נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של וויז אייר (Wizz Air)

>>
>>
שירות לקוחות וויז אייר (Wizz Air) טלפון
צור קשר שירות לקוחות וויז

וויז אייר (Wizz Air) הינה תעופה דרכה ניתן להזמין טיסות למגוון יעדים.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של וויז אייר (Wizz Air)

צור קשר שירות לקוחות וויז

טלפון של שירות הלקוחות של וויז אייר (Wizz Air)

מספר הטלפון הינו:

1 901 727 200

טלפון ליצירת קשר מחול- 01 535 220 301 082

צור קשר באתר של וויז אייר (Wizz Air)

כתובת האתר הינה:

https://wizzair.com/he-il#/

כתובת המייל הינה : 

info@wizzair.com

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של וויז אייר (Wizz Air)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Wizz Air

ליצירת קשר ברשתות חברתיות נוספות של וויז אייר: 

הטוויטר של שירות הלקוחות של וויז אייר (Wizz Air)

חשבון הטוויטר הינו:

Wizz Air

טלפונים נוספים של ווייז אייר שירות לקוחות

  1. וויז טלפון +352 27 86 19 79
  2. וויז אייר טלפון 03-3741334
  3. וויזאייר טלפון 03-3741334
  4. wizz air טלפון 03-3741334
  5. wizzair טלפון 03-3741334

 Wiz Air היא תעופה זולה שבסיסה בווינה. היא נוסדה ב-2003 ומאז גדלה להציע טיסות ליותר מ-40 יעדים. היא נוסדה על ידי שלושה עובדים לשעבר של אוסטריאן איירליינס, שיצאו להקים תעופה שתוכל להציע טיסות זולות יותר מחברות התעופה הגדולות. החברה קרויה על שם ראשי התיבות של המייסד, וולפגנג יודל, ששימש גם כמנכ"ל החברה עד שהתפטר ב-2013. החברה נוסדה בשנת 2003 ועוסקת בענף התעופה למעלה מ-10 שנים. בשנת 2017, הם השיקו את מטוס הבואינג 737-800 הראשון שלהם שהיה בעל קיבולת של 170 נוסעים.

מה הן ההטבות שטומנת בחובה התעופה וויז טלפון?

תחבורה אווירית היא אמצעי התחבורה העדכני ביותר. זוהי מתנת המאה העשרים לעולם. שתי מלחמות העולם נתנו תנופה גדולה לפיתוח התחבורה האווירית כמעט בכל מדינות העולם. המאפיין המיוחד של תחבורה אווירית הוא שאין צורך במסלול שטח ספציפי לפעילותה. אין להתעופה וויז טלפון מחסומים פיזיים כמו במקרה של אמצעי תחבורה אחרים. גם גבולות פוליטיים אינם מהותיים אם כי עליהם לעמוד בדרישות החוק הבינלאומי. היתרון העליון של התחבורה האווירית טמון במהירות שלה.

מה עושה את התעופה וייז אייר טלפון לכל כך מבוקשת?

ישנן דרכים רבות ושונות להגיע ממקום למקום. כשמדובר בנסיעה למרחקים ארוכים, תחבורה אווירית היא הדרך המהירה והיעילה ביותר. בואו נסתכל על מה שעושה את התעופה וויז אייר טלפון לכל כך מבוקשת –  

  • לטוס עם וויז אייר טלפון זה בטוח – נסיעה אווירית היא גם אחת מצורות התחבורה הבטוחות ביותר. הסיבה לכך היא שמטוסים מתוכננים להיות בטוחים והם נבדקים באופן קבוע על ידי אנשי מקצוע מיומנים. בעצם, הסיכוי למות בהתרסקות מטוס הוא בערך אחד לאחד עשר מיליון. המשמעות היא שיש סיכוי גבוה יותר שתמותו מפגיעת ברק מאשר מהתרסקות מטוס.

  • זו הדרך המהירה ביותר לנסוע למרחקים ארוכים – נסיעות אוויריות הן הדרך המהירה ביותר לנסוע למרחקים ארוכים. הסיבה לכך היא שזה מקצר את הזמן שייקח לנסוע ברכב או ברכבת. כמו למשל – אם אתם טסים מניו יורק ללוס אנג'לס, אתם יכולים לכסות את המרחק בקצת יותר משש שעות בטיסה. עם זאת, ייקח לכם יותר מיומיים לעשות את אותה נסיעה ברכב.

  • עם וויז אייר טלפון אתם יכולים לטוס לכל מקום – הסיבה לכך היא שיש אלפי שדות תעופה ברחבי העולם, מה שמקל על הגעה ממקום למקום.

  • זו הדרך היעילה ביותר לנסוע למרחקים ארוכים – נסיעות אוויריות הן גם הדרך היעילה ביותר לנסוע למרחקים ארוכים. הסיבה לכך היא שהוא משתמש בפחות דלק משיטות תחבורה אחרות, כמו מכוניות או רכבות. לדוגמה, רכב צורך כ- 0.6 ליטר דלק לכל מייל, בעוד שמטוס משתמש רק כ- 0.2 ליטר דלק למייל. זה אומר שאתם יכולים לנסוע באותו מרחק עם מטוס תוך כדי שימוש רק בשליש מהדלק שהייתם משתמשים ברכב. הווה אומר – נסיעות אוויריות הן דרך יעילה יותר לנסוע למרחקים ארוכים. אם כי, אם הטיסה שלכם קצרה יותר, ייתכן שזו לא הדרך היעילה ביותר לנסוע.

  • מטוסים יכולים לשאת משקל רב – הסיבה לכך היא שהם מיועדים להובלת כמויות גדולות של מטען, כגון מזון וציוד. המשמעות היא שאם אתם נוסעים עם הרבה מזוודות, לא תצטרכו לדאוג שהוא יהיה כבד מדי עבור המטוס. ברוב הטיסות תוכלו להביא תיק תא נוסעים.

במה מתבטאת הייחודיות של התעופה וייזאייר טלפון?

נסיעות אוויריות דרך התעופה וויזאייר טלפון הן אחת מצורות התחבורה הנפוצות והחשובות ביותר בחיי היום יום שלנו. עם למעלה משבעה מיליארד נוסעים שצפויים לטוס בשנת 2025, חשיבות הענף רק הולכת וגדלה. כתוצאה מכך, שדות התעופה הופכים צפופים יותר ויותר ככל שיותר בני אד ם טסים לעסקים ולהנאה. הבעיות שנגרמו מביקוש גבוה זה הובילו לטכנולוגיות חדשות רבות אשר משפרות את הבטיחות והיעילות של נסיעות אוויריות. חרף העובדה שנסיעה אווירית היא דרך נהדרת להגיע מנקודה א' לנקודה ב' בצורה אפקטיבית, היא לא חפה מסיכונים. אתם עלולים לחוות מערבולות שעלולות לגרום למטוס להסתובב פתאום.

למרות זאת, המושבים במטוס מתוכננים באופן הזה שאם במקרה נזרק למושב, הם יספגו הרבה מהפגיעה. הנוסעים בהתעופה וויזאייר טלפון מצוידים גם בחגורות בטיחות, במסכות חמצן ובשלטי יציאת חירום. בלי קשר, תעשיית התחבורה האווירית היא יצרנית כסף גדולה משום שהיא משמשת להעברת מיליוני אנשים וסחורות ברחבי העולם. חברות רבות להוטות לדחוף את השירותים שלהן לנוסעים באמצעות פרסומות, לפליירים יש הזדמנויות גם באמצעות קופונים והצעות קידום מכירות אחרות שיכולות לחסוך להם כסף בתהליך הנסיעה. נסיעות אוויריות הן משמעותיות מבחינה אסטרטגית – אמנם ישנם יתרונות רבים של טיסות, אבל יש לומר שנסיעות אוויריות הן משמעותיות מבחינה אסטרטגית. זה מאפשר לאנשים לטייל ברחבי ארצם ובמדינות אחרות, ומאפשר להם להעביר אנשים וסחורות ברחבי העולם. נסיעות אוויריות גם מאפשרות לצבא של מדינה להעביר כוחות במהירות ובקלות.

וויזאייר טלפון שימושית בזמן אסונות טבע – אחד היתרונות העיקריים הוא שהיא שימושית באסונות טבע. אם מתרחש אסון טבע, הזמינות של נסיעות אוויריות מקלה על בני האדם להתפנות משום שהם יכולים לעזוב במהירות את האזור הפגוע. ניתן להשתמש בנסיעות אוויריות גם להורדת אספקה חיונית באזורים שאינם נגישים באמצעות כביש או רכבת. נקי ממחסומים גיאוגרפיים כמו גבעות ואגמים – אחד היתרונות הגדולים ביותר של התעופה וויזאייר טלפון הוא שהיא נקייה ממרבית המחסומים הגיאוגרפיים כמו למשל – הרים ואוקיינוסים. זה הופך את זה לדרך יעילה יותר לטייל. אמצעי התחבורה המהיר ביותר – רוב האנשים מכירים את הרעיון של מטוסים כדרך מהירה לנסיעה. הסיבה לכך היא שלמטוסים יש כוח רב והם יכולים לנסוע במהירויות גבוהות לפרקי זמן ארוכים. כמו כן, מטוסים על פי רוב  ממריאים ונוחתים תוך מספר דקות אחד מהשני, מה שאומר שתדירות הטיסות גבוהה מאוד.

תשתיות זולות יותר – רכבות ותחבורה בכבישים הן שתי שיטות התחבורה הנפוצות ביותר, אבל הנסיעה האווירית היא זולה יותר מבחינת התשתית. כמו למשל – כאשר משווים בין רכבת לנסיעות אוויריות, יש להביא בחשבון את העלות. יש לבנות רכבות, מסילות, תחנות, גשרים ותשתיות אחרות כדי שתחבורה תתאפשר בעוד שנסיעה אווירית מחייבת הקמת שדות תעופה בלבד. בשל עלות הבנייה הגבוהה, תחבורה ברכבת עלולה להתייקר לעיתים קרובות מתחבורה אווירית ויש לה סיכוי גבוה יותר להחמיץ את התקציב שלה.

מה המשמעות של תחבורה אווירית שמספקת התעופה WIZZAIR טלפון?

לתחבורה יש תפקיד חיוני בצמיחה הכלכלית של כל מדינה. זה עוזר לקדם מסחר, תיירות ותומך בצמיחה בלתי ניתנת לבל בכל רחבי העולם. בין אם זה הובלה בכביש, הובלה ימית או הובלה אווירית, כולם עוזרים בתנועה של בני אדם וסחורות בצורה מהירה ומועילה יותר. תחבורה אווירית שמספקת התעופה WIZZAIR טלפון היא דרך מהירה ובת קיימא להעברת סחורות אנושיות ומגושמות ומכיוון שכך היא הייתה טובה יותר מכבישים ומקווי מים. הדרך המהירה והקלה ביותר להעביר אנשים או סחורות באמצעות מטוסים כגון מטוסים, המסוק הוא תחבורה אווירית. למרות שיש לו כמה מגבלות כמו שלא ניתן להשתמש בו לאזורים כפריים במיוחד, באזורים שאינם מפותחים לשימוש בשירות דרכי הנשימה אומר שזה לא מועיל עבור שירות מדלת לדלת.

מלבד זאת, התחבורה האווירית מועילה בתנועת מטענים ובני אדם בצורה המהירה ביותר אשר מקלה על חיבור גלובלי לכל חלק בעולם אשר מקדם צמיחה כלכלית ברחבי העולם. כמה מטוסים בשימוש נרחב בהגנה בעיקר בכל מדינה ברחבי העולם. כל מדינה פיתחה שירותים חמושים אשר מסתכלים בעיקר על לוחמה אווירית. חלק מהמטוסים המשמשים להגנה הם מטוסי סילון, מסוקים וכולי. אלה מועילים במהלך אסונות טבע כמו שיטפונות, רעידות אדמה וכיוצא בזאת. המטרה העיקרית של התעופה WIZZAIR טלפון היא לא רק להעביר אנשים בקלות למקומות מרוחקים מהר יותר, כי אם גם לפתח סחר מהר יותר, מה שמגביר את התעסוקה ועוזר למדינות לצמוח.

באיזה אופן באפשרותכם ליצור קשר עם התעופה ווייז טלפון?

באופן הזה יהיה באפשרותכם ליצור קשר עם התעופה וייז טלפון:

  • וויז טלפון +352 27 86 19 79
  • וויז אייר טלפון 03-3741334
  • וויזאייר טלפון 03-3741334
  • wizz air טלפון 03-3741334
  • wizzair טלפון 03-3741334

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות אוסליבן
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות אוסליבן טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אוסליבן דף הבית הפאב הראשון שמביא את חווית הבילוי האירית היוקרתית לאזור מודיעין. מבט מהיר על דרכי יצירת

קרא עוד »

ביקורות על החברה

10 תגובות

  1. אכזבה של חברה.טיסות מעוקבות,יחס משפיל לנחה,ואיבדו לי את המזוודה שלי.כמובן שאין למי לפנות ואם מי לדבר.לא ממליצה לטוס אם החברה הזו בכלל.מה שזול עולה ביוקר בסוף.

  2. בקר טוב, אני מבקש חשבונית עבור טיסה שבוצע בתאריך 9-7-2022 מלונדון (Luton) לתל – אביב.
    תודה מראש.

  3. יש לכם תקלה בהורדת כרטיס הטיסה לסלולרי ולמחשב, לאחר ביצוע הצק-אין. האם מחויבים להציג את הכרטיס בשדה התעופה? האם בשדה התעופה ידרשו על כך סכום כסף? אין יכולת נורמלית לתקשר איתכם ולקבל מענה.

  4. מעל חצי שנה אין תשבוה מהחברה על כירטוס יתר לטיסה מרומא לישראל.
    חוצפה של חברה. אני לא היחיד.
    גנבים.

  5. חברה של שקרנים הייתי צריך לקבל החזר והם נותים זיכיו לטיסה הבאה ואין לי טיסה הבאה מבקש לקבל את הכסף 7620156706 ENJ3RB

  6. בעת ביצוע צק אין רשמו שהטיסה בוטלה – ולא ברור מה הסיבה (הטיסה קיימת)

  7. הזמנתי כרטיס טיסה בwizz air. בטעות הזמנתי על, שם שלי במקום על שם אבא שלי. הכרטיס לא גמיש. לא מצליח ליצור קשר עם החברה כדי לקבל תשובה מה צריך לעשות!
    תסכול

  8. מאכזב מאוד, לא פעם אלא פעמיים, של ביטול טיסה בדקה התשעים, בשעות האחרונות לפני הטיסה, כשאני לא בארץ וכבר יצאתי ממקום הלינה מן הסתם. הייתי צריכה לישון בשדה. וויז לא מחזירים כסף ואין עם מי לדבר!!! נתנו לי החזר באתר שלהם בלבד לא כולל כל מיני עעמלות ומזוודה ! למה אני ארצה לטוס איתכם ?! אי אפשר לסמוך עליהם וזה גם לא מעניין אותם !

  9. טיסתי בוטלה בתאריך 11.10.23 מבקש לקבל החזר עבור הכרטיסים שלי ושל אישתי טאובה חיה מספר ההזמנה שלי ank6jr

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של וויז אייר (Wizz Air)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של וויז אייר (Wizz Air) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של וויז אייר (Wizz Air). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של וויז אייר (Wizz Air), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של וויז אייר (Wizz Air), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של וויז אייר (Wizz Air), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.