שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של וואלה שופס
וואלה! שופס הוא אתר סחר אלקטרוני המשמש לרכישת מוצרים ושירותים שונים אונליין.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של וואלה שופס
טלפון של שירות הלקוחות של וואלה שופס
מספר הטלפון הינו:
09-9608020
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00
הפייסבוק של שירות הלקוחות של חברת
שם דף הפייסבוק הינו:
וואלה! שופס
שם עמוד האינסטגרם – wallashops
שם עמוד הטלגרם – וואלה!שופס
וואלה שופס שירות לקוחות
בשנת 2000 עלה לאוויר אתר וואלה שופס ואחרי כ-4 שנים התפתח לאחד מאתרי הקניות הגדול בישראל
באתר תוכלו להנות מחווית קניה אונליין של מוצרים או קופונים שישמשו אתכם לקניה בחנויות.
האתר מציע 15 קטגוריות מסחר: מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, סלולר ותקשורת, רהיטים, לבית ולמטבח, אופנה, פארם וטיפוח, כלי עבודה וגינון, מוצרים לתינוקות, ספורט, קמפינג ופנאי, משחקים וצעצועים, מוצרים למסיבה וגם מוצרים מתצוגה ועודפים.
באתר תוכלו לקנות מהמותגים המובילים בארץ ובעולם, במחירים הנמוכים ביותר ברשת.
קיימת אפשרות להוזיל את הקניה בקניית מוצרי תצוגה ועודפים חדשים, המורידים את המחירים באופו משמעותי יותר.
ההבדל בין מוצרי תצוגה ועודפים למוצר חדש יכול להיות לפעמים מאוד מינורי ולכן שווה לבדוק גם את האופציה הזאת.
לאתר יש אמנת שירות ובה הם מצהירים להיות ערבים לכספי הלקוח, לסחור באופן הוגן הכולל שקיפות מוחלטת לגבי המוצרים ומאפייניהם, הם יציגו באופן מפורט מה כל מוצר כולל כדי לתת חווית קניה בטוחה ושהלקוח ידע מה הוא קונה.
כמו כן הקניה היא מאובטחת וקיימת שמירה הדוקה על פרטיות הלקוחות.
אם אתם גרים באילת או שאתם באים לבקר בעיר, קיימת אופציה לרכישה באתר וואלה!שופס אילת
שם תהנו מחווית קניה ללא מע"מ, באיסוף עצמי.
הם מתחייבים לתת את המחיר הנמוך ברשת ומבטיחים זיכוי כספי על ההפרש אם מצאתם מוצר זהה באותו מחיר. (לא כולל אתר וחנויות אילת)
לרוב תמצאו באתר את המחירים הנמוכים ביותר ברשת לאותו יבואן.
במקרה שמצאתם מוצר זהה עם מחיר נמוך יותר שימו לב שזה של אותו יבואן, שהמשווק הוא משווק מורשה, ששיטת המשלוח היא זהה, שהדגם והצבע זהים ושמסופקים אותם מוצרים נלווים, אם משהו שונה בפרמטרים האלה – לא תבקלו החזר כספי.
קבלת החזר כספי מותנת בבקשה תוך 24 שעות מביצוע ההזמנה בפועל ובהצגת צילומי מסך של ההזמנה שלך המוכיחה את הקניה במחיר הגבוהה וגם שם היבואן, המשווק, אחריות על המוצר, סוג משלוח, מוצרים נלווים, צבע ודגם של המוצר.
כמובן שתוכלו להחזיר כל מוצר שנקנה באתר תוך 14 יום ולבטל עסקה שביצעתם לפני שהמוצר התקבל ולא תתבקשו לשלם על דמי ביטול.
את המוצרים ניתן לקבל עד הבית במשלוח ישיר עם שליח וגם ניתן לאסוף באופן עצמאי מלוקרים הנמצאים ברחבי הארץ, מבתי עסק שעשו אצלהם נקודת איסוף של הדואר וגם מבעל המוצר או החנות בתיאום טלפוני עם בעל העסק.
בקנייה של מוצרי חשמל ורהיטים גדולים, שלא נכנסים ברכב ודורשים הובלה מיוחדת תשלמו ישירות למוביל, כמו כן תשלמו תוספת על הובלות חריגות , כמו קומה ג' ומעלה בלי מעלית, או אם נדרשים אמצעים מיוחדים לצורך הכנסה לבית הלקוח, דמי המשלוח שאתם רואים באתר לא כוללים את הובלות חריגות.
ההזמנה תגיע לאן שביקשתם, אבל קודם כל ישלח אליכם מייל המאשר את פרטי ההזמנה.
אם יש לכם חשבון באתר תוכלו להסתכל באזור האישי ולעקוב אחרי המשלוח בכל רגע נתון.
בהתחברות לאתר וכניסה לאזור האישי.
מכאן ניתן ליצור חשבון חדש https://www.wallashops.co.il/Login-Show?action=register&rurl=1
או ליצור קשר בטלפון עם מוקד שירות הלקוחות.
פרטי יצירת קשר עם וואלה שופס
שירות לקוחות: ימים א'-ה- בשעות 9:00-16:00 במספר 03-9608000
מייל שירות הלקוחות: service@wallashops.co.il
מוקד מכירות: ימים א'-ה' בין השעות 9:00-22:00 במספר: *6802
באתר קיימת אפשרות להשאיר פניה בטופס יצירת קשר, שם תתבקשו לרשום מייל וטלפון ואת סיבת הפניה ותקבלו מענה חוזר מהצוות של האתר.
אם תרצו ויש לכם זמן לחכות תוכלו לשלוח מכתב לכתובת: שופמיינד בע"מ, רחוב הסדנאות 8, הרצליה, מיקוד 46120.
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות בית נארא טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית נארא דף הבית נ.א.ר.א הוא מרכז רפואי פרטי ברמה גבוהה איכותית ומודרנית.בנ.א.ר.א תמצא את הפתרונות ההולמים לבעיות

שירות לקוחות בית ספר רעות טבריה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר רעות טבריה דף הבית בית ספר רעות הנמצא בטבריה מאמין בלמידה ערכית תוך כדי שאיפה למצוינות

שירות לקוחות נישי מסעדה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נישי דף הבית נישי הינה מסעדה אסייתית . מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של נישי טלפון

שירות לקוחות סופר פארם קניון בת ים בית מרקחת טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סופר פארם קניון בת ים בית מרקחת דף הבית סופר פארם קניון בת ים בית מרקחת ורשת מוצרי

שירות לקוחות בית הספר לתיירות ירושלים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית הספר לתיירות ירושלים דף הבית ביה"ס לתיירות נוסד בשנת 1962 על ידי משרד התיירות, ומאז הינו גורם

שירות לקוחות בית מרקחת מני ירושלים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית מרקחת מני ירושלים דף הבית בית מרקחת מני ירושלים הוא בית מרקחת של תרופות. מבט מהיר על דרכי
ביקורות על החברה
5 תגובות
שירות גרוע ביותר . רכשתי מהם ולא אמרו לי שאין בכלל במלאי
השארתי שלוש פעמים בקשה שמנהל יחזור אליי ואין התייחסות . מאוד מאוד מבאסים תחשבו פעמיים אם לרכוש מהם
שרות לקוחות גרוע ביותר. הזמנתי מוצר לפני 3 שבועות. מייד חייבו את הכסף אבל טרם קיבלתי הודעה לאיסוף המוצר. המתנתי למעלה מ-10 ימי עבודה. נסיתי ליצור קשר עם שרות לקוחות בטלפון 4 פעמים, השארת מספר טלפון לשיחה חוזרת פעמיים ושלחתי מייל – הכל ללא מענה
שרות גרוע הזמנתי מוצר לפני שלושה שבועות ןלא מגיעה איין אפשרות לדבר עם שרות לקוחות זלזול בלקוח לא מומלץ לעבוד עם חברה כזו
שירות לקוחות גרוע. אני מנסה להתקשר במשך שעות כבר יומיים
ואין מענה. אין לי מושג מה יהיה עם המוצר שהזמנתי. אין עם מי לדבר.
אילו הייתי יודעת שזה המצב, לא הייתי קונה אצלם!!!!
שרות לקוחות גרוע שבגרועים שולחים מוצרים פגומים משומשים מתנערים מאחריות נעלמים משקרים מנסים להתיש את הלקוח בקיצור
גועל נפש אני מהם לא קונה אפילו בחינם