נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דואר ישראל (רשות הדואר)

>>
>>
שירות לקוחות דואר ישראל (רשות הדואר) טלפון
דואר ישראל שירות לקוחות לוגו

דואר ישראל (רשות הדואר) הינה דואר מובילה המציעה שירותי דואר ( כמו שליחה וקבלה של חבילות, מכתבים ועוד) ושירותי בנקאות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של דואר ישראל (רשות הדואר)

דואר ישראל שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של דואר ישראל (רשות הדואר)

מספר הטלפון הינו:  

 1599500171

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-21:00 | ו': 7:00-14:00

מספר נוסף ליצירת קשר:

דואר בינלאומי מהיר- 0768870007

זמינות: א'-ה': 7:00-21:00, ו' 7:00-14:00

מייל של שירות הלקוחות של דואר ישראל (רשות הדואר)

כתובת המייל הינה:

pniyot-fax@postil.com

צור קשר באתר של דואר ישראל (רשות הדואר)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/2TDfuQk

פקס:076-8870010

הפייסבוק של שירות הלקוחות של דואר ישראל (רשות הדואר)

שם דף הפייסבוק הינו:

דואר ישראל

האינסטגרם של שירות הלקוחות של דואר ישראל (רשות הדואר)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

israel__post

רשימת טלפונים נוספים של דואר ישראל שירות לקוחות

  1. דואר ישראל טלפון 171
  2. דואר ישראל ems טלפון 171
  3. דואר ישראל אור יהודה טלפון 171
  4. דואר ישראל אשדוד טלפון 171
  5. דואר ישראל חבילות טלפון 171
  6. דואר ישראל חדרה טלפון 171
  7. דואר ישראל ירושלים טלפון 171
  8. דואר ישראל לבירורים טלפון 171
  9. דואר ישראל מודיעין טלפון 171
  10. דואר ישראל מיון ארצי טלפון 171
  11. דואר ישראל מס טלפון 171
  12. דואר ישראל מעקב טלפון 171
  13. דואר ישראל מעקב משלוחים טלפון 171
  14. דואר ישראל משלוחים טלפון 171
  15. דואר ישראל פניות הציבור טלפון 171
  16. דואר ישראל פתח תקווה טלפון 171
  17. דואר ישראל שירות טלפון 171
  18. דואר ישראל שירות לקוחות טלפון 171
  19. דואר ישראל שליחים טלפון 171

כמה מילים על דואר ישראל

דואר ישראל הוא הגוף הראשי במדינה שלנו אשר אחראי לחלוקת סחורות ומכתבים ברחבי המדינה ולערים ולמקומות השונים הנמצאים סביבנו. כך שסביר להניח כי בשבלב כזה או אחר תצטרכו עזרה משירות הלקוחות על מנת שתקבלו דברים טובים יותר. בסופו של יום הרי ששירות לקוחות הפך כבר מזמן לבסיס לחברה או עסק המבקשים להיות איכותיים. כך אתם יכולים להגיע למצב בו הסחורה או המכתבים שלכם יגיעו בצורה מהירה. המאמר הבא עוסק בדרכים השונות ליצירת קשר עם עזרה אל מול דואר ישראל. טלפון, מייל אלקטרוני, שימוש באתר, כתובת פיזית ועוד. 

למה אתם צריכים ליצור קשר עם הדואר שלכם?

לרוב אנחנו רגילים למצב בו דואר מגיע אלינו בזמנים כאלו ואחרים מבלי שאנחנו עושים הרבה בנידון. אך השאלה היא מה ניתן לעשות כאשר אתם מחכים לדואר שאתם שולחים.
כך תצטרכו לבדוק עם דואר ישראל היכן בדיוק נמצא החבילה או המכתב שלכם.
תצטרכו לברר דברים ולדעת בצורה רחבה יותר כיצד לפעול על מנת שהחבילה תגיע אל היעד שלה. שירות הלקוחות מכיל בתוכו אפשרות לפעול בצורה עצמאית, לקבל מידע על הסניפים השונים של דואר ישראל הקיימים סביבנו ולבסוף לרכוש מוצרים הקשורים לתחום. ככול שתהיו בקשר רציף כך השימוש שלכם בדואר יהיה חכם ויעיל יותר לאורך זמן. נסו לעשות זאת כמה שאפשר. 

שימוש במספר הטלפון של דואר ישראל לקבלת עזרה

מספר הטלפון הכללי והנוח לשימוש של דואר ישראל הוא 171. ברגע שאתם מחייגים את שלושת ספרות אלו הרי שתוכלו להגיע למצב בו תקבלו עזרה ממחלקה כזאת או אחרת הקשורה למקרה שלכם. טוב לדעת כי בהמשך הדרך תוכלו לעקוב על תהליכים קיימים או ליצור פניות חדשות.
יש לדעת כי מדובר במספר אשר נותן שירות למספר גדול של אנשים, כך שיש לשקול שימוש בדרכי תקשורת נוספים במידת הצורך. כעת ניתן לנסות ולהבין כיצד לנצל את השימוש במספר טלפון בצורה הטובה ביותר בשבילכם. ניתן גם לפעול בצורה עצמאית משימוש במספר זה. 

פעולה נכונה אל מול אתר האינטרנט של דואר ישראל

דואר ישראל הפך למתקדם למדי בשנים האחרונות כך שניתן לפעול בעזרת אתר האינטרנט על מנת ליעל את הפעילות שלכם. כנסו לכתובת https://bit.ly/2TDfuQk ותתחילו לעשות דברים לבדכם.
ניתן לצבור מידע על דרכי הפעולה של הדואר ועל הסניפים השונים. ניתן לפנות בעזרת האתר לצ'אט אנושי לעזרה מיידית ונוחה. ניתן ליצור פניות או למלא מסמכים. תוכלו גם להתעסק עם חשבון הבנק שיש לכם בדואר ישראל. בכול מקרה, כעת ניתן לשמוח על האפשרות שיש אתר נוח לשימוש יעיל במיוחד בשבילכם. כנסו אליו מדי פעם למען קבלת עדכון בצורה רחבה למדי על המוצרים השונים היוצאים בתחום. 

מייל אלקטרוני של הדואר לתקשורת נוחה יותר

ניתן להשתמש בכתובת המייל האלקטרונית pniyotfax@postil.com, על מנת להגיע למצב בו אתם יוצרים קשר עם מייל אל מול דואר ישראל. סוג תקשורת זה נוח במיוחד מכיוון שאתם יכולים לשלוח במהירות מסמכים ותמונות במידת הצורך אל יעד כזה או אחר. בנוסף טוב לדעת שירות לקוחות זה נגיש לכל מי שצריך. כך שאם אתם אינכם מצליחים להשתמש באתר או שאין לכם מספיק זמן לחכות על קו הטלפון הרי שתוכלו להשתמש במייל זה עד כמה שאתם צריכים.
כתובת זאת בעצם רלוונטים לכלל המחלקות והאפשרויות של דואר ישראל. אתם יכולים לשלוח את הפנייה שלכם ואנשי המקצוע כבר יחליטו מהי המחלקה שהיא רלוונטית ויעזרו לכם בצורה רחבה.

שאלות ותשובות על שירות לקוחות דואר ישראל

שאלה: כיצד אפשר להזמין תור לדואר ישראל?

למערכת דואר ישראל יש אפשרות לבצע זימון תורים לפי סניפים. במידה ותרצו לבצע זימון תור לדואר ישראל יש לעבור לקישור המצורף לקבלת מדריך מסודר.

שאלה: האם דואר ישראל זמין לפניות בעזרת רשתות חברתיות?

תשובה: דואר ישראל כיום הפך להיות נגיש במיוחד בשבילכם בעזרת שימוש ברשתות החברתיות.
תוכלו להיכנס אל דף הפייסבוק של דואר ישראל בעזרת כתובת זאת https://www.facebook.com/PostIsrael. הפייסבוק נוח לצריכת תכנים ויצירת פניות אל שירות הלקוחות. 

שאלה: כיצד משתמשים בפניה לשירות הלקוחות של דואר ישראל בעזרת האתר?

תשובה: תוכלו כעת לבחור את האפשרות הנוחה ביותר לשימוש באתר על מנת לשלוח פנייה. עליכם לבחור מחלקה כזאת או אחרת ולהתאים את הפנייה בצורה מיוחדת אליה.

טיפים לסיום על הדואר

דואר ישראל צריכה להיות שם עד כמה שאתם צריכים במיוחד בשביל הלקוחות השונים שלה שהם בעצם כול אחד מאתנו. כך ששירות הלקוחות צריך להיות מחוזק בצורה איכותית על מנת שנוכל להשתמש בדבר. תוכלו להשתמש בשירות הלקוחות בדרכים הבאות על מנת לקבל עזרה. 

טיפ 1 – על תישארו ללא עזרה בסופו של יום. אין צורך שתגיעו למצב בו אין לכם שירות לקוחות שיכול להיות שם בשבילכם. כעת אתם צריכים לבחור דרך אחת או אחרת אשר נמצאת במאמר זה על מנת למצוא פיתרון למקרה שלכם. 

טיפ 2 – נסו להשתמש בכמה דרכי תקשורת במקביל עד אשר אתם מוצאים את האפשרות המתאימה לכם. בהמשך תדעו לחזור על שימוש בדרך זאת על מנת לקבל עזרה בצורה רחבה למדי.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של דואר ישראל (רשות הדואר)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של דואר ישראל (רשות הדואר) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של דואר ישראל (רשות הדואר). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של דואר ישראל (רשות הדואר), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של דואר ישראל (רשות הדואר), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של דואר ישראל (רשות הדואר), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.