נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טלטוס (Teletus)

>>
>>
שירות לקוחות טלטוס (Teletus) טלפון

טלטוס- חברה של טיסות סדירות, טיסות שכר, חופשה בחול ועוד

צור קשר שירות לקוחות טלטוס

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של טלטוס (Teletus)

צור קשר שירות לקוחות טלטוס

טלפון של שירות הלקוחות של טלטוס (Teletus)

מספר הטלפון הינו:  

03-769-8555

מייל של שירות הלקוחות של טלטוס (Teletus)

כתובת המייל הינה:

helpdesk@teletus.co.il

צור קשר באתר של טלטוס (Teletus)

כתובת האתר הינה:

https://www.teletus.co.il/

צור קשר באפליקציית Google play של טלטוס (Teletus)

שם האפליקציה הינה:

טלטוס – Teletus‏

בקצרה על טלטוס

טלטוס הינה תיירות ונופש המתמחה במכירת חבילות נופש בארץ ובחו"ל, בטלטוס מקפידים על שיווק חבילות נופש וכרטיסי טיסה באופן ישיר ללא אמצעי תיווך, ובכך מוזילים עבורכם הלקוח את מכירי חבילות הנופש וכרטיסי הטיסה.

טלטוס שייכת לקבוצת אמירים תיירות ונופש, ומפעילה 2 אתרי אינטרנט המתמחים במכירת חבילות נופש, אתר אחד לחבילות נופש בארץ, והאתר השני מתמחה בחבילות נופש בחו"ל.

כל העשייה הזו מתאפשרת מתוך שיתוף פעולה ועבודה צמודה אל מול אלפי אתרי נופש בארץ ומסביב לעולם. בנוסף מתמחים בחברה גם במתן פתרונות עבור קהילת העסקים בישראל, ניהול תקציבי טיסה של העובדים בחברות, והוזלת עלויות משמעותית עבור הקהילה.

לטלטוס מספר משרדים ברחבי הארץ הנותנים שירות ללקוחות החברה, ובנוסף מחזיקה טלטוס גם בגאלא תיירות ונופש. בטלטוס שמו כערך עליון את ערך הנתינה לקהילה, ולכן מעסיקים עובדים בעלי צרכים מיוחדים ומאפשרים להם מקום והזדמנות להשתלב ולפרוח בתוך החברה. בנוסף לאחרונה ליוותה ונתנה חסות גם לפעילויות ספורטיביות כגון ג'ודו תוך כדי ליווי של הספורטאים עד להצלחתם בתחרויות בעולם. הרבה עסקים ולקוחות בוחרים להזמין את כרטיסי הטיסה וחבילות הנופש שלהם דרך גאלא, וטלטוס ובכך לקחת חלק מהנתינה והעשייה עבור הקהילה בישראל.

השירותים הניתנים בטלטוס הינם רבים, וביניהם ניתן למצוא טיסות למגוון יעדים רחב, חבילות נופש בארץ ובחו"ל, טיולים מאורגנים למבחר אטרקציות ויעדי תיירות, בתי מלון, ביטוחים, טיסות לאו קוסט ועוד.

כחלק מהשירות להוזלה משמעותית וחיבור המוצר ללקוח ללא פערי תיווך, אופן ביצוע ההזמנה נעשה ללא שימוש בסוכני מכירות אלא ישירות דרך האתר, לכן חשוב לשים לב שפועלים לפי ההנחיות באתר החברה, וממלאים את כל הפרטים הנדרשים, ובפרט יש לשים לב שממלאים את פרטי השמות כנדרש לפי המופיע בדרכון הלקוח.

טלטוס מחזיקה בתו אמון הציבור.

טלטוס – יצירת קשר

אז בחרתם להשתמש בשירותי טלטוס ולהזמין דרכם את אחד מהמוצרים כגון כרטיס טיסה, חבילת נופש או בית מלון, או שאתם בעלים של עסק המחפש להוזיל עלויות ולמצוא טיסות מוזלות עבור העובדים בחברה, ועכשיו רצונכם ליצור קשר עם טלטוס כדי לקבל פרטים נוספים או להתייעץ לגבי שאלות שיש לכם.

תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של טלטוס בדרכים הבאות:

  1. דרך חיוג למוקד שירות הלקוחות בטלפון מספר 03-7698555 .
  2. דרך שליחת פקס למספר הפקס 03-7698550 .
  3. דרך שליחת מייל לכתובת מייל שירות הלקוחות והתמיכה של טלטוס helpdesk@teletus.co.il .
  4. ניתן גם ליצור קשר ולהשאיר הודעה דרך האתר בכתובת https://teletus.co.il/contactus.html .

שימו לב שבטלטוס מוקד שירות הלקוחות זמין עבורכם בכל שאלה ועניין, ואף מבטיחים לחזור אל אלו מכם ששלחו הודעה דרך האתר או המייל, בתוך יום עסקים אחד.

בטלטוס מקפידים לעדכן אתכם בהודעות ולעמוד לרשותכם כדי להבטיח את שלוות הנפש והביטחון שלכם.

טלטוס – אתר אינטרנט

באתר האינטרנט של טלטוס, תמצאו את כל המידע הקיים עבור כל המוצרים הניתנים לרכישה, ועבור כל המידע, השירותים ודרכי יצירת הקשר האפשריים. בנוסף תמצאו באתר את תקנון החברה, מדיניות ביטולים, הרכבה עצמית של חופשות, הנחיות משרד הבריאות לטסים לחו"ל ועוד מידע שימושי רב.

ניתן ליצור קשר ולבקר באתר האינטרנט של טלטוס בכתובת הבאה https://teletus.co.il/ .

בנוסף אלו מכם שמעוניינים לבקר ולהתרשם מגאלה יכולים לעשות זאת על ידי כניסה אל אתר החברה בכתובת הבאה https://www.ga-la.co.il/ .

שאלות ותשובות ששואלים את שירות לקוחות טלטוס

שאלה: הגענו לשדה התעופה ויש בעיה עם הטיסה, האם ניתן ליצור קשר עם טלטוס כדי לדעת מה קורה?

תשובה: כדאי להתעדכן בשדה ישירות מול הצוות הנוכח שם, במידה ואינכם מסתדרים, תמיד תוכלו ליצור קשר ולפנות אל מוקד שירות הלקוחות של טלטוס ולקבל מענה ועזרה בכל נושא.

שאלה: מהן זמני הפעילות של מוקד שירות הלקוחות טלטוס?

תשובה: זמני פעילות מוקד שירות הלקוחות בטלפון הינם בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 ובימי שישי בין השעות 08:00-13:00, במידת הצורך לפניה מעבר לשעות הפעילות, יש להשאיר הודעה דרך האתר ויחזרו אליכם תוך יום עסקים אחד.

טיפים לסיום לדעת על טלטוס

  • לפני יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות, כדאי לבקר בדף השאלות והתשובות שבאתר, יתכן מאוד שתמצאו שם מענה ותחסכו את זמן יצירת הקשר, ניתן לבקר בדף השאלות והתשובות דרך כניסה אל הקישור https://teletus.co.il/questions_answers.html .
  • שימו לב שאתם מקפידים לרשום את השם שלכם בהזמנה בדיוק כמו שמופיע בדרכון, כך תמנעו עוגמת נפש ותחסכו את הצורך ביצירת קשר, ביטולים ושינויים.

אולי יעניין אתכם גם:

AnyConv.com__צור קשר שירות לקוחות שופ הרים לוגו (3)
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות שופ הרים טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שופ הרים דף הבית חוויית קנייה פשוטה ומהירה. החנות האינטרנטית הגדולה ביותר לאביזרים לאופניים. מבט מהיר על דרכי

קרא עוד »
צור קשר שירות לקוחות אוסליבן
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות אוסליבן טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אוסליבן דף הבית הפאב הראשון שמביא את חווית הבילוי האירית היוקרתית לאזור מודיעין. מבט מהיר על דרכי יצירת

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של טלטוס (Teletus)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של טלטוס (Teletus) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של טלטוס (Teletus). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של טלטוס (Teletus), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של טלטוס (Teletus), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של טלטוס (Teletus), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.