נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דונה ויקטוריה (Donna Victoria)

>>
>>
שירות לקוחות דונה ויקטוריה (Donna Victoria) טלפון
צור קשר שירות לקוחות דונה ויקטוריה

דונה ויקטוריה (Donna Victoria) הינה חברה הפונה אל נשים ומספקת מוצרי הלבשה תחתונה, פיג'מות ובגדי ים.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של דונה ויקטוריה (Donna Victoria)

צור קשר שירות לקוחות דונה ויקטוריה

טלפון של שירות הלקוחות של דונה ויקטוריה (Donna Victoria)

מספר הטלפון הינו:  

0546836371

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-16:00 

מייל של שירות הלקוחות של דונה ויקטוריה (Donna Victoria)

כתובת המייל הינה:

info@donnavictoria.co.il‏

צור קשר באתר של דונה ויקטוריה (Donna Victoria)

כתובת האתר הינה:

https://donnavictoria.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של דונה ויקטוריה (Donna Victoria)

שם דף הפייסבוק הינו:

דונה ויקטוריה – Donna Victoria

האינסטגרם של שירות הלקוחות של דונה ויקטוריה (Donna Victoria)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

donnavictoria_lingerie

בקצרה על דונה ויקטוריה

דונה ויקטוריה, הינה רשת ענק ישראלית של הלבשה תחתונה אופנתית לנשים, המייצרת ומשווקת פרטי הלבשה תחתונה עבור האישה הישראלית האופנתית. דונה ויקטוריה שמה לעצמה דגש על יצירת קו אופנה עכשווי, איכותי, ואופנתי, המדגיש את התעוזה, והיופי הנשי. החברה משתמשת רק בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, בבדים רכים ונושמים, המעניקים תחושת עונג וליטוף, ומשרים אווירה רגועה ורומנטית.

בין מוצרי דונה ויקטוריה, ניתן למצוא תחתונים, חזיות, גרביונים, בגדי ים, פיג'מות, ועוד פרטי לבוש אופנתיים העונים על צרכי האישה הישראלית בנראות מושלמת וחוויה מענגת.

מעבר לרכישת פרטי הלבוש עבור שימוש אישי, רבות הנשים אשר מנצלות את אופנת דונה ויקטוריה, לצורך שליחת מתנות עבור הבת, הנכדה, או עבור כל אישה אחרת אותה אנו רוצות להפתיע ולרגש.

דונה ויקטוריה שמה לעצמה דגש רב, על נושא שירות הלקוחות, מתוך הבנה שלקוחות החברה הינן החלק העיקרי בהצלחת החברה, ולכן מתפעלת דונה ויקטוריה, מוקד שירות לקוחות, המאויש בנציגות שירות סבלניות, מקצועיות, אשר נמצאות כדי לתת מענה על צרכי יצירת הקשר של לקוחות החברה.

דונה ויקטוריה מקפידה לחדש ולהפתיע לטובה את ציבור הנשים הנמנות עם לקוחות החברה, בקולקציות חדשות, המתעדכנות כל פעם מחדש בהתאם לקו האופנה העולמי, ועל ידי כך מאפשרת החברה ללקוחותיה לשמור על יופי, ועל מרחב המאפשר ביטוי בהתאם לצורך הלקוחה, בין אם מדובר בצורך בביטוי רומנטי, רגוע ומלטף. ובין אם מדובר בצורך לבטא תעוזה, מיניות בועטת, ודומיננטיות.

כיום דונה ויקטוריה, מחזיקה במעל ל20 חנויות ברחבי הארץ, מאילת שבדרום ועד צפת וחיפה שבצפון.

יצירת קשר – דונה ויקטוריה

אם ברצונך ליצור קשר עם דונה ויקטוריה, תוכלי לעשות זאת על ידי שימוש באחד מאמצעי יצירת הקשר העומדים לרשות לקוחות החברה.

דרכי יצירת הקשר עם דונה ויקטוריה הינם:

  • יצירת קשר טלפוני דרך מספר הטלפון – 054-6836371.
  • יצירת קשר דרך שליחת מייל לכתובת המייל – info@donnavictoria.co.il .
  • יצירת קשר דרך מערכת הודעות ווצאפ בקישור הבא – https://bit.ly/3jzWCyN.
  • יצירת קשר אונליין והשארת הודעה באתר דרך לחיצה על הקישור הבא – https://bit.ly/3HGtFch .

זמני פעילות מוקדי שירות לקוחות דונה ויקטוריה ליצירת קשר, הינם: בימי א-ה, בין השעות 09:00-16:00.

דונה ויקטוריה – אתר אינטרנט

דונה ויקטוריה, מחזיקה ומתפעלת אתר אינטרנט, בו ניתן למצוא את כל פרטי הלבוש האופנתיים של דונה ויקטוריה, את כל הקולקציות החדשות, בכל הקטגוריות השונות. ובנוסף ניתן להירשם באתר אל מועדון החברות של דונה ויקטוריה, וליהנות ממבצעים שווים וממידע רב על כל חדשות האופנה של הרשת. ניתן למצוא באתר את רשימת סניפי דונה ויקטוריה, ואת פרטי יצירת הקשר הרלוונטיים עבור כל אחד מסניפי הרשת, ובנוסף ניתן למצוא באתר קטגורית פרטי לבוש עבור החיילות והחיילים שבינינו, המציעה פרטי הלבשה תחתונה למתגייס, כגון גרביים וגופיות, וקטגוריית +18, המציעה מגוון אביזרים להנאה ועינוג מושלם, תוך כדי שמירה על דיסקרטיות מלאה.

תוכלו לבקר באתר דונה ויקטוריה על ידי לחיצה ומעבר אל הקישור הבא – https://donnavictoria.co.il/ .

שאלות ותשובות

היכן ניתן לברר מהו סטטוס ההזמנה שלי?

בעת ביצוע הזמנה באתר, תשלח אל המזמינה אישור סופי על ביצוע ההזמנה, זמני הגעת המשלוח לרוב הישובים הינם עד 7 ימי עסקים מעת הגעת האישור הסופי. תוכלו למצוא מידע נוסף על תקנון ומדיניות המשלוחים על ידי לחיצה על הקישור הבא https://bit.ly/3JOApb2.

האם כל חנויות הרשת מכבדות את כרטיס הגיפט-כארד, של דונה ויקטוריה?

בוודאי, כל חנויות דונה ויקטוריה מכבדות את כרטיס הגיפט-כארד. תוכלו ליצור קשר עם הסניף הקרוב למקום מגוריכם ולהתעדכן בשעות הפתיחה ובמידע נוסף, דרך פרטי יצירת הקשר שבדף הסניפים שבאתר דונה ויקטוריה.

על מועדון שירות לקוחות דונה ויקטוריה

כדאי ליצור קשר עם מוקדי שירות הלקוחות של דונה ויקטוריה, ולקבל מהם מידע על הצטרפות למועדון החברות של הרשת. הצטרפות למועדון החברות, מקנה הנחות והטבות בכלל חנויות דונה ויקטוריה.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של דונה ויקטוריה (Donna Victoria)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של דונה ויקטוריה (Donna Victoria) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של דונה ויקטוריה (Donna Victoria). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של דונה ויקטוריה (Donna Victoria), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של דונה ויקטוריה (Donna Victoria), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של דונה ויקטוריה (Donna Victoria), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.