נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת דגים עין גב

>>
>>
שירות לקוחות מסעדת הדגים עין גב טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

מסעדת דגים עין גב הינה מסעדת דגים הממוקמת בנמל עין גב, לחופה המזרחי של ימת הכנרת, ממש על קו המים, צופה להרים סביב, אל נוף הגליל ומורדות העיר טבריה. המסעדה מאופיינת באווירה קסומה ושלווה כשברקע רחש הגלים. הסועדים יכולים לצפות בדייגים המנוסים של עין גב, החוזרים עם שללם בספינות המצוידות ברשתות דייג גדולות, בשקיעות המרהיבות ומראה הכינרת עוצר הנשימה. התפריט החדש מבוסס כולו על חומרי גלם טריים ואיכותיים, ביניהם דגים טריים מימת הכינרת.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מסעדת דגים עין גב

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של מסעדת דגים עין גב

מספר הטלפון הינו:  

053-9444101

מייל של שירות הלקוחות של מסעדת דגים עין גב

כתובת המייל הינה:

fish@eingev.org.il

צור קשר באתר של מסעדת דגים עין גב

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3vejC8Z

שירות הלקוחות בכתובת של מסעדת דגים עין גב

כתובת החברה הינה:

נמל עין גב, עין גב

מסנג'ר של שירות הלקוחות של מסעדת דגים עין גב

הפייסבוק של שירות הלקוחות של מסעדת דגים עין גב

שם דף הפייסבוק הינו:

מסעדת הדגים עין גב

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מסעדת הדגים עין גב

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מסעדת הדגים עין גב רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מסעדת הדגים עין גב. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מסעדת הדגים עין גב, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מסעדת הדגים עין גב, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מסעדת הדגים עין גב, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.