נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הפיראט האדום בית יהושע

>>
>>
שירות לקוחות הפיראט האדום בית יהושוע טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

רשת "הפיראט האדום" מאמינה כי רק מוצרים ברמה גבוהה ויחס אדיב יכולים לשרת את הצרכים של הלקוחות. "הפיראט האדום" נחשבת כיום לרשת הצעצועים השלישית בגודלה בישראל, עם הצלחה מסחררת בערים, מושבים ומרכזי קניות בכל רחבי הארץ. כיום מפעילה הרשת לא פחות מ-24 סניפים, המפוקחים על ידי אנשי מקצוע מובילים.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הפיראט האדום בית יהושע

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של הפיראט האדום בית יהושע

מספר הטלפון הינו:  

09-8659969

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00 – 19:30 | ו': 8:30 – 14:30

צור קשר באתר של הפיראט האדום בית יהושע

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/3yyOL8c

שירות הלקוחות בכתובת של הפיראט האדום בית יהושע

כתובת החברה הינה

בית יהושע, מתחם הרכבת

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות מוסדות לימוד

שירות לקוחות מכון דעת טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון דעת דף הבית 'דעת' הוא מרכז לימודים חרדי לבנות היא משדרגת ומרחיבה תחומי לימודי מקצועות מובילים, לבוגרות הסמינרים

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של הפיראט האדום בית יהושוע

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של הפיראט האדום בית יהושוע רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של הפיראט האדום בית יהושוע. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של הפיראט האדום בית יהושוע, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של הפיראט האדום בית יהושוע, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של הפיראט האדום בית יהושוע, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.