נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ג'ימייל (Gmail)

>>
>>
שירות לקוחות ג'ימייל (Gmail) טלפון

Gmail- שירות דואר מבוסס על רשת מאובטחת, השימוש בשירות חינמי וקל לתפעול.

צור קשר שירות לקוחות גימייל

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ג'ימייל (Gmail)

צור קשר שירות לקוחות גימייל

צור קשר באתר של ג'ימייל (Gmail)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3gtsJLt

מספרי טלפון ליצירת קשר: 074-7466436 | 972-74-746-6453

הטוויטר של שירות הלקוחות של ג'ימייל (Gmail)

חשבון הטוויטר הינו:

https://bit.ly/3pEYRl2

טלפונים נוספים של ג'ימייל (Gmail) שירות לקוחות

  1. שירות לקוחות gmail ישראל טלפון 074-7466436.
  2. תמיכה gmail ישראל טלפון 074-7466436.
  3. תמיכה טכנית gmail טלפון 074-7466436.

Gmail הוא שירות דוא"ל מבוסס אינטרנט שהושק בשנת 2004. השירות ניתן על ידי גוגל ואפליקציית Gmail עבור אנדרואיד ו-iOS מסופקת על ידי גוגל. לג'ימייל יש 1.4 מיליארד משתמשים חודשיים פעילים נכון לשנת 2017, מה שהופך אותו לספקית האימייל החינמית הגדולה בעולם. ממשק Gmail מציע קבוצה של תכונות כולל: – חיפוש הודעות – תוויות לארגון דוא"ל לפי קטגוריות – כרטיסיות לסווג הודעות לסוגים שונים, כגון "חברתי" או "קידום מכירות" –  תיבת דואר ממוין הממיינת הודעות אוטומטית לשלוש לשוניות: "חשוב ולא נקרא", "מסומן בכוכב" ו"כל השאר" – גישה לא מקוונת למיילים, גם כאשר אין חיבור לאינטרנט זמין. Gmail  הוא שירות דוא"ל חינמי המספק למשתמשים את היכולת לשלוח ולקבל הודעות, קבצים מצורפים ותוכן אחר דרך אתר האינטרנט או האפליקציה לנייד של Gmail. Inbox by Gmail  הוא סוג חדש של תיבת דואר נכנס שעוזר לך לחזור למה שהכי חשוב. היא בנויה על אותה מערכת חזקה כמו Gmail אבל עם כמה תוספות חכמות כמו הדגשות ונודניק. הדבר הראשון שתבחין ב-Inbox by Gmail הוא שהוא מאורגן לפי סדר העדיפויות שלך. הודעות מקובצות בקטגוריות כמו חברתיות, קידום מכירות, עדכונים ופורומים כך שתוכל לקרוא או למחוק אותן בלחיצה אחת בלבד.

למה כדאי לכם לפתוח חשבון GMAIL טלפון?

אם עדיין לא הגדרתם חשבון דואר גוגל (Gmail) עבור העסק שלכם, אולי תרצו קצת להבין יותר. עם חשבון GMAIL טלפון , אתם יכולים להיראות כאילו יש לכם צוות IT מלא מאחורי הארגון הקטן שלכם, אך לקבל את ההגדרה והגישה הפשוטות שמציעות יישומים מבוססי אינטרנט. העסק שלכם יכול לקבל את כל היתרונות של שירות הדואר האלקטרוני המוביל באינטרנט – בפלטפורמת Google. הנה למה כדאי לכם לפתוח חשבון GMAIL טלפון:

  • אבטחת נתונים – חשבון הג'ימייל העסקי שלכם מגובה בפלטפורמת Google, מה שנותן לו ערובה לשירות ולזמן פעולה. אתם ניגשים לנתונים שלכם דרך חיבור מאובטח מוצפן SSL באופן הזה שאף אחד לא יוכל לגשת למידע שלכם.
  • שטח אחסון ענק – אתם יכולים להשיג הרבה מאוד שטח אחסון, הרבה יותר ממה שאתם עשויים לקבל אם הייתם משתמשים בתוכנת לקוח עבור האימיילים שלכם. נכון לעכשיו, Gmail לעסקים מציע שטח אחסון של 25Gb מה שאומר שניתן לאחסן מספר רב של הודעות דואר אלקטרוני או לחלופין הודעות המכילות קבצים גדולים במקום להיות מוגבל על ידי שטח אחסון בשרת או בכונן קשיח של החברה.
  • חיפוש וארגון קלים – יש גם מספר תכונות שונות המאפשרות לכם לארגן את המיילים שלכם. תכונה מרגשת אחת מאפשרת לכם להוסיף חשבונות Hotmail ו- Yahoo לחשבון Gmail שלכם, כך שתוכלו לנהל את כל המיילים שלכם מחשבון אחד.
  • גישה מקוונת מכל מקום – אחד שעולה מיד בראש הוא העובדה שניתן לגשת אליו בכל מקום בו יש גישה לאינטרנט. בתוכנית לקוח מייל מבוססת שרת אתם עשויים לגלות שקשה לגשת למייל. יש אנשים שמוצאים שכאשר הם ניגשים לגרסה מקוונת של ההודעות שלהם אין להם את היכולת לעבוד איתם בקלות כאילו הם ניגשו אליהם מהמחשב הרגיל שלהם.
  • אחסון הודעות מידיות (IM) ושיחות ועידה בווידאו – Gmail לעסקים משלב גם תכונות כמו למשל – אחסון הודעות מידיות וצ'אט וידאו, מה שמקל על יצירת קשר עם לקוחות ועמיתים לעבודה ולשמור את תוצאות השיחות הללו לשימוש עתידי.
  • זול יותר ופחות כוח אדם לתחזוקה – Gmail הוא בעלות נמוכה, אפס תחזוקה ואחסון נתונים "בענן", כלומר הדואר האלקטרוני, המסמכים והאירועים שלכם זמינים תמיד בכל מקום שבו אתם יכולים להיות מקוונים עם דפדפן אינטרנט. אתם לא זקוקים למנהל מערכת IT על מנת ליצור חשבונות ולתת למשתמשים גישה לשירותים; אתם יכולים לעשות את זה בעצמכם על ידי לוח המחוונים של Google Apps. אינכם צריכים לדאוג לגבי גיבוי נתונים כי הכול מאוחסן בשרתים של גוגל, פגיעה במגבלות האחסון בחשבון המייל, או התעסקות עם VPNs, חומות אש או תוכנות ספציפיות. בכל עת תוכלו לבחור לעבור לספק אחר ולקחת אתכם את שם הדומיין שלכם, מה שאומר שלא תצטרכו לשנות את כתובת המייל שלכם אם תחליטו ש- Google Apps לא עובד בשבילכם.
  • סנכרון עם Outlook – ניתן לסנכרן את חשבון המייל העסקי שלכם ב- Gmail עם MS Outlook ו-BlackBerry, Android ו-iPhone, פלטפורמות מוכרות שנמצאות בשימוש נרחב על ידי אנשי מקצוע עסקיים רבים. היכולת להגדיר גישה מהירה לתוכנית הדוא"ל שלכם היא יתרון ענקי כאשר מנסים להשתמש בטכנולוגיה כמו לדוגמה – מכשירי סמארטפון.

איך בדיוק באה לידי ביטוי האפקטיביות של תמיכה GMAIL ישראל טלפון?

בימינו יש צורך בדואר אלקטרוני כי לא רק שהוא עוזר לכם לתקשר עם החברים, הקולגות והעסקים שלכם, כי אם הוא גם עוזר לכם לגלוש באינטרנט על מנת להירשם בבלוגים כדי להגיב, להירשם לניוזלטרים ולעשות קניות באינטרנט. ישנם ספקי דוא"ל חינמיים רבים אבל אחד הטובים ביותר הוא שירות לקוחות GMAIL ישראל טלפון משום שיש לו כה הרבה אפשרויות נוספות כאשר אתם נרשמים בהשוואה למתחרים שלו. כאן נפרט איך בדיוק באה לידי ביטוי האפקטיביות של תמיכה GMAIL ישראל טלפון:

  • מספר אפליקציות עם חשבון אחד – עם חשבון תמיכה GMAIL ישראל טלפון שלכם יש לכם גישה ל- com, Google Play, Blogger, Pinterest, Google+, Google Docs, Google Drive ועוד הרבה יותר מבלי לפתוח חשבון חדש עבור כל אחד מהשירותים האלה. זה נהדר לקבל גישה עם שם משתמש וסיסמה אחד בלבד לכל השירותים האלה מכיוון שזה עוזר למזער את מספר שמות המשתמש כדי לגשת לכל שירותי האינטרנט שרבים ממכם משתמשים בהם מדי יום..
  • ביטחון – גוגל מתייחסת לאבטחה ברצינות רבה. אם שכחתם את הסיסמה שלכם, יש שלבים מאוד ספציפיים לשחזר אותה ורק הבעלים יכול לקבל בחזרה את הסיסמה בגלל כל צעדי האבטחה שגוגל נקטה כדי להבטיח שאף אחד אחר לא יוכל לקבל גישה לסיסמה שלכם.
  • מספר חשבונות – עם תמיכה GMAIL ישראל טלפון אתם יכולים להחזיק עד חמישה חשבונות מייל POP ב- gmail הראשי שלכם, באופן הזה שלא תצטרכו להיכנס לכל חשבון דוא"ל. לצורך העניין – אתם יכולים לקבל את האימיילים של Hotmail ו- Yahoo שלכם מג'ימייל, אתם יכולים לקבל את כל ההודעות החדשות לחשבון אלה ולשלוח אימיילים מכל אחד מהמיילים האלה. זו תכונה ממש מגניבה שלא מוצאים בהרבה ספקי דוא"ל חינמיים אחרים.
  • התאמה אישית – קל מאוד להתאים את פלטפורמת תמיכה GMAIL ישראל טלפון ואתם עשויים לשנות כמעט כל היבט שלה. אתם יכולים לשפשף צבעים, ערכות נושא, גודל גופן, סוג הגופן, אופן הצגת ההודעות וכיוצא בזאת. באופן הזה תוכלו לשנות את זה לקישור שלכם.

איך תצרו קשר עם GMAIL טלפון?

וככה תצרו קשר עם GMAIL טלפון:

  • שירות לקוחות gmail ישראל טלפון 074-7466436
  • תמיכה gmail ישראל טלפון 074-7466436
  • תמיכה טכנית gmail טלפון 074-7466436

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

17 תגובות

  1. אני צריך עזרה בעסק שלי בגוגל.בבקשה אני צריך עזרה בטלפון כי ניסתי כבר כמה פעמים וזה לא עובד אז בבקשה

  2. אני צריכה את השירות לקוחות בדחיפותתתתתת והם לא עונים לידחוףףףףףףףףףף בבקשה תחזרו אלי לטלפון 0583251091 תודה רבה רבה

  3. ב"ה
    אתם שומרים עלי יותר מדי, ולא נותנים לי להיכנס למייל שלי משום מקום כמעט!! זה כבר מתסכל!
    לא משיגה אתכם טלפונית.
    אנא חזרו אלי בדחיפות!!!

  4. חייבת שמישהו משרות המייל יתקשר אלי , לא מצליחה לטפל בבעיה 0528694171

  5. אני לא מצליחה לשחזר את החשבון שלי, פרטי השחזור לא ידועים לי כי חברה שלא נמצאת כבר, פתחה לי את החשבון ואני חייבת את המייל.
    נא לחזור אליי לנייד במענה אנושי, אין לי הודעות בנייד.
    050-4124965

  6. הודעה נכנסת חדשה מתקבלת רק כשפותחים את האפליקציה, וממילא לא מקבלים התראה.
    האם ניתן לקבל התראה לדואר נכנס?

  7. הודעתי בקשר להתראה מתייחסת לשימוש בנייד, אנדרואיד.

  8. אני חייבת לקבל דואר ובכל פעם שלוחצת על הגימייל מופיע לי כניסה למשרד החינוך מה עושים
    0544407109

  9. נגנב לאישתי הנייד .רכשנו חדש
    שכחנו סיסמא לא מצליחים לשחזר חשבון כבר יומיים
    אנא צרו קשר בנייד שלי
    תודה

  10. היי,
    דחוף צרו עימי קשר בנייד 052-5418811

    איני מצליחה לקבל ולשלוח מיילים.
    תודה
    חגית

  11. אי אפשר לקבל שירות טלפוני ואי אפשר להיעזר באתר המסורבל שלכם. יש שם תנאי שירות של 20 דפים ואני לא מתכוונת לעשות דוקטורט.
    צריכה שמישהו יתקשר אלי דחוףףףףף לפתור את הבעיה.
    מיכל 054-542-6450
    לא יכולה להשתמש ב-gmail שלי

  12. חשבון גוגל שלי נחסם, נסגר, וכשאני מגיעה לשלב של האימות הוא לא מזהה את המספר ואין לי איך להתקדם. ניסתי כמה מספרים

  13. שלום, קיבלתי הודעה במייל שהמייל שלי השתנה, אני לא ביקשתי לשנות את המייל שלי, אבקש לבדוק את העניין בדחיפות. תודה

  14. חייבת עזרה דחוף אתם חסמתם לי את החשבון ללא סיבה תחזרו בבקשה מתחננת 0543911572

  15. חיזרו אלי בהקדם האפשרי במענה אנושי בעיברית אני לא מצליחה לשחזר את קוד המשתמש שלי 0548067999

  16. אני לא מצליח להיכנס אמייל שלי אפשר לחזור אלי
    0546819094 תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ג'ימייל (Gmail)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ג'ימייל (Gmail) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ג'ימייל (Gmail). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ג'ימייל (Gmail), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ג'ימייל (Gmail), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ג'ימייל (Gmail), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.