נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טבע תרופות (Teva)

>>
>>
שירות לקוחות טבע תרופות (Teva) טלפון

טבע היא מובילה עולמית בגנריקה המספקת תרופות באיכות גבוהה בכמעט כל תחום טיפולי

צור קשר שירות לקוחות טבע

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של טבע תרופות (Teva)

צור קשר שירות לקוחות טבע

טלפון של שירות הלקוחות של טבע תרופות (Teva)

מספר הטלפון הינו:  

1800-805-005

מספר טלפון- מטה החברה:  03-9267-267

צור קשר באתר של טבע תרופות (Teva)

כתובת האתר הינה:

https://www.teva.co.il/

כתובות מייל הינם- Tevacare@med-trix.com | social.responsibility@teva.co.il

הפייסבוק של שירות הלקוחות של טבע תרופות (Teva)

שם דף הפייסבוק הינו:

Teva Israel – טבע ישראל

שירות לקוחות טבע תרופות

על מנת שלא תישארו חולים לאורך זמן ותוכלו לפתור בעיות רפואיות המתקיימת לאורך הדרך,
תעשיית התרופות במדינת ישראל עובדת שעות נוספות. אחת מחברות הפארמה הגדולות ביותר בארץ ובכלל בעולם כולו היא חברה ישראלית איכותית בשם טבע תרופות. אם יש לכם שאלה על שימוש במוצרים השונים, ניסיון להבין האם טעיתם בקנייה , תוכלו לפנות לשירות הלקוחות של החברה. למרות שמדובר בעסק גדול למדי, תוכלו למצוא אפשרויות יצירת קשר נוחות לכל מטרה ובקשה. ניתן לפנות בעזרת הטלפון, בעזרת דואר, בעזרת מייל אלקטרוני ועוד. נסו לנצל את האפשרויות עד כמה שאפשר.

הכירו את המחלקות השונות

כאמור, טבע תרופות היא חברה מצליחה הפועלת אפילו מחוץ לישראל. כך ישנו צורך לעיתים לפנות למחלקות השונות ולמצוא את הדרכים הזמינות כעת. טבע נותנת לכם את האפשרות לשלוח מכתבים בעזרת הדואר למחלקה הגלובאלית, שירות צרכנים, אחריות על תרופות ועוד.
גם אם אתם לקוחות פשוטים שבסך הכל מבקשים לקבל תשובות, ניתן לעשות זאת.
יש להבין כי לעיתים התשובה יכולה להגיע לאחר כמות זמן מסוימת, מאחר שחלק מהמחלקות אינן נמצאות בארץ ישראל. בכל מקרה, כל מחלקה אליה תפנו מטבע, היא כזאת הפועלת הן בהקשר לחברה עצמה והן בהקשר לפעילות המחלקה. כך יש לקחת בחשבון כי לרוב תקבלו את אותו השירות אצל כלל המחלקות.

אחריות אמינה כלפי המוצריםבתור חברה ציבורית הנותנת שירות לאזרחים רבים במדינת ישראל, ישנו צורך כי תהיינה אחריות
מאחורי המוצרים שהם מוציאים למכירה. כך אם אתם מוצאים פגם, אינכם מבינים דבר מה בהוראות הקיימות על התרופה או שמא פשוט יש לכם שאלה, תוכלו לנצל את אחריות זאת ולקבל עזרה.
חברה אשר פועלת לאורך שנים בסדר גודל עולמי שכזה היא דבר אשר ניתן להגיד כי יש לה אפשרות לכם תשובות אמינות עם אחריות ותוכן איכותי. כאשר אתם מקבלים את התשובה לשאלה שלכם, בדואר או לאחר שיחת טלפון, יש לדעת כי עובדים מומחים ברפואה עבדו שעות נוספות בשבילכם. כך ניתן להעריך את התשובה שקיבלתם כעת.

טופס פנייה למען שיפור השירות

בעת שאתם יכולים לשלוח הודעה אינטרנטית בעזרת אתר החברה על פגמים במוצרים השונים שאתם צורכים, יש לרשום את כלל הפרטים של המקרה בו אתם נמצאים. החל מהפרטים האישיים שלכם, בהמשך יש להגיד מדוע אתם צורכים את התרופה ולבסוף להסביר את תוצאות השימוש.
גם אם מדובר בחשיפת פרטים אישיים או שמא זהו מצב לא נעים בו תצטרכו לתת הסברים רפואיים,
רק כך תוכל להחברה לשפר את העשייה שלה ולהעניק לכם שירות טוב יותר בהמשך הדרך.
החברה מבקשת לאבטח את האתר שלה ואת דרכי התקשורת הקיימים בו. כעת תוכלו לבטוח בדבר ולקבל שירות איכותי יותר. 

לקוחות מרוצים הן הבסיס לחברה גדולה

אם השירות של טבע תרופות היה לוקה בחסר הרי שלא היה ניתן להגיע למצב בו הצלחה יכלה להתקיים לאורך זמן. כך ככול שהעסק ממשיך לגדול ברחבי העולם, ניתן לדעת כי הלקוחות נהנים מתרופות יעילות אשר פותרות את הבעיות הרפואיות השונות שלהם. לכן, ניתן לבטוח
באפשרויות שירות הלקוחות ויש להשתמש בהן ככול האפשר על מנת לעזור לחברה, לתת פיתרון ללקוחות שלה. גם אם אתם פחות רגילים להשתמש בדואר, יש להבין כי דרך תקשורת זאת היא כלי נוח לשיפור המצב הרפואי של האנשים הנמצאים סביבנו. 

דרכי תקשורת יעילים לאורך זמן

למעשה, טבע תרופות צריכה את הפניות שלכם ולפיכך ישנה אפשרות להנגיש את דרכי התקשורת השונים. כך כיום ניתן גם להשתמש בשיחת טלפון, לשלוח מייל או להשתמש בפנייה בעזרת האתר. בהמשך יכולה להתקיים אפשרות לתקשר בעזרת רשתות חברתיות, צ'אט רובוטי, מענה אנושי ומהיר באינטרנט ועוד. זוהי חברה עולמית המבקשת להתעדכן לאורך זמן.
כך שאתם יכולים לבטוח כי במידת הצורך תפתח החברה דרכים נוספות לפנות אליה על כול בעיה הקיימת בדרך. ניתן להיכנס לאתר ולאסוף מידע בעצמכם ולהבין אם ניתן לקבל תשובה בצורה עצמאית מבלי שתפנו אל החברה עצמה. 

הדרך שלכם לקבל תרופה אישית

התרופות של טבע מסופקות אל הלקוח בעזרת בתי המרקחת השונים הפזורים ברחבי מדינת ישראל. הדרך שלכם להבין אם אתם צריכים פיתרון כזה או אחר נעשה בעזרת הרופא האישי שלכם,
המלצות של חברים או פשוט חיפוש קצר ברחבי האינטרנט. בכול מקרה, יש להבין כי כול אדם הוא עולם ומלואו וגם אם אחרים המליצו לכם על שימוש, ניתן לפנות אל החברה ולבקש המלצה ממנה.
ישנן פעמים בהן תוכלו לקבל המלצה יעילה וטובה במידת הצורך. האנשים העובדים בחברה,
מדברים איתכם מתוך ניסיון ומתוך גישה לכמות מידע גדולה למדי. כך אנו ממליצים לכם גם לפנות אל החברה עוד לפני שאתם משתמשים בפיתרון רפואי כזה או אחר. נסו פשוט להסביר על המקרה שלכם ותוכלו לקבל פיתרון אישי ונוח. 

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות ברא צמחים לוגו
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות ברא צמחים טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ברא צמחים דף הבית ברא צמחים היא תוספי תזונה ישראלית המפתחת ומייצרת תוספי תזונה המבוססים חלקם על רפואה

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של טבע תרופות (Teva)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של טבע תרופות (Teva) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של טבע תרופות (Teva). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של טבע תרופות (Teva), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של טבע תרופות (Teva), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של טבע תרופות (Teva), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.