נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של חזי בנק (Hezi Bank)

>>
>>
שירות לקוחות חזי בנק (Hezi Bank) טלפון

‘HeziBank’ היא החברה המובילה בישראל בתחום החיפויים, הריצופים, הריהוט והאבזור לחדרי האמבט. בשנים האחרונות הרחיבה החברה את פעילותה ומציעה פתרונות עיצוב, ריהוט וחיפוי לכלל הבית והגינה. החברה, שהוקמה בשנת 1967 על ידי איש העסקים חזי בנק שעומד בראשה גם היום, מקבצת תחת קורת גג אחת את מותגי העיצוב האירופאים המובילים בעולם:Devon&Devon, Antoniolupi, Casa Dolce Casa Bisazza, Dornbracht ….)

צור קשר שירות לקוחות חזי בנק

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של חזי בנק (Hezi Bank)

צור קשר שירות לקוחות חזי בנק

טלפון של שירות הלקוחות של חזי בנק (Hezi Bank)

מספר הטלפון הינו: 

03-9059000

מייל של שירות הלקוחות של חזי בנק (Hezi Bank)

כתובת המייל הינה:

ASSAFP@HEZIBANK.CO.IL

צור קשר באתר של חזי בנק (Hezi Bank)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3DafitX

צור קשר בפקס של חזי בנק (Hezi Bank)

מספר הפקס הינו:

03-6166643

יצירת קשר עם חזי בנק חברה לעיצוב הבית

כשבונים בית חדש יש רמות שונות של סטנדרטים מבחינת עיצוב ומבחינת איכות החומרים בהם משתמשים. בעיצוב בית יש המון פרטים שצריכים להשתלב יחד בין אם מדובר בברזים וארונות ובין אם מדובר בריצוף, תאורה וחיפויים. חזי בנק היא אחת החברות הותיקות והיוקרתיות בארץ לעיצוב והיא משווקת מגוון רחב של פריטי עיצוב: ברזים, אמבטיות, ארונות, אריחי קרמיקה, שיש ופרקט לרצפה, מגוון חיפויים לקירות ועוד. אם תרצו לקנות מחזי בנק השיטה הכי מומלצת היא לגשת לסניפי החברה (מפורטים מטה) ולראות בדיוק מה אתם עומדים לקבל תמורת הכסף שלכם. אם תרצו ליצור קשר עם חזי בנק לשאלות, הצעות, החזרים או ביטולים תוכלו לעשות זאת במגוון דרכים – לכל סניף ואגף בחזי בנק ישנו כתובת, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני ומספר פקס משלו.

חזי בנק הסניף הראשי – בני ברק

דן דיזיין סנטר הוא מתחם ענק במרכז הארץ שהייחודיות שלו היא שהוא מתחם המיועד לעיצוב בלבד. חברות עיצוב גדולות מציגות באולמי התצוגה של דן דיזיין סנטר וכך גם חזי בנק החברה לעיצוב הבית. בסניף הראשי של חזי בנק בדן דיזיין סנטר תמצאו חללים מעוצבים בשלמות כאילו הם בבית אמיתי כדי שתוכלו לקבל הרגשה אמיתית של איך המוצרים נראים ומשתלבים בסביבת חיים אמיתית. בנוסף, יש בתוך הסניף של חזי בנק חנויות בלעדיות למותגי העיצוב Devon&Devon , ו- Antoniolupi. כתובתו של סניף חזי בנק הראשי הוא בעצם כתובתו של המרכז המסחרי דן דיזיין סנטר והוא נמצא ברחוב לח"י 2, בני ברק. הסניף נמצא בקומה התחתונה של המרכז בחנות מספר 10 ושעות הפעילות שלו הן בימים א׳-ה׳ בין השעות 09:30-20:00 ובימי ו׳ וערבי חג בין השעות 09:00-13:30. אם תרצו לברר פרטים נוספים בקשר לאולם התצוגה הראשי של חזי בנק מבלי להגיע למקום תוכלו להתקשר בשעות הפעילות למספר הטלפון 03-6166641 או למספר 03-6166642. אם תצטרכו מסיבה כלשהי לשלוח חומר כתוב או מצולם לאולם התצוגה הראשי של חזי בנק תוכלו לשלוח פקס למספר: 03-6166643 או לשלוח מייל לכתובת הדואר האלקטרוני: design@hezibank.co.il

סניף העודפים של חזי בנק

פגמים בייצור או מוצרים שיצאו מהקטלוג מזמן ולא נמכרו אלה בדרך כלל סוג המוצרים שתוכלו למצוא בחנויות עודפים. היתרון המשמעותי הוא המחיר הזול יחסית למוצרים חדשים שהרגע יצאו ולעיתים הפגמים אפילו לא נראים לעין כך שאם תקציב זה חלק משמעותי בבחירה שלכם, אולי כדאי שתקפצו לביקור בסניף העודפים לפני שתקנו בסניף הראשי. סניף העודפים של חזי בנק לעיצוב הבית נמצא בתוך המרכז הלוגיסטי של החברה בפתח תקווה בכתובת: סמטת התבור 2, סגולה, פתח תקווה. כמובן שגם לסניף העודפים יש מספר טלפון אם תרצו להתקשר לבירורים מסוימים במקום להגיע במיוחד. מספר הטלפון של סניף העודפים של חזי בנק הוא: 03-9059036. כמו כן תוכלו לשלוח חומר כתוב או מצולם לסניף העודפים של חזי בנק באמצעות המייל לכתובת: carmin@hezibank.co.il.

שם הכל קורה – המרכז הלוגיסטי של חזי בנק

מהרגע שהזמנתם אריחים, אמבטיות או כל מוצר עיצובי אחר ועד הרגע שהוא הגיע אליכם הביתה הוא כנראה עבר הרבה בדרך. אם המוצר זמין במחסנים של חזי בנק הוא, עובדי המרכז הלוגיסטי יצטרכו לאתר אותו, לפנות את הדרך אליו, לארוז אותו היטב שלא ישבר בדרך ולשלוח אותו אליכם בצורה שיגיע שלם ותקין עד ההתקנה. אם המוצר לא זמין במחסנים, תוסיפו לזה עוד את תהליך ההגעה שלו ממדינת המקור ועד למרכז הלוגיסטי של חזי בנק. מה שבטוח, אם אתם לא יודעים איפה בדרך נעצרה החבילה שלכם או מה קרה שהיא הגיעה אליכם הביתה שבורה, כנראה שהמרכז הלוגיסטי הוא הכתובת לפניה שלכם. כתובת המרכז הלוגיסטי היא סימטת התבור 2, סגולה, פתח תקווה. תוכלו גם להתקשר למרכז הלוגיסטי של חזי בנק בטלפון: 03-9059000 או לשלוח להם מייל לכתובת: carmin@hezibank.co.il

משרדי החברה – חזי בנק

אם מאיזושהי סיבה תרצו להגיע להנהלת חזי בנק, בין אם אתם רוצים לקנות כמויות גדולות של סחורה, בין אם תרצו להמליץ על אחד העובדים בסניפים ובין אם לצערנו לא קיבלתם מענה ראוי בסניפי החברה או במרכז הלוגיסטי, תוכלו תמיד לפנות למשרדים שגם הם בכתובת: סימטת התבור 2, סגולה, פתח תקווה. מספר הטלפון של המשרדים הוא: 03-9059000 ואליהם ניתן לשלוח גם פקס למספר: 03-9059014. כמובן שתוכלו לשלוח גם מייל למשרדי ההנהלה לכתובת: pinsker@hezibank.co.il

האתר והסניף החדש של חזי בנק

בקרוב מאוד עתיד להפתח סניף נוסף של חזי בנק באיזור הצפון במתחם איקאה צומת קרית אתא. לעדכונים בקשר אליו, לעדכונים כלליים ולהתרשמות כללית מחזי בנק תוכלו להכנס לאתר האינטרנט של החברה בכתובת: https://hezibank.co.il/.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של חזי בנק (Hezi Bank)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של חזי בנק (Hezi Bank) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של חזי בנק (Hezi Bank). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של חזי בנק (Hezi Bank), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של חזי בנק (Hezi Bank), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של חזי בנק (Hezi Bank), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.