נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דן בדרום

>>
>>
שירות לקוחות דן בדרום טלפון

דן בדרום תחבורה נוסדה בשנת 2015 כחברה לתחבורה ציבורית השייכת לקבוצת "דן", החברה מונה כ- 500 עובדים אשר מרביתם תושבי היישובים במרחב. החברה מפעילה מעל- 300 אוטובוסים ב- 130 קווי תחבורה באשכול צפון הנגב. מאז הקמתה ביצעה החברה שינויים רבים במפת התנועה לאור בקשות התושבים, הרשויות ומשרד התחבורה. בנוסף תוכננו מחדש מערכי קווים עירוניים, אזוריים ובין עירוניים וזאת בכדי להתאים, לשפר את השירות ולתת מענה מיטבי להסעת תושבי האזור.

צור קשר שירות לקוחות דן בדרום

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של דן בדרום

צור קשר שירות לקוחות דן בדרום

טלפון של שירות הלקוחות של דן בדרום

מספר הטלפון הינו:  

8787*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

מספרי טלפון נוספים ליצירת קשר: 

דן בדרום- 5467*

דן באר שבע- 3527*

מייל של שירות הלקוחות של דן בדרום

כתובת המייל הינה:

 pniot@danbadarom.co.il

כתובת מייל נוספת ליצירת קשר- pniot@danbr7.co.il

צור קשר באתר של דן בדרום

כתובת האתר הינה:

http://www.danbadarom.co.il/

צור קשר בפקס של דן בדרום

מספר הפקס הינו:

 153-89172211

דוגמה לשירות לקוחות של תחבורה ציבורית

אנשים רבים עושים שימוש יומיומי ושגרתי בתחבורה הציבורית וישנן כמה וכמה חברות שמציעות שירותים אלה ברחבי הארץ. לכל אזור בארץ, כמו גם לכל מטרופולין יש את הייחודיות שלו מבחינת השטח הגאוגרפית והאוכלוסייה שמתגוררת בו ולכן התאמה של לוחות זמנים וקווים של אוטובוסים או מיניבוסים חייבת להיות בנפרד עבור כל אזור כזה. אפשר גם לומר שמדובר במלאכת מחשבת של ממש. דן בדרום מציעה שירותי תחבורה ציבורית בדרום הארץ ויש מגוון דרכים לקבל את המידע הדרוש אודות לוחות הזמנים, התחנות ואפשרויות ההגעה עם החברה ממקום למקום. כיאה לחברה שמציעה שירותים ניידים שתלויים בשעה ביום ומסתמכת על רשת האינטרנט ועל הטכנולוגיה מתקדמת – החברה מציעה כמה וכמה דרכים עבור הנוסעים בדרכים לברר את כל הדרוש להם אודות היציאה וההגעה, כמו גם מידע כללי שאולי דרוש להם. ערוצי יצירת הקשר וקבלת השירות צריכים להתאים לאופי האוכלוסייה על מנת לאפשר לה לדעת בדיוק איך יהיה הכי נוח להגיע ממקום למקום בבטחה ובלי לבזבז זמן.

שירות לקוחות לגבי נסיעה בתחבורה ציבורית

על מנת להעמיד מערך יעיל ומעודכן של שירות לקוחות צריכים בהתחבורה הציבורית להבין שלא כל הנוסעים והמשתמשים בקווים בקיאים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ולכן בנוסף ובמקביל לאתר אינטרנט ידידותי ומעודכן אפשר גם למצוא מורד דן בדרום טלפון 08-9550800 שבו אפשר גם לברר פרטים כלליים על קווים, תחנות או מסלולים וגם לקבל מידע עדכני לגבי קו ספציפי ושעת ההגעה שלו לתחנה זו או אחרת. לא כל מי שמשתמש בתחבורה הציבורית מחובר לרשת האינטרנט בצורה רציפה ויעילה (או בכלל) ויש גם לא מעט אנשים בגיל השלישי שמתקשים לעשות שימוש בטלפונים הניידים החכמים. בדיוק עבורם קיים גם מוקדם טלפוני ואפשר לקבל בו שירות במגוון שפות על פי השפות השגורות בקרב האוכלוסייה המקומית. רוב קווי התחבורה הציבורית של החברה נוסעים באזור באר שבע והסביבה ולכן המוקדנים יידעו לענות ולעמוד לרשותו של כל נוסע או לקוח שייצור קשר עם דן בדרום באר שבע טלפון 08-9550800. המענה יהיה מהיר ככל האפשר (כתלות בשעות העומס לאורך היום), יעיל, שירותי וכזה שאפשר יהיה להסתמך עליו ולארגן על פיו את הנסיעה שעל הפרק. גם מי שקל לו להסתדר עם אתרי אינטרנט ועם הטכנולוגיה המתקדמת עשוי למצוא את זה נוח מאד לפנות למוקד השירות הטלפוני ולקבל את המידע שהוא מחפש.

הצורך האמיתי במערך יעיל של שירות לקוחות

חברות גדולות, בעיקר כאלה שאמונות על מידע חשוב שחייב להינתן מעכשיו לעכשיו יודעות היטב את הצורך לעמוד לרשותם של הלקוחות וכאשר מדובר בתחבורה ציבורית הרי שעניין זה מקבל משנה חשיבות. כאשר אנשים יוצרים קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות בהחלט ייתכן והם צריכים המידע ממש עכשיו או באופן מיידי אחר על מנת לארגן לעצמם את הנסיעה הדרושה להם. מכאן שהחברה יודעת איזו אחריות מוטלת עליה וזו הסיבה להעמיד מערך שלם של שירות לקוחות טלפוני בנוסף לזה המקוון דרך אתר האינטרנט. לכל ערוץ תקשורת יש את הזמנים המתאימים לפנות אליו ולכן חשוב מאד שהלקוחות והנוסעים הנאמנים יידעו לאן הם יכולים לפנות וכך הם יקבלו את ההחלטה בכל רגע מה לעשות ואיך להתנהל. אפשר לומר שזה הדבר שמצופה מכל חברה שמציעה שירות לקוחות כיום ללא קשר לתחום העיסוק או לעולם התוכן של השירותים שהיא מציעה לקהל הלקוחות שלה, גדול או קטן ככל שיהיה.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות סושי האוס טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סושי האוס דף הבית סושי האוס מסעדה אסיאתית כשרה הממוקמת בקניון פרץ סנטר בדימונה. סושי האוס דימונה מציעה תפריט

קרא עוד »

ביקורות על החברה

18 תגובות

  1. קודם כל תודה על השירות שלכם
    אתמול נסעתי באוטובוס חדש של החברה והתעניתי כל הנסיעה
    כי לא היה באוטובוס חלונות!!!
    חבל שלא חשבתם לפני הרכישה על הנזקים שיכולים להווצר בלי חלון אוורור נעים ובריא

  2. שלום,
    קרו לי כמה תקריות באוטובוסים הפנימיים בעיר אופקים, התלוננתי אך לא קיבלתי שום תגובה
    עכשיו כשיש לי קנס לשלם על כך שממש בטעות לא שילמתי על הבת שלי אתם לא מוכנים לוותר ולכן אני ישלם את הקנס במלואו, אך אני מתעקשת שאתם תפצו אותי כספית על כל העגמות נפש שנעשו לי עם הנהגים שלם
    בתודה

  3. שלום רב,
    בחודש שעבר היגעתי עם קבוצת פנסיונריות מתל אביב (כ-15) לטייל בנתיבות, לרובנו זו היתה חוויה ראשונית בנתיבות,
    ברצונינו לשבח את השרות האדיב והנעים של הנהגים שהסבירו לנו בדרך נקודות ציון, בינהם גם את הנהגת טויטו מרים 1275378731,
    נשארנו עם רושם נפלא על העיר נתיבות ותושביה,
    יישר כוח!!

  4. אני נכה מוגבל הליכה ונעזר בקלנועית קטנה ומשתמש בתחבורה ציבורית לפחות 3 פעמים בשבוע לטובת טיפול הדיאליזיה אני מאוכזב מהשירות של הבוקר חלק מהנהגים לא עוצרים בתחנה ולכן אני בכדי לא לאחר לטיפול בוקר אני לוקח מוניות והעלות יקרה השבוע קרה לי פעמיים שהנהג רואה אותי בתחנה ולא עוצר כאילו אני לא קיים למרות שאני מסמן לו ביד לעצור לעומת אם אני עושה טיפול בצהריים יש נהג שהרבה אחרים צריכים ללמוד ממנו על האדיבות והסבלנות שלו כלפי הנוסעים ובפרט לנכים

  5. גועל נפש של חברה.טף פעם לא עומדים בזמנים. ממש ביזיון ..מזלזלים בקהל הנוסעים. ברגע שאני כותב את התלונה שלי. מחכה לאטובוס שהיה אמור להגיע 23:30. השעה כרגע 23:45. ועדיין לא. מגיע… פשוט. להקיא
    עליכם.. אתם ממש שכונה עושים מה שבא לכם. בלי לתת את הדין
    בגללכם מאחרים לעבודה. לפגישות .אין לי מילים על הזילזול שלכם

  6. אני נמצאת עכשיו בתחנה מספר 12072 שדרות בן גוריון רמז אשקלון. לפני 5 דקות עבר קו 5 שאותו הייתי צריכה ופשוט טס ללא עצירה בתחנה בסביבות 21:25 ועכשיו גם קו 4 בושה וחרפה לחברתכם.הנהגים פשוט טסים וחחולפים על התחנה אני מבקשת לקבל את פרטי הנהגים מתכוונת לתבוע הנני חולה אונקולוגית נכה 100% ועכשיו עליי ללכת ברגל כעשרים דקות. הפעם לא אשתוק יותר!

  7. שלום,
    ביתי חנתה באשקלון בסימון אפור 18/8, בעודה נמצאת ליד הרכב עובר קו 4א בשעה 13:55 ליד תחנה פלמ"ח/הרצל, משפשף את כל האוטו מאחור/צד ימין וממשיך בנסיעתו כאילו כלום לא קרה,
    צפצופים, קריאות של האנשים, לא הצליחו לעצור את הנהג.
    מיותר לציין שהנזק גדול ומזל גדול שלא קרה נזק בגוף….הילדה מבוהלת ונכנסה לפניקה.
    יש ברשותינו עדים לארוע, במידה ותרצו לשוחח איתם
    יש בכוונתינו לפנות למשטרה, על אי עצירה של הנהג….הפקרה לשמה
    אילנה שטל
    054-2244118

  8. ערב טוב! הנכד שלי כבן 14 הגיע לתחנה המרכזית באשקלון ע"מ לקנות רב קו עם תמונה. הוא הצטייד עם תעודת זהות וספח של ההורים כמו כן היפוי כח לצילום. העובד סרב לעשות לו רב קו עם תמונה בטענה שההורים חייבים להתיצב ולא להוציא ע"י עורך דין אפוטרופוס לילדים. א. להגיד דבר כזה "להוציא אפוטרופוס" היא פגיעה חמורה בנכדים שלי ואני שוקל תביעה נגד העובד ודן בדרום ב. בדיקה עם משרד התחבורה מסתבר שההוראות הן כמו שאמרתי (תעודת זהות עם ספח ויפוי כח של ההורים) ודן בדרום פועל בניגוד להנחיות משרד התחבורה. ג. התקשרתי למוד המידע של דן בדרן והמוקדנית חזרה על המענה של העובד בתחנה המרכזית באשקלון. ביקשתי לדהר עם אחד המנהלים והיא טענה שתוך לאחר 15 ימי עבודה הם יחזרו אלי . אבקש תשובה !!!!!!

  9. אני גרה ליד קינמון בשד ירושלים באשקלון. יש שם תחנת אוטובוס ברח' עצי פרי היתה סככה בתחנת אוטובוס והוציאו אותה ואנשים צריכים לעמוד בשמש ותיכף בחורף בזמן גשמים. למה הוציאו את הסכך של התחנה. נא לסדר אותה בדחיפות. הרבה אנשים מחכים בשמש בחום שעות

  10. עכשיו בתקשיבו לי טוב אני חייל נוסע כ3 שעות בחבורה ציבורית שהיא בכלל לא משהו מהדרום לאשקלון למה בהגעה שלי לאשקלון אני צריך לחכותכ שעה לקו 7 שאמור תהגיע כול 20 דקות זה אבסורד זה לא מסודר וזה לא יכול להיות ככה אני לא אמור לחכות לקו שעה שלמה כשכבר היה אמור לעבור 3 קווים של הקו הזה תודה רבה לטיפולכם

  11. הנהגים פשוט לא מתייחסים לאנשים.
    אני עומד על ספת המדרכה ומרים את היד כדי שהוא יעצור והוא פשוט לא מתייחס וממשך לנסוע

  12. קיבלתי קנס שלא תיקפתי נסיעה (היה לי חינם 90 דק) בכל אופן קיבלתי קנס אני מעוניין לשלם אבל לא יודע איך????????
    ממש מוזר
    אני מתקשר למספר *5467 אין מענה בפניות הציבור כבר חודש כל שעות היום זה ממש הזוי

  13. חברה נוראית, אוטובוסים לא מגיעים/מאחרים או מתעלמים מאנשים בתחנות שמסמנים להם לעצור. אי אפשר לסמוך על הקווים במיוחד 29 ו25 קווים מזעזעים.

  14. לראשונה נסעתי באוטובוס קו 10 פשוט הזדעזעתי אוטובוס שמזכיר את שנות ה50 הנהג .מ אוד נחמד אבל לא האמנתי שנת 203 אפשר לנסוע באוטובוס כזה. יושן וריעשים שגורמים לבחילה

  15. חברה נוראית. אני לקוי ראיה. יש נהגים שמחליטים שהם לא עוצרים וחולפים על פני בתחנה. בנוסף, כבר יצא לי מספר פעמים שלא נתנו לי לעלות עם ציוד שלי לאוטובוס. איך אני אמור להתנייד?
    חוסר שירותיות וזלזול בבעלי מוגבלות

  16. אני רוצה לשבח את עדי יצחקי הנהגת הכי אדיבה ואמינה שאין כמוה אשה יפה מבפנים לחוץ תודה רבה שירבו כמוך בהשבת אבידה ביושר תמשיכי כך ישר כוח דן בדרום קרית גת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של דן בדרום

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של דן בדרום רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של דן בדרום. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של דן בדרום, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של דן בדרום, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של דן בדרום, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.