נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של זנוסי (Zanussi)

>>
>>
שירות לקוחות זנוסי (Zanussi) טלפון

זנוסי - השילוב המושלם בין הנדסה ועיצוב שיצר זנוסי מייצר מכשירים מתקדמים וחדשניים. אנו שואפים לפשט את חייכם במגוון רחב של קטגוריות, כולל מקררים, כיריים, תנורים, קולטי אדים, מכונות כביסה ומייבשים.

צור קשר שירות לקוחות זאנוסי

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של זנוסי (Zanussi)

צור קשר שירות לקוחות זאנוסי

טלפון של שירות הלקוחות של זנוסי (Zanussi)

מספר הטלפון הינו:  

03-6508282

מספרי טלפון נוספים: 

אלרם- 02-6403000

טבריה והגליל- 04-6773000

ב"ש והדרום- 08-9777261

אילת- 08-6335311

מרכז הארץ- 08-9777272

חדרה- חיפה –04-8422825

מייל של שירות הלקוחות של זנוסי (Zanussi)

כתובת המייל הינה:

info@ralco.co.il

צור קשר באתר של זנוסי (Zanussi)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/380ba1g

צור קשר בפקס של זנוסי (Zanussi)

מספר הפקס הינו:

03-6508245

צרו קשר עם זנוסי | Zanussi

זנוסי נוסדה באיטליה על ידי היזם אנטוניו זנוסי בשנת 1916 כחברה לתנורי אפיה ומאז ועד היום החברה מייצרת ומשווקת אותם מסביב לעולם. כמובן שמאז התפתחה זנוסי והיא מייצרת לא רק תנורי אפייה אלא גם כיריים הפועלות על גז, מקררים, מכונות כביסה, מייבשי כביסה ועוד כאשר מה שמייחד את החברה הוא עיצוב איטלקי משולב עם טכנולוגיה חדשנית שהביא אותה להצלחה גדולה. גם בישראל ישנם מוצרים של זנוסי וכמובן מטה של היבואן שמטפל בכל מה שקשור לחברה בארץ כמו שיווק, תיקון, פרסום והפצה של המוצרים של זנוסי. היבואן ההרשמי בארץ הוא ראלקו המייבאת גם את מוצרי המותגים שארפ ובלומברג. לכל עניין, בקשה או שאלה תוכלו להשיג את המטה הישראלי של זנוסי בטלפון 03-6508282. אם הינכם מעוניינים לשלוח בקשה כתובה לחברה תוכלו לעשות זאת בשליחת פקס למספר: 03-6508245. כמובן שבימינו פקס לא נמצא בכל משרד כמו פעם וגם אם כן לא תמיד נח להשתמש בו לכן תוכלו לשלוח חומר כתוב לזנוסי באמצעות כתובת המייל: info@ralco.co.il. אם אתם אוהבים את הקטע שהנציג הנכון חוזר אליכם כי השארתם פניה מדויקת באתר וזה יעזור לחברה בבחירת הנציג הנכון לפני שהוא מתקשר ואתם מתלבטים מה הפרטים הרלוונטיים, תוכלו להעזר בדף יצירת הקשר של החברה באתר שלה בכתובת: https://www.zanussi.co.il/contact-us/.

מה אם לא עונים בזנוסי?

כיום שירות לקוחות הוא דבר שנדרש על פי חוק וגם הסטנדרטים החברתיים שלנו דורשים אותו אז הסיכויים שחברה כזו לא תענה הם קלושים כמובן. אז בואו נדבר יותר על אם אתם רוצים להגיע לסניף כלשהו או ליבואן עצמו כדי לטפל במוצר של זנוסי שקניתם ואולי צריך תיקון או החלפה במסגרת האחריות שלכם. אז לפני שניתן לכם את הכתובת ניתן לכם כמובן את הכתובת לרישום המוצר באחריות לכל מקרה שלא יקרה. הכנסו לקישור כאן ורשמו את המוצר לאחריות: https://bit.ly/3kDocvh. אם האחריות כבר רשומה אז תוכלו לפנות ליבואן הרשמי של זנוסי בכתובת רח’ המצודה 31 אזה”ת אזור, 58001 ולבקש טיפול למכשיר וכך גם להשאיר אותו שם לטיפול. כמובן שלכתובת זו תוכלו לשלוח גם דואר אם יש לכם פניה כתובה אחרת.

רשימת מרכזי השירות של זנוסי

אולי כולנו רוצים אבל מה לעשות, לא כולנו גרים באזור ולכן לא לכולנו נח לגשת ישר ליבואן הרשמי שם אלא נצטרך לגשת לאחת מנקודות השירות הפזורות בארץ. לנוחותכם ריכזנו לכם כאן אם כל נקודות השירות של זנוסי המצוינות באתר שלהם:

  1. אלרם- ירושלים: כתובת מרכז השירות: הסדנא 7 איזור תעשיה תלפיות, ירושלים. מספר טלפון של מרכז השירות: 02-6403000
  2. שרות מזור- טבריה והגליל: כתובת מרכז השירות: רח’ אלחדיף 35, טבריה. מספר טלפון של מרכז השירות: 04-6773000
  3. קרור מרום- ב”ש והדרום: כתובת של מרכז השירות: הברוסקאי 1 ש”ש. מספר טלפון של מרכז השירות: 08-9777261
  4. שרות ששון- אילת: כתובת של מרכז השירות: הבנאי 23, אילת. מספר טלפון של מרכז השירות: 08-6335311
  5. שרותי רטפון- מרכז הארץ (אשקלון עד חדרה): כתובת של מרכז השירות: המלאכה 1 א. תעשיה צפוני, לוד. מספר טלפון של מרכז השירות: 08-9777272
  6. טכנו קור- חדרה- חיפה (חדרה עד כרמיאל): כתובת של מרכז השירות: רח’ החיטה 5 קרית- חיים (חיפה). מספר טלפון של מרכז השירות: 04-8422825

רשתות חברתיות של זנוסי:

מחיפוש קצר ברשת לא מצאנו רשתות חברתיות של זנוסי חוץ חדף פייסבוק שמומולץ להכנס אליו לפני שרוכשים ממוצרי החברה. כתובת דף הפייסבוק של זנוסי היא: https://www.facebook.com/ZanussiIsrael

 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של זנוסי (Zanussi)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של זנוסי (Zanussi) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של זנוסי (Zanussi). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של זנוסי (Zanussi), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של זנוסי (Zanussi), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של זנוסי (Zanussi), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.