נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טורקיש איירליינס (Turkish Airlines)

>>
>>
שירות לקוחות טורקיש איירליינס (Turkish Airlines) טלפון
צור קשר שירות לקוחות טורקיש איירליינס

טורקיש איירליינס (Turkish Airlines) היא התעופה הלאומית של טורקיה. בסיסה העיקרי בנמל התעופה באיסטנבול. החברה מפעילה שירותי טיסה סדירים ל-315 יעדים מתוכם 50 יעדים בטורקיה, ו-265 יעדים ב-126 מדינות ברחבי העולם, והיא התעופה שטסה למספר המדינות הגדול ביותר.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של טורקיש איירליינס (Turkish Airlines)

צור קשר שירות לקוחות טורקיש איירליינס

צור קשר באתר של טורקיש איירליינס (Turkish Airlines)

כתובת האתר הינה:

https://t.ly/vxlME

הפייסבוק של שירות הלקוחות של טורקיש איירליינס (Turkish Airlines)

שם דף הפייסבוק הינו:

Turkish Airlines

האינסטגרם של שירות הלקוחות של טורקיש איירליינס (Turkish Airlines)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

turkishairlines

שם המשתמש של עמוד הטיקטוק – turkishairlines

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של טורקיש איירליינס (Turkish Airlines)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Turkish Airlines

הטוויטר של שירות הלקוחות של טורקיש איירליינס (Turkish Airlines)

חשבון הטוויטר הינו:

Turkish Airlines

רשימת טלפונים נוספים של טורקיש איירליינס שירות לקוחות

  1. טורקיש איירליינס טלפון 03-6945919
  2. טורקיש איירליינס ישראל טלפון 03-6945919
  3. טורקיש איירליינס תל אביב טלפון 03-6945919
  4. turkish airlines טלפון 03-6945919
  5. turkish airlines ישראל טלפון 03-6945919

טורקיש איירליינס טלפון

טורקיש איירליינס היא התעופה הלאומית של טורקיה. הוא הוקם בשנת 1933 ופועל מאז. קבוצת טורקיש איירליינס היא אחת מחברות התעופה הגדולות בעולם, והיא מורכבת ממספר חברות תעופה שונות כולל Turkish Airlines עצמה, Turkish Cargo, TUI Turkey, SunExpress ו-Turkish Technic. לטורקיש איירליינס יש את הצי השני בגודלו באירופה עם למעלה מ-250 מטוסים. היא טסה ליותר מ-200 יעדים ברחבי העולם ומעסיקה יותר מ-25,000 עובדים מ-100 מדינות. התעופה גם מספקת תעסוקה ל-1000 טייסים מ-45 מדינות שונות. החברה זכתה בפרסים רבים במהלך השנים, כולל נבחרה כהתעופה הטובה ביותר באירופה על ידי Skytrax במשך ארבע שנים רצופות בין השנים 2011-2014

מה רצוי לדעת על התעופה טורקיש איירליינס טלפון?

מהמרכז שלה באיסטנבול, טורקיה, טורקיש איירליינס טלפון טסה ליותר מדינות מכל תעופה בעולם. ומכיוון שטורקיש איירליינס חברה ב-Star Alliance, אתם יכולים לממש את המיילים שלה כדי לטוס בחברות תעופה שותפות בכל רחבי העולם – ולפתוח כמות מדהימה של הזדמנויות לבלות מיילים של Turkish Airlines. עובדה זו לבדה הופכת מיילים של טורקיש איירליינס טלפון לבעלי ערך רב למדי.

מי הוא השף של טורקיש איירליינס ישראל טלפון?

בשורה התחתונה – לטורקיש איירליינס יש את אחד ממוצרי מחלקת העסקים הטובים בעולם, היא גם מעולה בכלכלה, טסה כמעט לכל מקום, מציעה כמה שירותים ייחודיים שאין לחברות תעופה אחרות, ועושה הכול במחירי מציאה תוך כדי השתתפות בברית הגלובלית הגדולה והטובה ביותר. זה שילוב שממש קשה לנצח אותו. השף הייחודי בטיסה עזר לטורקיש איירליינס גם לזכות באוכל הטוב ביותר במחלקת עסקים. השף הייחודי בטיסה עזר לטורקיש איירליינס גם לזכות באוכל הטוב ביותר במחלקת עסקים. חברות תעופה טורקיות. הדבר המרשים ביותר הוא איך המוביל מרשים בכל רמה – מחלקת עסקים, מחלקת תיירים, האוכל הטוב ביותר וטרקלינים מדהימים – ללא ספק הטובים בעולם – והכל במחירים סבירים מאוד. הוא כולל שף על הסיפון, הוא אחד מקומץ הספקים הזעירים הכולל נהגים פרטיים עם נהגים הלוך ושוב עם תעריפי מחלקת העסקים התחרותיים ביותר שלו, ועבור מטיילים רבים מרכז איסטנבול שלו ממוקם טוב יותר מאשר מתחרים במזרח התיכון או אחרים באירופה. והוא ממשיך להפיץ שיפורים ושירותים נוספים.

מה בדבר מחלקת העסקים של התעופה טורקיש איירליינס תל אביב טלפון?

בתא הנוסעים במחלקת עסקים יש מושבים שטוחים, מערכות בידור מדף עליון – ובר מלפנים. אבל זה השירות מדהים, במיוחד עבור נוסעים עסקיים ונופש יוקרתיים שטסים בבקתות פרימיום. מחלקת העסקים של טורקיש איירליינס תל אביב טלפון הולכת ראש בראש עם הספקים המובילים בעולם, וכוללת את כל הפעמונים והשריקות המודרניות של מושבים שטוחים מעוצבים וארגונומיים מאוד, מערכת בידור מהשורה הראשונה, ומטבח בולט עם נגיעות כמו השף והסוללה. נרות מונעים על שולחנות מגש כדי לדמות ארוחת ערב במסעדה לאור נרות. במיוחד, האוכל הטוב ביותר במחלקת עסקים בעולם היה אחת מארבע קטגוריות שונות שבהן זכתה התעופה בפרס World Airlines לשנת 2017, על ידי קבוצת המחקר Skytrax הלונדונית, הדירוג היוקרתי ביותר בתעשייה. בשנה שעברה העניקה טורקיש איירליינס טלפון לפליירים במחלקת עסקים שדרוג משמעותי כשהוציאה את תכנית Exclusive Drive, עם העברות קרקע פרטיות חינם בנהגים ללקוחות מחלקות C או D (בתשלום) בשני קצוות הטיסות שלהם, באים והולכים.

מה כדאי לדעת על תכנית סטטוס עלית של התעופה TURKISH AIRLINES טלפון?

הנוסעים המתמידים ב-Turkish Airlines יכולים לזכות במעמד עילית בתוכנית Miles&Smiles. ככל שרמת סטטוס העילית שלכם גבוהה יותר, כך ההטבות טובות יותר. להלן ארבעת שכבות העילית וכמה יתרונות של כל אחת מהן.

  • קלַאסִי – דרגת חברות ברמת הפתיחה הזו מאפשרת לפליירים לאסוף מיילים וסמיילים בזמן שאתם טסים עם שותפי TURKISH AIRLINES טלפון ו-Star Alliance Program. כחברים, אתם יכולים להזמין טיסות פרסים, לממש מיילים עבור שדרוגים ואולי להרוויח מיילים מעסקאות בכרטיס אשראי. כל החברים מקבלים אלף מיילים לקבלת פנים לאחר הטיסה הראשונה שלהם בתוכנית.

  • קלאסי פלוס – חברות ברמת Classic Plus מתקבלת על ידי צבירת עשרים וחמישה מיילים לסטטוס. אתם מקבלים הרשאות קלאסיות, בנוסף – גישה לדלפקי צ'ק-אין במחלקת עסקים. גישה לטרקלין לטיסות פנים בטורקיה.כ-22 פאונד (10 קילוגרם) תוספת מטען. הרשאות כרטיס Star Alliance Silver.

  • עלית – הרווח חברות ברמת עילית על ידי צבירת ארבעים אלף מיילים לסטטוס. ברמה זו, אתם מקבלים את כל ההטבות Classic ו-Classic Plus, כמו גם את אלו – שימוש בטרקלין בטיסות פנים ובינלאומיות עבורך ועבור אורח (או בן/בת זוג וילדים). סיוע טלפוני פרטי. כ-44 פאונד (20 קילוגרם) תוספת מטען או חתיכה נוספת אחת. כניסות פרטיות וביקורת דרכונים בנמל התעופה של איסטנבול. Star Alianc הטבות e Gold Card.

  • עלית פלוס – Elite Plus היא רמת המיילים והחיוכים הגבוהה ביותר, שתוכלו להרוויח על ידי צבירת שמונים אלף מיילים סטטוסים. הטבות שנוספו ברמה זו כוללות – שני שדרוגי תא חינם בטיסות של TURKISH AIRLINES טלפון. שדרוג הרשאות עבור כרטיסי תגמול לשותפים. מושב מובטח למחלקות מסוימות. כרטיס מתנה עילית לעד שלושה אנשים אהובים.

מה כל כך מייחד את התעופה TURKISH AIRLINES טלפון?

בעוד שכמעט כל תעופה יכולה להביא אתכם לאן שאתם רוצים להגיע, לטורקיש יש כמה תכונות שמעלות אותן שלב מעל. כגון אלו –

  • מלון עצירה חינם באיסטנבול – נוסעים בכלכלה עם עצירת ביניים של שתיים כשרה שעות או יותר באיסטנבול (ונוסעים במחלקת עסקים עם זמן עצירה של תשע שעות לפחות) יכולים להיעזר במלון בחינם, באדיבות TURKISH AIRLINES טלפון. התעופה תכניס נוסעים במחלקת עסקים למלון חמישה כוכבים עד יומיים ואת נוסעי מחלקת תיירים במלון ארבעה כוכבים ליום אחד, ללא תשלום, מה שיהווה דרך מצוינת לבילוי ארוך במיוחד בטורקיה. וקבל מיני טיול בונוס בדרככם למקום אחר. כדי לקבל את השהות במלון בחינם, פנו אל דלפק המלון של TURKISH AIRLINES טלפון בסעיף ההגעות הבינלאומיות (שם אתם אוספים את המזוודות) בנמל התעופה של איסטנבול. שלהם, עובד יאשר את זכאותך ויעניק לך שובר למלון. בעוד שחברות תעופה מסוימות מספקות הטבות דומות לטייסים מהמעמד הגבוה, TURKISH AIRLINES טלפון היא ייחודית בכך שהיא מציעה את ההטבה לנוסעי מחלקת תיירים העוברים דרך נמל התעופה של איסטנבול בטיסות TURKISH AIRLINES טלפון.

  • סיור חינם באיסטנבול – אם יש לכם טיסה בינלאומית עם עצירת ביניים בנמל התעופה של איסטנבול למשך יותר משש שעות (ופחות מ-24), תוכלו לנצל את היתרונות של TourISTanbul. שירות זה מוצע ללא עלות לנוסעים עם מסלולי טיול בינלאומיים בטורקיה, והסיור לוקח אתכם לאתרים כמו מבצר ידיקולה, חומות קונסטנטינוס, קרן הזהב ואמת המים של ולנס – כל זאת תוך הרג זמן בין טיסות לטיסות. כדי להעפיל, הירשם בדלפק המלון בטרמינל ההגעה הבינלאומי של שדה התעופה. אתם צריכים לקבל ויזה אלקטרונית מראש אם אתם צריכים.

  • הנחות לנכים – נוסעים עם מוגבלות מזכאים יכולים לקבל הנחה של עשרים אחוזים על טיסות פנים ו- עשרים וחמישה אחוזים הנחה על טיסות בינלאומיות על ידי העלאת תיעוד של נכותם לחשבון Miles&Smiles שלהם. גם מלווים באותה הזמנה זכאים להנחה.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שירותי בריאות

שירות לקוחות בית רימון טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית רימון דף הבית בית רימון הינו מוקד לרפואה דחופה של קופת חולים כללית. מבט מהיר על דרכי יצירת

קרא עוד »

ביקורות על החברה

4 תגובות

  1. צהרים טובים
    המחרים בימים האלה ממש גבוהים במיוחד בתאריך 24-2-22 יש לנו חופשה ומעוניינים לטוס לאיסטנבול אבל משום מה טורקיש הכפילה את. מחירים בי 4 ממחיר הרגיל .
    לצערי זה תפנית לא מוצלחת של טורקיש וזה ניצול של האזרחים אני יפעל על פרסום לפסיק לטוס עם טורקיש ו פגסוס .
    ממש ניצול אזרחים ותנהלות של החברה ממש לא בסדר .
    לא צריך להיות חזירים

  2. מגיע לי פיצוי על אי עליה למטוס ואין דרך להציג אותם שירות גרוע

  3. בתאריך 7-10-2022 הזמנתי מקומות ישיבה ל3 אנשים הלוך וחזור לטשקנט אוזבקיסטן, הטיסה היתה צריכה להיות ב 10-10-2022 שילמתי באמצעות כרטיס אשראי 324 דולר, החברה שלכם לקחה את הכסף, ואני לא קיבלתי את המקומות שהזמנתי, אני מבקש את כספי בחזרה, ומבקש שיתייחסו לפנייתי מס כרטיס 2356791189453

  4. היי ברצוני לדווח על מקרה לא נעים שקרה לי דרך התעופה שלכם טורקיש איירליינס!!
    בתאריך ה11/2/2023
    היה לי טיסת חזור מטורקיה לישראל בשעה 23:55
    ברצוני להגיד שאני ובעלי ועוד זוג חברים הגענו 4 שעות לפני לשדה תעופה איטרנשל בטורקיה
    הגענו לשער בשעה 23:30
    והיו שם עוד 4 אנשים שהגיעו לפנינו ב10 דק ולא הכניסו אותנו למרות שהטיסה הייתה בשעה 23:55 שיא החוצפההה בחיים לא נתקלתי בדבר כזה!!
    זה לא שאחרנו לטיסה פשוט לא רצו לעלות אותנו !!
    הטיסה עוד לא יצאה!!
    ואותו בנאדם שעמד שם לא רצה לתת את השם שלו!!
    ניגשנו לדלפק שלכם ופשוט אמרו לנו לקנות כרטיסים חדשים שילמנו 289 דולר ל2 כרטיסים משהו כזה
    וככה גם זוג חברים שלנוו!!
    ולצערי עוד אנשיםם!!
    והשיא של השאים שהטיסה הייתה אמורה לצאת בשעה 1:30 שבפעול הטיסה יצאה רק בשעה 1:45
    בשעה 1:30 נכנסו עוד אנשים אז זאת אומרת שלטיסה הראשונה פשוט עשו לנו בכוונה כדי להוציא מאיתנו כסף על טיסה חדשה!!
    פשוט מזעזע העוגמת נפש הזאת!! להשאיר אותנו ככה בלי ברירה והיחס המזעזע של הפקיד שהיה שם לא הקשיבו לנו בכלל!!
    רוצה את כספי בחזרה!!
    זה פשוט הרס לי את כל החופשה נתן לנו לסיים בתחושה מרה מאודד!!
    ולא מספיק גם אחת המזוודות שלי לא הטיסו אותה!! למרות ששאלתי אלף פעם שהמזוודות היו בטיסה אבל פשוט התרשלות פשוט חוויה נוראית!!
    אשמח שתטפלו בזה!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של טורקיש איירליינס (Turkish Airlines)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של טורקיש איירליינס (Turkish Airlines) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של טורקיש איירליינס (Turkish Airlines). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של טורקיש איירליינס (Turkish Airlines), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של טורקיש איירליינס (Turkish Airlines), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של טורקיש איירליינס (Turkish Airlines), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.