נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הולמס פלייס (Holmes Place)

>>
>>
שירות לקוחות הולמס פלייס (Holmes Place) טלפון

הולמס פלייס הינה רשת מועדוני כושר בינלאומית הפועלת גם בישראל.

צור קשר שירות לקוחות הולמס פלייס

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הולמס פלייס (Holmes Place)

צור קשר שירות לקוחות הולמס פלייס

צור קשר באתר של הולמס פלייס (Holmes Place)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3ohnl2V

מספר טלפון ליצירת קשר- 9940*

כתובת מייל ליצירת קשר- newsletter@holmesplace.co.il

הפייסבוק של שירות הלקוחות של הולמס פלייס (Holmes Place)

שם דף הפייסבוק הינו:

Holmes place & Go active

האינסטגרם של שירות הלקוחות של הולמס פלייס (Holmes Place)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

holmesplaceisrael

שירות לקוחות הולמס פלייס

חברה אחת אשר ממשיכה ליצור מכוני כושר ובריאות בשביל לקוחות שונים בכול רחבי מדינת ישראל היא הולמס פלייס. כבר שנים רבות שניתן למצוא את הסניפים השונים שלה בקרבת המקום בו אתם גרים. אם אתם מבקשים ליצור מנוי או לשאול כמה דברים על תפקוד הסניף, ניתן ליצור קשר. המאמר הבא נוצר על מנת שתוכלו לדעת בצורה המדויקת ביותר מהן הדרכים השונות בעזרת תקבלו פתרון לפנייה שלכם.  מכיוון שהחברה מייעדת את עצמה לקהל יעד של שכבות מכלל האוכלוסיה הרי שישנם כמה דרכים בעזרתן תוכלו להשתמש. לבסוף יש להבין כי אם דרך אחת פחות מסתדרת לכם הרי שניתן להשתמש בכול אחת מהדרכים הבאות במקביל.   

קשר עם משרדי החברה וקשר עם הסניפים

הולמס פלייס טלפון קיים לו על פני כמה אפשרויות. תוכלו ליצור קשר עם משרדי החברה עצמם ועם הסניפים של כול מקום ומקום. על ידי פעולות שכאלו תוכלו ליצור קשר אישי ולקבל תשובה נוחה ומהירה יותר. בהמשך ניתן גם לשלוח מיילים, ליצור קשר עם הרשתות החברתיות, לשלוח דואר פיזי ואף לקבוע פגישה במקום כזה או אחר. כעת אתם יכולים להיכנס לכושר טוב יותר אם תתחילו למצוא את דרך יצירת הקשר המתאימה לכם ביותר. 

מספרי הטלפון השונים ליצירת קשר

מספר הטלפון של משרדי החברה נמצא במספר *9940. תוכלו ליצור קשר עם המספר ברוב שעות היממה וימי השבוע. המספר נועד בעיקר לבירור פרטים על כול מנוי שיש בידיכם. בעזרת יצירת קשר תוכלו להרחיב ולשנות את דרך הפעילות שלכם אל מול הולמס פלייס. בנוסף החברה פועלת לה עם סניפים בכול רחבי מדינת ישראל מהצפון ועד לדרום. תוכלו לבדוק באתר האינטרנט את המספרים של כול סניף וסניף וליצור קשר בצורה ישירה. כך תוכלו לדעת בזמן אמת מהו המצב בסניף,
ולהבין מהן הפעילויות שיכולות להתקיים. אומנם קיים אתר לצבירת מידע על פעילויות נוספות של הרשת אך בהחלט ניתן להשתמש בטלפון על מנת לקבל מידע ממענה אנושי גם כן. האפשרויות פרושות בפניכם, אתם יכולים להשתמש בהן ולהיות בריאים יותר. 

הגעה פיזית לסניפים במידת הצורך

כמובן שבכדי שתגיעו למצב בו הגוף שלכם נראה טוב יותר, תצטרכו להגיע לסניף בצורה עצמאית ולערוך את האימונים השונים בעצמכם. אך תוכלו להגיע אל מקומות אלו גם על מנת לברר פרטים בקשר למנוי שלכם, לבצע רכישה מסוימת ועוד. הכתובת של הסניף הקרוב לביתכם נמצאת באתר האינטרנט של החברה. כאשר אתם נכנסים לכתובת https://www.holmesplace.co.il/, תוכלו לגלול את הדף עד למטה ושם לראות אפשרות להיכנס לפינה הייחודית של כול סניף וסניף.
שימו לב לשעות הפעילות של חדר הכושר ושל הבריכה, לכתובת המדויקת, לפרטי מנהל הסניף ועוד. טוב לדעת כי בכול עיר כמעט במדינת ישראל נמצא לו סניף אשר יכול לעזור לכם. 

שימושים נוספים באתר האינטרנט

אתר האינטרנט עוזר לכם לצבור מידע למען הבנה כיצד להגיע לכושר טוב יותר. ישנו מידע על המתקנים השונים, שיטות האימון, בלוגים ומגזינים הכוללים עצות ועוד. תוכלו להיכנס לאתר בצורה עצמאית מתי שנוח לכם ולהפוך לאנשי כושר חכמים בעצמכם. כמובן שההמלצה היא להיות בקשר עם מאמנים אישיים אשר נמצאים להם בסניפים, אך האתר הוא כלי מצוין גם כן. לבסוף, טוב לדעת כי מדובר באפשרות אשר היא נגישה לכולם. התכנים כתובים בשפה ברורה וההוראות נמצאות כך שתוכלו לעיתים גם להיכנס לכושר מבלי לצאת מהבית. 

שאלות שמופנות לשירות לקוחות הולמס פלייס

שאלה: האם ניתן ליצור קשר בעזרת המייל האלקטרוני?

תשובה: כתובת המייל האלקטרוני של החברה נמצאת בnewsletter@holmesplace.co.il. הכתובת היא רלוונטית לכלל המחלקות והאפשרויות. אנשי השירות יוכלו כבר בעצמם להפנות אתכם לפיתרון הרלוונטי. כעת אתם מזומנים לקבל עזרה גם בעזרת אפשרות זאת. ההמלצה היא לצרף מסמכים ותמונות במידת הצורף בהתאם למקרה שלכם.

שאלה: האם החברה זמינה לקצר בעזרת וואטצאפ?

תשובה: ניתן ליצור קשר בעזרת וואטצאפ על ידי שימוש בקישור האינטרנטי הבא, https://tinyurl.com/2uecuabm. ניתן ליצור קשר מכול מכשיר טלפון או מכשיר מחשב. זוהי אפשרות לקבלת תשובה מהירה יותר ככול שהזמן יעבור. טוב לדעת כי גם אפשרות זאת זמינה בשבילכם. 

שאלה: האם הולמס פלייס נמצא גם ברשתות החברתיות?

תשובה: החברה אכן מבינה כי קשר בריא עם הלקוחות שלה עובר בעזרת שימוש ברשתות החברתיות השונות. ניתן לחפש את השם הולמס פלייס בדפים השונים ולקבל עזרה רחבה.

טיפים לזכור לגבי שירות לקוחות הולמס פלייס

בסופו של יום ישנה אפשרות להיכנס לכושר על ידי יצירת קשר רציף עם הולמס פלייס, ניתן לפעול בצורה הבאה.

טיפ 1 – צרו קשר מדי כמה ימים עם החברה על מנת להבין כיצד ניתן לשפר את המנוי בו אתם מחזיקים כעת.

טיפ 2 – טוב לדעת כי כול סניף מחזיק בתוכו אפשרויות שונות, כנסו לאתר ובררו עליהן לפני שאתם מגיעים למקום כזה או אחר. 

 

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות גזית
שירות לקוחות חברות בתי השקעות

שירות לקוחות גזית (Gazit) טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גזית (Gazit) דף הבית גזית הינה חברה ישראלית מובילה משנת 1958, העוסקת בייבוא, שיווק וייצוא של מגוון ציוד

קרא עוד »

ביקורות על החברה

4 תגובות

  1. היום הגשתי תלונה על הטרדה מינית בסניף בגרנד קניון. מדובר עם תמונה בפרסומת, תמונה פוגענית, ומטרידה. אני מרגישה מוטרדת מינית מהתמונה.,לא הסכימו לרשום את שמי, או מספר הטלפון שלי. נאמר לי שלא יטופל בימים הקרובים. תשובתי הייתה שאם זה לא יטופל עד מחר, אגיש תלונהה במשטרה. טל- 052-3995674

  2. התנהגות לא מקובלת ולא מתחשבת בלשון המעטה של מנהל סניף כפר סבא הירוקה בחור
    צעיר בשם אריק.
    רשמתי את נכדי אורי לקורס למוד שחיה.
    בדרך כלל בתי לוקחת את הילד לקורס לבד.
    השבוע לא היה לבתי סידור שמירה לשני ילדיה
    נאלצה לקחת אותם איתה לחוג ללא כוונה להכניס את הילדים לברכה אפילו לא לבשו בגדי ים. ניגש אליה מנהל הסניף בשם אריק ובצורה מעליבה רצה לגרש אותה מהמכון בטענה שלא ניתן להכניס עוד ילדים למתחם. הסבירה לו בנימוס שלא היה לה סידור לילדים אבל כנראה שזה לא עניין אותו.
    אני מבקש אים הנהלת הרשת מכבדת את עצמה ואת שם המקום להסביר לבחור חסר הרגישות הזה כבוד מהו ובטח איך פונים ללקוחות שלכם. פשוט בושה!

  3. שלום,אני מנוי שנים של גו אקטיב קרית אונו, יש בחורה שעובדת אצלכם בשם דנה במחלקת תשלומים,אני צריך אותה, היא לא נמצאת במקום העבודה ,הפקיד בקבלה לא מוסר את מספר הנייד שלה,היא לא מתקשרת בחזרה,אף אחד לא יודע לתת אינפורמציה מתי היא נמצאת,השירות והיחס מתחת לכל ביקורת הפקיד מנפנף אותי אומר לי שאני תופס לו את הקו,אבקש טיפול מיידי בנושא ככה לא מתפקדת חברה עם 60 סניפים זה לא שירות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של הולמס פלייס (Holmes Place)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של הולמס פלייס (Holmes Place) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של הולמס פלייס (Holmes Place). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של הולמס פלייס (Holmes Place), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של הולמס פלייס (Holmes Place), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של הולמס פלייס (Holmes Place), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.