נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של וולינג איירליינס (Vueling Airlines)

>>
>>
שירות לקוחות וולינג איירליינס (Vueling Airlines) טלפון

וולינג איירליינס היא תעופה ספרדית, המוגדרת כלואו קוסט.

צור קשר שירות לקוחות ויולינג

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של וולינג איירליינס (Vueling Airlines)

צור קשר שירות לקוחות ויולינג

טלפון של שירות הלקוחות של וולינג איירליינס (Vueling Airlines)

מספר הטלפון הינו:

 34-93-151-81-58+

זמינים בשעות ובימים:
7\24

מייל של שירות הלקוחות של וולינג איירליינס (Vueling Airlines)

כתובת המייל הינה:

contactus@vueling.com.

צור קשר באתר של וולינג איירליינס (Vueling Airlines)

כתובת האתר הינה:

https://www.vueling.com/en

שירות הלקוחות בכתובת של וולינג איירליינס (Vueling Airlines)

כתובת החברה הינה:

Estany , 5 08820 El Prat de Llobregat

הפייסבוק של שירות הלקוחות של וולינג איירליינס (Vueling Airlines)

שם דף הפייסבוק הינו:

Vueling

האינסטגרם של שירות הלקוחות של וולינג איירליינס (Vueling Airlines)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

vueling

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של וולינג איירליינס (Vueling Airlines)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Vueling

הטוויטר של שירות הלקוחות של וולינג איירליינס (Vueling Airlines)

חשבון הטוויטר הינו:

Vueling Airlines

צור קשר באפליקציית Google play של וולינג איירליינס (Vueling Airlines)

שם האפליקציה הינה:

Vueling – Cheap Flights‏

צור קשר באפליקציית Appstore של וולינג איירליינס (Vueling Airlines)

שם האפליקציה הינה:

Vueling Airlines-Cheap Flights

וולינג איירליינס ואפשרויות יצירת הקשר איתה בעידן הלואו קוסט

המציאות הנוכחית היא בעצם תקופה של עולם תיירות אשר מכונה לואו קוסט, כלומר טיסות ועסקאות בנושאי תיירות ותעופה במחירים נמוכים יחסית למה שהכרנו לפני עשור או יותר. התנאים של כרטיסי הטיסה ושל המבצעים גמישים מאד ולנוסע יש לא מעט אפשרויות בחירה שיכולו בהחלט לסייע לו להפחית את המחיר שהוא אמור לשלם עבור הנופש הבא שלו. חברות תעופה רבות מעודדות את הנושא הזה ובהחלט יש אינספור נוסעים שיכולים כיום לטוס לחוץ לארץ, בניגוד לשנים שחלפו שבהן הם לא היו יכולים להרשות את זה לעצמם. 

גם רשת האינטרנט תרמה מאד לכך ובזכות אתרי אינטרנט נוחים וידידותיים מאד למשתמש ולגולש יכולים הנוסעים לבצע את ההזמנות שלהם לכרטיסי טיסה, להבין בדיוק מה ההבדלים בין המחירים השונים, לבקש בקשות מיוחדות ואישיות ואפילו לטוס ללא כבודה על מנת להוזיל את המחיר. בנוסף לכל זה מעמידות חברות התעופה מערכים של שירות ותמיכה לנוסעים כך שאפשר יהיה ליצור איתן קשר.

יצירת קשר עם חברה לתעופה בעידן הלואו קוסט

וולינג איירליינס היא דוגמה מצוינת לחברה לתעופה שפועלת על פי כללי הלואו קוסט, מציעה מגוון רחב של יעדים וצי מטוסים מפואר ויוקרתי. זו חברה לתעופה ספרדית אשר נוסדה בשנת 2004 ונמל הבית שלה הוא זה של ברצלונה. היא מציעה טיסות למגוון רחב של יעדים ונוח מאד להתנהל באתר האינטרנט שלה ועם הפנייה אל שירות הלקוחות שלה. דרך וולינג איירליינס טלפון +34 931 51 81 58 אפשר להיות בקשר עם נציג אנושי על מנת לברר פרטים או לשאול שאלות שקשורות בטיסה ובהחלט עשויות לעניין כל נוסע שקנה כרטיס טיסה ומתכונן לקראת הנסיעה שלו. ישראלים רבים מכירים את החברה ובזכותה, כמו גם בזכות צי המטוסים המגוון שלה הם יכולים להגיע אל מגוון רחב של יעדים ברחבי העולם, כאלה שאין אליהם טיסה ישירה מישראל – באפריקה, דרום ומרכז אמריקה והמזרח הרחוק. אם כל זה לא מספיק, הרי שהחברה גם מציעה תוכנית נקודות מוכרת על ידי חברות תעופה נוספות ולכן אפשר ליהנות אצלה בהטבות מועדוני הנוסע המתמיד של חברות התעופה המובילות והמוכרות בכל רחבי העולם. באמצעות הסכמי שיתוף עם חברות אפשר להרגיש כאילו טסים בחברה לאומית ויוקרתית והמחיר יהיה כדאי ונוח מאד לכל כיס.

שאלות ותשובות על וולינג איירליינס

איך יוצרים קשר עם החברה ואיך מזמינים טיסות?

כאמור, באמצעות שירות לקוחות וולינג איירליינס טלפון +34 931 51 81 58 אפשר ליצור קשר טלפוני עם החברה ולקבל מענה אנושי מנציג שפועל מטעם החברה. אתר האינטרנט הידידותי והאינטואיטיבי של החברה נמצא בכתובת https://www.vueling.com/es ואפשר לבצע בו הזמנות במגוון רחב של שפות עבור מי שלא דובר ספרדית.

איך מתנהלים מול החברה לאחר רכישת כרטיס טיסה?

כיום כרטיסי הטיסה נשלחים אל הנוסעים דרך האינטרנט הישר אל תיבת הדואר האלקטרוני שלהם. בעזרת מספר ההזמנה אפשר להתחבר לאזור אישי באתר של חברה לתעופה וכך ליצור קשר אישי או לבצע שינויים בהזמנה עצמה. יש מי שנוח לו לעשות את זה בעצמו ויש מי שיעדיף ליצור קשר טלפוני על מנת לוודא שכל השינויים מבוצעים והחופשה שלו עומדת לצאת לדרך בצורה חלקה ונוחה.

איך יודעים שאפשר לבטוח בחברה לתעופה?

בעזרת רשת האינטרנט אפשר למצוא אינספור חוות דעת לא רק על וולינג איירליינס אלא על כל חברה לתעופה שיש כיום ומציעה טיסות לישראלים מכל רחבי העולם. בזכות עידן הלואו קוסט הרבה יותר קל להגיע כמעט לכל מקום, מה שהופך כל חברה לתעופה לכזאת שהיא מוכרת ויש לא מעט נוסעים שיכולים לחוות עליה את הדעה שלהם מבוססת החוויה האישית.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של וולינג איירליינס (Vueling Airlines)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של וולינג איירליינס (Vueling Airlines) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של וולינג איירליינס (Vueling Airlines). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של וולינג איירליינס (Vueling Airlines), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של וולינג איירליינס (Vueling Airlines), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של וולינג איירליינס (Vueling Airlines), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.