נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סודה סטרים (Soda Stream)

>>
>>
שירות לקוחות סודה סטרים (Soda Stream) טלפון
סודה סטרים שירות לקוחות לוגו

סודה סטרים היא חברה ישראלית המייצרת מכשירים ביתיים להכנת משקאות מוגזים, וכן סירופים להעשרת הטעם של המשקה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של סודה סטרים (Soda Stream)

סודה סטרים שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של סודה סטרים (Soda Stream)

מספר הטלפון הינו:  

*9880

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

צור קשר באתר של סודה סטרים (Soda Stream)

כתובת האתר הינה:

https://sodastream.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של סודה סטרים (Soda Stream)

שם דף הפייסבוק הינו:

SodaStream Israel | סודהסטרים

ליצירת קשר ברשתות החברתיות של סודה סטרים: 

האינסטגרם של שירות הלקוחות של סודה סטרים (Soda Stream)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

sodastreamil

סודה סטרים טלפון *9880

סודה סטרים היא חברה ישראלית המייצרת מערכות גז ביתיות, המאפשרות למשתמש ליצור משקאות קלים משלו. החברה נוסדה בשנת 1903 על ידי יעקב שוופה ובנו מקס. המוצר הראשון של החברה היה משאף לחולי אסטמה שניתן למלא במגוון גזים שונים, כולל פחמן דו חמצני (CO2). בשנות ה-60 החלה החברה לייצר מערכות גז ביתיות לשימוש עם צילינדרים חד פעמיים או מילוי חוזר. סודה סטרים נמכרה ביותר מ-80 מדינות והיא זמינה ביותר מ-30,000 חנויות קמעונאיות ברחבי העולם. בנובמבר 2015 הודיעה סודה סטרים כי תסגור את המפעל שלה במעלה אדומים ותעביר את הייצור ללהבים, בעקבות לחץ מצד קבוצות פרו-פלסטיניות שקראו להחרים את מוצרי סודה סטרים בגלל מיקומה בהתנחלות בגדה המערבית.

מה מציעה סודה סטרים טלפון?

משקאות קלים מוגזים הם בין המשקאות הפופולריים והמקובלים ביותר בעולם. אתם יכולים למצוא משקה קל בכל מקום בעולם. אנשים כללו את המשקאות האלה באורח החיים שלהם. משקאות קלים אלו הם משקאות מוגזים ללא אלכוהול וממותקים מלאכותיים. מגוון משקאות קלים מוגזים כולל מי טוניק, אייס תה, משקאות לימונדה, משקאות קולה וכיוצא בכך. משקאות קלים הם משקאות מלאכותיים המיוצרים על ידי מכונות באמצעות חומרי גלם כמו תכולת סוכר, תמציות פירות, פרוקטוז וסירופ תירס. ישנן ענקיות גדולות רבות הפועלות בתעשייה זו כולל סודה סטרים טלפון, המספקות את חווית הצרכן הטובה ביותר עם טעם מצוין. בני האדם נהנים מהמשקאות המוגזים האלה עם אוכל כמו פיצות, משום שהם מהווים את השילוב האופטימלי ליהנות מהאוכל שלהם. משקאות מוגזים יכולים להיות שימושיים מאוד בתנאים מסוימים.

מה הוא התהליך הבסיסי של סודה סטרים שירות לקוחות טלפון?

שום דבר לא מנצח משקאות מוגזים להפגת צמא או מתן חיזוק קפאין. מים מוגזים, סוכר וחומרי טעם וריח הם המרכיבים הנפוצים ביותר במשקאות של סודה סטרים שירות לקוחות טלפון. זהו אחד מהמגזרים הצומחים ביותר בעולם, והפופולריות שלו הביאה לצריכה מוגברת. השוק של משקאות מוגזים הוא תחרותי ביותר מכיוון שהם מחפשים כל הזמן להציג טעמים וסוגי משקאות חדשים כדי לכבוש את המקום העליון בתעשייה. משקאות סודה משמשים גם כטיפולים אלטרנטיביים למגוון רחב של מחלות כגון ריוויו מכאבי בטן, עצירות, לחות לגוף, הנגאובר ועוד. שום דבר לא מנצח את הקמת מפעל בקבוק סודה להפעלת פעולות משקאות קלים. מפעל בקבוק הינו מתקן ייעודי המצויד במכונות בקבוק הממלאים מכלים ריקים במוצר הרצוי ומבצע פעולות נוספות הנחוצות להכנת המוצר למשלוח ללקוחות. הפעלת והקמת בקבוק דורשת השקעה של ציוד מיוחד. כשמדובר בתהליך ובציוד של מפעל הבקבוק זה תלוי מאוד בסוג המוצר שמבוקבק. להלן מספר שלבים כלליים של פעולות בקבוק הדומות עבור כל יצרני מפעלי הבקבוק של סודה – תהליך בסיסי של פעולות סודה סטרים שירות לקוחות טלפון:

  • שטיפה וניקוי – לפני המילוי חשוב לנקות על מנת להימנע מכל נוזל מזהם שנמצא בתוך הבקבוקים. ניתן להשתמש במכונות מיוחדות לניקוי בקבוקים כדי להסיר כתם לכלוך שיכול להצטבר בבקבוקים במהלך המשלוח והטיפול.

  • ערבוב מקדים – מכונת ערבוב מקדים מורכבת מסדרה של מכלים המכילים סירופ נוזלי ומים שיעורבבו ליצירת המוצר הסופי. ישנן סדרות שונות של פעולות הכלולות בערבוב המקדים כמו ערבוב המים והסירופ, מינון הסירופ ליחס המתאים של המים וכולי.

  • מילוי – השלב השלישי הוא מילוי הנוזל לתוך הבקבוקים. מכונת המילוי תלויה בדרך כלל בסוג הנוזל הספציפי שמוסיפים לבקבוקים.

  • מכסה ואיטום – האיטום והמכסה הוא התהליך הסופי של הוספת מכסה סופי לבקבוק ששומר על הנוזל בתוך הבקבוק עד לפתיחתו על ידי הצרכן. באיטום פירושו גם שימור הנוזל ומניעת חבלה שלא מזוהה.

  • תיוג – זוהי פעולה המכילה את המידע הפונה ללקוח הדרוש לקידום המוצר כגון קוד ייצור, תאריכי תפוגה או ייצור וכיוצא בזאת.

  • אריזה – השלב האחרון הוא לקחת בקבוקים מלאים ולארוז אותם למכירה ומשלוח לסיטונאים, מפיצים וקמעונאים.

במה בדיוק עוזרת לכם סודה סטרים טלפון?

ישנן שאלות רבות על צריכת המשקאות הקלים הללו. ההשפעה של צריכת משקאות קלים מוגזים, שיכולה להשתנות מאדם לאדם. כאן אנו מפרטים כמה מהנקודות האטרקטיביות של משקאות קלים מוגזים שאתם חייבים להכיר. ובואו נגלה ביחד במה בדיוק עוזרת לכם סודה סטרים טלפון:

  • מרומם את דעתו של אדם – משקאות מוגזים כמו קוקה קולה מכילים קפאין וקפאין עוזר לייצר ניצוץ בגוף שלכם ולשאוב את המוח שלכם בדיוק כמו כוס קפה יומית. קפאין מסייע בהגברת המיקוד והקשב של האדם, באופן הזה שתוכלו להשתמש בו גם למטרה זו. יחד עם זאת, כדאי לזכור שצריכה מופרזת של כל מוצר עלולה להזיק לכם מאוד. אז צרכו משקאות קלים בכמות מתונה או מוגבלת.

  • סודה סטרים טלפון משפרת בעיות עיכול – יש הרבה בני אדם שצורכים משקאות קלים לאחר האוכל שלהם. הם מצאו שזו דרך לשפר את העיכול שלהם לאחר ארוחות כבדות. ישנם אנשים רבים המתמודדים עם בעיות קיבה כמו חומצת קיבה וצורכים משקאות קלים כדי לשפר את העיכול ולעזור עם בעיות הקיבה שלהם. התסיסה של משקאות אלו עוזרת לאדם לרסן את בעיות הקיבה שלו ומשפרת את העיכול שלו.

  • סודה סטרים טלפון מגבירה את האנרגיה – אנשים רבים חוו חיזוק מהיר באנרגיה שלהם לאחר צריכת משקאות קלים. זה מגביר את דעתו של אדם וגם עוזר להחזיר אנרגיה. תתארו לעצמכם שיש לכם יום רע וחסרה לכם אנרגיה, כוס מלאה במשקה הקל האהוב עליכם תעניק לכם משאבה מידית. זה מגביר את האנרגיה שלכם ונותן לכם את הכוח להפוך את היום שלכם ליום טוב. תכולת סוכר מסייעת במתן אנרגיה מידית ומטעינה אדם לבצע את השגרה הרגילה שלו.

  • סודה סטרים טלפון עוזרת לשפר את כאב הקיבה שלכם – שתיית משקאות קלים מוגזים יכולה לגרום לכם להרגיש טוב יותר עם בחילות. כאשר יש לכם קלקול קיבה, אתם יכולים לשתות משקה מוגז האהוב עליכם, שיעזור לכם לאהוב כל דבר. אנשים רבים מתמודדים עם בחילה בזמן נסיעה ושתיית משקאות קלים מסדרים את הבטן העגומה בגלל תכולת הסוכר הקיימת בו.

מה הן המעלות של סודה סטרים שירות לקוחות טלפון?

ואלו הן המעלות של סודה סטרים שירות לקוחות טלפון:

  • סודה סטרים שירות לקוחות טלפון עוזרת בכלכלה – קרקעות, עבודה, השקעות ויזמות הם משתני ייצור חשובים ביותר התורמים לצמיחה כלכלית. השימוש במכונות יכול להרים את ייצור בקבוקי הסודה ביעילות ובמהירות. בשל גידול בייצור, הוא מסייע להעלאת ההכנסה של האנשים והמדינה.

  • עלייה בייצור – עם הביקוש המוגבר למשקאות קלים בשוק, מכונות פועלות ומתפקדות כעת על בסיס אוטומטי במקום להסתמך לחלוטין על עבודת כפיים, מה שמבטיח ייצור טוב יותר של בקבוקי סודה בפרק הזמן הקצר ביותר. אז עם מכונות ביקבוק סודה אוטומטיות, אתם יכולים להשיג ייצור גבוה יותר עם בזבוז מינימלי בפחות זמן.

  • יותר תעסוקה – על ידי הקמת מפעל ביקבוק סודה, לא רק אתם מרוויחים רווחים, אלא גם מסייע ביצירת עיסוקים נוספים. לטווח הארוך, המפעלים עוזרים למנוע אבטלה וכן למצוא עבודה טובה יותר.

  • חסכונית – מבחינת התקנה, שירותים ותחזוקה המערכות של סודה סטרים שירות לקוחות טלפון חסכוניות מה שנותן חיסכון לטווח ארוך עם תוצאות רצויות.

  • פשוט לשימוש – במקום לבצע עבודה ידנית, המכונות האוטומטיות לבקבוקי סודה הופכות את העבודה לקלה ויעילה, בניגוד למערכות מסורבלות אחרות. אתם רק צריכים להגדיר כמה התאמות במערכת כדוגמת – מהירות משאבה, זמני מילוי וכולי, המחשב יבצע את כל המשימות באופן אוטומטי.

  • אמינות – בהיותם חסכוניים ומספקים ייצור גבוה יותר, סודה סטרים שירות לקוחות טלפון בטוחה יותר להשקעה בה לתקופה ארוכה יותר. בשל העלייה בביקוש למשקאות מוגזים בקרב אנשים, לקוחות מכוונים כעת לתעשיית המשקאות הלא אלכוהוליים כדי להשיג רווח ואמינות לטווח ארוך.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

10 תגובות

  1. סודה סטרים

    1. השירות שלכם כה גרוע שפשוט אנשים נמנעים מלקנות ובצדק.
    2. אתם לא עונים לטלפנים .
    3. אתם לא חוזרים ללקוח.
    4. ואם חוזרים אז רק אחרי 4 ימים. קולטים ?
    5. אתהם מפרסמים, שאפשר לתקשר איתכם בוואטסאאפ ואין אפשרות כזאת .שניתן לתקשר גם בצ'אט ואין
    6. אפשרות כזאת
    7. אתם מפרסמים על מבצע טרייד אין אולם כל הנציגים שלכם טוענים שאין להם מבצעים של טרייד אין.
    8. שירות כה גרוע !!! חרא של שירות זו מילה עדינה
    9. חברים, אם יש עוד אנשים החושבים כמוני תצטרפו אלי ויחד נגיש תביעה ייצוגים על מעללי החברה.
  2. מזה יומיים אני לא מצליח להשיג את שירות הלקוחות, לא עונים, לא חוזרים. אני לקוח וותיק שלכם רוצה לחדש את השירות ולא מצליח😡😡😡

  3. מאוכזב קשות מהשירות שלכם. הנציגה עימה תיאמתי את המשלוח לא מכירה את החומר, נכנסה איתי לוויכוח בצעקות לא ידעה על פרטי ההסכם שסיכמתי בסוף התנצלה ולמרות הדברים שלחה לי מיכל חדש בצבע שחור למרות סיכומי על צבע לבן. אבקש לשלוח לי מיכל חדש לבן!!!

  4. מדוע קשה מאד להשיג אתכם בטלפון?אני מנסה כבר. כשעה,חבל מאד שזה ככה

  5. החברה הנכלולית החליפה את בקבוק הגז לאחד שניראה דומה – אך שונה. עכשו אני תקוע עם הבקבוק גז ישן והחברה לא מוכנה להחליף אותו לחדש בושה תיזהרו יש מקום ליצוגית

  6. נראה לי שעובדים נוכלים אצלכם בחברה רק מוכרים שקרים על גבי שקרים

  7. לןקח המון זמן עד שעונים בשרות לקוחות. לעיתים מעל 25 דקות .כשמשארים בקשה שיחזרו אליך מקבלים צילצול חוזר בודד 1 !!! והתלפון נסגר. אתמול הצלחתי לדבר עם נציגה במוקד ,בקשה סרט (צילום) של המכשיר המקולקל שלחתי .הגברת במוקד הבטיחה לחזור אלי מיד -לא חזרה היום צלצלתי שוב השארתי בקשה שיחזרו אלי ,אכן חזרו הגב' אמררה שהנושא בבדיקה ויחזרו אלי אני ממתין.
    אין משוב , לא מצינים "מיקומך בתור" התיחסות מזלזלת והתנהגות מתנשאת של נציגי המוקד!!

  8. רוצה לשבח את החברה על שירות אמין,מיידי נעים
    ולבבי אנושי ובמיוחד רוצה לשבח את זיו משירות לקוחות

  9. קיבלתי בלון גז 60 ל בשופרסל כאשר לחצתי לקבלת גז נמצאו במים גופים זרים העברתי לשופרסל לראות את הממצא ,הם ראו ואמרו שהם לא מטפלים להעביר המקרה לסודה סטרים , בינתיים לקחו והחליפו לי בלון בתשלום ,,, נא לזכות אותי בהתאם בהקדם ,יש לציין ששרות הלקוחות לקוי ,פעמיים צלצלתי המתנה יותר מ15 דקות אמרו שיחזרו ואף אחד לא שב ,,להעביר להנהלה לטיפול מהיר,,,,, 0507225023

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של סודה סטרים (Soda Stream)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של סודה סטרים (Soda Stream) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של סודה סטרים (Soda Stream). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של סודה סטרים (Soda Stream), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של סודה סטרים (Soda Stream), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של סודה סטרים (Soda Stream), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.