נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של חצי חינם

>>
>>
שירות לקוחות חצי חינם טלפון

רשת "כל בו חצי חינם" הוקמה בתחילת שנות התשעים וחרטה על דגלה את מדיניות האיכות והשירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

צור קשר שירות לקוחות חצי חינם

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של חצי חינם

צור קשר שירות לקוחות חצי חינם

טלפון של שירות הלקוחות של חצי חינם

מספר הטלפון הינו:  

9097*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

צור קשר באתר של חצי חינם

כתובת האתר הינה:

https://www.hazi-hinam.co.il/

הוואצפ של שירות הלקוחות של חצי חינם

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

054-9949097

הפייסבוק של שירות הלקוחות של חצי חינם

שם דף הפייסבוק הינו:

כל בו חצי חינם

האינסטגרם של שירות הלקוחות של חצי חינם

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

hazihinam

צור קשר בפקס של חצי חינם

מספר הפקס הינו:

 03-6991852

רשימת טלפונים נוספים של חצי חינם שירות לקוחות

  1. חצי חינם טלפון 9097*
  2. חצי חינם הוד השרון טלפון 03-735-7231
  3. חצי חינם חולון טלפון 03-735-7231
  4. חצי חינם משלוחים טלפון 9097*
  5. חצי חינם ראשון לציון טלפון 03-735-7231

שירות לקוחות חצי חינם

אזרחי מדינת ישראל אוהבים אוכל טוב ובריא אשר הוא נגיש בשבילכם. כך זה יהיה טבעי כי הם יבקשו לגשת אל המרכול הקרוב אל הבית שלהם ולמצוא את המוצרים שיוכלו ליהנות מהם לאורך זמן. כעת גם אתם יכולים להיות אל הנהנים ממוצרים טריים במחירים נוחים לכול כיס.
סביר להניח כי המרכולים חצי חינם כבר הספיקה פתוח סניף בעיר בה אתם גרים.
אם הדבר אכן נכון, אין סיבה שתמנעו מעצמכם את היכולת ליהנות מהגעה אל המקום לאורך זמן.
כעת אתם מוזמנים להרים את הטלפון שלכם או להיכנס למחשב ולהשתמש בדברים אלו על מנת לקבל עזרה. 

תקשורת איכותית עם חצי חינם במגוון דרכים

חצי חינם היא מרכולים הפועלת בכול רחבי מדינת ישראל. בכול עיר או אזור מרכזי תוכלו למצוא סניף גדול ומרווח אליו תוכלו להגיע למען קניית המוצרים האהובים עליכם.
מכיוון שכמות כה גדולה של לקוחות מבקשים להיכנס אל הסניף כעת , הרי ששירות הלקוחות צריך להיות נגיש ונוח לכול מי שצריך. ההבנה היא שלקוחות מכלל שכבות האוכלוסייה והגילאים צריכים עזרה כעת. לכן הרשת מבקשת לשפר וליצור דרכי תקשורת איכותיים שיוכלו לתחזק את פניות אלו.
בנוסף, אם אתם אינכם מצליחים לקבל שירות מדרך תקשורת אחת, תוכלו להשתמש בדרך אחרת וליהנות מהיתרונות שהדבר נותן לכם. אין סיבה שתשארו במצב בו אתם פשוט לא מקבלים עזרה. 

הטלפון שלכם ככלי מרכזי לקבלת עזרה מחצי חינם

מספר טלפון הוא כלי אשר לאורך שנים מצליח להישאר נגיש ונוח לשימוש למספר גדול של אנשים.
כך כול אחד מכם יכול כעת להשתמש במספר ולהגיע אל שירות הלקוחות של החברה.
מספר הטלפון של חצי חינם הוא *9097. מדובר במספר יחיד אשר לאחר שימוש בו תוכלו להגיע למחלקות רבות בתוך החברה עצמה. אין זה משנה באיזה איזור אתם נמצאים בישראל,
כעת אתם יכולים ליהנות מאפשרויות נוספות בהמשך הדרך. השירות הטלפוני מחולק על פי מחלקות שונות וכול אחד מכם יכול להתקשר אליו בשעות העבודה של השירות. 

אתר אינטרנט חצי חינם לפעילות עצמאית

אתר אינטרנט של חצי חינם נמצא בכתובת https://www.hazi-hinam.co.il/ . כעת אתם תוכלו להיכנס אל הכתובת וליהנות מצבירת ידע על המוצרים השונים של החברה.
בנוסף האתר מכיל מידע על המקומות השונים בהם נמצאים סניפי הסופר, על שעות הפעילות, מספרי הטלפון של הסניפים עצמם ועוד. בכול מקרה, יש להבין כי האתר מאפשר לכם גם לבצע רכישה מסוימת של מוצרים מהבית עצמו. תקופת הקורונה הביאה עימה את הצורך מצד בעלי העסקים להנגיש את האפשרויות שלהם אל האנשים השונים הקונים אצלם. כך הם פיתחו תשתית משלוחים נוחה לכול מי שצריך. כעת אתם מוזמנים להיכנס לאתר מתי שאתם רוצים וליהנות מהאפשרויות השונות הקיימות בדבר. האתר יכול להפוך אתכם ללקוחות עצמאיים למדי. 

שיחות וואטסאפ למען קבלת תשובה מהירה

שירות הודעות וואטסאפ הגיע גם אל חצי חינם וכעת הלקוחות השונים מבקשים לקבל תשובה בצורה מהירה יותר. ניתן להזין את המספר 054-9949097 אל מכשיר הטלפון שלכם ולהתחיל לקבל שירות מהיר ונוח במידת הצורך. למעשה שירות ההודעות מאפשר לכם גם לצרף תמונות ומסמכים אם אתם מבקשים לברר דבר מה. יש להבין כי שירות הלקוחות של חצי חינם פנוי בשבילכם בשעות פעילות מסוימות. אומנם תקבלו תשובה מהירה אך הדבר אומר כי תקבלו אותה בכול זמן בו תפנו.
יש להיות מודעים לשעות הפעילות של שירות הלקוחות ולפנות כאשר הדבר מאפשר לכם.
שיחת וואטסאפ יכולה להתקיים גם בעזרת הודעות כתובות וגם בעזרת הודעות קוליות בהמשך הדרך. נסו ליהנות עד כמה שאפשר משירות זה והמשיכו להשתמש כדי לקבל עזרה.

רשתות חברתיות לפניות נוספות אל חצי חינם

רשתות חברתיות הפכו כבר ממזמן לדרך תקשורת נוחה לשימוש לאנשים השונים החיים ביננו. כבר מזמן הפכנו לדור דיגיטאלי המבקש להתשמש בדרכים אלו על מנת לקבל עזרה במידת הצורך.
אם אתם מבקשים להגיע אל שירות הלקוחות של חצי חינם תוכלו בהחלט לרשום את שם החברה באחת מהרשתות ולהתחיל לקבל עזרה במהירות ובצורה נוחה למדי. טיקטוק, פייסבוק, אינסטגרם, אין הדבר משנה. הדרך סלולה בשבילכם ואתם כבר צריכים לצעוד בה וליהנות ממנה עד כמה שאפשר. אם אתם מבקשים לקבל עזרה נוספת בהמשך הדרך, תוכלו להיכנס אל דף הפייסבוק של החברה https://www.facebook.com/hazihinam/.

הבחירה תלויה בכם

חצי חינם לבטח כבר פתחה סניף במקום הקרוב אל הבית שלכם. אם אתם מבקשים לקבל מידע על שעות הפעילות, לרכוש מוצרים ולהגיש פנייה מסוימת, תוכלו להשתמש בשירות הלקוחות.
יש להבין כי המענה ניתן בשעות מסוימות על פני ימי השגרה הקיימים. אם אתם לא מקבלים שירות מספק בעזרת שימוש בדרך אחת תוכלו במקביל להשתמש בדרך נוספת. משימוש באינטרנט ועד דיבור במכשיר הטלפון שלכם, כעת אתם יכולים לקבל עזרה מיידית. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של חצי חינם

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של חצי חינם רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של חצי חינם. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של חצי חינם, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של חצי חינם, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של חצי חינם, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.