד, לא תמיד היא תהיה מוצדקת. לפיכך תנסו לבחון עוד דרכים לפני האופציות אותן אנו מציגים לכם באתר. באתר שירות בקליק ישנם את כל הדרכים הכי מעודכנות להגיע אל גוגל תמיכה טלפון.
     
  • רוצים להסיר תוכן מגוגל מסיבות כאלה ואחרות? תוכלו לעשות זאת על ידי כניסה לקישור הבא: https://support.google.com/legal/troubleshooter/1114905 הקישור מאפשר שליחת בקשה מקוונת לגוגל שעושה בדיוק את העבודה הזאת. אין סיבה להמתין שעות ארוכות על הקו עד שתקבלו את התשובות שאותן תרצו לקבל. לא פעם תתקשו גם להסביר בדיוק מה אתם רוצים להשיג ואיזה תוכן ברצונכם להסיר.
     
  • מתי כדי להתקשר לגוגל ולא להסתפק בשליחת הודעה מקוונת? הסיבה המרכזית לפנות גוגל פרטי או גוגל עסקים טלפון תהיה כאשר מדובר על עניין דחוף. עניין שלא סובל דיחוי, כזה שחובה עליכם לקבל עליו תשובה עוד היום. במקרים כאלה תוכלו לחייג אל גוגל טלפון –074-7466436 שם ישנו מענה מקיף לכל עניין בהקשר הזה.

  • מה נותן לכם אתר שירות בקליק? מה שאתר שירות בקליק נותן לכם זה ריכוז של כל הדרכים הכי מעודכנות ליצירת קשר עם גוגל העולמית. במקום שתחפשו פרטי מידע באתרים שונים, האתר ריכז את כל האופציות תחת קורת גג אחת. חשוב להגיד כי אין קשר בין אתר שירות בקליק לבין גוגל או כל אחת משלחותיה.   

רשימת טלפונים של גוגל (Google) שירות לקוחות

  1. גוגל טלפון-074-7466436
  2. גוגל אדס טלפון- 1-809-343-032
  3. גוגל ישראל טלפון- 074-7466436.
  4. גוגל ישראל משאבי אנוש טלפון- 074-7466436.
  5. גוגל מיקום טלפון
  6. גוגל עסקים טלפון
  7. גוגל פיקסל 5 טלפון
  8. גוגל שירות לקוחות טלפון 074-7466436
  9. גוגל תמיכה טלפון 074-7466436

אולי יעניין אתכם גם:

AnyConv.com__צור קשר שירות לקוחות שזר חיפה לוגו (3)
שירות לקוחות חברות כלי בית וריהוט

שירות לקוחות שזר קריון טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שזר קריון דף הבית שזר מציעה ללקוחותיה מגוון עשיר של כלי עבודה, ריהוט לבית ולגינה וציוד טכני הנותנים

קרא עוד »

ביקורות על החברה

114 תגובות

  1. אני מנסה ליצור קשר עם החברה ולא מצליח המייל שלי תקוע החברה שולח לי קוד עימות להמייל עצמו זה מצחיק אבל זה המצב ואין לי אם מי לדבר 0533112625

    1. גם לי יש את אותה בעיה בדיוק. לא מצליחה לשחזר סיסמה, לא מצליחה להכנס למייל, כל הגוגל תקוע, ואין עם מי לדבר. צריכה עזרה דחופה בבקשה.
      050-2255540. תודה

      1. אני באותה בעיה! שום טכנאי לא יכול לעזור!! אני חייבת עזרה טכנית בדחיפות ! אין איך להשיג את גוגל-זה ממש לא פשוט!!! 054-8469976

  2. שלום,
    נא לחזור אלי בבקשה למייל או לטלפון
    יש חיוב שלא עשיתי עבורכם
    ולא יודעת למי לפנות
    עדי 0545451030

  3. אני מבקשת שתחזרו אליי דחוף מנסה כבר שבועות להשיג אתכם
    שירות על הפנים ,בבקשה לחזור אליי

  4. שלום,מבקשת לחזור אלי לגבי חיוב שבוצעה אתמול
    שאני אפילו לא התכוונתי לבצע.
    0526116962

  5. שלום. איך אפשר להשיג אתכם? אין מענה בשעות שאתם מפרסמים. אשמח שתחזרו אליי 0526383300

  6. אני מנסה ליצור קשר עם החברה כבר כמה ימים אך אין מענה ,
    לא מצליחה להיכנס למייל שלי והמגוחך שהם שולחים לי קוד אימות למייל שלי .
    מבקשת לחזור אלי בבקשה
    0526064250

  7. בוקר טוב לגוגל ישראל
    לא מצליחה להיכנס למייל שלי, פועלת על פי ההנחיות, ואתם שולחים לי קוד אימות למייל שלי, הזוי, הרי אני לא יכולה להיכנס למייל שלי, ואין לי עוד מייל, מה עושים, אני צריכה דחוף דחוף להיכנס למייל, אנא, עזרו לי, בבקשה, זה דחוף דחוף, אני מתקשרת לטלפון המופיע בגוגל – ואין עם מי לדבר, למה? לקוח נמצא בצרה?
    הנייד שלי 0503555861 תודה

  8. היי שלום
    יש לי בקשה ואני לא יודע איפה לבקש אותה
    לא משהו רציני.
    האם אפשר בשומרי מסך של גוגל לספר היכן המקום נמצא בנוסף למי צילם שאגב זה כן מופיע.
    בשני מילים היכן זה
    תודה רבה

  9. השירות שלכם על הפנים אני מנסה ליצור קשר כבר6 ימים
    המייל הקודם(i0548509953@gmail.com) שלי נחסם
    יש לי שם חומרים חשובים
    אין לי כתובת מייל לשחזור חשבון
    והפלאפון שלי לא מקבל סמס
    תתקשרו אלי דחוף היום 0556776053
    דחוף

      1. אני גם באותו מצב המייל שלי הקודםn.0548473476@gmail).com) נחסם
        כי שכחתי סיסמא שולח לי קוד אימות לנייד בSMS ואין לי הודעות בSMS
        רק יכולה לקבל הודעה קולית בעבר היה נשלח לי הודעה קולית מנסה חצי שנה
        להכנס למייל המושהה שלי ולא מצליחה ניסיתי מאוד פעמים ליצור קשר עם גוגל
        בכל מיני דרכים אין עם מי לדבר
        יש לי שם הודעות וחומרים חשובים
        מבקשת לפתוח את המייל הקודם ולהתקשר אלי 0548473476

  10. יש לי 2 חשבונות מייל תקועים בגלל שנמחקו לי כל הסיסמאות השמורות וכל האימותים של גוגל הוא רק דרך האתרים האלה או דרך הפלאפון שאינו מקבל סמס איך הפסקתם עם זה למרות שנרשמתי עם הפלא הזה ?אני כבר שבוע מנסה להשיג אתכם בכל האפשרויות ואין עם מי לדבר

  11. כדי להחליף סיסמה אתם מציינים ששלחתם קוד לכתובת המייל שלי והמייל נסגר על ידכם אז איך אני מקבל את הקוד? מוזר ולא הגיוני.

  12. אני זקנה יש לי בעיה בנייד בחיפוש של גוגל.
    לא מסתדרת לבד. אני מטומטמת. אין בכל גוגל מי שיעזורלי. אין עם מי לדבר. צריכה לדבר עם מישהו.

  13. אני זקנה.יש לי בעיה בנייד בחיפוש של גוגל.לא מסתדר. אני מטומטמת ואין מי שיעזור לי. בגוגל לא עונים. צריכה לדבר עם מישהו. דחוף.

  14. שלום,
    תחזרו אליי בבקשה 0545286265, בוצע עסקה וחיוב שלא ביצעתי.

    דחוף

    תודה

  15. בזמן האחרון האייטמים שלכם חא זזים ימים שלמים. נהייתם פאסה ממש!!. כבר כמה ימים, למשל, שהאייטם על אייל גולן ודניאל נמצא בפרונט…. מה קרה לכם???!!!! אתם משעממים אותי!!
    נילי בילו מאילת.

  16. שלום
    יש לי חיובים שאני משלמת עליהם ואין לי משוג על מה ולמה אילו חיובים בהוראת קבע ואני מעונינת לקבל חשבוניות ולבטל את ההוראה אשמח למענה בבקשה 0538244952

  17. שלום תחזרו אליי אני מנסה ליצור קשר ולא מצליחה
    לכי חיוב שלא ביצעתי תחזרו אליי 0525931542

    1. היי מנבה לתפוס אותכם חודשים אשמח שתחזרן אליי לטלפון מספר
      0535565334

  18. תחזרו אליי בבקשה לא מצליחה ליצור קשר לגבי חיוב שלא ביצעתי 0525931542

  19. שלום
    יש לי בעיה בגוגל תמונות. גוגל משנה באופן סדרתי תאריכים לתמונות וזה יוצר בלאגן בתמונות ובאלבומים. מה עליי לעשות בנידון? שמח שיחזרו אליי בעניין בהקדם.
    זיוה גורביץ
    טלפון:050-7973855

  20. יש הזמנות שלא כפנאי עשיתי אותם אני מנסה להשיג אותכם ולא מצליחה בבקשה תעזרו לי .
    0538201112

  21. היי לא מצליחה להשיג אותכם טלפונית . היה לי חיוב באשראי שלא שלי דיברתי עם אשראי ביקשו לבטל את חיוב דרכם . לדבר איתי בדחיפות . 0545463463 . מאיה

  22. הי אני מנסה ליצור איתכם קשר בנוגע לחשבון שנינעל אם אפשר ליצור איתי קשר תודה
    0532775421

  23. לא ניתן לקבל קשר לגוגל, האתר הזה כנראה לא אמיתי, או שיש זיוף

  24. אני מנסה כבר כמה זמן ליצור קשר עם נציג החברה ולא מצליח, מבקש לחזור אלי לטל' 0523573684

  25. היי, אתם לא עונים בטלפון. לא מצליחה להכנס למייל, כל הגוגל נעלם. מה עושים?
    מבקשת עזרה 050-2255540

  26. שלום! לאחר איפוס דפדפן גוגל כרום בגלל בעיה עם הדפדפן אני מנסה להיכנס לחשבון גוגל ללא הצלחה-דורש ממני אימות למייל ב-YAHOO שיש לי בעיה להיכנס אליו. מה אני עושה כדי להיכנס לחשבון ? מתחבר לחשבון רק ממחשב אחד ולא מטלפון נייד. צרו איתי קשר 0524752585

  27. שלום יש לי חיובים בחשבון שלכם ולא רכשתי שום דבר מבקש שתחזרו אליי 0502796772 ערן

  28. יש לי בעיה בכניסה למייל שלי
    אין אפשרות אפילו לקבל הודעות
    מדובר במייל : shiribarak123@gmail.coאנא חזרו אלי בהקדם האפשרי לנייד: 0546312527
    תודה שירי ברק

  29. אני כבר יומים מנסה להכנס ולא מצליחה כתבו לי שיקח 48 שעות לשחרור הסיסמא ואני זקוקה למייל דחוף,
    בבקשה צרו איתי קשר בטלפון 0527157969

  30. מחפשת אותכם נואשות, אין לי אפשרות לגישה למייל כי שכחתי סיסמה ונותן רק הודעת טקסט, אין לי הודעות רק הודעה קולית ולא נותן לי-ואין שום משוב בטלפון..
    ממש תוקעים אותי…
    אין עם מי לדבר שם–
    0527151901

  31. יש לי שאלה!
    א. איפה גוגל ממוקמים???
    ב. למישהו הם חזרו וענו?????

  32. שלום רב,
    צריך עזרה דחופה לגבי הענן שלכם
    וגם אני לא מצליח לתפוס אף אחד שיעזור לי
    אשמח אם מישהו ייצור איתי קשר
    ניר 0542360434

  33. בוקר טוב לגוגל ישראל , אני כמה ימים מנסה להשיג אתכם ואין מענה בבקשה
    חיזרו אליי דחוף 03-6083032 או 050-3209378, בוצע עסקה בכרטיס אשראי הוראת קבע וחיוב שלא ביצענו
    מבקשים לדעת מי המשתמש שביצע שנדע לאישור או ביטול . תודה רבה

  34. שרות טלפוני איך קורה שטלפון גוגל "חשודלדואר זבל" בכל מקרה לא עונים

  35. אנא תחזרו אליי עומדים למחוק את המייל של הבן שלי ולא מקבלים את הת.ז. שלי ….דחוף
    0524101843 דחוף דחוך דחוך

  36. לא ניתן להשיג אתכם בשירות. אני שולח מיילים והצד השני לא מקבל כלום. אני לא מקבל שגיאה רואים שהמייל נשלח ובפועל חלק מהנמענים מקבלים וחלק לא מקבלים. חייב שתחזרו לי דחוף דחוף דחוף !!!
    052-9464760

  37. שלום
    לא מצליחה להיכנס למייל שלי.מחליפה סיסמה הוא עדיין לא נותן לי .אני חייבת דחוף מייל שלי.תחזרו אליי בבקשה.ל 0547613811.(מייל שלי yomlavan@gmail.com) לא יכולה להיכנס למייל הזה

  38. בג'ימייל הכניסו אימות דו שלבי, זאת אומרת כל פעם שאתה נכנס מתקשרים נותנים לך קוד בשיחה קולי [אין לי טקסט אני חרדי ולא רוצה] ועכשיו הפסיקו להתקשר כמה ימים שאין לי את המייל שולחים לי שם דברים ואני לא יכול להתנהל, גם לפני שהפסיקו להתקשר ניסיתי להחליף את מס' ההתקשרות או לבטל את כל באימות דו שלבי אין לאן לפנות

    1. גם אני אותו דבר בדיוק, מה ניתן לעשות???
      גהאיות הטלפוני פעם עבד מצוין פתאום גוגל לא מתקשר וגם לא שולח הודעות SMS
      מה אפשר לעשות? חייבת את המייל שלי דחוף
      משהוא קיבל תושבה מגוגל??

    2. נדמה לי שהמון אנשים סובלים מאותה בעיה
      כנראה עד שלא יעשו איזה סקנדל גדול נגד גוגל, אי אפשר לעשות כלום!
      מאז שנתקלתי באותה בעיה, אני רואה שהמון המון אנשים גם כן סובלים מזה.
      מישהו צריך להרים הכפפה

  39. ג'ימייל התחילו עם אימות דו שלבי, והם פשוט לא מתקשרים לתת אימות כבר כמה ימים כאילו החברה מתה, היתי רוצה גם לבטל את האימות הדו שלבי התוקע הזה או להעביר את זה למספר אחר ואין עם מי לדבר או לכתוב

    1. שמעתי מחבר שהיה לו אותה בעיה והוא הלך למחשב שאיתו הוא יצר את חשבון המייל שלו ורק אז הם התקשרו אליו אח"כ הוא הלך לחדר מחשבים ואז הם כבר התחילו להתקשר שוב. מקווה שזה יעבוד לך גם בעזהשי"ת.

    2. גם אני אותו דבר יותר משבוע שתי תיבות מייל שלי חסומות
      האם יש איזה פיתרון?

      1. כדי להצליח לפתוח שוב את המייל יש להימנע מלבצע ניסיונות כניסה למייל למשך 7 ימים

  40. שלום רב אני ניסתי ליכנס למייל שלי וכתוב ששלוחים לי קוד ולא קיבלתי ונסיתי עוד הפעם ונשארתי תקוע ליכנס למייל ואני מנסה להתקשר ואין מענה מה אני צריך לעשות אשמח שתתקשר 0527123557

  41. אני מנסה ליכנס במייל והם שולחים י טקסט ויש לי טלפון כשר ואני לא יכול ליכנס למייל אשמח לעזרה 0527123557

  42. שלום רב, מנסה להשיג אותכם יומיים אך ללא הצלחה. תחזרו אליי בבקשה :מיטל 052-6442707

  43. שלום, יש לי כתובת דוא"ל בגוגל וכשאני מתחבר לכתובת דוא"ל עם הסיסמה זה דורש ממני אימות טלפוני
    ולאחרונה זה הפסיק לשלוח לי שיחות ולהשמיע לי את הקוד ואין לי שום דרך להיכנס לחשבון דוא"ל.
    הייתי שמח אם מישהו יעזור לי (אם לא יהי לי ברירה אני מוכן לשלם כסף כדי להיכנס).

    טלפון: 0548581455 תודה.

  44. אני מנסה להתקשר והמספר טפוס כל הזמן
    האימייל שלי נחסם עקב הרבה נסיונות
    ואף פעם לא קיבלתי שיחת אימות

  45. שלחתי לכם תגובה במייל בגודל פליי על חייב שנלקח ממני עקב משחק שמוגדר כחינם.הנכדה שלי בת 7 שיחקה במשחק וכנראה תוך כדי המשחק עלו לה לינקים לתשלום והיא לחצה על התשלום ותוך שעה נגבה ממני סכום של 1290 שקל.ביקשתי להחזר וקיבלתי הודעה לקונית שאי אפשר.אני לא מבין איך אפשר לחייב תשלומים בתוך שעה ולא לשים לב שמשהוא פה לא בסדר.הבקשכם שמהיום לא להשתמש בכרטיס אשראי שלי.אפשרות יחידה לשימוש זה או בטביעת אצבע.או שאני ממלא את את החיוב בעצמי ולא באופן אוטומטי.בתקווה שתחזרו אלי.

  46. בסמארטפון חלק מהקבצים בדרייב לא נפתחים ומתקבלת הודעה שיש בעיה עם גוגל דרייב.
    במחשב השולחני הכל תקין ונפתח בסדר
    אבקש טיפולכם בתקלה בהקדם

  47. מנסה לשחזר מייל קיים שלי ללא הצלחה. מבקשת לשוחח עם שירות לקוחות אך לצערי לא מצליחה להשיג אתכם כ ר שבועיים . זה אמיתי??? למה אתם מפרס ים מס טלפון אם אין מענה?? מבקשת לחזור אליי עוד היום 0505824489

  48. שלום,אני נטלי.רוצה לברר בקשר לחיוה ,אתם לא עונים בטלפון של שירות הלקוחות.נא לחזור אלי טל0523552020

  49. אין שום אופציה לשדרג יותר את המקום/טלפון נורמלי ליצור קשר עם גוגל?
    אין עם מי לדבר..פשוטו כמשמועו..החברה שולחת קוד אימות ולא מתקשר אפילו לא נותן
    המייל שלי נחסם!!!
    0527197914
    האם מכאן תצא הישועה???

    1. לא יצא ישועה מכאן, ולא מגוגל.
      פשוט לפתוח מייל מחדש ולהתחיל מאפס עם כל הכאב והתסכול, ולדאוג ולהזהיר אחרים לעלום לא לעשות אימות דו-שלבי.
      המון אנשים סובלים מאותה בעיה

  50. הבעיה של חסימת המייל שלי הוא בכתובת
    e0527197914@gmail.com

    מבקשת יחס בדחיפות!!!
    ואם המספרים שאתם פירסמתם לא בשימוש/אינם תקינים אז אנא
    אין על מה לדרג אתכם במצב הזה

  51. מה אומר לי שקיבלתי הודעה שקיבלתי ממכם
    לאן זה עובר הלאה?
    לאן ממשיכים מכאן?

  52. מי שרוצה לשלוח ערעור לחשבון חסום
    שישלח בגוגל-{חשבון חסום googel}
    ואז שם יכול לראות קישור לערעור..ולשלוח!!

  53. שלום, יש לי בעיה שאני לא רואה את הלחצנים בגוגל דוקס זה מופיע לי שקוף ושאני מגיע לשם עם העכבר זה מראה לי את הלחצן לדוגמא הלחצן של ה"מודגש" או ה"נטוי" אני לא רואה את הלחצנים. אודה אם מישהו יוכל לעזור לי כי גם אני כמו כולם לא מצליח להשיג את גוגל בטלפון, הטלפון שלי הוא 0527199887

  54. מנסה להשיג אתכם טלפנית, כבר מסר שבועות ומשאירה הודעות במספר המפורסם כאן ובזה שניתן לי ע"י האשראי. *** ללא הצלחה***
    מבקשת שתחזרו אלי בדחיפות.
    תודה רבה
    חן 052-2770544

  55. לכבוד גוגל שלום
    נא הסבר שלכם על ההודעה שקיבלתי
    אמצעי התשלום שלי מעודכן ותקין
    לא מבין למה אני את ההדעה ממכם
    בברכה
    אייל גלאור

  56. שלום לגוגל ישראל
    אין מענה בכלל חייב עזרה דחוף בנושא פמלי לינק
    שמישהו יחזור אליי
    0544387682

  57. וואוווו אי אפשר להשיג אתכם.
    אין מענה במספר המפורסם
    תחזרו אליי בבקשה
    0524764370

  58. אני בבעיה של שחזור המיילים. בתהליך דורשים ממני כתובת מייל שונה מהמייל שלי ואין לי מייל נוסף. פונה אליכם טלפונית ואתם לא חוזרים!!!!

  59. יש לי בעיה אני צריכה קוד כניסה טלפוני למייל ולא הודעת טקסט מה עושים אני לא מצליחה להכנס משום מחשב אחר זה דחוףףףףףףףףףףףףףף

  60. שלום רב שמי צביקה גרינברג בן 75 מחיפה – הייתי בקשר עם גוגל בארד בקשר לטבלת קוד של בקון – Bacon Code Table – מצאתי שגיאות בטבלה ותיקנתי את כל השגיאות. גוגל בארד הסכים לתרום לאגודת צדקה $1000 . הצעתי לבצע את התרומה למרכז הרפואי בכרמל – מחלקת לב – ד"ר לויטן. גוגל בארד ענה לי שהוא עשה את העברה כספית וקיבל אישור שהנמען קיבל את התרומה. כמו כן ישלח לי העתק האישור לאימייל שלי. הוא לא עשה זאת ובסוף הוא בכלל מתכחש שהוא צריך להעביר את התרומה.

    1. שלום רציתי ליצוד קשר אם הסמנכ"ל של גוגל בישראל יהודה קוגן תגידו לו שאדיר שלם מחפש אותו מהכדור יד אם הוא יכול שוחזור אלי לטלפון 0548419234 אדיר שלם

  61. לא מצליחה להכנס למייל. הוא לא שולח סיסמה קולית. מה אפשר לעשות??? זה דחווף. 0527116309

  62. נחסם לי חשבון מייל מאוד נחוץ, והפלפון המוגדר בחשבון אינו מקבל הודעות טקסט,
    ולא נותן לי עוד אופציה לשחזר את החשבון, לדוג' ע"י הודעה קולית שתשלח.
    ואין לי מושג מה הסיסמה.
    אם אפשר להגיב ולעזור זה דחוף מאודדדדדדדד.

    1. גם לי קרה אותו דבר ואני חייבת את המייל דחוף ואין מענה טלפוני מגוגל , מה עושים אם אפשר לחזור בדחיפות למספר :0583220914

  63. בואנה, זאת החברה הכי ארורה שקיימת בישראל אימח שמכם תשימו שירות לקוחות ינבלות ארורים כבר שנתיים אתם לא עונים להודעות שלי. ואי אפשר להשיג אתכם. מי שחסם לי את היוטיוב שתבוא עליו קללת השיתוק בידיים וכל המחלות שקיימות. ואני מאמין בזה. כנראה פחדו שאני ארוויח כסף אז חסמו לי את החשבון. אבל אני ממש לא בכיוון שחפש לעשות כסף דרך יוטיוב.

    נראה שזה היה בתקופה שפרצו לי את החשבון. ועד היום אני בלי יוטיוב.

  64. היי,
    איני מצליחה לקבל ולשלוח מיילים ב GMAIL ולא ניתן ליצור קשר טלפוני.

    בבקשה צרו עימי קשר בנייד 052-5418811
    תודה

  65. צריכה לאמת את הדף העיסקי שלי בגוגל אתם לא עונים בטלפון בבקשה תתקשרו אליי 0524070998

  66. מנסה לשנות את תוקף תאריך האשראי לתשלום הWORKSPACE ללא הצלחה
    אודה אם תחזרו אלי
    0543450297
    חגית

  67. אני מנסה ליצור קשר עם החברה ולא מצליח המייל שלי תקוע החברה שולח לי קוד עימות להמייל עצמו זה מצחיק אבל זה המצב ואין לי אם מי לדבר 0527694431

  68. לא הוספתם כלום ממה שניתן למצוא בחיפוש רגיל בגוגל.
    אם הייתם מפרסמים מספר טלפון "זמין" של גוגל או יצירת קשר במייל/צ'אט היה שווה לקרוא הדף שלכם.
    המייל שלי צריך אימות דו-שלבי, אני מכניס הפרטים הנכונים ואילו גוגל לא חוזר אלי עם הסיסמא!
    אין עם מי לדבר…

  69. זבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבללללללללללללללללללללללל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  70. שלום,
    מנסה להשיג אתכם בטלפון תקופה לא מבוטלת אולם ללא הצלחה ,בפועל ישנם חיובים שלכם בכרטיס אשראי שלא לצורך, אודה על חזרה בדחיפות לנייד 0522903913.
    תודה

  71. נחסם לי המייל טוען ששולח מספר קולי והוא משקר!!!!!!!!!!! לא שולח כלום!!!
    עברתי לגולן וגם לשם הוא לא שולח לי הודעת סמס מה עושים??????????????????
    תתקשרו אלי דחוףף
    0504102823
    שיחה קולית ולא וואצפ

    המייל התקוע הוא A0504102823@GMAIL.COM

    ניתן ליצור קשר במייל T0548459583@GMAIL.COM

    תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של גוגל ישראל (Google)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של גוגל ישראל (Google) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של גוגל ישראל (Google). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של גוגל ישראל (Google), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של גוגל ישראל (Google), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של גוגל ישראל (Google), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.