נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ווייז (Waze)

>>
>>
שירות לקוחות ווייז (Waze) טלפון

Waze הוא ישומון ניווט GPS חינמי ושיתופי לטלפונים ניידים חכמים, שפותח על ידי ההזנק הישראלית.

צור קשר שירות לקוחות ווייז

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ווייז (Waze)

צור קשר שירות לקוחות ווייז

מייל של שירות הלקוחות של ווייז (Waze)

כתובת המייל הינה:

support@waze.com

צור קשר באתר של ווייז (Waze)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3moUfhc

הפייסבוק של שירות הלקוחות של ווייז (Waze)

שם דף הפייסבוק הינו:

Waze

צור קשר באפליקציית Google play של ווייז (Waze)

שם האפליקציה הינה:

Waze

צור קשר באפליקציית Appstore של ווייז (Waze)

שם האפליקציה הינה:

Waze

Waze טלפון היא אפליקציית תנועה וניווט מבוססת קהילה בזמן אמת. זה מראה את הדרך המהירה ביותר לנהוג ממיקום אחד לאחר. החברה נוסדה בישראל בשנת 2008, והאפליקציה הושקה לראשונה בשנת 2009. האפליקציה נותנת הנחיות, בהתבסס על המסלול המהיר ביותר, הימנעות מפקקים ותאונות. Waze לא מספקת הוראות ניווט מפורטות כמו מפות Google או מפות אפל. זה רק מספק למשתמשים הערכה של כמה זמן ייקח להם להגיע ליעד ואיזה מסלול הם צריכים לקחת כדי למנוע בעיות תנועה. Waze  היא פלטפורמת מיפוי וניווט חברתית המספקת ניווט מפורט, עדכוני תנועה בזמן אמת ותוכן שנוצר על ידי משתמשים. היא נרכשה על ידי גוגל ב-2013 תמורת מיליארד דולר.

מה זה למעשה WAZE שירות לקוחות טלפון?

Waze  טלפון הינה אפליקציית ניווט מונחה קהילה שנוצרה באמצעות חברה ישראלית ונרכשה על ידי גוגל בשנת 2013. Waze  טלפון משתמשת בנתונים בזמן אמת ממשתמשי האפליקציה כדי לספק את המסלול הטוב ביותר ליעדו של המשתמש, תוך התחשבות בתאונות, פקקים, מלכודות מהירות, בנייה ומכשולים אחרים שעלולים להאט את הנהג. משתמשים מאחסנים רשימת חברים באפליקציה כדי שיוכלו לעקוב זה אחר זה בטיול או לזהות חבר בסביבה. עדכונים נשלחים באופן אוטומטי כשהמשתמשים נוהגים וניתן גם לשתף אותם באופן יזום באמצעות האפליקציה. כמו מפות גוגל, Waze ניתנת להורדה בחינם ומרוויחה כסף מפרסום המוצב על המפות.

מה רצוי לדעת על אפליקציית WAZE טלפון?

אפליקציות ניווט גוברת בפופולריות עקב התקדמות במיפוי GPS ותכונות מרובות. מפות גוגל, מפות אפל ו- Waze  טלפון כולן נחשבות לשחקניות מובילות בתחום זה. כעת, ננסה לגלות את התכונות הטובות ביותר של האפליקציה הפופולרית הזאת, על מנת לגלות בדיוק מה גורם לה לבלוט על פני מתחרותיה. Waze היא אפליקציית ניווט ומיפוי GPS מונחה קהילה בחינם. Waze בולטת במידע על תנועה בזמן אמת לנהגים והנחיית ניווט קולית מפורטת. Waze Mobile הישראלית פיתחה פרויקט בשם FreeMap Israel בשנת 2008. כוונתה אז הייתה ליצור מיפוי פשוט מבוסס קהילה תוך שימוש במידע ממקור המונים. מאוחר יותר בשנת 2013, גוגל רכשה את החברה ופיתחה אותה כדי להפוך למה שאנו מכירים כיום כ- Waze. מאז, היקף היישום וטווח ההגעה גדל. זאת במקביל לעליית הפופולריות והמוניטין שלו בתחום אפליקציות הניווט. טווח ההגעה של Waze טלפון התרחב כמעט לכל חלקי העולם. תכונותיו השתפרו עד כדי כך שהוא מתאים כעת לאמצעי תחבורה אחרים.

תכונות חדשות כמו למשל – Waze carpool מקלות במיוחד על מציאת עמיתים לעבודה וחברים. זה גם מאפשר לכם לתקשר עם Wazers אחרים באמצעות האפליקציה. האפליקציה מספקת גם הנחיית מיפוי GPS בזמן אמת שלא רק מכוונת אתכם לכל מקום אליו תרצו להגיע, אלא זה גם מראה לכם את המסלולים הטובים ביותר כדי להימנע מתנועה. Waze  טלפון מסתמכת על מידע ממקור המונים מהמשתמשים שלה, מה שאומר שהיא אוספת נתונים ללא הרף בכל פעם שאתה משתמש בו. הוא כולל נתונים על זמני נסיעה ועדכוני תנועה בזמן אמת. זה כולל נתונים על תאונות דרכים, פקקים וסגירת כבישים וכולי. כמו כן, Waze טלפון מבקשת מיפוי מידע מהמשתמשים שלה. כל אחד יכול להוסיף מקומות או לתקן טעויות במפות הקיימות. Waze מסתמכת על מידע ממקור המונים בזמן אמת. לפיכך, רוב התכונות העיקריות של האפליקציה דורשות תמיכת GPS וחיבור לאינטרנט. זה גם הופך את Waze  טלפון לאחד מיישומי הניווט הגדולים ביותר בשוק של מקורות המונים.

אפליקציית Waze טלפון זמינה בחינם בחנות האפליקציות של גוגל. זה עובד על מכשירי אנדרואיד עם קיבולת זיכרון גבוהה יותר עם תצורה מינימלית של אנדרואיד 2.2 ומעלה. זה עובד גם על מכשירי iOS עם תצורה של 5.1 ומעלה.

מה הן הפונקציות הבסיסיות של WAZE טלפון?

הפונקציות הבסיסיות של Waze טלפון הן כדלקמן:

  1. תצוגות מפה – Waze תוכננה בעיקר לנהיגה עירונית, באופן הזה שמרבית הפרטים נשפכים לאזורים מאוכלסים בעיר. ניווט GPS עובד רק עם חיבור לאינטרנט, אך רוב המפות ניתנות להורדה גם במצב לא מקוון. למרבה הצער, מפות לא מקוונות אינן כוללות מידע על תנועה בזמן אמת. משתמשים יכולים להוסיף "סיכות" על המפה כדי לסמן את המקומות המועדפים עליהם ולסמן אותם. יש גם פונקציה מיוחדת המאפשרת לכם לשלוח את המיקום הנוכחי שלכם לחברים ולמשפחה שלכם. מפות לא מקוונות מוגבלות גם לשימוש כמפות.

  2. ניווט GPS – כאשר GPS מופעל, Waze טלפון יכולה להתעדכן במיקום שלכם בזמן אמת. המשמעות היא שהלחצנים במסך מתאימים למיקום הנוכחי שלכם ומספקים הוראות חזותיות בזמן אמת. בנוסף לכך, יש מדריך דיבורית הכולל את האפליקציה שנותנת לכם הנחיות על ידי הנחיות קוליות. זאת ועוד, יש הדרכה מפורטת כך שלא תצטרכו להחזיק בטלפון בזמן נהיגה. האפליקציה נותנת בעיקר מידע תעבורה. פונקציית הניווט הקולי תזהיר אתכם על חסימות כבישים, סגירת כבישים ומצלמות מהירות. אתם יכולים לבחור בין קולות אנדרואיד בתבנית או אפילו להקליט את הקול שלכם ולהשתמש בו כתבנית שלכם. יתרה מזאת, אתם יכולים לשלוח את הקבצים המוקלטים שלכם לחברים שלכם.

  3. תראו הודעות קופצות עבור התראות תנועה במצב ניווט – אתם יכולים לסנן את האפשרויות על מנת להציג מפעלים קשורים באזור. כמו כן, אתם תקבלו התראה על נוכחותם של Wazers אחרים שאולי ירצו לשוחח אתכם בצ'אט. חלונות קופצים אלו ניתנים להתאמה אישית כך שתוכלו לבחור להגביל אותם או להסיר אותם לחלוטין.

  4. Waze מתעדכנת במיקום הנע שלכם במצב GPS, והיא מסוגלת לעשות זאת באמינות ובדיוק רב. זה גם תואם באופן מלא למכשירי אנדרואיד ברכב שלכם. בפרט, אתם יכולים להגדיר את Waze טלפון כאפליקציית הניווט המוגדרת כברירת מחדל עבור הרכב שלכם, או לחלופין פשוט להפעיל את האפליקציה דרך Apple CarPlay או Android Auto דרך חיבור Bluetooth.

  5. Waze טלפון הוא כלי מצוין לניווט, אבל לא תמיד הוא מסוגל לספק את תוצאות החיפוש הנכונות. החוזק של פונקציות ה-GPS שלו תלוי גם ביציבות וחוזק מהירות האינטרנט של המכשיר שלכם.
  6. תכונות מיקום נוספות – האפליקציה מאפשרת לתכנן מסלול לכל כיוון שהוזן. Waze טלפון מראה לכם מספר מסלולים ובוחר את המסלול הטוב ביותר עבורכם. האפליקציה בוחרת את המסלול המהיר ביותר כברירת מחדל. אך אתם יכולים לשנות את המלצות המסלול שלה למסלול הקצר ביותר. אם אתם לא מסכימים עם ההמלצות, תוכלו לעקוף את ההמלצות שלה ולבחור בעצמכם. זה גם מאפשר לכם להוסיף יותר מאשר עצירה במסלולים המתוכננים שלכם, כדי להכיל מספר פגישות וסידורים אישיים במהלך היום.

  7. פונקציית מד מהירות המאפשרת לכם לראות את המהירות המותרת באזור בו אתם נוהגים. זה גם מתריע אם אי פעם תחרוג מהמהירות המותרת באזור המסוים הזה. למרבה הצער, תכונה זו פועלת רק באזורים מסוימים.

  8. לאפליקציה יש תכונה של איתור תחנות דלק המספקת לכם את המיקומים של תחנות דלק בקרבת מקום. ניתן לסנן את תוצאות החיפוש בהתאם לסוג הגז ולטווח המחירים המועדף. על ידי הקלדת כל קטגוריה שאתם רוצים לחפש, האפליקציה מפרטת גם רשימה של מפעלים שמציעים את אותו הדבר.

  9. ממשק משתמש – ל- Waze יש ממשק נקי ושובב עם רקע לבן טהור ואייקונים צבעוניים. פשוט מספיק כדי להבין. כמו כן, Waze טלפון נותנת למשתמש אפשרות לשנות את הצבעים והסמלים שצצים על המפה. כך, המשתמש יכול בעצמו או בעצמו להקצות את האייקונים ולהבין מיד מה הם מייצגים. אם היינו משווים את מפות גוגל ו-Waze, למפות גוגל יש שכבות על מרובות למפות שלה ואילו ל- Waze יש רק אחת. אין לו תצוגות לוויין או רחוב כמו האפליקציות שהזכרנו זה עתה.

  10. האפליקציה גם הפכה את ניווט ה-GPS למשחק, והעניקה למשתמשים נקודות עבור נהיגה תוך כדי שימוש באפליקציה. הגרסה האחרונה הוסיפה, "טובות כביש" שנותנות לכם נקודות לנהיגה על נקודות מסוימות במפה. הטובים ממוקמים אסטרטגית באזורים על המפה חסרי פירוט. כדי למלא אותם, תצטרכו לנסוע במקום או לערוך את המפה כדי ש- Waze תוכל לקבל את המידע.

  11. ל- Waze הגדרות ניווט GPS מתאימות עבור סוגי רכב אחרים מלבד מכוניות. יש מצב לנהגי מוניות, רוכבי אופנועים ונהגי מכוניות. מידע תנועה בזמן אמת נכלל כרגיל. המשמעות היא שכל המשתמשים עדיין מקבלים את אותן ההתראות פרט לכך ששאר ה- Wazers שיופיעו יהיו מאותו סוג רכב. רוכבי אופנוע יוכלו לראות אופנוענים אחרים וכיוצא בזאת.

  12. המלצות מסלול וזמן הגעה ישנו גם הם בהתאם לסוג הרכב. בהתאם לסוג הרכב. יש גם אפשרויות מסלול לכבישים צרים יותר. יש גם מצבי רוח לאופנועים הניתנים להתאמה אישית לרוכבי אופנוע. על ידי התאמה לאפשרויות נהיגה חלופיות, Waze הצליחה גם למשוך נהגים נוספים.

מה הדרכים ליצור קשר עם WAZE שירות לקוחות טלפון?

אלו הן הדרכים ליצור קשר עם WAZE טלפון – כתובת הדואר האלקטרוני של שירות לקוחות waze – ווייז הינה: support@waze.com.

.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ווייז (Waze)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ווייז (Waze) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ווייז (Waze). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ווייז (Waze), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ווייז (Waze), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ווייז (Waze), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.