נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הייסנס (Hisense)

>>
>>
שירות לקוחות הייסנס (Hisense) טלפון

הייסנס (Hisense) הינה חברה מובילה למוצרי חשמל שהגיעה מסין גם לישקראל וממשיכה בישראל את קו איכות והשירות של הייסנס בישראל.

צור קשר שירות לקוחות הייסנס

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הייסנס (Hisense)

צור קשר שירות לקוחות הייסנס

טלפון של שירות הלקוחות של הייסנס (Hisense)

מספר הטלפון הינו:  

5060*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ו': 8:30-16:00

מייל של שירות הלקוחות של הייסנס (Hisense)

כתובת המייל הינה:

info@exit-trade.co.il

צור קשר באתר של הייסנס (Hisense)

כתובת האתר הינה:

https://www.hisenseil.co.il/

לעמוד האינסטגרם – https://rb.gy/smscm

לעמוד הפייסבוק – https://rb.gy/6aalv

לעמוד היוטיוב – https://rb.gy/826em

שמירה על קשר עם הייסנס – חברה מובילה לייצור מכשירי חשמל ביתיים

אין בית שאין בו כמה וכמה מכשירי חשמל שעוזרים מאד בהפיכת השגרה היומיומית גם לנוחה ופשוטה יותר וגם מהווים חלק בלתי נפרד מהפרקטיות הנדרשת בניהול משק בית. הייסנס כבר מזמן הוכיחה מעל לכל ספק שמכשירי החשמל מתוצרתה נחשבים למבוקשים ופופולריים מאד ואכן זה המצב מכמה בחינות – המגוון הרחב של סוגי המכשירים והדגמים השונים הקיימים, המחירים הכדאיים והאטרקטיביים שהחברה מציעה לאורך השנה כולה, מערך שירות הלקוחות שאפשר לפנות אליו כדי לקבל כל מענה וכמובן תקופת האחריות שנותנת ללקוחות הרבה מאד שקט נפשי.

כיום, בעידן האינטרנט והרשתות, שבו אפשר ליצור קשר עם כל מוקד שירות לקוחות על מנת לשאול שאלה או להתעניין בכל סוג של מידע אחד השיקולים של מי שעומד לבצע רכישה של מכשיר חשמלי הוא הדרך שבה הוא יקבל מענה כאשר יצטרך.

למה חשוב לשמור על קשר עם החברה שייצרה את מכשירי החשמל בבית?

יש כיום סיבות רבות ומגוונות למה לקוחות ירצו או יצטרכו ליצור קשר עם חברה שממנה הם קנו מכשיר חשמלי אחד או יותר הביתה. ראשית, כי החברה היא האבא והאימא של אותם מכשירים חשמליים ובכל פעם שיתעורר עניין כלשהו או שתתעורר שאלה – הלקוחות ירצו לחפש הייסנס טלפון 5060* או כל דרך אחרת לפנות אל החברה. מי שנוח לו להתנהל עם רשת האינטרנט ועם מחשבים או אמצעים טכנולוגיים יוכל לקבל את המענה הדרוש לו דרך אמצעים אלה. חברות יבואן שנותנות אחריות למוצרים מעמידות לרשות הלקוחות והרוכשים אתרי אינטרנט מלאי מידע חשוב אודות המכשירים וכך אפשר לקבל באופן עצמאי את התשובה הדרושה.

ואם לא – יוצרים קשר עם מערך השירות הטלפוני, שואלים שאלה, מבררים פרט זה או אחר וכמובן מתעניינים במוצרים נוספים מתוצרת החברה שיכולים להיות מתאימים ללקוח עצמו או למשפחה שלו. יש מי שיגיד שאבד הכלח על מוקדי שירות טלפוניים אך חשוב מאד לדעת שאין זה המצב, בדיוק מהסיבה יש לא מעט אוכלוסיות בתוך החברה הרחבה שצריכות את מספר הטלפון ונוח להן הרבה יותר להתקשר ולדבר עם נציג אנושי מאשר להרגיש שהן הולכות לאיבוד בטכנולוגיה ובשורה התחתונה – מתקשות לקבל את המענה הדרוש להן. החוכמה האמיתית של העמדת מערך שירות לקוחות הוא לאפשר כמה ערוצי יצירת קשר כך שכל לקוח יכול לבחור את הדרך שתהיה הכי טובה ונוחה לו לקבל את המענה שהוא מחפש.

גם לחברות ענק יש את הדרכים להיות בקשר עם הלקוחות

אי אפשר להתווכח עם העובדה שכל חברה שנחשבת למובילה היא חברה שיש לה הרבה לקוחות שקונים את המוצרים שלה. אם המוצרים לא היו טובים ואיכותיים – כנראה שהלקוחות לא היו קונים ואז החברה הייתה בינונית ולמטה מזה. הייסנס אינה חברה כזאת. הייסנס היא חברה שיודעת לעמוד מאחורי המוצרים שהיא מייצרת ומבטיחה ללקוחות שלה איכות גבוהה ומכשירי חשמל לא פחות ממעולים שגם מותאמים לרוח התקופה ומיוצרים על פי מיטב הטכנולוגיות החדישות והמתקדמות.

דרך שירות לקוחות הייסנס טלפון 5060* אפשר להביע כל רגש, מחשבה או רעיון ותמיד יהיה מי שישמע ויקשיב מהצד השני. בחברה מודעים לפופולריות הרבה שלה זוכים מכשירי החשמל מתוצרתה וכך יודעת שהקמת מערכי שירות לקוחות ותמיכה הם עניינים מובנים מאליהם שכל חברה גדולה חייבת שיהיו לה. הייסנס מבינה את זה ולא בכדי המוצרים שלה מבוקשים ונמצאים כמעט בכל בית ברחבי המדינה.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של הייסנס (Hisense)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של הייסנס (Hisense) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של הייסנס (Hisense). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של הייסנס (Hisense), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של הייסנס (Hisense), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של הייסנס (Hisense), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.