נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טמפו משקאות (Tempo)

>>
>>
שירות לקוחות טמפו משקאות (Tempo) טלפון

טמפו משקאות (Tempo) הינה חברות משקאות גדולה וותיקה בישראל המייצרת ומשווקת בירה, משקאות חריפים, משקאות מוגזים, משקאות קלים, מים מינרליים, משקאות אנרגיה ויין.

צור קשר שירות לקוחות טמפו

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של טמפו משקאות (Tempo)

צור קשר שירות לקוחות טמפו

טלפון של שירות הלקוחות של טמפו משקאות (Tempo)

מספר הטלפון הינו:  

1-800-300-370

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:30-17:00 

מייל של שירות הלקוחות של טמפו משקאות (Tempo)

כתובת המייל הינה:

info@tempo.co.il

צור קשר באתר של טמפו משקאות (Tempo)

כתובת האתר הינה:

https://www.tempo.co.il/

צור קשר בפקס של טמפו משקאות (Tempo)

מספר הפקס הינו:

09-8632229

טמפו

ישראל מדינה חמה, חמה מאוד, ובכל רחוב ישנו קיוסק או צרכנייה שבפתחם עומד מקרר משקאות מיוזע, המשמש את העוברים ושבים לצורך קניית משקאות צוננים, להרוות את צימאונם. בכל מקרר קיימים בקבוקי משקאות המשויכים עם טמפו, כגון פפסי, בירות מכבי והיינקן, מי סאן בנדטו, או סאן פלגרינו, פחיות XL קרות, ועוד רבים מהמשקאות האהובים על הצרכן הישראלי.

טמפו משווקת בישראל מעל ל60 מותגים שונים ואהובים של משקאות מהארץ ומהעולם, בנוסף טמפו הינה הבעלים של יקבי ברקן, ויקב סגל, ואת תוצרת היקבים מוכרת החברה, בארץ ובעולם, כאשר סחורתה משווקת אל יותר מ70 מדינות סביב העולם.

טמפו מייצרת משקאות שאהובים על הצרכן הישראלי, משקאות שמלווים אותנו בכל החגים, האירועים המשפחתיים, ובכל המסיבות והחגיגות שאנו מרימים.

טמפו משווקת משקאות המשויכים לקטגוריות שונות, וביניהם משקאות אנרגיה, כאשר היא המשווקת הבלעדית של XL. בעולם הבירות, משווקת טמפו את מותגי הענק היינקן (אשר הינה אף בעליה של חלק ניכר מקבוצת טמפו, כאשר רכשה היינקן כ40 אחוזים ממניות טמפו), את מותג הבירה האהוב פאולנר, וכמובן את הבירה הישראלית שהחברה מייצרת, בירת מכבי, בירת נשר, ובירת גולדסטאר.

בעולם השתייה החריפה, משווקת טמפו את מותג הוודקה היוקרתי, בלוגה. ואת המותגים הנחשקים של מבשלת הוויסקי שיבס ריגל, מבשלת הוויסקי גלנליווט, ומותג הוודקה אבסלוט, לצד עוד מותגים רבים נוספים.

טמפו מעסיקה בסביבות ה1300 עובדים, ומקיימת קשרי לקוחות ומכירה בישראל אל מול יותר מ11,000 לקוחות, כאשר היא משווקת כל שנה מעל ל320 מיליון ליטרים של משקאות. 

טמפו – יצירת קשר

טמפו מפעילה מוקדי שירות לקוחות עבור כלל לקוחות החברה, ובנוסף מפעילה קו שירות עבור צרכנים הזקוקים ביצירת קשר עם החברה.

להלן פרטי דרכי יצירת הקשר הרלוונטיים:

  • כתובת טמפו: רחוב גיבורי ישראל 2, אזור תעשייה פולג, נתניה.
  • מוקד שירות הלקוחות בטלפון: 1-800-300-370.
  • מייל: info@tempo.co.il .
  • פקס שירות צרכנים: 09-8632229.
  • מייל בנושאי איכות הסביבה: kobim@tempo.co.il .
  • ניתן ליצור קשר דרך השארת הודעה באתר, בכתובת הבאה – https://bit.ly/3XS5gqA.

זמני פעילות מוקד שירות הלקוחות הינו בימים א-ה, בין השעות 08:30-17:00.

טמפו – אתר אינטרנט

ניתן לבקר באתר טמפו, על ידי מעבר אל כתובת האתר, דרך לחיצה על הקישור הבא – https://www.tempo.co.il/ . באתר טמפו תמצאו את כל המידע עבור מוצרי החברה הנמכרים ומשווקים בישראל, בנוסף תמצאו מידע בהרחבה אודות מבשלת טמפו, ויקבי היינות, ברקן וסגל שבבעלות טמפו. בנוסף תמצאו באתר החברה את כל המידע הרלוונטי אודות החברה, ופעילותה העסקית, יחד עם דרכי יצירת הקשר הרלוונטיים עבור יצירת שיתוף פעולה עסקי, ועבור לקוחות המעוניינים ביצירת קשר. באתר טמפו קיים מידע עבור תקנוני החברה והמדיניות המיושמת בחברה כולל דוחות כספיים עבור משקיעים המעוניינים לקבל רושם ומידע על פעילותה הפיננסית של טמפו.

שאלות ששואלים את שירות לקוחות טמפו

במידה ונתקלתי במוצר פגום שמשווק על ידי טמפו, למשל בירת היינקן, והמוצר עדין בתוקף. להיכן אפשר לפנות וליצור קשר כדי לקבל סיוע?

ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של טמפו, עבור קבלת סיוע ומענה לכל שאלה, אם נתקלתם במוצר פגום תוכלו ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה, ונציגי השירות יסייעו ככל הניתן.

עם מי ניתן ליצור קשר כדי לבדוק אפשרות תעסוקה בטמפו?

אם ברצונכם להצטרף אל משפחת טמפו, ולהיות שותפים בעשייה של החברה, תוכלו ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות והם יפנו אתכם אל הנציגים המטפלים בכך.

ניתן לעיין בכל המשרות הפנויות ולקבל מידע נוסף, באתר החברה, בכתובת הבאה – https://bit.ly/3YWoFHS.

טיפ לסיום על טמפו:

יש לכם אירוע ענק, ואתם זקוקים לכמות סיטונאית של משקאות, כדאי ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של טמפו ולבקש מהם עזרה במציאת דרך רכישה זולה ומשתלמת יותר.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות קולמן
שירות לקוחות חברות צרכנות

שירות לקוחות קולמן (Coleman) טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קולמן (Coleman) דף הבית קולמן מפתחת ומייצרת סדרות מוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר: איכות, נוחות, פונקציונאליות ושימוש בחומרים

קרא עוד »

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. שלום לכם אני לקוח קבוע שלכם ליפניי יומיים קניתי שני בקבוקים של ליטר וחצי התחלתי לשתות והטעם היה ממש לא טוב כאילו מקולקל טעם לווי חזק מחכה לתשובתכם תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של טמפו משקאות (Tempo)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של טמפו משקאות (Tempo) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של טמפו משקאות (Tempo). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של טמפו משקאות (Tempo), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של טמפו משקאות (Tempo), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של טמפו משקאות (Tempo), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.