נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גוליבר (Gulliver)

>>
>>
שירות לקוחות גוליבר (Gulliver) טלפון

גוליבר (Gulliver) הינה תיירות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של גוליבר (Gulliver)

צור קשר שירות לקוחות גוליבר
צור קשר שירות לקוחות גוליבר

טלפון של שירות הלקוחות של גוליבר (Gulliver)

מספר הטלפון הינו:

03-713-7777

זמינים בימים ושעות:

א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-13:00

צור קשר באתר של גוליבר (Gulliver)

שירות הלקוחות בכתובת של גוליבר (Gulliver)

כתובת החברה הינה:

יוני נתניהו 5, אור יהודה

טלפונים נוספים של גוליבר (Gulliver) שירות לקוחות

  1. גוליבר טלפון 03-7137777
  2. גוליבר 24 שעות טלפון 03-7137777
  3. גוליבר הזמנות טלפון 03-7137777
  4. גוליבר חירום טלפון 03-7137777
  5. גוליבר טיסות טלפון 03-7137777
  6. גוליבר טיסות לאילת טלפון 03-7137777
  7. גוליבר להזמנות טלפון 03-7137777
  8. גוליבר מכירות טלפון 03-7137777
  9. גוליבר תיירות טלפון 03-7137777
  10. gulliver טלפון 03-7137777

תכנון חופשה יכול להיות קל, אבל יישום התוכנית אינו קל. בעת תכנון חופשה, צריך לזכור הרבה דברים וצריך להשקיע מאמצים רבים על מנת להבטיח שתהיה חופשה מהנה. אך, כסף הוא הגורם הגדול ביותר. כשאתם לוקחים את בני המשפחה שלכם לטיול, אתם לא יכולים לעצור אותם בקניית משהו או ללכת למקומות שונים. אתם לא יכולים להכריח אותם להתפשר על הנוחות שלהם בזמן השהייה בבתי מלון, אך אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להזמין מלונות חמישה כוכבים כל הזמן. אז מהי הדרך היחידה שבה תוכלו לשמח את כולם תוך כדי הימנעות מהלחץ על מסגרת התקציב שלכם? ובכן, התשובה היא חבילות נופש של גוליבר טלפון. כמובן שלא כולן עשויות לענות על הצרכים שלכם, לכן הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא לקבוע כבר מההתחלה אילו ציפיות יש לכם מהחופשה שלכם.

מה הן הסיבות להזמנת חבילת חופשה דרך גוליבר 24 שעות טלפון?

חופשות חבילות הן אחת הדרכים הפופולריות ביותר להזמין חופשה, ובהתחשב באי הוודאות שנגרמה על ידי המגיפה, הן הופכות לפופולריות עוד יותר משום שהן מציעות לנופשים את הרמה הגבוהה ביותר של הגנה ושקט נפשי. אז אלו הן הסיבות להזמנת חבילת חופשה דרך גוליבר 24 שעות טלפון:

  • אתם מקבלים את החופשה ששילמתם עליה משום שהפרטים של מה שאתם מזמינים חייבים להיות ברורים, מדויקים ומועברים אליכם כמתואר. כמו למשל – אם המלון שלכם אינו עומד בסטנדרט שהובטח לכם, אז גוליבר 24 שעות טלפון תצטרך למצוא עבורכם חלופה מתאימה או לבצע את ההחזרים הנדרשים.

  • יש לכם את הזכות לחופשה חלופית, אם זמינה, או הזכות להחזר אם החופשה שלכם השתנתה באופן משמעותי על ידי שינוי במצב ביעדכם.

  • אתם מקבלים תמורה טובה לכסף – לעתים קרובות גוליבר 24 שעות טלפון זולה יותר מאשר להזמין את כל האלמנטים באופן עצמאי, שכן לחברות הנסיעות יש גישה להנחות שמועברות אליכם. במקרים רבים, עסקאות חבילה יכולות להיות בלעדיות להנסיעות שבה אתם מזמינים, כך שבעצם לא תוכלו להזמין אותן בשום מקום אחר.

  • ידאגו לכם אם משהו ישתבש, לדוגמה – אם הטיסה שלכם תבוטל, גוליבר 24 שעות טלפון תצטרך לארגן עבורכם מחדש את הטיסה או להציע לכם החזר עבור כל החבילה שלכם.

  • החופשה שלכם מסודרת על ידי חברה אחת, באופן הזה שתקבלו ממנה את כל המידע החיוני שלכם והיא תהיה החברה היחידה שאתם צריכים ליצור עמה קשר אם אתם צריכים לבצע שינויים כלשהם לפני שאתם הולכים או זקוקים לסיוע בזמן שאתם מחדשים.

  • מפעיל הטיול שלכם מגן על הכסף שלכם אם הזמנתם חבילה של חופשה והם יוצאים מהעסק לאחר מכן . אם עדיין לא תיסעו, תוכלו להגיש תביעה לקבלת החזר עבור החבילה שלכם. אם אתם כבר בחופשה והחבילה שלכם כוללת הובלה חזרה, עלות ההגעה ליעד ההחזרה שלכם תהיה מכוסה ואתם עשויים גם לתבוע לקבל החזר עבור חלקי החבילה שלא ניתן עוד לספק.

  • זוהי דרך נוחה, נטולת טרחה וחוסכת זמן לתכנן ולהזמין חופשה, שכן גוליבר 24 שעות טלפון תעשה את כל העבודה כדי למצוא את החופשה הטובה ביותר שתתאים לכם – עד לדרישות הספציפיות שלכם, לרבות – שכירת רכב, ארגון העברות או הזמנת טיולים.

מדוע כדאי להזמין חופשה דרך גוליבר הזמנות טלפון?

וכעת נציג לפניכם מדוע כדאי להזמין חופשה דרך גוליבר הזמנות טלפון:

  • נסיעה בטוחה – חברות המציעות חבילות טיול מודעות לחלוטין למצבים במקום מסוים, לסיכונים ולאזורים הבטוחים ומכאן שתוכלו ליהנות מחופשה בטוחה. על ידי תכנון טיול בעצמכם, אתם עלולים להסתבך בצרות במקום לא ידוע.

  • חיסכון בעלויות – אם תנסו להזמין הכול, החל מתעריף טיסה ועד חדר מלון לבדכם, בוודאי בסופו של דבר תוציאו מיותר. אם תוסיפו את העלויות האישיות, הסכום יהיה גבוה למדי, אך אם תבחרו בחבילת נופש הסכום הכולל, שיכלול את העלות של הכול, יהיה נמוך בהרבה. הסיבה הפשוטה מאחורי זה היא שהחברה שמציעה לכם את חבילת הנופש מודעת הרבה יותר לתעריפי הטיסה הטובים ביותר, לתעריפי המלונות והתעריפים של כל דבר אחר.

  • השירותים הטובים ביותר – באמצעות בחירה בחבילת נופש הכול כלול תוכלו ליהנות ממיטב כל השירותים הקיימים במלון, החל מלינה ועד מתקנים כדוגמת – בריכת שחייה, ספא וסאונה. הזמנת מפגש ספא או ארוחה במסעדה בנפרד תעלה בוודאי הרבה יותר.

  • אפס כאב ראש – בבחירת חבילת נופש נפטרים למעשה מכל הפעילויות, החל מהזמנת כרטיסי טיסה, בדיקת זמינות הלינה בבתי המלון והזמנת חדרים. הכול ייעשה בשמכם על ידי גוליבר הזמנות טלפון ופשוט ישלם את התשלום.

  • סיור שלם – זה עשוי להיות קשה עבורכם להשלים את כל אתרי התיירות בעיר או עיירה לא ידועה. ייתכן שתצליחו ליצור רשימה מלאה, אך ייתכן שחלק מהמקומות יישארו ללא ביקור עקב מחסור בזמן. חבילות נופש תוכננו במיוחד כדי לכסות את כל המקומות המרכזיים במקום, כך שהלקוחות יקבלו את התמורה הטובה ביותר לכספם.

מה מאפשרת לכם גוליבר טיסות טלפון?

עסקאות חבילות נופש של גוליבר טיסות טלפון מאפשרות לכם להתאים אישית את הטיולים שלכם, בין אם הם יהיו לנופש או לעסקים. אתם יכולים לתכנן את המסע שלכם מתחילתו ועד סופו עם מבצעי חבילות נופש, כולל כל מה שאתם רוצים תוך כדי אי הכללה של כל מה שאתם לא רוצים – בפלטפורמה אחת. התכנית שלכם עשויה להיות פשוטה כמו טיסה ולינה, או שתצטרכו סידורים נוספים בהתאם לצרכים ולהעדפות שלכם. לדוגמה, הוא עשוי לכלול השכרת רכב והעברות מבלי ללכת לאיבוד בין עשרות כרטיסיות בדפדפן.

כל שלב בתכנון החופשה שלך כלול בחבילות חופשות – דיור, כרטיסי טיסה, השכרת רכב, וגם ביטוח נסיעות. אחד הדברים הטובים ביותר בחופשות חבילות הוא אחריות הביטול ללא תנאי. יתר על כן, האופי הגמיש מעניק לכם את החופש לארגן את החופשה ללא דופי שתבחרו. האפשרות להתאים את הטיול שלכם בהתאם לאורח החיים שלכם היא יתרון בולט של חופשה חבילה. יתרה מזאת, שיש לך אפשרויות רבות ככל שתוכל לשאת חשיבות עליונה; עסקאות חבילות נופש עשויות להציע יותר ממה שאתם צריכים עם אפשרויות מגוונות.

רשתות הטיסות והשותפויות העצומות והמובילות ביותר של חברות תעופה גדולות יעזרו לכם לתכנן במהירות את המסע שלכם לפרטים הקטנים ביותר בקלות ממה שאתם מצפים. כמו כן, חופשות חבילות הן שיטות תכנון ההפלגה האולטימטיביות עם יעדים ומלונות שונים, החל מבחירות צנועות ועד יוקרתיות. התוכנית הבסיסית ביותר כוללת טיסה ולינה. לאחר שתחליטו על היעד שלכם, יש לכם את החופש לבחור מבין אלפי אפשרויות לינה מבלי לבקר באתר אחר. תוכלו לסנן ממלונות בוטיק למלונות יוקרה ואיזה סוג חופשה אתם מעדיפים. לדוגמה, האם אתם רוצים את המלון שלכם ליד חוף הים, האם אתם מטיילים עם בני המשפחה שלכם, האם זה ירח הדבש שלכם, או לחלופין שאתם רק רוצים להירגע בספא וכיוצא בזאת. כמה קליקים… והנה! סיימתם לתכנן את החופשה תוך מספר דקות. כדאי לשקול להוסיף השכרת רכב לתוכנית שלכם אם אתם לא רוצים להישאר רק בתחבורה ציבורית. זה יעזור לכם לבקר ביותר מעיר אחת או לנוע בעיר בחופשיות.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

13 תגובות

  1. לצערי האתר שלכם גרוע מאוד אף אחד לא בודק לפני פרסום. היתכן שמלון גוריה בבטומי המחיר לאדם ל 3 ימים
    הנו פעם 2321 דולר ואח"כ קופץ למחיר 4974 דולר.
    אנא בידקו את עצמכם לפני פרסום.

  2. גוליבר מתעלמת מהחוק להגנת הצרכן לאזרח ותיק.רכשנו דיל לרודס לבני ולמשפחתו 5 נפשות ולי. לצערי כשבועיים לפני הטיסה ובטרם הספקתי לרכוש בטוח נסיעות ,החלקתי ושברתי חוליה בגב ולא יכולתי להצטרף .כל פניותינו לקבל החזר לא נענו על אף שאני בת 75. שלחתי להם את המסמכים הרפואיים וגם מסמכים רפואיים כולל סיטי לגב ובו מצויין שיש שבר. דבר לו מועיל. היום אני מגישה תביעה כנגדם.
    השירות שלהם גרוע ביותר אין שום דרך לדבר בטלפון.
    בני ומשפחתו נסעו לרודוס ועל פי הדיל החברה אמורה היתה לדאוג להסעה משדה התעופה למלון אך לא עשתה זאת ונאלצו לקחת מונית על חשבונם. נסיונם לקבל נציג מהחברה על בתוהו.
    ברור שלעולם לא נסע עם חברה אטומה כזאת

  3. אולי החברה הזאת טובה לדילים אבל לא לטיסות עם קונקשיין. הזמנו טיסה ליוהנסברג בהלוך ובחזור עם קונקשיין מדרבן. גוליבר הזמינו עבורנו מאל על. וכל שינוי של אלעל לא ידעו לטפל והחזירו לנו את. הטיפול. לטיסה חזרה הם שכחו להעביר תשלום לאל על אז חא היו לנו כרטיסים. דווקא שאחנו שבועיים לפני למה אין כרטיסים והסוכנת של גוליבר ענתה שלא צריך.
    בקיצור חברה גרועה ביותר. גם אין אפשרות לדבר טלפונית ולברר. רק באתר ו בוואטסאפ מתסכל ביותר ולא מומלץ.. היינו צריכים להזמין ישירות מאל על היה עם מי לדבר. המסכנה שלנו שבחברה הזאת עובדים 2 אנשים מהבית ולא ממש מקצועים.

  4. לא ניתן להשיג אתכם טלפונית , אשמח שנציג יחזור אלי במייל

  5. אי אפשר לקבל מענה אנושי בטלפון

    שירות זוועה!!
    בזבזתי שעה. עובר לאשת טורס.

  6. למה אין אפשרות לקבל מידע מהמוקד. נא ליצור קשר בהקדם

  7. הזמנה מספר 6375033104 לאילת במלונות בראון ישצ לי הנחה בתודה

  8. אני לא מצליחה להשיג אותכם 5 נפשות במלון אסטרל באילת 8000 אלף ש"ח עבור 4 לילות וקיבלנו חדר הפוך מכל מה שהובטח…חדר ל4 נפשות שפונה על אתר בניה …ללא מרפסת חלון קטן שנפתח וזהו

    המלון מתנער מאחריות ואתם לא עונים
    יש לנו ילדים קטנים

    החדרים לא ערוכים בכלל כאילו קיבלנו את החדר במלון שאף אחד לעולם לא קיבל

    יש פה שקר ומרמה כלפי הצרכן

    5 נפשות פשוט בושה

    למה אתם מפרסמים משהו ונותנים משהו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של גוליבר (Gulliver)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של גוליבר (Gulliver) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של גוליבר (Gulliver). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של גוליבר (Gulliver), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של גוליבר (Gulliver), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של גוליבר (Gulliver), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.