נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ורדינון

>>
>>
שירות לקוחות ורדינון טלפון
שירות לקוחות ורדינון

ורדינון הוא המותג המוביל בישראל למוצרים לבית.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ורדינון

שירות לקוחות ורדינון

טלפון של שירות הלקוחות של ורדינון

מספר הטלפון הינו:  

 072-3700925

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

מייל של שירות הלקוחות של ורדינון

כתובת המייל הינה:

 cs@naamangroup.co.il

צור קשר באתר של ורדינון

כתובת האתר הינה:

https://www.vardinon.co.il/

הוואצפ של שירות הלקוחות של ורדינון

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

050-2077829

הפייסבוק של שירות הלקוחות של ורדינון

שם דף הפייסבוק הינו:

Vardinon – ורדינון

האינסטגרם של שירות הלקוחות של ורדינון

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

vardinon_living

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של ורדינון

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Vardinon ורדינון – הערוץ הרשמי

לשמור על קשר עם חברה מובילה לייצור טקסטיל

מוצרי טקסטיל מהווים חלק בלתי נפרד מחיי היומיום של כל אדם וכל משפחה. חשוב מאד לשים לב לאיכות של המוצרים על מנת שהם יאריכו ימים ויחזיקו מעמד במשך כמה שיותר זמן. מצעים, שמיכות, מגבות, נעלי בית ועוד פריטים שעשויים מסוגים שונים של אריג וטקסטיל שמלווים את חיי היומיום של כל אחד מבני המשפחה ותמיד עדיף וכדאי לבחור בחברה מובילה שמייצרת את המוצרים האלה, מה שיבטיח שהם יהיו איכותיים, נעימים במגע עם הגוף ואפשר יהיה לעשות בהם שימוש לאורך הרבה מאד זמן. ורדינון נחשבת לחברה בדיוק כזאת. 

חברה ישראלית ותיקה שמייצרת מגוון רחב של מוצרים שמתאימים לשימוש אישי, ביתי, משפחתי וגם עסקי או מסחרי. נשאלת השאלה – מה קורה כאשר יש צורך או רצון מצידם של הלקוחות ליצור קשר עם החברה ואיזה סוג של מענה אפשר לקבל מהחברה כיום, בעידן של אינטרנט וטכנולוגיה מתקדמת. אמנם יש ורדינון טלפון שמספרו 073-211-1446 ואפשר ליצור קשר עם נציגי המוקד כדי לשאול כל שאלה.

לדעת בדיוק איפה אפשר לקנות את המוצרים של החברה

ורדינון מעמידה לרשות קהל הלקוחות העצום שלה מגוון רחב של סניפים בפריסה ארצית. כך כל לקוח יכול למצוא את הסניף שהכי קרוב למקום המגורים שלו או את הסניף שיהיה לו הכי נוח להגיע אליו וכך להגיע בקלות על פי לוח הזמנים שלו ולהתרשם ממגוון המוצרים. אפשר למשל ליצור קשר עם ורדינון קניון הזהב טלפון 03-9520140 כדי לברר האם יש במלאי ובנמצא פריט זה או אחר שדרוש ללקוח. 

כך ההגעה לא תהיה לחינם ומעבר לזה – יתכן מאד ומי שיקבל את השיחה יוכל להפנות את הלקוח לסניף המתאים שבו הוא ימצא את מבוקשו או שאולי יוכל להמליץ לו על מוצר אחר שיוכל לספק עבורו את אותו השירות או התחושה הדרושים. אנשים רבים כבר יודעים שכאשר הם בוחרים את מוצרי הטקסטיל של ורדינון הם בעצם מציבים בפני עצמם רף גבוה של איכות ושל תחושה על הגוף, בעיקר אם יש רגישות תחושתית כלשהי או תינוק במשפחה שצריך להתייחס ברכות ועדינות מיוחדות בשביל התנאים האלה. מה שלא תמיד מובן מאליו הוא מערך יעיל ונוח של שירות לקוחות שהחברה צריכה להעמיד לטובת הלקוחות שלה על מנת שיוכלו לקבל כל מענה שדרוש להם. בין אם בוחרים לפנות אל ורדינון שירות לקוחות טלפון  073-211-1446 ובין אם הם יעדיפו לשלוח הודעה דרך אתר האינטרנט של החברה – הם צריכים לקבל את המענה הדרוש להם וכך יידעו איך להמשיך להתנהל.

מוצרי טקסטיל שאי אפשר בלעדיהם

הבחירה של אדם זה או אחר במוצרים של חברה כמו ורדינון היא בחירה משמעותית שיש בה הרבה מעבר לרק מוצרי טקסטיל. לכל אחד מותר ומגיע לעשות שימוש במוצרים האיכותיים והטובים ביותר שהוא יכול להשיג וטוב לדעת שיש בישראל חברה שמציעה את זה. המוצרים של ורדינון גם מיוצאים למדינות אחרות בחוץ לארץ, מה שמעניק לה את האסמכתא לכך שמדובר בחברה מובילה שהמוצרים שלה איכותיים במיוחד ויש אינספור לקוחות שיתעקשו לבחור דווקא במוצרים האלה מתוך ידיעה שהם הטובים ביותר עבורם ועבור בני המשפחה שלהם. 

את מוצרי החברה אפשר גם לראות במקומות עסקיים או מסחריים כמו בתי מלון, חדרי שירותים של משרד וכמובן בתי הארחה ומיד אפשר לדעת ולהבין שגם המקום הזה בוחר במוצרים איכותיים במיוחד עבור הלקוחות ולא מתפשר על מוצרים לא טובים או כאלה שיהיו לא נעימים על הגוף.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

5 תגובות

  1. במסגרת ההיצע לשי לפסח, בחרתי במגבות של ורדינון. קיבלתי סט מגבות במשלוח, עדיין נושאות תויות מחיר- 149 ש"ח למגבת 130X70 ס"מ. הכנסתי למכונת הכביסה לפני שימוש ראשון- וגיליתי בניגוב הראשון ששולי המגבת פרומים וחוטים יוצאים בכמה מקומות. האכזבה גדולה- בעיקר אחרי שנים שאנחנו קונים מוצרים של החברה ובדרך כלל מרוצים. ממש מוצר גרוע.

  2. שלום רב שמי לילך אני מנסה לכתוב ולהשיג בכל דרך אפשרית את ורדינון אחרי עשרות הודעות ווצאפ מיילים טלפונים לא זמינים וכדומה אך ללא מענה מצידם זה הזוי שיש חברה בישראל ללא מענה בשום דרך הבנתי מביקורות שאני לא היחידה אולי יראו פה את פניתי ומישהו יחזור אליי

  3. רכשתי סדינים ברמה גבוה ואחרי כביסה אחת גליתי שכל החוטים אחרי הרוכסן של הסדין פרומים ….לחברה שמבצעת ביקורות איכות …הייתה כושלת מבקשת שיחזרו אליי להחזרת המוצר וזיכוי כספי

  4. שלום היום קיבלתי את ההזמנה שלי עם משלוח הביתה. מספר הזמנה 000034680.
    בהזמנה שלי היו 4 שמיכות פוך מדגם הלסנקי.
    כאשר פתחתי את הקרטון בפועל הגיעו 3 שמיכות (מצ"ב תמונה)
    אבקש להשלים לי את השמיכה החסרה.
    תודה מראש
    לאוניד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ורדינון

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ורדינון רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ורדינון. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ורדינון, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ורדינון, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ורדינון, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.