שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קאזה רהיטים (Kaza)
קאזה רהיטים (Kaza) היא חברה המייצרת ריהוט מעוצב לבית.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של קאזה רהיטים (Kaza)
טלפון של שירות הלקוחות של קאזה רהיטים (Kaza)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-15:00
מספרי טלפון נוספים ליצירת קשר:
סניף נתניה- 09-8827200
סניף ירושלים- 02-9309332
סניף חיפה- 04-9892943
סניף צומת סגולה- 03-9316070
סניף צומת בילו- 08-9492424
סניף ראשון ציון- 03-9317700
הפייסבוק של שירות הלקוחות של קאזה רהיטים (Kaza)
שם דף הפייסבוק הינו:
קאזה – רהיטי מעצבים במחירים שפויים
האינסטגרם של שירות הלקוחות של קאזה רהיטים (Kaza)
שם המשתמש באינסטגרם הינו:
kaza.israel
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות מסעדת הגראז רמת החייל טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת הגראז רמת החייל דף הבית הגראז רמת החייל היא מסעדת המבורגרים. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר
שירות לקוחות בית המיזוג בני ברק טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית המיזוג בני ברק דף הבית בית המיזוג בני ברק הינה רשת למערכות מיזוג אוויר. מבט מהיר על
שירות לקוחות קל וחומר כפר סבא טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קל וחומר דף הבית קל וחומר הינה חברה להספקת מוצרים של אתרי בנייה. מבט מהיר על דרכי יצירת
שירות לקוחות בית ספר אורט אורמת יבנה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר אורט אורמת יבנה דף הבית אורט אורמת הוא בית ספר תיכון ארבע שנתי המכשיר את בוגריו
שירות לקוחות פיצה fix חולון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה fix חולון דף הבית פיצה גדולה במחיר קטן. מבחר ענק של פיצות רגילות / טבעוניות / ללא
שירות לקוחות דיי טו (Day two) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דיי טו (Day two) דף הבית DayTwo הוקמה על ידי יובל אופק, ליהיא סגל ומריוס נכט. נכט השתתף
2 תגובות
שלום לכם . לפני פחות משנה קניתי סלון בחנות קאזה בחוצות המפרץ לבני ולכלתי לכניסה לבית חדש . לפני כשבוע הופיעו כתמים על הריפוד . בפניה לשרות לקוחול הגיע היום נציג וטען כי טין זה באחריות קאזה וכנראה מישהו יסב עם ג'ינס על הספה . הספא מורכבת מכריות בודדות . מאוד תמוהה תשובתו ולא מקובלת בעליל . מבקש ממנהלי החברה לבדוק סוגיה זאת לפני שאשתמש בכל יכולותי במסגרת החוק . יש לציין כי לזוג אפילו אין ילדים ומארחים בקודי . אשמח לקבל תשובתכם בהקדם . מבלי לפגוע בזכויות . תודה
לפני 7 חודשים קניתי ברהיטי קאזה ראשון סלון וחדר אוכל. על בד הסלון הופיעו כתמים כולל מאחורי המסעד. קאזה טענו שאנחנו אחראים, נציג מטעמם הגיע ואמר להם מפורשות כי אין אפשרות להוכיח כי הנזק נגרם על ידי הלקוח. שולחן חדר האוכל מתנדנד כשפותחים אותו. הנציג טען כי זה משום שיש רגל אחת במרכז. נציגי הלקוחות כולל המנהל מדברים בצורה בוטה, לא שירותית ולא מוכנים כלל להתייחס ללקוח. יש להם תמיד תירוצים למה לא התלוננתם קודם? לא כול יום אנחנו פותחים את השולחן. תפרים שיצאו ממקומם בכיסאות , הומלץ לנו לגזור אותם. ממש בושת פנים סתם בזבזנו 16 אלף ש"ח.