נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ידיעות אחרונות

>>
>>
שירות לקוחות ידיעות אחרונות טלפון
שירות לקוחות ידיעות אחרונות

העיתונות הגדולה בישראל. והנפוץ ביותר מבין העיתונים הנמכרים בישראל. העיתון מעוצב בפורמט טבלואיד, עם תמונות צבע רבות וכותרות גדולות, המאפיין את ז'אנר העיתונות הפופולרית בעולם.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ידיעות אחרונות

שירות לקוחות ידיעות אחרונות

טלפון של שירות הלקוחות של ידיעות אחרונות

מספר הטלפון הינו:  

3773*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

מספר נוסף – 03-69333933

שיחות ווצאפ לטלפון – 052-9995005

מייל של שירות הלקוחות של ידיעות אחרונות

כתובת המייל הינה:

sherut@ymenuim.co.il

צור קשר באתר של ידיעות אחרונות

כתובת האתר הינה:

https://www.yedioth.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של ידיעות אחרונות

ידיעות אחרונות Yedioth Ahronoth

שם עמוד הטויטר – ידיעות אחרונות

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של ידיעות אחרונות

שם ערוץ היוטיוב הינו:

ידיעות אחרונות

צור קשר בפקס של ידיעות אחרונות

מספר הפקס הינו:

03-6933999

רשימת טלפונים נוספים של ידיעות אחרונות שירות לקוחות

  1. ידיעות אחרונות טלפון 3773*
  2. ידיעות אחרונות מחלקת מנויים טלפון 3773*
  3. ידיעות אחרונות מנויים טלפון 3773*
  4. ידיעות אחרונות מערכת טלפון 3773*
  5. ידיעות אחרונות עיתון טלפון 3773*
  6. שירות לקוחות ידיעות אחרונות מנויים טלפון 3773*

בקצרה על ידיעות אחרונות

אזרחי ישראל אוהבים לקרוא עיתון ולהתעדכן על החדשות הקורות מסביב לעולם וגם בארץ ישראל.
מדי בוקר אנשים רבים מבקשים להתיישב וליהנות מקריאת המגזינים השונים הנמצאים סביב.
אם אתם לקוחות של עיתון ידיעות אחרונות הרי שתוכלו לקבל עזרה משירות הלקוחות למגוון מטרות. ניתן לפנות אל החברה על מנת לרכוש עיתונים, ליצור מנוי בעזרת חבילות מסוימות ואפילו ישנה אפשרות לקנות מוצרים נוספים בהמשך הדרך. השירות פועל במגוון דרכים ופלטפורמות ואפשר גם להגיד שאתם בעצם אחראים על הגורל שלכם. בחרו את הדרך הנוחה ביותר בשבילכם למען קבלת עזרה כאשר אתם מבקשים להמשיך ולקבל עיתונים. 

הדרכים שלכם לקבלת עיתון

ידיעות אחרונות יצרה בשביל הלקוחות שלה דרכים רבות ליצירת קשר עם שירות הלקוחות.
ניתן להשתמש באתר האינטרנט , מספר הטלפון, כתובת המייל האלקטרוני ואף ברשתות החברתיות. הדרכים קיימות כעת אתם צריכים לעשות בחירה כזאת או אחרת.
כך תוכלו להגיע למצב נוח בו אם יש לכם פער מסוים בעת התנהלות מול החברה, הרי שניתן  לממש את פנייה זאת.

ידיעות אחרונות זמינים בטלפון 3773* שזוהי רק אחת מאותן דרכי תקשורת. אם אתם רוצים בהמשך הדרך לשפר את המנוי שלכם אצל ידיעות אחרונות, ניתן לעשות את הדבר בעזרת יצירת פנייה. בהמשך תוכלו גם לקבל החזר כספי מסוים במידת הצורך.

שיחת טלפון אל שירות הלקוחות של ידיעות אחרונות

הטלפון בו ניתן להשתמש על מנת לקבל עזרה משירות הלקוחות של ידיעות אחרונות הוא ידיעות אחרונות מחלקת מנויים טלפון 3773*. מדובר במספר אחד המכיל בתוכו אפשרות לפנות למספר גדול של מחלקות ואפשרויות הדבר מחולק על פי מחלקת מנויים, מחלקת שירות לקוחות, מחלקת תמיכה טכנית ועוד. אם תפנו למספר תקבלו מענה מאיש מקצוע אשר עובד אצל משרדי החברה לאורך זמן. כך שעליכם להשתמש בטלפון ולבחור את המחלקה שמתיאמה בצורה הטובה ביותר למקרה שלכם. נסו להימנע ממצב בו אתם מחכים זמן רב למענה. למעשה אם תרצו הרי שתוכלו להשאיר את הפרטים שלכם על מנת שיחזרו עליכם מתי שנוח לכם.
אך יש להבין כי לעיתים תצטרכו להשתמש בדרכי תקשורת נוספות.

מתי צריך להיכנס לאתר של ידיעות אחרונות?

כתובת האינטרנט של אתר ידיעות אחרונות היא https://www.sherut.net/Yedioth. הוא פתוח לכל מי שצריך וניתן להשתמש בו מתי שפשוט תרצו. בעזרת האתר תוכלו לדעת על המוצרים החדשים מבית ידיעות אחרונות, ליצור קשר בעזרת צ'אט אינטרנטי, לבצע רכישת מנוי ועוד.
בנוסף, ניתן לצפות בתכני העיתון כאשר הדבר תלוי בסוג המנוי שקיים אצלכם ברגע מסוים.
שימוש באתר יכול להיות נוח יותר ככול שתלמדו את האפשרויות השונות הקיימות בו.
אם בהמשך הדרך אתם מבקשים בכול זאת לקבל עזרה בתפעול האתר, ניתן ליצור קשר עם החברה גם בעזרת מייל אלקטרוני. 

מייל אחד לכמה שיותר לקוחות

ידיעות אחרונות הוא עיתון המגיע לבתי אב רבים ברחבי מדינת ישראל. כעת עליכם להבין שאם תרצו ליצור קשר עם אנשי השירות של החברה, הרי שישנו צורך למצוא דרכי תקשורת נוספות.
תוכלו לקבל תשובה ופיתרון בצורה טובה יותר בעזרת כתיבת מיילים בצורה עקבית למחלקה אשר מתאימה למקרה שלכם. המייל הוא דרך בעזרתה תוכלו להשתמש על מנת לספר בצורה מפורטת ומסודרת על הצרכים השונים שלכם. כתובת המייל של ידיעות אחרונות היא sherut@ymenuim.co.il. אין צורך להפנות את הפנייה למחלקה כזאת או אחרת , ברגע שהמייל נשלח, אנשי המקצוע מסתכלים על הדבר ומנסים להבין מהי האפשרות הנוחה ביותר המתאימה בשבילכם. כתובת מייל יכולה להכיל כמה שיותר פניות מבלי הגבלה , הדבר פנוי לשימוש בכול שעות היממה והשבוע. יש לקחת בחשבון כי התשובה תגיע לאחר כמה ימים ולעיתים לאחר כמה שעות.
בכול זאת ואם עדיין ישנו צורך תוכלו להשתמש בדרך התקשורת של ידיעות אחרונות מערכת טלפון 3773*.

יצירת קשר בעזרת הרשתות החברתיות של ידיעות אחרונות

הרשתות החברתיות הפכו כבר מזמן לכלי שנוח להשתמש בו על מנת לקבל כמה שיותר תוכן ומידע על השינויים הנמצאים סביב. גם ידיעות אחרונות מבקשת להודיע ללקוחות שלה על שינויים המתקיימים כעת מבחינת מוצרים והפעילויות. ניתן ליצור קשר בעזרת אחת מהרשתות החברתיות, על מנת ליצור פנייה למען קבלת מענה על מקרה מסוים שקרה לכם. 

דרכי תקשורת מתחדשות

ידיעות אחרונות מבקשת להיות נגישה כלפי הלקוחות שלה עד כמה שאפשר. הרצון הוא לתת לקהל גדול של אנשים את היכולת לקבל עזרה ולפנות לאורך זמן במועדים הנוחים להם.
ככול שאתם מבקשים להיות בקשר עם שירות לקוחות ידיעות אחרונות מנויים טלפון 3773*, הרי שתוכלו לעשות את הדבר. אתם יכולים כעת לבחור אפשרות אחת מתוך רבות.
נסו להגיע למצב בו אתם מוצאים את הדרך האידיאלית בשבליכם וממשיכים להשתמש בה לאורך זמן. עם זאת אתם יכולים להגיע למצב בו אתם משתמשים בדרך נוספת על מנת לקבל עזרה בדרך נוספת. כך תהפכו ללקוחות חכמים יותר. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ידיעות אחרונות

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ידיעות אחרונות רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ידיעות אחרונות. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ידיעות אחרונות, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ידיעות אחרונות, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ידיעות אחרונות, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.