נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של וואצפ (Whatsapp)

>>
>>
שירות לקוחות וואצפ (Whatsapp) טלפון
צור קשר שירות לקוחות וואטסאפ

ווצאפ הינה אפליקציה בינלאומית המאפשרת העברת מסרונים,תמונות,הודעות קוליות,סירטונים ועוד..

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של וואצפ (Whatsapp)

צור קשר שירות לקוחות וואטסאפ

מייל של שירות הלקוחות של וואצפ (Whatsapp)

כתובת המייל הינה:

support@whatsapp.com

צור קשר באתר של וואצפ (Whatsapp)

כתובת האתר הינה:

https://www.whatsapp.com/

כולם יודעים לשלוח הודעות בוואטסאפ אבל אין יוצרים קשר עם וואטסאפ?

בכל רחבי העולם אין כמעט מי שלא עושה שימוש יומיומי ושגרתי באפליקציית הוואטסאפ, האפליקציה המובילה ללא כל ספק בכל מה שקשור לשליחת הודעות מיידיות ושמירה על קשר עם כל אחד. עם הזמן האפליקציה הולכת ומשתפרת על מנת להתאים את עצמה לטכנולוגיות החדשות ולדרישות החדשות שעולות מהשטח, מאינספור המשתמשים בכל מדינות העולם.

הממשק שלה נוח וקל לתפעול, היא ידידותית ואינטואיטיבית ואפילו ילדים צעירים שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בשימוש בטלפון נייד חכם מיד מורידים אותה (אם היא לא מגיעה כבר מובנית בטלפון החדש) ומתחילים לשלוח הודעות לחברים שלהם ולבני המשפחה. האפליקציה הושקה ועלתה לאוויר אי שם בשנת 2009 הרחוקה אך לא הייתה נפוצה עדיין ובישראל בודדים, אם בכלל, עשו בה שימוש. בשנת 2014 נקנתה החברה על ידי פייסבוק הענקית ומאז היא מהווה חלק בלתי נפרד מהחיים של כל אחד ואחד בעולם כולו.

איך יוצרים קשר עם וואטסאפ עצמה?

פה ושם מי מהמשתמשים באפליקציה עשוי למצוא את עצמו צריך לקבל עזרה או מענה מהחברה עצמה. אמנם אין בישראל מספר וואטסאפ טלפון שאפשר לחייג ולקבל מענה מיידי אך כדאי להכיר את אתר האינטרנט של החברה בכתובת https://www.whatsapp.com/ שבו אפשר לשלוח הודעה או מייל support@whatsapp.com או להיעזר במגוון שאלות נפוצות שהמשתמשים עשויים להיתקל בהן ולחפש עבורן מענה. בתור אפליקציה מובילה בשליחת הודעות מיידיות הרי שזו גם הדרך של המשתמשים ליצור קשר עם החברה עצמה, לדווח על פעילות פוגענית שהם חוו, להציע רעיון לשיפור הממשק או להציע כל מחשבה שעולה להם ומתאימה לרוח התקופה.

לפעמים נדרש סיוע טכני הלכה למעשה איך לתפעל את האפליקציה (אך כאמור זה בהחלט פשוט דרך עמוד השאלות והתשובות), מה גם שיש באתר האינטרנט של החברה את כל הנושאים שהמשתמשים יכולים להזדקק לעזרה בהם. מדובר בדרך חדשנית לשמור על קשר עם לקוחות וקהל משתמשים כל כך גדול כך שגם אם אין ממש שירות לקוחות וואטסאפ טלפון להתקשר ישירות – עדיין המשתמשים יכולים להסתדר ולמצוא את המענה שהם צריכים. החברה חרטה על דגלה להיות נוחה וידידותית לשימוש ולכן גם אתר האינטרנט שלה, שבו הלקוחות מקבלים את המידע החשוב ואת המענה הדרוש להם הוא בדיוק כזה – קל ונוח לשימוש ממש כמו האפליקציה שמותקנת בטלפון הנייד החכם. בנוסף אפשר לברר מידע ונושאים שונים כמו שימוש בוואטסאפ דרך המחשב, איך לבצע אימות וזיהוי דו שלבי וגם לקרוא הצעות איך לשמור על הפרטיות של השימוש בהודעות.

החשיבות של יצירת קשר עם חברות גדולות בעידן הנוכחי

כן, גם חברות גדולות שאין כמעט מי שלא עושה שימוש בשירותים שלהן מעמידות מערך תמיכה וקבלת מידע, גם אם ללא מספר טלפון. יש כאן אמירה שקשורה לחדשנות וטכנולוגיה והיא שחברה שמלכתחילה המוצר שלה הוא זה שבעזרתו כותבים ושולחים הודעות מיידיות בין אנשים – גם היא תאפשר לשלוח אליה הודעות והיא תענה כמה שיותר מהר.

כיום שיחות טלפון נחשבות בתור טכנולוגיה מיושנת יותר ולכן הציפייה מחברה כמו וואטסאפ להעמיד מספר טלפון לטובת שירות ללקוחות שלה היא מלכתחילה ציפייה לא ריאלית וגם לא הגיונית. בעידן של קבלת מידע כאן ועכשיו זה בדיוק מה שמאפשרת וואטסאפ עבור הלקוחות שלה – לקבל את כל המידע בצורה נוחה, ידידותית ונגישה וכך הם יוכלו להסתדר בעצמם וכלל לא יצטרכו לחפש את האפשרות של יצירת קשר טלפוני. מעבר לכך, מכיוון שתמיד יש בסביבה אדם בעל אוריינטציה יותר טכנולוגית הרי שתמיד אפשר וכדאי לנסות להיעזר במשתמשים אחרים מסביב שיוכלו להסביר או אפילו ללמד איך עושים שימוש כזה או אחר באפליקציה.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של וואצפ (Whatsapp)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של וואצפ (Whatsapp) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של וואצפ (Whatsapp). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של וואצפ (Whatsapp), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של וואצפ (Whatsapp), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של וואצפ (Whatsapp), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.