נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ויאגוגו (Viagogo)

>>
>>
שירות לקוחות ויאגוגו (Viagogo) טלפון

ויאגוגו (Viagogo) היא חברה המספקת מגוון רחב של כרטיסים לאירועים בתחומים שונים ברחבי העולם (ספורט, מוזיקה ובידור).

צור קשר שירות לקוחות ויגוגו

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ויאגוגו (Viagogo)

צור קשר שירות לקוחות ויגוגו

טלפון של שירות הלקוחות של ויאגוגו (Viagogo)

מספר הטלפון הינו:

053-978-6026

צור קשר באתר של ויאגוגו (Viagogo)

כתובת האתר הינה:

https://www.viagogo.com/il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של ויאגוגו (Viagogo)

שם דף הפייסבוק הינו:

Ticket.viagogo

הטוויטר של שירות הלקוחות של ויאגוגו (Viagogo)

חשבון הטוויטר הינו:

viagogo
 

קונים כרטיס להופעה ונשארים בקשר עם הכרטיסים!

אין כמעט מי שלא מחפש או מברר פרטים אודות הופעה מעניינת לנסוע אליה בחוץ לארץ. אירוע ספורט, הופעה, קונצרט או כל אירוע אחר. בשנים האחרונות הפכה למאד נפוצה התופעה של לטוס למדינה אחרת כדי לצפות במופע לא רק כי אותם אומנים לא מגיעים לישראל אלא כדי ליהנות, על הדרך, מביקור במקום אחר וכך לשלב שתי הנאות באירוע אחד. נשאלת השאלה – איפה או איך קונים כרטיסים. כמובן שבעידן האינטרנט אין זה מסובך מדי ויש מגוון רחב של אתרים ופלטפורמות שעוסקים בדיוק בזה. אחד מהמבוקשים וידועים הוא viagogo, אתר שהתחיל כפלטפורמה למכירת כרטיסים לאירועים ברחבי בריטניה ועם הזמן והביקוש גדל עוד ועוד וכיום מהווה אתר למכירת כרטיסים לכל אירוע בכל מקום ובכל זמן. בשנים האחרונות נמכרו דרך viagogo כרטיסים בשווי של מעל מיליארד דולר לחובבי ספורט ותרבות בכל רחבי העולם. כיום כבר ידוע שזה קל ונוח מאד ובזכות מחירים יחסית נמוכים של טיסות או נסיעות ישראלים רבים אפילו מעדיפים לטוס לחוץ לארץ ולא מחכים בקוצר רוח לאומן האהוב עליהם.

שירות לקוחות לאחר רכישת כרטיס למופע

כל לקוח יכול למצוא את עצמו במצב שבו הוא צריך לשאול שאלה או לקבל מענה בנוגע לכרטיס שרכש. בדומה לפלטפורמות אחרות של רכישת כרטיסים גם כאן יש מדיניות ביטולים וערוצי יצירת קשר עם מפעילי האתר. בישראל אפשר לפנות אל viagogo טלפון 053-978-6026 על מנת לשאול שאלות או לברר פרטים כאלה ואחרים אודות הכרטיסים שנרכשו או אודות המופע עצמו. כך מי שרוכש כרטיס יודע שיש לו אל מי לפנות וזה בהחלט נותן תחושה של תשתית רצינית ומקצועית שמתעסקת בדבר כל כך חשוב. אחרי שקונים כרטיסים להופעה בחוץ לארץ יש התרגשות מאד גדולה וכמובן שיש עוד ארגונים סביב הנסיעה – קניית כרטיס טיסה או נסיעה, מציאת מקום לישון וביצוע הפעולות הנדרשות לצורך קבלת ימי חופשה ממקום העבודה. יש מי שקונה כרטיס להופעה של אומן שתהיה זו עבורו הגשמת חלום לראות אותו בהופעה חיה ולכן הוא לא ירצה ששום דבר ישתבש לפני הנסיעה. בדיוק לשם כך יהיה לו את viagogo ישראל טלפון 053-978-6026 לפנות אליו על פי הצורך כך שהוא יהיה רגוע ויידע שיש מי ששומר על הכרטיס שלו ודואג שהנסיעה תתרחש על פי המתוכנן.

לקנות כרטיס להופעה בראש שקט

כאמור, אין מדובר רק בכרטיס להופעה אלא בהרבה מעבר לכך. אנשים מגשימים חלום בצפייה בהופעה באומן שהם אוהבים והם יטוסו לחוץ לארץ במיוחד כדי להגשים את החלום הזה. כאשר קונים את הכרטיס דרך פלטפורמה מוכרת שמיליוני אנשים בכל רחבי העולם קונים דרכה כרטיסים לכל הופעה, קונצרט או אירוע – זה נותן הרבה שקט נפשי ואפשר להיות רגועים שמבחינת הכרטיס למופע לא ישתבש שום דבר. כאשר יש מספר טלפון מקומי לפנות אליו בעת הצורך גם זה מאד מרגיע ואפשר לומר שבעידן האינטרנט זה אפילו מתבקש ומחויב המציאות. בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת כל עסק או אתר יכול להעמיד לרשות הלקוחות, הקונים או המתעניינים כמה וכמה ערוצים לשמירה על קשר או כדי לברר ולשאול שאלות וגם מספר הטלפון המפורסם והידוע של הפלטפורמה מהווה עוד אסמכתא לכך שמדובר באתר רציני שאפשר לסמוך עליו ולהתבסס על הכרטיסים שנמכרו דרכו. כל מה שנותר כעת זה להתאזר בסבלנות שיעבור הזמן, לנסוע להופעה או לאירוע המדובר וכמובן ליהנות ולחוות חוויות מיוחדות שנחקקות ונשארות בזיכרון למשך הרבה מאד זמן.

אולי יעניין אתכם גם:

white-צור קשר שירות לקוחות טלאול
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות טלאול טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טלאול דף הבית טלאול, התקשורת המובילה בתחום ה call center. אנחנו מפעילים עבור חברות מובילות את מוקדי השירות

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ויאגוגו (Viagogo)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ויאגוגו (Viagogo) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ויאגוגו (Viagogo). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ויאגוגו (Viagogo), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ויאגוגו (Viagogo), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ויאגוגו (Viagogo), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.