נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דיינרס (Diners)

>>
>>
שירות לקוחות דיינרס (Diners) טלפון
דיינרס קלאב שירות לקוחות לוגו

דיינרס היא שירותים פיננסיים אמריקאית בינלאומית. החברה הוקמה בשנת 1951. החברה ידועה בעיקר בשל שירותי כרטיסי האשראי וכרטיסי החיוב.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של דיינרס (Diners)

דיינרס קלאב שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של דיינרס (Diners)

מספר הטלפון הינו:  

03-5726444

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-20:00 | ו': 8:00-12:03

מספרי טלפון נוספים ליצירת קשר: 

מוקד גביה – 035724326

תמיכה טכנית- 035726794

הצטרפות והלוואה מידית- *3338 זמינות: 7\24 

אובדן או גניבה- 035723666 זמינות: 7\24

 

 

מייל של שירות הלקוחות של דיינרס (Diners)

כתובת המייל הינה:

storeservice@dolcevita.co.il

כתובת מייל נוספת- calservice@icc.co.il

צור קשר באתר של דיינרס (Diners)

כתובת האתר הינה:

https://www.diners-store.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של דיינרס (Diners)

שם דף הפייסבוק הינו:

Diners Club Israel- דיינרס קלאב

האינסטגרם של שירות הלקוחות של דיינרס (Diners)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

diners_club_il

רשימת טלפונים נוספים של דיינרס (Diners) שירות לקוחות

  1. פליי קארד דיינרס טלפון 1-800-507-507
  2. דיינרס טלפון 1-800-507-507
  3. דיינרס קלאב טלפון 1-800-507-507
  4. דיינרס שירות לקוחות טלפון 1-800-507-507

על דיינרס ושירות הלקוחות שלה

כרטיס האשראי דיינרס הוא כרטיס אשראי חוץ בנקאי בינלאומי הניתן ללקוחות מסביב לעולם. למעשה, זהו כרטיס האשראי הראשון בעולם, שהונפק לראשונה בשנת 1950. מאז ועד היום, מספקת דיינרס שירותי אשראי, פריסת תשלומים ושירותים פיננסיים אחרים ללקוחות מרוצים המשתמשים בכרטיסיה בארץ ובחו"ל. 

בארץ, כ.א.ל (כרטיסי אשראי לישראל) היא המנפיקה של כרטיסי דיינרס קלאב. ככרטיסי אשראי מבוססת וגדולה, ניתן לא רק לשלם באמצעות כרטיס האשראי שלה בבתי עסק שונים בארץ, אלא גם לשלם בבתי עסק בחו"ל, לצבור נקודות ולממשן במבצעים והטבות למחזיקי הכרטיס, לקחת הלוואות עד סכום של כ-200,000 שקלים וגם לצבור מיילים לטיסות בפליי קארד דיינרס. 

הנפקת כרטיס דיינרס

לקוחות המעוניינים להנפיק כרטיס אשראי של החברה, יכולים לפנות לדיינרס בטלפון 1-800-507-507. במספר ניתן לשוחח עם נציג, לקבל פרטים על המסלולים השונים שמציעה החברה, ולהזמין כרטיס. לצורך הזמנת כרטיס יש לספק פרטי חשבון בנק ממנו מתבצע החיוב, ופרטים נוספים לזיהוי. לאחר אימות הפרטים וקבלת אישור מהבנק, דיינרס תשלח את כרטיס האשראי החדש לבית הלקוח. 

דרך נוספת להזמין כרטיס אשראי דיינרס הוא באמצעות אתר האינטרנט של החברה בכתובת www.diners.co.il . באתר ניתן למסור את פרטי החיוב ואת פרטי הלקוח באמצעות טופס מקוון, ולהזמין את הכרטיס ישירות לבית הלקוח בלי צורך לשוחח עם נציג או עם בנקאי. 

שירות לקוחות דיינרס

ניתן לפנות לדיינרס קלאב טלפון 1-800-507-507 על מנת לקבל שירות לקוחות. בשירות הלקוחות של החברה יש אפשרות לקבל מענה אוטומטי ולשמוע מהו מועד החיוב הקרוב ומה סכום החיוב הקרוב. בנוסף, יש אפשרות לדבר עם נציג אנושי, לברר סטטוס עסקאות והלוואות, לדווח על אובדן או גניבת כרטיס, וגם לבטל את כרטיס האשראי במידת הצורך. 

ככרטיסי אשראי גדולה, ותיקה ומבוססת, דיינרס מתחייבת לספק ללקוחותיה שירות לקוחות מהמעלה הראשונה. דיינרס שירות לקוחות טלפון 1-800-507-507 מספקים מענה ללקוחות בימים ראשון עד חמישי, בין השעות שמונה בבוקר ועד ארבע וחצי אחרי הצהריים. מוקד שירות הלקוחות סגור בימי שישי ושבת ובערבי חג. עם זאת, במקרי חירום של אובדן, גניבה או הונאה, דיינרס מפעילה מוקד חירום הפתוח 24 שעות, 7 ימים בשבוע. איתו ניתן ליצור קשר במספר 03-5723666

החברה מפעילה שירות לקוחות למחזיקי דיינרס השוהים בחו"ל ונתקלים בצורך לקבל שירות לקוחות מהאשראי, למשל במקרים בהם הכרטיס אבד, עסקאות חיוב לא עוברות בבתי עסק או אם מכונת כספומט בלעה את הכרטיס. המוקד אשר מפעילה דיינרס ללקוחות בחו"ל פועל שבעה ימים בשבוע במשך כל שעות היממה, וניתן להשיגו בטלפון 972-3-5724801+. 

דיינרס פליי קארד

מועדון פליי קארד דיינרס מאפשר למחזיקי כרטיס האשראי לקבל נקודות מיוחדות על הקניות שלהם בכרטיס, ולהמיר נקודות אלה למיילים בהתעופה אל על ובשותופותיה. ניתן לממש את הנקודות החל מהרכישה הראשונה וצבירת הנקודות הראשונה בכרטיס. נקודות של דיינרס פליי קארד מאפשרת רכישת כרטיסי טיסה ליעדים השונים של אל על ברחבי העולם, אך גם רכישה שירותים משלימים לנסיעות, כמו מלונות, מסעדות, ביטוח נסיעות, וגם שדרוג המושב למושב מרווח יותר בטיסות עצמן, ושופינג מסביב לעולם בהתאם לתנאי הכרטיס. דיינרס פליי קארד נותנת למחזיקים בכרטיס הנחה משמעותית בעמלות המרה, שמגיעות ל-50% הנחה בעסקות מטבע חוץ המתבצעות בכרטיס. בתדלוק בסונול ובקנייה ברשת שופרסל וברשת הפארם BE, הכרטיס מקנה צבירת נקודות כפולה מאשר בכל בית עסק אחר. בנוסף, המחזיקים בכרטיס זוכים להטבות הקבועות של מחזיקי דיינרס בחוויות ובאטרקציות שונות. 

על מנת להזמין את כרטיס האשראי יש לפנות לפליי קארד דיינרס בטלפון 1-800-507-507. הנפקת דיינרס פליי קארד במוקד מתבצעת בימים ראשון עד חמישי בין השעות שמונה בבוקר ועד שבע בערב. ניתן להתקשר להנפיק כרטיס גם בימי שיש וערבי חג בין השעות שמונה בבוקר עד אחת בצהריים. בנוסף, אפשר להנפיק כרטיס באמצעות האתר www.cal-online.co.il/cards/flycard/ .

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות פלאקארד טלפון
שירות לקוחות חברות אשראי

שירות לקוחות פלאקארד טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פלאקארד טלפון דף הבית פלאקארד היא חברה המפתחת פתרונות חיוב ובקרה של כרטיסי אשראי. מבט מהיר על דרכי

קרא עוד »
צור קשר שירות לקוחות שסטוביץ
שירות לקוחות חברות צרכנות

שירות לקוחות שסטוביץ טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שסטוביץ דף הבית שסטוביץ היא מוצרי טיפוח מותגיים בינלאומיים,המוצרים של חברה זו מאוד פופלרית ונמכרים בכל מקום.

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של דיינרס (Diners)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של דיינרס (Diners) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של דיינרס (Diners). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של דיינרס (Diners), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של דיינרס (Diners), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של דיינרס (Diners), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.