נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הכפתור

>>
>>
שירות לקוחות הכפתור (Kaftor) טלפון
צור קשר שירות לקוחות הכפתור

פיתוח ישראלי חכם המבטיח שלא תשכחו את הילד ברכב וגם דואג לביטחון כל המשפחה

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הכפתור

צור קשר שירות לקוחות הכפתור

טלפון של שירות הלקוחות של הכפתור

מספר הטלפון הינו:  

2322*

זמינים בשעות ובימים:
7\24

מספר טלפון נוסף- 03-556-5151

ליצירת קשר באתר האינטרנט של הכפתור- https://kaftor.co.il/

ליצירת קשר במייל של הכפתור-info@kaftor.co.il 

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של הכפתור

שם ערוץ היוטיוב הינו:

הכפתור

שם עמוד הפייסבוק הינו – הכפתור

שירות לקוחות הכפתור 

בשנים האחרונות נוצרה תופעה בעייתית בה אנשים שוכחים את הילדים שלכם ברכב,
כאשר הם אינם זוכרים להוציא אותם. כעת ניתן לקבל אפשרות לצאת ממצב זה בעזרת שימוש בעסקים וחברות שונות. כך הומצאו תוכנות ואפשרויות לשימוש של לקוחות שונים על מנת
שלא תהיו אלו הנקלעים למצבים בעיתיים. הכפתור הפכה לכזאת היוצרת מכשירים ואפשרויות למען הצלת הילד שלכם ובכלל שמירה על בטחון המשפחה כולה. אם אתם מבקשים להשתמש בשירותי החברה לאורך זמן. לקבל עזרה כאשר אתם מתפעלים מוצר מסוים, תוכלו לפנות אל שירות הלקוחות. האפשרויות נמצאות הן באינטרנט , הן בטלפון, הן בכתובת המייל ואפילו ברשתות החברתיות.

מוקד החברה במגוון דרכים

הכפתור פועלת בשביל הלקוחות שלה בעזרת מגוון דרכי תקשורת כאשר הרצון הוא לא להשאיר אותם לבד כאשר הרגע הקריטי יכול להגיע. כעת אתם מוזמנים לקרוא את מאמר זה ולהבין מהן דרכי התקשורת ואף לבחור אחת מהן. ניתן להשתמש בכמה דרכים במקביל עד אשר אתם מקבלים את העזרה שאתם צריכים. לרוב ניתן לקבל את העזרה לאחר זמן המתנה קצר באמצעות אחת מדרכי התקשורת. יש להבין כי המוקד מחולק לקטגוריות, הן בשביל רכישת מוצרים, הן בשביל התפעול שלהם, הן בשביל יצירת משוב ואף ניתן לפנות במצבי חירום. דרכי התקשורת השונות פנויים לכם למען שימושים אלו. 

מספר הטלפון שלכם להצלת חיים

השימוש במכשירים ובתוכנות של הכפתור הוא דבר אשר יכול להציל את החיים שלכם ושל התינוק שלכם. לא פחות ולא יותר. תוכלו להשתמש בהכפתור טלפון 03-556-5151, ברוב שעות היממה והשבוע ולמגוון פניות על פי הצרכים שלכם. ההמלצה היא לפנות לשיחה לפני שאתם מתחילים להשתמש במוצר כזה או אחר שרכשתם. למעשה עוד לפני שאתם מבצעים את הקנייה תוכלו לפנות אל החברה ולהבין מהם המוצרים והתוכנות הקיימים כיום. מספר הטלפון למעשה זמין מכול רחבי הארץ ובכול יום פונים אליו אנשים רבים. כך שלעיתים יכולה להתקיים אפשרות בה תחכו כמות זמן מסוימת עד אשר תקבלו תשובה ועזרה. אם זוהי דרך התקשורת הנוחה לכם, זהו מקרה בו ההמתנה היא שווה. 

אתר החברה הכפתור למען קבלת המידע

אם אתם מבקשים להיות לקוחות חכמים ולצבור כמה שיותר מידע על פעילות החברה ועל המוצרים שלה, הרי שניתן להשתמש באתר.  מדובר פלטפורמה טכנולוגית למדי המכילה בתוכה את היכולת לרכוש מוצרים, לצבור מידע, להבין כיצד להפעיל מוצרים שונים, לקבל ייעוץ ממומחים ועוד.
בנוסף ניתן לפנות אל החברה עצמה בעזרת שימוש בטופס פנייה אינטרנטי שתוכלו למלא דרך האתר עצמו. בכלל, מדובר בפלטפורמה אשר מתעדכנת כל כמה זמן. ניתן להשתמש בה בצורה רחבה על מנת לדעת מהם החידושים האחרונים בתחום. זהו הכלי שלכם להפיכה ללקוחות חכמים יותר. 

כפתור אחד, מייל אחד

אחת מדרכי הפנייה אשר הפכו לנפוצות ואהובות למדי על ידי הלקוחות השונים הוא שימוש בהתכתבות בעזרת מייל אלקטרוני. הכתובת של מייל זה היא info@kaftor.co.il. ניתן להשתמש בה מתי שתרצו ובכמות מוגברת. מדי יום כמות גדולה של לקוחות יוצרים פנייה בעזרת כתובת זאת על מנת לקבל עזרה במקרים שונים. כך שניתן לסמוך על דרך זאת ולמעשה לקבל בעזרתה מידע נוסף בהמשך הדרך. לאחר שליחת הפנייה, איש קשר מסוים יענה לכם בהתאם למחלקה המתאימה למקרה שלכם. המייל הוא הדרך שלכם לפנות לכלל אנשי השירות הנמצאים מאחורי הכפתור.
אין צורך למצוא כתובת מייל ממוקדת עוד יותר. יש לקחת בחשבון כי התשובה תינתן לעיתים לאחר כמה רגעים ולעיתים גם לאחר כמה ימים. ניתן לשלוח פנייה בעזרת דרך תקשורת נוספת אם אתם לא מצליחים לקבל מענה. 

התכתבות מיידית בשירות הוואטסאפ

שירות הוואטסאפ של הכפתור כעת פנוי בשבילכם בעזרת מגוון אפשרויות. דרך תקשורת נוספת אשר הפכה לדבר בלתי נפרד מהחיים שלנו היא התכתבות בעזרת שירות הודעות הוואטסאפ. אנשים רבים בכול יום שולחים הודעות כתובות וקוליות למען קבלת עזרה. הכלי נוח לשימוש שכן אתם יכולים לקבל עזרה בצורה מיידית מבלי לחכות זמן רב על קו הטלפון. בנוסף, ניתן לשלוח הודעה ואנשי השירות יענו לכם כאשר הם יהיו פנויים ובמידת הצורך. בעזרת השירות ניתן לשלוח גם תמונות ומסמכים למען קבלת עזרה נוספת. 

בחירת דרך הפנייה הנוחה ביותר

כעת מרחב האפשרויות פתוח בשבילכם ואתם אלו היכולים לבחור את דרך התקשורת שאתם נהנים ממנה לאורך זמן. יש להבין כי מדובר בפלטפורמה אשר קיימת זה זמן רב. כלל הלקוחות המשתמשים בה ברחבי מדינת ישראל נהנים מדרכי תקשורת אשר הם זמינים לאורך רוב שעות היממה. כעת אתם יכולים להחליט כי ישנו צורך לפנייה אל עזרה מהחברה, להשתמש באחת מהדרכים ופשוט לקבל עזרה. השירות ממשיך להיות זמין בשבילכם במגוון דרכים כך שאין סיבה שתמנעו מעצמכם את אפשרות נוחה זאת. הכפתור מבקשת להמשיך להיות נגישה בדיוק בשבילכם. 

אולי יעניין אתכם גם:

פנגו שירות לקוחות
שירות לקוחות חברות תחבורה

שירות לקוחות פנגו (Pango) טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פנגו (Pango) דף הבית פנגו מספקת פתרונות חניה לרכב בישראל ומהווה מובילה בתחום זה. פנגו היא חלקית בבעלות מילגם

קרא עוד »

ביקורות על החברה

13 תגובות

  1. אתם מפרסמים שאתם נענים לכל קריאת מצוקה, לפני שבועיים נתקעתי ללא יכולת להניע את הרכב ,וסירבתם לתת יד דחיתם אותי שזו לא הבעיה שלכם ,אז לא הכול נכון.

  2. אני מופתע לרעה ממה שקורה אצלכם, בתאריך 23/3 ניתקו אותי מהמערכת
    בעקבות החלפת רכב, קיבלתי את הרכב החדש, התקשרתי כדי לקבוע מועד להתקנה , אמרו לי שיחזרו אלי, כמובן שזה לא קרה!!
    אחרי חודשיים קבלתי חיוב על הרכב הקודם שלי, על תקופה כשהוא כבר לא היה ברשותי, שאלתי מה קורה? אמרו שהסתיימה מועד ההקפאה. הבטיחו שיחזירו לי את התשלום, ושמקרה כזה לא יחזור!!! קבעתי כמה פעמים מועד להתקנה, וזה לא יצא לפועל, עברתי דירה, ניסיתי לקבוע עוד פעם מועד להתקנה, מה שואלים אותי? האם החלפתי את הרכב שלי??? יד ימין לא יודעת מה קורה עם יד שמאל!!! עדיין לא הסתיים, קיבלתי חשבונית מתאריך 1/9עד 30/9, על הרכב הקודם שלי, שלא נמצא ברשותי, חייבו אותי עוד פעם על סך 80.26 שקל, להזכירכם שהמערכת שוכבת אצלי ברכב כבר מעל חצי שנה, מחכה להתקנה!!!! אמרו שלא יקרה כזה חיוב, אמרו!!! חבל מאוד שכזה בלגן ואי סדר חוגג אצלם!!!

  3. אני לקוחה חדשה לגמרי, רכשתי את השירות הבסיסי ואחכ הוספתי מצלמה, בקטלוג מובטח לכל לקוח חדש תווי קניה בסכום של 200 שח. כשציינתי זאת בפני המתקין הוא טען שאני צריכה לדבר עם החברה. צלצלתי שלוש פעמים כל פעם אחרי שהתייאשתי על הקו העבירו אותי למישהו אחר ואז ויתרתי סופית. אם חברה מבטיחה למה שלא תקיים? רק עקב האכזבה הזו לא אמליץ על הכפתור.

  4. המכשיר שלכם רק עם תקלות,אני לקוח שנתיים וכל שלושה חודשים להזמין טכנאי זה קצט יותר מידי. מוגזם למכשיר בטיחות לא.😡😡😡😡

  5. שלום. החלטתי ביום חמישי ה 24.11.22 לבדוק את המערכת, מסתבר שנותקתי ללא הודעה מוקדמת. אתם חברה שעוסקת בבטיחות (הבנתם). ניסתי להתחבר דרך דרך האפליקציה, הסתבר שאני מנותק, התקשרתי לשרות לקוחות ,הגברת שממולי התנהגה שלא בנימוס ,קיבלתי ממנה בסופו של דבר קוד והתחברתי. הבוקר ה 25.11.22 ניסתי להתחבר דרך המכשיר ברכב הכל מנותק. אתם חברה שעוסקת בבטיחות (הבנתם), שוחחתי עם גברת נחמדה שהבטיחה שיתקשרו אלי ביום ראשון. מספר הרכב שלי 86-627-37. אני תקווה שהכל יסתיים בטוב

  6. הצטרפתי מתוך המלצה חמה על שירות החברה.
    יצרתי קשר להתקנת הכפתור לשני רכבים, הוטעיתי בשיחת המכירה ולאחר מספר שיחות ובקשות (מיוזמתי האישית בלבד) שגורם מטעם החברה יאזין לשיחת המכירה וכולם לא התקדם וגם לא האזינו. ביטלתי את העסקה לפני חודשיים ואני עדיין רצה אחריהם. העסקה נעשתה באוגוסט ונכון להיום (דצמבר) אני עדיין רודפת אחריהם לביטולה.

  7. מזוע זע ליחס ולגישה מיצד הנציגי החברה .4 חודשים מיתחנן ומבקש להפסיק לגבות כסף .עד היום בודקים גוזלים לי הכסף וגונבים .ללא היתיחסות.
    אבל הם בודקים .מתברר שהילבישו עלי מספר מכונית שאין לי אותה .היתנתקתי מהכפתור 30.03.23. ועדיין גובים וגורפים כסף .אנא הצילו.?

  8. תמסרו בבקשה לאופק אלוף ההבטחות שיקיים את ההבטחות שלו , זה לא מתאים
    לכם .

  9. ברצוני לציין את שבחו של המרכיב ניב שהגיע אלי לתקן תקלה חוזרת זה תקופה ארוכה .כולי תקווה שמר ניב אכן פתר הבעיה .
    ניב מהווה כרטיס ביקור מכובד לחברתכם.
    אנא מסרו תודתי זו לניב

  10. אין שירות לקוחות כל הזמן לא עונים. המכשיר לא עובד פניתי לאופק אמר לפנות לשירות לקוחות איפה הסניף בירושלים אף אחד לא יודע. שעה בטלפון ולר עונ ים איך ניתן לנהחזיר את המכשיר לשטחים מתים זה לא עושה כלום. לא שווה כלום חבר על הכסף בכלל איך מתנתקים ממכם אני לא אוהב שעושים ממני צחוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של הכפתור (Kaftor)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של הכפתור (Kaftor) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של הכפתור (Kaftor). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של הכפתור (Kaftor), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של הכפתור (Kaftor), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של הכפתור (Kaftor), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.