נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טויס אר אס (Toys R us)

>>
>>
שירות לקוחות טויס אר אס (Toys R us) טלפון
שירות לקוחות טויסאראס

חנות צעצועים-בין הגדולות בישראל.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של טויס אר אס (Toys R us)

שירות לקוחות טויסאראס

להנחה מיוחדת אצל טויז אר אס (Toys R Us)

קוד קופון toysrus10 לקבלת 10% הנחה על כל האתר ללא כפל מבצעים ולא כולל מחלקת מולטימדיה וגלגלים. בתוקף עד 30.06.24

טלפון של שירות הלקוחות של טויס אר אס (Toys R us)

מספר הטלפון הינו:

1-700-70-45-70

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה' בין השעות 9:00-16:00

טלפון נוסף לשירות לקוחות לחנויות וכללי – 073-2159222

מייל של שירות הלקוחות של טויס אר אס (Toys R us)

כתובת המייל הינה:

toysrus@tru.co.il

צור קשר באתר של טויס אר אס (Toys R us)

כתובת האתר הינה:
https://toysrus.co.il/contact

כתובת אתר נוספת – https://t.ly/h0r9

הפייסבוק של שירות הלקוחות של טויס אר אס (Toys R us)

שם דף הפייסבוק הינו:

טויס אר אס ישראל

צור קשר בפקס של טויס אר אס (Toys R us)

מספר הפקס הינו:

03-9480650

רשימת טלפונים נוספים של טויס אר אס שירות לקוחות

  1. טויס אר אס טלפון 1-700-70-45-70
  2. טויס אר אס באר שבע טלפון 073-2159222
  3. טויס אר אס בילו טלפון 073-215-9001
  4. טויס אר אס בני ברק טלפון 03-6199944
  5. טויס אר אס גן שמואל טלפון 073-215-9016
  6. טויס אר אס חולון טלפון 073-2159222
  7. טויס אר אס חוצות המפרץ טלפון 073-2159222
  8. טויס אר אס ירקונים טלפון 073-2159222
  9. טויס אר אס כפר סבא טלפון 073-2159222
  10. טויס אר אס כרמיאל טלפון 073-2159222
  11. טויס אר אס מלחה טלפון 073-2159222
  12. טויס אר אס נשר טלפון 073-2159222
  13. טויס אר אס קניון חיפה טלפון 073-2159222
  14. טויס אר אס ראשון לציון טלפון 073-2159222
  15. טויס אר אס ראשון לציון מתחם g טלפון 073-2159222
  16. טויס אר אס שפיים טלפון 073-2159222

שירות לקוחות טויס אר אס

כבר יותר מ20 שנה שטויס אר אס נחשבת לחברה מובילה בתחום הצעצועים והמוצרים לילדים בארץ ובעולם. סניפים חדשים נפתחים להם בכול יום וכך אנשים רבים מוצאים את עצמם
מרוצים מקניות אלו בהמשך הדרך. חברה איכותית איננה מצליחה להתקיים מבלי שיהיה לה שירות לקוחות יעיל אשר יהיה שם בשביל הלקוחות שלה במידת הצורך. אם אתם מוצאים את עצמכם מבקשים עזרה, בתפעול מוצר, ברכישת צעצוע מסוים או שיש לכם שאלות, תוכלו לפנות לקבל עזרה. מכיוון שמדובר בחברה אמריקאית לכל דבר, תו התקן שלה יהיה גבוה ואיכותי גם כן עד כמה שאפשר. בפסקאות הבאות תוכלו לקבל עצות והסברים כדי להפוך ללקוחות חכמים יותר.

גישה נכונה למתנה המושלמת

כאשר אנחנו מדברים על גוף עסקי כה גדול שיש לה זרועות בכול רחבי העולם, עלינו להבין כי מדובר במקום אליו פונים אנשים רבים במידת הצורך. כך שלפעמים זה יכול להישמע מפחיד להיכנס לסניף ולא לדעת מה אתם רוצים לקנות. להתבלבל בין כלל הצעצועים היפים וזוזהרים ולשקוע לעבר בזבוזי כסף. הגישה הנכונה היא להגיע לחווית הקנייה כאשר יש לכם ביטחון מסוים ואתם יודעים בצורה טובה יותר מהו הצעצוע הטוב ביותר בשביל המטרה שלכם. החברה יודעת להיות בקשר עם הלקוחות שלה בעזרת הנגשת כלי תקשורת שונים. כך למשל תוכלו להשתמש בטויס אר אס טלפון 052-891-0440 על מנת לקבל עזרה בצורה רחבה למדי. לבטח תשמחו לדעת כי החברה מעמידה לטובתכם מספר גדול של ערוצי תקשורת במידת הצורך. 

מבט באתר למען מציאת המוצר

כתובת האתר של טויס אר אס היא https://toysrus.co.il/contact ובעצם זוהי במה בעזרתה תוכלו לקבל מידע על המוצרים השונים של החברה, לרכוש אותם וליצור קשר עם אנשי המקצוע.
למעשה אנחנו חיים בעידן בו אין צורך בעצם שנחכה זה זמן רב עד שנקבל את המוצר שלנו.
שנצטרך לצאת מהבית, להתארגן למצוא חניה ורק אז להתאכזב מזה שאין את הצעצוע שרצינו.
כול מה שצריך לעשות הוא להיכנס לכתובת בכול זמן שנוח לכם, להביט על המוצרים השונים ולהחליט מהו הדבר המתאים לכם. תוכלו לרכוש את הדבר, להיות בקשר עם אנשי השירות על מנת להבין מתי הדבר מגיע ועוד. למעשה, זוהי הדרך הנוחה להפוך לעצמאיים ומכווני מטרה לאורך זמן. נסו להכיר את האתר ולהבין עוד על היתרונות הקיימים בו. גישה טלפונית לסניפי טויס אר אס יכול להתקיים בעזרת טויס אר אס באר שבע טלפון 073-2159222

מספר טלפון לכול מטרה

מספר הטלפון של טויס אר אס בישראל הוא 1-700-70-45-70, כאשר מדובר במספר אחד לכלל הסניפים והמחלקות של החברה. תוכלו להרים את הטלפון ולקבל עזרה מאחד מאנשי המקצוע העובדים במשרדי החברה. אומנם ישנם טלפונים נפרדים ונוספים לכול סניף כדוגמת טויס אר אס בילו טלפון 073-215-9001 אך בטלפון שלמעלה תוכלו לקבל מענה למספר נושאים גדול יותר.
החברה מעסיקה מספר גדול של עובדים במספר של עסקים ברחבי המדינה, כך ניתן לעצור לרגע ולנסות להבין מהי המחלקה שהיא הכי רלוונטית למקרה בו אתם נמאצים. החברה מבקשת לתת ללקוחות את האפשרות להרגיש כי המצב נמצא בשליטתם וכי הם מרגישים שהבעיה שלהם תיפתר.
לכן כמה רגעים לאחר שתתקשרו תוכלו לקבל את העזרה שחיפשתם. נסו להסביר לאיש המקצוע על המקרה שלכם בצורה סבירה.

שאלות ותשובות ללקוחות טויס אר אס

שאלה: נשבר לי צעצוע , מה עושים?

תשובה: ישנם מוצרים וחבילות קנייה אשר מסוגלים לכסות באחריות על נזקים כאלו ואחרים הקיימים במוצר עצמו. אך במקרה שהדבר לא מספק אתכם, תוכלו להגיע אל החברה לקבלת עזרה. 

שאלה: לאילו צעצועים שירות הלקוחות דואג?

תשובה: שירות הלקוחות דואג להנגיש את עצמו עד כמה שאפשר ללקוחות השונים. כך שלא משנה מהו המוצר שאתם מבקשים לרכוש, שירות הלקוחות יכול לעזור בכך. 

שאלה: האם ניתן להחזר מוצרים לאחר פתיחה?

תשובה: למעשה הדבר תלי במקרה האישי שלכם. מהו שוויה המוצר שאתם מבקשים להחזיר, מדוע אתם עושים זאת ועוד. בנוסף יש להבין כי לעיתים הדבר לא רלוונטי. לכן תצטרכו להחליט כי כעת אתם בטוחים כי אם פתחתם את המוצר תקבלו את הכסף שלכם בחזרה.

טיפים להתנהלות מול טויס אר אס לסיום

טויס אר אס מבקשת לספק מוצרים לכול רחבי ארץ ישראל, החברה מעמידה מוצרים ברמה גבוהה ובמוצרים נוחים. בכול זאת, עליכם להביט על המוצר שרכשתם ולנסות להחליט אם אתם בהחלט מספיק מרוצים ממנו כעת. 

טיפ 1 – רכשו צעצועים אשר יש להם תו תקן אירופאי או אמריקאי המבטיחים כי המוצר הוא בטוח לשימוש ילדים בגילאים שונים. בכלל היעזרו באנשי המקצוע של החברה על מנת להבין יותר טוב מהו הצעצוע שיכול להתאים למטרת הרכישה שלכם. 

טיפ 2 – תוכלו להשתמש באתר האינטרנט או במספרי הטלפון על מנת לפנות לחנויות השונות בצורה אישית, כך תכולו לבקש לדעת אם יש מוצר מסוים ואם כן אז שישמרו לכם עליו. 

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות מתנס עמישב טלפון
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות מתנ"ס עמישב טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מתנ"ס עמישב טלפון דף הבית עיריית פתח תקווה מפעילה מועדון צעירים ובוגרים רב נכותי, במועדון מרכז לעיוורים. מבט מהיר

קרא עוד »

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. רשת נוראית! לא ממליצה לאף אחד לקנות בטויס אר אס! לא פלא שהחנויות ריקות שם. קניתי כיסא תינוקות (שלא הוצג בתצוגה וכי ראיתי באינטרנט וזה היה קרוב והייתי צריכה דחוף), החזרתי אותו לאחר שעתיים כי כפתחתי אותו בבית, התינוק כמעט נפל מרוב שלא היה יציב. לא הסכימו לתת לי החזר מלא (למרות שקניתי את המוצר לפני שעתיים!!) ואמרו שעליי למלא טופס בקשה להחזר שהם יעבירו (בניכוי 5 או 10%) ואני אמורה לקבל צ'ק בדואר תוך חודש.
    פשוט נורא לא טכנולוגי ומעייף! מי היום לא מחזיר לאשראי על המקום?!? והכי חשוב שזה היה לפני כמעט חודשיים וכמובן ששום צ'ק לא הגיע ואין אפילו מספר טלפון של שירות לקוחות באינטרנט! הכל זה טלפון של מידע קולי. פשוט רשת לא שירותית בעליל. ועם כל הרשתות שיש היום, הם פשוט דינוזאור (גם יקר) שפעם היה יחיד והיום לא רלבנטי!
    ממליצה ללכת לפיראט האדום או מקסטוק או כל רשת אחרת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של טויס אר אס (Toys R us)

כל המידע על שירות הלקוחות של טויס אר אס (Toys R us) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של טויס אר אס (Toys R us). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של טויס אר אס (Toys R us), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של טויס אר אס (Toys R us), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של טויס אר אס (Toys R us), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.