נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של חיל המודיעין

>>
>>
שירות לקוחות חיל המודיעין טלפון
צור קשר שירות לקוחות חיל מודיעין לוגו

חיל המודיעין בצה"ל הוא גוף המטה של אגף המודיעין. החיל אחראי על העניינים הארגוניים ובניין הכוח באגף - החל מאיתור מיועדים לשירות ביטחון לשירות באגף ועד לקיום ההכשרות השונות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של חיל המודיעין

צור קשר שירות לקוחות חיל מודיעין לוגו

צור קשר באתר של חיל המודיעין

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/3rsSGQ2

ליצירת קשר עם אגף המודיעין- *3535

הפייסבוק של שירות הלקוחות של חיל המודיעין

שם דף הפייסבוק הינו:

צה"ל – צבא ההגנה לישראל

האינסטגרם של שירות הלקוחות של חיל המודיעין

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

idfonline

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של חיל המודיעין

שם ערוץ היוטיוב הינו:

צה״ל – צבא ההגנה לישראל

בקצרה על חיל המודיעין

חיל המודיעין, הוא גוף המטה של אגף המודיעין. חיל המודיעין נקרא גם חמ"ן ואגן המודיעין נקרא אמ"ן.

מבנה החיל כולל כמה מחלקות ותוכניות ממחלקת מדעי ההתנהגות ועד מחלת מרו"ם (שאחראית על מערכות מידע, רשתיות ואמצעי לחימה) ותוכניות גאמא סייבר, שחקים, חבצלות ותפקידים כללים בחיל.

בכל מחלקה יש תפקידים נחשקים, שונים ומגוונים וכמובן גם תפקידים מסווגים בכל רמות הסיווג.

תנאי קבלה אל חיל המודיעין

אם אתם מיועדים לשירות הביטחון ורוצים לשרת בחיל המודיעין, יש כמה תנאי קבלה כדי לקבל זימון ליום המבחנים של החיל ולהגיע לתפקידים הנחשקים שם.

אלה תנאי הקבלה הראשוניים:

  1. 5 יחידות בבגרות של המקצועות הבאים: כימיה, מדעי המחשב, ערבית, אלקטרוניקה, מתמטיקה, אנגלית, פיזיקה וכו' (לא מחייב, יש עוד תנאים חוץ מזה תמיד אפשר להגיש בקשה ומקסימום תקבלו לא)
  2. מסתמכים כמובן על תוצאות הצו הראשון שהוא למעשה "מבחן הגמר" שלכם במיונים הראשוניים, לכן אם אתם מעוניינים בתפקיד מסויים כדי להתכונן למבחני הצו הראשון. התנאי כדי לקבל זימון הוא ציון דפ"ר 50 מינימום, אולם כדי להגיע לתפקידים מסויימים תצטרכו ציון דפ"ר של 70 לפחות.
  3. אם יש לך תחביבים בשעות הפנאי שלכם שיכולים להיות קשורים לשירות בחיל המודיעין, חשוב שתציינו את זה כי הם נותנים גם לזה הרבה מקום ונקודות זכות בתנאי הקבלה.

 

התקבלתם? קדימה טירונות 🙂

מי שעתיד לשרת בחיל המודיעין יעבור את הטירונות הכי קלילה בצה"ל, טירונות 02 הידועה, היא נמשכת 3 שבועות ומתקיימת בדרום במחנה "מפרשית".

חייל שסיים את הטירונות בהצלחה יגיע ליחידות של חיל המודיעין ולבסיסים שפרושים בכל רחבי הארץ,  ויעבור קורסים של החיל בהתאם לתפקיד שייעדו לו, כנראה בבה"ד 15 שהוא בית הספר למודיעין.

אם תרצו להיות קצינים בחיל המודיעין כדי שתדעו שמסלול הקצונה של החיל משולב עם טירונות והכשרה, תהיו חייבים דפ"ר של 69 ומעלה ופרופיל 45 מספיק כדי להיות קצינים בחיל, כמובן שתהיו חייבים לעבור מיון מקדים בשביל התפקיד.

תפקידים נחשקים ומבוקשים בחיל המודיעין

חיל המודיעין מציע המון הכשרות מיוחדות ונחשקות, כמו מסלול שחקים, תוכנית גמל"א וחבצלות וגאמא סייבר, חוץ מהתוכניות ישנם עוד תפקידים מבוקשים כמו תלפיות או 8200 וכמובן תפקידים כלליים ומסווגים רבים.

מיועדי לשירות הביטחון אשר משרתים בחיל המודיעין שירות משמעותי בתפקיד חשוב מקבלים מעין מקפצה לאזרחות ויוכלו להשתלב הרב יותר בקלות משאר האזרחים בתפקידים מסווגים בשירות הביטחון הכללי ובמשרדי הממשלה.

אם חשוב לכם להתקבל לתפקידים האלה ואם יש תפקיד מיוחד שאתם מכוונים אליו כדי לכם להתכונן היטב למינים של החיל.

צור קשר עם חיל המודיעין – דרכי התקשרות

  1. טלפון מרכז שירות חיל המודיעין: 3535* בשעות 8:00-17:00
  2. אם יש לכם שאלות תוכלו ליצור קשר עם מיט"ב: מיט"ב הוא אחד הגופים האחראים על גיוס לשירות חובה הם אחראים למצות את המשאבים האנושיים תוך ניהול של תהליכי המיון, שיבוץ מלש"בים (מועמדים לשירות ביטחון) ותהליך החיול שלהם.
  3. פעילות מרכז השירות בטלפון 1111* בימים ראשון עד חמישי בשעות: 7:30-17:00
  4. השירות הדיגיטל פועל בימים ראשון עד חמישי בשעות: 8:00-18:00 לשליחת מייל MEITAV@DIGITAL.IDF.IL

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של חיל המודיעין

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של חיל המודיעין רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של חיל המודיעין. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של חיל המודיעין, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של חיל המודיעין, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של חיל המודיעין, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.