נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של חוליו טיסות (Hulyo)

>>
>>
שירות לקוחות חוליו טיסות (Hulyo) טלפון

חוליו מציעה טיסות של הרגע האחרון עד שבעה ימים ממועד הטיסה. הרעיון הוא שתזמינו טיסה לבד דרך האפליקציה או האתר, השימוש מאוד קל ונוח

צור קשר שירות לקוחות חוליו טיסות

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של חוליו טיסות (Hulyo)

צור קשר שירות לקוחות חוליו טיסות

טלפון של שירות הלקוחות של חוליו טיסות (Hulyo)

מספר הטלפון הינו:

1-809-213036 (מלונות – Booking) 

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה' – שעות 09:00-17:00

מספרי טלפון נוספים ליצירת קשר: 

טיסות פנים גוליבר- 03-71377777

השכרת רכב- 02-5609232

מייל של שירות הלקוחות של חוליו טיסות (Hulyo)

כתובת המייל הינה:

info@hulyo.co.il

כתובת מייל נוספת ליצירת קשר- Servicep@gulliver.co.il

צור קשר באתר של חוליו טיסות (Hulyo)

כתובת האתר הינה

https://www.hulyo.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של חוליו טיסות (Hulyo)

שם דף הפייסבוק הינו:

Hulyo

האינסטגרם של שירות הלקוחות של חוליו טיסות (Hulyo)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

hulyo_app

מזמינים חופשה דרך אתר חוליו ונשארים בקשר עד שחוזרים

רשת האינטרנט הפכה את עולם התיירות להרבה יותר קל להתמצאות והרבה יותר נגיש להרבה מאד חלקים מהאוכלוסייה שעד כה חופשת בחוץ לארץ הייתה רחוקה מהם. עידן הלואו קוסט פתח את השמיים בפני הרבה מאד אנשים שאוהבים לטוס, נהנים לבקר במקומות אחרים ומנצלים כל זמן פנוי שיש להם להזמנת כרטיס טיסה וביקור במקום שהם אוהבים או במקום שהם עדיין לא מכירים. יש מגמה כיום להזמין כרטיסי טיסה או כל מה שצריך בשביל החופשה אפילו ברגע האחרון בלי להתכונן יותר מדי. בין אם זה המצב ובין אם מחליטים מבעוד מועד על הנסיעה לחופשה הרי שצריך להיות מדי פעם בקשר עם התעופה או עם סוכן הנסיעות שדרכו בוצעה ההזמנה. אתר חוליו נחשב לאתר פופולרי מאד בעולם התיירות כיום ולכן מי שמזמין דרכו כל סוג של חופשה יכול לעמוד בקשר עם הנציגים של האתר גם לאחר הרכישה ובעצם עד החזרה מהחופשה.

איך יוצרים קשר עם אתר שמזמינים דרכו כרטיסי טיסה?

למרות האפשרות לרכוש כרטיסי טיסה ישירות דרך התעופה יש מקרים שבהם זה פחות נוח או מומלץ וישנם גם מקרים שבהם המחיר של הכרטיס יהיה הרבה יותר נוח ואטרקטיבי דווקא באתר של סוכנות נסיעות חיצונית כמו חוליו. האתר אמנם נוח מאד וקל להסתדר איתו ועבור מי שרוצה יש גם חוליו טלפון 03-7137777 שבו אפשר לשוחח עם נציג אנושי ולשאול כל שאלה שרוצים או לברר כל עניין דרוש. יש עניינים שאפשר ונוח לברר אותם דרך אתר האינטרנט או המייל ויש מה שנוח יותר פשוט לשאול בשיחה טלפונית ומקבלים את התשובה ישר ללא אי הבנות. אופן הפנייה אל החברה גם תלוי בנוסע עצמו, שכן יש לא מעט אנשים שצריכים עזרה בכל מה שקשור לרשת האינטרנט והם לא ממש מסתדרים איתה לבד ולכן שיחת טלפון תהיה עבורם עדיפה והרבה יותר נוח. אתר או חברה מקצועיים ורציניים, כאלה שמכבדים את עצמם ואת קהל הלקוחות שלהם יעמידו לרשות הלקוחות כמה וכמה אפשרויות ליצירת קשר ויחפשו כל דרך להקל על עליהם ולא להקשות עליהם, בעיקר בעת שבא הלקוח מעוניין ליצור קשר ולברר עניין מסוים. טלפון 03-7137777 הוא גם מספר קל דיו לזכור אותו וכך אפשר ליצור קשר עם נציגי האתר כמה שיותר מהר ללא עיכובים כאשר מתעורר הצורך בכך.

החשיבות של יצירת קשר עם אתר בנושא תיירות

מי שיש לו טיסה בקרוב לבטח סופר את הימים עד שמועד הנסיעה יגיע. במידה ומתעוררת אצלו שאלה כזו או אחרת או אם הוא מעוניין לברר עניין מסוים שקשור בטיסה – יתכן וחשוב לו לקבל תשובה או מענה כמה שיותר מהר. שאלות שקשורות בטיסות עלולות להיות מלחיצות ולכן לא תמיד יש את הזמן להמתין למענה. מכאן ששיחת טלפון אל המוקד של האתר וביצוע שיחה עם נציג אנושי יכולה להיות מרגיעה מאד ולגרום לנוסע לדעת שהוא בידיים טובות ושהכל מתנהל כשורה עם הטיסה ועם החופשה שלו. כל שינוי שקשור לנסיעה עלול לגרום להוצאות מיותרות, שלא לדבר על סטרס שיהיה מנת חלקו של הלקוח ולכן יש חשיבות לכך שהוא יהיה רגוע ויידע שהכל זורם על מי מנוחות ושלא תקרה שום תקלה שתפגע בחופשה שלו. עם טלפון זמין שאפשר לפנות אליו – הוא יידע שיש מי שדואג שהטיסה שלו תתקיים בצורה תקינה  וללא שום דאגות.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של חוליו טיסות (Hulyo)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של חוליו טיסות (Hulyo) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של חוליו טיסות (Hulyo). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של חוליו טיסות (Hulyo), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של חוליו טיסות (Hulyo), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של חוליו טיסות (Hulyo), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.