נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של השטיח המעופף

>>
>>
שירות לקוחות השטיח המעופף טלפון
white-צור קשר שירות לקוחות השטיח המעופף

דילים לחו"ל ברגע האחרון: חוסכים ונהנים מחבילות נופש לחו"ל שיאפשרו לכם לצאת לחופשה חלומית בראש שקט - ובעיקר, עם הרבה יותר כסף בכיסים.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של השטיח המעופף

white-צור קשר שירות לקוחות השטיח המעופף

טלפון של שירות הלקוחות של השטיח המעופף

מספר הטלפון הינו:  

03-515-1606

צור קשר באתר של השטיח המעופף

כתובת האתר הינה:

https://www.flying.co.il/

שירות הלקוחות בכתובת של השטיח המעופף

כתובת החברה הינה:

ההגנה 13, ראשון לציון

הפייסבוק של שירות הלקוחות של השטיח המעופף

שם דף הפייסבוק הינו:

השטיח המעופף

 

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות השטיח המעופף

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Flyingcarpettube

הטוויטר של שירות הלקוחות של השטיח המעופף

חשבון הטוויטר הינו:

השטיח המעופף

 

רשימת טלפונים נוספים של השטיח המעופף שירות לקוחות

  1. השטיח המעופף טלפון 03-515-1646
  2. השטיח המעופף חבר טלפון 03-515-1646
  3. השטיח המעופף משטרה טלפון 03-515-1646
  4. השטיח המעופף נכי צהל טלפון 03-515-1646

השטיח המעופף טלפון

השטיח המעופף הוא תיירות מהמובילות בארץ, שהוקמה באמצעות ירון מילר במהלך 1988 החברה פועלת בכמה מישורים, כמו למשל – נופש בחו"ל, נופש בישראל, ומחלקת תיירות נכנסת. חו"ל
מחלקת חו"ל מתמחה בטיסות שכר (צ'ארטר) לחו"ל, חבילות נופש, טיולים מאורגנים והזמנת מלונות.

בנוסף לכך, המחלקה מוכרת חבילות ספורט והופעות, חבילות סקי (בעונה), חבילות לנישואין אזרחיים, חבילות של טיסה ורכב (טוס וסע), וחבילות של טיסה, רכב ובית מלון (טוס, סע ומלון).
חבילת הנופש מורכבת מטיסה, מבית מלון, מהעברות הלוך וחזור מ/ אל שדה התעופה, וכן נציג ישראלי הדובר עברית ואת שפת המקום, העומד לרשות רוכשי חבילת הנופש.
השטיח המעופף מתמחה גם בחופשות לצעירים עד גיל עשרים וחמש. אתר האינטרנט של החופשות לצעיריםhttps://netofun.co.il/ יעדי "השטיח המעופף הם – ברצלונה, מדריד, קוסטה ברווה, רומא, ורונה, ונציה, מילאנו, אגם גארדה, זגרב, ברלין, מינכן, פריז, בריסל, מוסקבה, אמסטרדם, ורנה, בורגס, בוקרשט, אתונה, רודוס, כרתים, קוס, איה נאפה, בודפשט, פראג, ברטיסלבה, אנטליה וכולי.

האם התיירות השטיח המעופף טלפון יכולה למצוא לכם דילים זולים יותר?

אמנם נכון שהשטיח המעופף טלפון תדרוש תשלום עבור השירותים שלה, בדרך כלל על בסיס מנוי או באמצעות גביית תשלום עבור השירותים שבהם אתם משתמשים, אך המציאות היא שהיא עדיין יכולה לחסוך לכם סכומי כסף משמעותיים. זה נכון במיוחד אם אתם מטיילים באופן קבוע, או שיש לכם עובדים שנוסעים באופן קבוע. להשטיח המעופף טלפון יש קשרים עסקיים בכל ענף הנסיעות, מה שמאפשר לה לזכות בתעריפים נוחים למלונות. כמו כן, יש לה את המומחיות הדרושה כדי לחפש טיסות זולות במקום הנכון ולהזמין טיסות בזמן הנכון. כתוצאה מכך, עלויות הנסיעה הכוללות יכולות להיות מופחתות באופן משמעותי.

מה הם היתרונות החשובים של השטיח המעופף חבר טלפון?

אומרים שמסע ארוך מתחיל בצעד הראשון. אבל להגות את הדרך היא לא עניין קל. בחירת יעד היא רק ההחלטה הראשונה שיש לקבל. לאחר מכן, מגיעה רכישת כרטיסי טיסה, הזמנת מקומות הלינה, בירור איך להגיע משדה התעופה למלון, החלטה על מסלול שעשוי לכלול הזמנות לינה חדשות והעברות חדשות… אלו הצעדים שעל התיירים לבצע עצמם, אלא אם כן הם בוחרים להשתמש בשירותים של השטיח המעופף חבר טלפון. במקרה זה, רשימת המשימות הארוכה שתוארה לעיל תיפול לידיה של החברה, על מנת שתוכל להציע חבילת נופש מלאה, המאפשרת את האטרקציות התיירותיות המעניינות ביותר. עסקינן אודות מתן חוויה ייחודית למטייל וזהו היתרון הראשון בבחירת מפעיל טיולים. אבל ישנם יתרונות רבים נוספים עבור הלקוח הנוקט באפשרות זו. הנה כמה מהדברים המספקים ביותר לציבור של השטיח המעופף חבר טלפון:

  • העברות – הזמן הוא זהב בחגים ואיבוד שלו כשבוחנים איך להגיע לנקודות השונות במסלול המסע (שדה תעופה, מלון, שדה תעופה) יכול להרוס את החופשה. עם זאת, השטיח המעופף חבר טלפון יכולה לדאוג למשימה זו על ידי מתן העברות קלות ובכך לאפשר ליהנות מחוויית הטיול אפילו יותר.

  • מחירים תחרותיים – אחד הגורמים העיקריים שיש לקחת בחשבון בבחירת הטיול הוא המחיר שלו. ובהיבט זה השטיח המעופף חבר טלפון מאפשרת למטייל לבחור מבין אפשרויות חסכוניות יותר, שכן יש לה חבילות נופש שיכולות להפוך את המחירים לתחרותיים הרבה יותר מאלה שניתן למצוא על בסיס אישי.

  • גישה לאטרקציות התיירותיות העיקריות – בין היתרונות של ביצוע טיול דרך השטיח המעופף חבר טלפון, ישנה פריבילגיה נוספת, המוערכת מאוד על ידי התייר – זו של גישה נוחה לאטרקציות התיירותיות המבוקשות ביותר. בדרך כלל לחברה יש הסדרים המאפשרים ללקוח גישה נוחה ומהירה לאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר.

  • הכול אפשרי גם עם דייטים מסובכים – למצוא כרטיס טיסה ומלון בזמני שיא יכול להיות מייגע. חג והקיץ הם דוגמאות טובות לכך. עם זאת, השטיח המעופף חבר טלפון צופה בעיה זו, ויכולה לספק אפשרויות נפלאות לתאריכים אלו. עונת השיא היא, בעצם, אחת ההתמחויות שלה.

  • ערבות אבטחה – מה קורה אם הטיסה מתעכבת ודלפק הקבלה במלון פתוח רק בשעות מסוימות? ואם הטיסה תבוטל? הטרדות הללו שכיחות יותר ממה שניתן לדמיין, ואם לא משתמשים בשירותי השטיח המעופף חבר טלפון, הלקוח חייב לפתור אותן בעצמו. עם זאת, אם הטיול שלכם אורגן על ידי החברה, אז אתם לא צריכים לדאוג לגבי דברים כאלה, כי זה תלוי בהם כדי לפתור בעיות בלתי צפויות.

  • לחסוך זמן – התייר צריך לא רק לבחור את היעד, אלא גם מה יש לראות כשהוא מגיע לשם. ובמובן הזה, בחירה בהשטיח המעופף חבר טלפון מבטיחה שאף אחת מהפינות הנסתרות שהופכות מקום נבחר לכל כך מיוחד לא תפספסו. זה חוסך הרבה זמן לתייר.

האם תוכלו לקבל ייעוץ והכוונה מידי השטיח המעופף משטרה טלפון?

השטיח המעופף משטרה טלפון מנוסה מכירה את תעשיית הנסיעות מבפנים ותלמד כמה טריקים על הדרך. בהתחשב בכך, היא תוכל לספק ייעוץ מומחה כיצד לבזבז את כספכם בצורה הטובה ביותר, מהם מסלולי הנסיעה הטובים ביותר, ומה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מבקרים ביעדים מסוימים. במקרים רבים, עסקים יעבדו עם השטיח המעופף משטרה טלפון המתמחה בהתנהלות מול לקוחות באותו ענף כמוהם. זה יכול להיות שימושי ביותר, משום שלחלק מהענפים יש צרכי נסיעה מאוד ספציפיים או ניואנסים. ניסיון קודם יכול לעזור לניהול הנסיעות לייעל את אסטרטגיית הנסיעות שלכם ולהרחיק אתכם ממלכודות נפוצות.

מה הערך המוסף של השטיח המעופף נכי צה"ל טלפון?

הערך המוסף של השטיח המעופף נכי צה"ל טלפון הוא כדלקמן:

  • יותר זמן למשימות אחרות – השטיח המעופף נכי צה"ל טלפון מפנה יותר מזמנם, אשר לאחר מכן ניתן להשקיע במשימות אחרות שהן חיוניות להצלחת העסק. ניהול נסיעות הוא דיסציפלינה רבת פנים, ומציאת הטיסות הזולות ביותר, המלונות הטובים ביותר וארגון הסעות הכול לוקח זמן. לא רק שהשטיח המעופף נכי צה"ל טלפון איכותית תוכל לטפל באחריות הזו בשמכם, יש לה גם קשרים עסקיים קיימים עם ספקים, מה שמציע לה גישה מהירה הרבה יותר לתעריפים הטובים ביותר.

  • עזרה ותמיכה 24/7 – דבר נהדר נוסף בעבודה עם השטיח המעופף נכי צה"ל טלפון הוא הזמינות של תמיכה. ברוב החברות, זה יהיה זמין מסביב לשעון, או קרוב אליו. זה אומר שאם משהו משתבש, אם אתם צריכים לעשות שינוי פתאומי, או אם אתם צריכים ייעוץ דחוף, יהיה מישהו בהישג יד שיעזור לכם. מבלי להשתמש בשירותי החברה, תצטרכו לטפל בכל בעיה בנסיעות באופן פנימי. זה יכול להיות שאתם מתקשים למצוא תמיכה מחוץ לשעות העבודה המרכזיות שלכם, או לחלופין שאתם אחראים באופן אישי לספק תמיכה לכל נוסע ארגוני בארגון שלכם, גם אם הוא זקוק לעזרה בשעות לא חברותיות.

  • שקט נפשי גדול יותר – ניהול הנסיעות יכול להיות מסובך וקל באופן מפתיע להתעלם ממשהו, בין אם זה מיון דרישות ויזה, לוודא שלנוסעים עסקיים יש את הכיסוי הרפואי המתאים, או ארגון הסעות לנמל התעופה. יתרון מרכזי בעבודה עם השטיח המעופף נכי צה"ל טלפון הוא השקט הנפשי שהיא מעניקה. סוכנות הנסיעות העסקית שבחרתם תעבוד עמכם על מנת להבין את הצרכים שלכם ולאחר מכן תוודא שהכול יטופל. המומחיות שלה בתחום מפחיתה בהרבה שמשהו יתמוסס בטעות.

  • סיוע במדיניות נסיעות – נסיעות עסקיות צריכות להיות עקביות ככל האפשר, אבל עליכם גם לשמור על העובדים הנוסעים מאושרים ובטוחים. מסיבות אלו, הכרחי שתקבע מדיניות נסיעות. עם מדיניות ברורה, כולם יודעים היכן הם עומדים, ניתן לשרטט התנהגויות מקובלות ולא מקובלות ולקבוע כללים לגבי הוצאות. לא רק שהשטיח המעופף נכי צה"ל טלפון יכולה לסייע לכם ביצירת מדיניות חזקה, כי אם היא גם תוכל לסייע באכיפתה, לדוגמה – על ידי המלצה רק על אפשרויות נסיעה העונות על כל הדרישות.

  • השימוש בטכנולוגיה מודרנית – חשוב להבין שהשטיח המעופף נכי צה"ל טלפון תספק לכם את הכלים והמערכות הדרושים להזמנת נסיעות בקלות. זה יכול, לצורך העניין, לאמור שהיא תספק לכם תוכנת מחשב, או אפליקציה לנייד, שתאפשר לכם להגיש את תכניות הנסיעה או הבקשות שלכם בכל שעה של היום. השימוש בטכנולוגיה חדשנית מאפשר יעילות רבה יותר בתחום זה. אם אתם מנהלים בעצמכם סידורי נסיעות, התהליך כולו יכול לקחת פרק זמן משמעותי. לעומת זאת, שימוש באפליקציה לנייד או בחבילת תוכנת מחשב כדי להגיש בקשה להשטיח המעופף נכי צה"ל טלפון יכול להיעשות בדרך כלל תוך מספר דקות קצרות.

  • דיווח מאוחד – כשמדובר בדיווח על הוצאות הנסיעות שלכם, רוב חברות ניהול הנסיעות יאגדו מידע לדוח אחד, ויסייעו לרכז את המידע החשוב במקום אחד. כך יהיה קל יותר לעקוב אחר הוצאות הנסיעה שלכם ולזהות אם ההוצאות שלכם באזור זה גבוהות מדי או לא. בנוסף לאיחוד הדיווחים בדרך זו, המומחים הטובים ביותר לניהול נסיעות ארגוניות יעשו את הקילומטר הנוסף ויסייעו לכם לנתח בפועל את המידע בדוחות שלכם, כך שתוכלו לבצע התאמות באסטרטגיה שלכם.

  • התראות או אזהרות נסיעה – עם עסקים רבים, ברגע שהנסיעות מסודרות, זה יוצא מדעתכם עד למועד קרוב יותר. עם זאת, עם השטיח המעופף נכי צה"ל טלפון, ניתן לנטר ולנהל בצורה פעילה יותר כל תכניות נסיעות. אחת הדרכים שבהן זה בא לידי ביטוי היא באמצעות שימוש בהתראות נסיעה או הודעות אזהרה, הנשלחות כדי לסמן מידע חשוב. לדוגמה, ייתכן שיישלחו התראות לא אם יש הפרעה במסלול הנסיעה המתוכנן, מה שמאפשר לכם להתכונן לכל האירועים. גילוי מידע זה בזמן יכול גם לספק יתרונות כלכליים אדירים.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שירותי בריאות

שירות לקוחות בית רוטר חולון טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טלפון דף הבית לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג

קרא עוד »

ביקורות על החברה

3 תגובות

  1. שלום . אתמול ביצעתי הזמנה משפחתית לנופש בכרתים עבור הילדים והנכדים סהכ 14 נופשים .נתקלתי בבחורה בשם גביוטה אשר נתנה שירות מעולה .והייתה קשובה לכל השאלות עם סובלנות ואדיבות כל הכבוד וכן יירבו עובדים כמוה עם חיוך וסובלנות ומקצועיות. מס ההזמנה שלי 1678761

  2. היי. חזרתי עכשיו מנופש בברצלונה. היה שם מדריך בשם רביב, אחד המדריכים הטובים שיצא לי לפגוש, גם מקצועי גם סבלני והכי חשוב אנרגיות טובות. בקיצור הטיול יצא מושלם רק בזכותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של השטיח המעופף

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של השטיח המעופף רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של השטיח המעופף. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של השטיח המעופף, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של השטיח המעופף, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של השטיח המעופף, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.