נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גולדליין (Gold Line)

>>
>>
שירות לקוחות גולדליין (Gold Line) טלפון

גולדן - חברה של מוצרי חשמל לבית ולמטבח

צור קשר שירות לקוחות גולד ליין

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של גולדליין (Gold Line)

צור קשר שירות לקוחות גולד ליין

טלפון של שירות הלקוחות של גולדליין (Gold Line)

מספר הטלפון הינו:  

04-8406080

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-15:00

שאלות על הזמנות ומשלוחים – 04-8406080

שאלות על נושאים טכניים – 04-8406080

מייל של שירות הלקוחות של גולדליין (Gold Line)

כתובת המייל הינה:

lital.chairs@gmail.com

צור קשר באתר של גולדליין (Gold Line)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3kKjSGY

הפייסבוק של שירות הלקוחות של גולדליין (Gold Line)

שם דף הפייסבוק הינו:

גולד ליין – מוצרי חשמל ביתיים

שם עמוד היוטיוב – גולדליין

צור קשר בפקס של גולדליין (Gold Line)

מספר הפקס הינו:

04-8407080

לשאלות על נושאים טכניים – 04-8407080

גולד-ליין מוצרי חשמל

מוצרי חשמל הינם הבסיס לפעילותו התקינה של הבית ולצרכי המשפחה, בין אם מדובר באחסון ושמירה על מוצרי מזון, תאורה בלילות החשוכים, שמירה על טמפרטורה רצויה או כל פעילות אחרת שלנו, בכולן מעורבים מוצרי החשמל. ישנן כמה חברות גדולות המכירות לעומק את צרכיו של הלקוח בשוק הישראלי, וגולד-ליין הינה אחת מהן.

רוב הסיכויים ששמעתם על גולד-ליין, וסיכויים יותר מסבירים שאף אתם משתמשים באחד ממוצרי החשמל של החברה הוותיקה. 

גולד-ליין נוסדה בשנת 1963 על ידי מר יוסף חיים, המנכ"ל והבעלים בפועל. גולד-ליין מתמחים בעשורים האחרונים במציאת מוצרי חשמל איכותיים מסביב לעולם העונים על צרכיו של הלקוח בישראל, הן מבחינת איכות המוצר, נראותו ואופן התפעול שלו, והן כמובן מהצד הבטיחותי, אשר גולד-ליין לקחה לתשומת ליבה לשים בראש סדר העדיפויות של החברה. כל מוצרי החשמל המיובאים ונמכרים מבית גולד-ליין, הינם בעלי תעודת בטיחות, ועברו בהצלחה את כל הדרישות והתקנים המחמירים ביותר בנושאי בטיחות.

גולד-ליין מוכרת את רוב מוצרי החשמל הקיימים בשוק, וביניהם תנורי חימום וקמינים לחורף מכל הסוגים והגדלים, טוסטרים, מיקרו-גלים, מקררים, סוגים רבים של מאווררים, גרילים, סירים, כיריים גז, תאורות ועוד מגוון מוצרים גדול מאוד.

החברה מספקת ללקוחותיה מעבר למכירת מוצרי חשמל, אף שירותי מעבדה במספר רב של מעבדות הפזורות ברחבי הארץ. 

גולד-ליין נהייתה חברה גדולה ומצליחה גם בזכות הקפדנות על בחירת מוצרי חשמל איכותיים, גם בגלל שירותי המעבדות המאפשרים לכלל הציבור תמיכה טכנית במידת הצורך, גם כמובן בזכות הבטיחות, אבל מעל הכול בזכות שירות הלקוחות, וההבנה שצרכיו של הלקוח חשובים בדיוק כמו כל נושא אחר ואם לא יותר, ולכן בגולד-ליין מאפשרים ללקוחות מענה מהיר, אנושי, ומקצועי בעת הצורך ביצירת קשר, ומעמידים לרשות הלקוחות מוקד שירות טלפוני זמין ואיכותי.

גולד-ליין יצירת קשר

לקוחות המעוניינים ביצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של גולד-ליין יכולים לעשות זאת על ידי פנייה למוקד השירות הטלפוני במספרי הטלפון הבאים:

  1. ליצירת קשר עבור בירורים הקשורים להזמנות ומשלוחים יש להתקשר למספר הטלפון 04-8406080.
  2. ליצירת קשר עבור קבלת עזרה בנושאים טכניים, יש להתקשר למספר הטלפון 04-8406080.
  3. לשליחת פקס אל משרדי גולד-ליין, יש ליצור קשר עם מספר הפקס 04-8407080.
  4. זמני פעילות מוקד שירות הלקוחות הינם בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00 .
  5. כתובת משרדי גולד-ליין הינה רחוב מרדכי מקלף 35, צ'ק פוסט – חיפה. מיקוד 32952 .

גולד-ליין אתר האינטרנט

מומלץ להיכנס ולבקר באתר האינטרנט של גולד-ליין מוצרי חשמל בכתובת https://www.goldline.co.il/ . תוכלו למצוא באתר מידע רב עבור כל מוצרי החשמל הנמכרים של גולד-ליין, באתר קיימת גם רשימת הכתובות ומספרי הטלפון ליצירת קשר של כל מעבדות השירות והתמיכה הטכנית, יש באתר גם אפשרות לבקר בבלוג שבו מאמרים רבים בנושאי מוצרי חשמל ובטיחות.

כמובן ישנה האפשרות לרכוש מגוון מוצרי חשמל אונליין דרך אתר האינטרנט, ולקבלם על ידי המשלוחים עד לפתח הבית. כל מוצרי החשמל של גולד-ליין, מחולקים לפי נושאים וקטגוריות שונות המקלות על אופן החיפוש והקניה באתר.

אם בכל זאת אתם זקוקים לעזרה עבור קניית מוצרים דרך האתר, או בכל נושא אחר, תוכלו ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות ולקבל עזרה מנציגי שירות הלקוחות של גולד-ליין.

שאלות ותשובות ששואלים את שירות לקוחות גולדליין

שאלה: האם ניתן ליצור קשר אונליין דרך אתר האינטרנט של גולד-ליין?

תשובה: אנו עושים כמיטב יכולתנו שכל לקוח יקבל יחס אישי ושירות מעולה לכן יצירת קשר מתאפשרת רק דרך פנייה אל מוקד שירות הלקוחות הטלפוני, וקבלת מענה על ידי נציג אנושי ומקצועי.

שאלה: האם אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות כדי לקבל מידע עבור סטטוס הזמנה שבוצעה באתר?

תשובה: בכללי יש לדעת שבעת ביצוע הזמנה, תשלח הודעה לכתובת המייל של הלקוח המאשרת את ביצוע העסקה, ופרטים אודות אופן הגעת המשלוח תמצאו בעת ביצוע ההזמנה בדף המוצר, או בהודעת אישור העסקה שנשלחה אל המייל. כמובן שאם קיים צורך במידע או עזרה נוספת אז אפשר ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות הטלפוני שלנו ולקבל את העזרה הנחוצה מנציגי שירות הלקוחות.

טיפ לסיום שכדאי לדעת על גולדליין שירות לקוחות

במידה והנכם זקוקים לעזרה עם תמיכה טכנית עבור מוצר מסוים, לפני שאתם יוצרים קשר עם מוקד שירות הלקוחות הטלפוני, כדאי לבקר בדף שאלות ותשובות הקיים באתר ולבדוק אולי תמצאו שם מענה מהיר יותר. ניתן לבקר בדף השאלות ותשובות על ידי לחיצה על הקישור הבא https://www.goldline.co.il/qna/ .

 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

2 תגובות

  1. שלום, יש לי מצנן טורבו הוריקן דגם ATL-489 שלא פועל. כמה עולה התיקון וכמה עולה כרטיס חדש.

  2. דיס המלצה!
    רכשתי קומקום חשמלי מסוג ATL-742, ולאחר 5 חודשים בעת רתיחת המים חלק קטן מזכוכית המיכל נסדק לתוך המיכל.
    מדובר בתקלת בטיחות חמורה מאחר ומישהו עלול היה לשתות את שברי הזכוכית. יתרה מכך, נעניתי בסירוב לתיקון התקלה שנגרמה במהלך עבודה שגרתית של הרכיב (למרות שישנה אחריות לשנה).
    אין עם מי לדבר באופן שקול.
    תגובתם לנושא הייתה ש"אין באפשרותם לעזור"

    חשבו פעמיים לפני שאתם רוכשים מוצר משם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של גולדליין (Gold Line)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של גולדליין (Gold Line) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של גולדליין (Gold Line). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של גולדליין (Gold Line), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של גולדליין (Gold Line), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של גולדליין (Gold Line), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.