נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הנסיך בר נחלת בנימין

>>
>>
שירות לקוחות הנסיך בר נחלת בנימין טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

בין חנויות הבדים במדרחוב נחלת בנימין הפסטורלי ממוקם הנסיך. בתוך בניין גדול, עתיק ומלא בהיסטוריה תל אביבית נעלה אל הקומה העליונה ונגיע לגג הירוק שלנו שצופה ישירות למרכז המדרחוב נשמח לארח אתכם אצלנו במתחם ולהגיש לכם אוכל שוק טרי ומרענן, עם מנות בשריות, צמחוניות וטבעוניות, תפריט קוקטיילים רחב ונעים לצד שקיעות נעימות, מוזיקת רקע משתנה וצוות אוהב

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הנסיך בר נחלת בנימין

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של הנסיך בר נחלת בנימין

מספר הטלפון הינו:  

058-606-1818

שירות הלקוחות בכתובת של הנסיך בר נחלת בנימין

כתובת החברה הינה

נחלת בנימין 18, תל אביב-יפו

מסנג'ר של שירות הלקוחות של הנסיך בר נחלת בנימין

הפייסבוק של שירות הלקוחות של הנסיך בר נחלת בנימין

שם דף הפייסבוק הינו:

https://bit.ly/3NWXUwN

האינסטגרם של שירות הלקוחות של הנסיך בר נחלת בנימין

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

the_prince_tlv

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של הנסיך בר נחלת בנימין

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של הנסיך בר נחלת בנימין רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של הנסיך בר נחלת בנימין. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של הנסיך בר נחלת בנימין, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של הנסיך בר נחלת בנימין, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של הנסיך בר נחלת בנימין, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.