שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קאזה רהיטים (Kaza)
קאזה רהיטים (Kaza) היא חברה המייצרת ריהוט מעוצב לבית.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של קאזה רהיטים (Kaza)
טלפון של שירות הלקוחות של קאזה רהיטים (Kaza)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-15:00
מספרי טלפון נוספים ליצירת קשר:
סניף נתניה- 09-8827200
סניף ירושלים- 02-9309332
סניף חיפה- 04-9892943
סניף צומת סגולה- 03-9316070
סניף צומת בילו- 08-9492424
סניף ראשון ציון- 03-9317700
הפייסבוק של שירות הלקוחות של קאזה רהיטים (Kaza)
שם דף הפייסבוק הינו:
קאזה – רהיטי מעצבים במחירים שפויים
האינסטגרם של שירות הלקוחות של קאזה רהיטים (Kaza)
שם המשתמש באינסטגרם הינו:
kaza.israel
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות בית הרופאים ריינס 18 תל אביב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית הרופאים ריינס 18 תל אביב דף הבית בית הרופאים ריינס 18 תל אביב הינו מרכז רפואי המתמחה ביילוד
שירות לקוחות מכון אחיה אלעד טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון אחיה אלעד דף הבית "אהבת הלימוד היא זכותו המולדת של כל ילד יהודי". ב'אחיה' פועלים להגשמת מילים אלו
שירות לקוחות בית חולים ביקור חולים ירושלים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית חולים ביקור חולים ירושלים דף הבית המרכז הרפואי שערי צדק, הממוקם בלב ירושלים, ממלא לאורך השנים תפקיד מרכזי
שירות לקוחות מועדון רחובות טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מועדון רחובות דף הבית מועדון רחובות הוא מועדון לתרבות ונופש. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של חברת
שירות לקוחות אבו חילווה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אבו חילווה דף הבית אבו חילווה מסעדת בשרים טובה ומומלצת במרכז הארץ. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר
שירות לקוחות בית חב"ד רעננה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית חבד רעננה דף הבית כיום מאגד בית חב"ד רעננה רשת גני ילדים, ארגון שפרה ופועה עזר לילדות, מקווה
2 תגובות
שלום לכם . לפני פחות משנה קניתי סלון בחנות קאזה בחוצות המפרץ לבני ולכלתי לכניסה לבית חדש . לפני כשבוע הופיעו כתמים על הריפוד . בפניה לשרות לקוחול הגיע היום נציג וטען כי טין זה באחריות קאזה וכנראה מישהו יסב עם ג'ינס על הספה . הספא מורכבת מכריות בודדות . מאוד תמוהה תשובתו ולא מקובלת בעליל . מבקש ממנהלי החברה לבדוק סוגיה זאת לפני שאשתמש בכל יכולותי במסגרת החוק . יש לציין כי לזוג אפילו אין ילדים ומארחים בקודי . אשמח לקבל תשובתכם בהקדם . מבלי לפגוע בזכויות . תודה
לפני 7 חודשים קניתי ברהיטי קאזה ראשון סלון וחדר אוכל. על בד הסלון הופיעו כתמים כולל מאחורי המסעד. קאזה טענו שאנחנו אחראים, נציג מטעמם הגיע ואמר להם מפורשות כי אין אפשרות להוכיח כי הנזק נגרם על ידי הלקוח. שולחן חדר האוכל מתנדנד כשפותחים אותו. הנציג טען כי זה משום שיש רגל אחת במרכז. נציגי הלקוחות כולל המנהל מדברים בצורה בוטה, לא שירותית ולא מוכנים כלל להתייחס ללקוח. יש להם תמיד תירוצים למה לא התלוננתם קודם? לא כול יום אנחנו פותחים את השולחן. תפרים שיצאו ממקומם בכיסאות , הומלץ לנו לגזור אותם. ממש בושת פנים סתם בזבזנו 16 אלף ש"ח.