שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קאזה רהיטים (Kaza)
קאזה רהיטים (Kaza) היא חברה המייצרת ריהוט מעוצב לבית.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של קאזה רהיטים (Kaza)
טלפון של שירות הלקוחות של קאזה רהיטים (Kaza)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-15:00
מספרי טלפון נוספים ליצירת קשר:
סניף נתניה- 09-8827200
סניף ירושלים- 02-9309332
סניף חיפה- 04-9892943
סניף צומת סגולה- 03-9316070
סניף צומת בילו- 08-9492424
סניף ראשון ציון- 03-9317700
הפייסבוק של שירות הלקוחות של קאזה רהיטים (Kaza)
שם דף הפייסבוק הינו:
קאזה – רהיטי מעצבים במחירים שפויים
האינסטגרם של שירות הלקוחות של קאזה רהיטים (Kaza)
שם המשתמש באינסטגרם הינו:
kaza.israel
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות בידן פלסתום (Bidan) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בידן פלסתום (Bidan) דף הבית פלסתום תעשיות הינה חברה ישראלית המייצרת ומשווקת בהצלחה רבה את בידן מושב

שירות לקוחות ג יאנט פיצה מודיעין טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ג יאנט פיצה מודיעין דף הבית ג יאנט פיצה מודיעין מציעה את הפיצה הכי גדולה בארץ המגיעה ל72 ס"מ

שירות לקוחות הבנק הבינלאומי טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הבנק הבינלאומי דף הבית הבנק הבינלאומי הוא בנק אוניברסלי המעניק את כל רשת השירותים הבנקאיים. מבט מהיר על

שירות לקוחות פיצה מיתר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה מיתר דף הבית פיצה מיתר הינה פיצרייה. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פיצה מיתר

שירות לקוחות מכון 1 חולון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון 1 חולון דף הבית מכון 1 חולון הינו מכון פיזיקל. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של

שירות לקוחות בית אבות בראט כרמיאל טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית אבות בראט כרמיאל טלפון דף הבית בית האבות בראט נועד להציע מענה מלא להיבטים מגוונים בחייהם של
ביקורות על החברה
2 תגובות
שלום לכם . לפני פחות משנה קניתי סלון בחנות קאזה בחוצות המפרץ לבני ולכלתי לכניסה לבית חדש . לפני כשבוע הופיעו כתמים על הריפוד . בפניה לשרות לקוחול הגיע היום נציג וטען כי טין זה באחריות קאזה וכנראה מישהו יסב עם ג'ינס על הספה . הספא מורכבת מכריות בודדות . מאוד תמוהה תשובתו ולא מקובלת בעליל . מבקש ממנהלי החברה לבדוק סוגיה זאת לפני שאשתמש בכל יכולותי במסגרת החוק . יש לציין כי לזוג אפילו אין ילדים ומארחים בקודי . אשמח לקבל תשובתכם בהקדם . מבלי לפגוע בזכויות . תודה
לפני 7 חודשים קניתי ברהיטי קאזה ראשון סלון וחדר אוכל. על בד הסלון הופיעו כתמים כולל מאחורי המסעד. קאזה טענו שאנחנו אחראים, נציג מטעמם הגיע ואמר להם מפורשות כי אין אפשרות להוכיח כי הנזק נגרם על ידי הלקוח. שולחן חדר האוכל מתנדנד כשפותחים אותו. הנציג טען כי זה משום שיש רגל אחת במרכז. נציגי הלקוחות כולל המנהל מדברים בצורה בוטה, לא שירותית ולא מוכנים כלל להתייחס ללקוח. יש להם תמיד תירוצים למה לא התלוננתם קודם? לא כול יום אנחנו פותחים את השולחן. תפרים שיצאו ממקומם בכיסאות , הומלץ לנו לגזור אותם. ממש בושת פנים סתם בזבזנו 16 אלף ש"ח.