נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טריווגו (Trivago)

>>
>>
שירות לקוחות טריווגו (Trivago) טלפון

טריווגו הוא מנוע חיפוש והשוואת מחירים לטיסות ומקומות לינה שונים בארץ ובחו"ל.

צור קשר שירות לקוחות טריבגו

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של טריווגו (Trivago)​

צור קשר שירות לקוחות טריבגו

צור קשר באתר של טריווגו (Trivago)

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/2X4SvQ0

הפייסבוק של שירות הלקוחות של טריווגו (Trivago)

שם דף הפייסבוק:

trivago

האינסטגרם של שירות הלקוחות של טריווגו (Trivago)

שם חשבון האינסטגרם:

trivago

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של טריווגו (Trivago)

שם ערוץ היוטיוב:

trivago 

הטוויטר של שירות הלקוחות של טריווגו (Trivago)

שם חשבון הטוויטר:

trivago

רשימת טלפונים נוספים של טריווגו (Trivago) שירות לקוחות

  1. טריוגו טלפון 49-211-3876840000
  2. טריווגו טלפון 49-211-3876840000
  3. טריווגו שירות לקוחות טלפון 49-211-3876840000

טריוגו טלפון

trivago  הוא מנוע חיפוש מלונות שקיים למעלה מ-10 שנים. החברה נוסדה בברלין, גרמניה על ידי ארן סורנסון וסימון אוסטרמן. החברה משתמשת בבינה מלאכותית כדי לספק את העסקאות הטובות ביותר עבור המשתמשים שלה. החברה הושקה לראשונה בשנת 2005 תוך התמקדות במתן הצעות למטיילים עם העסקאות הטובות ביותר בכל הנוגע לבתי מלון. trivago השתמשה באלגוריתם משלה שידרג את המלונות על סמך המחיר, האיכות והמיקום שלהם כדי לספק למשתמשים את העסקה הטובה ביותר בכל רגע נתון בזמן. עם זאת, ככל שצצו יותר מתחרים, הם הבינו שהם צריכים לעשות יותר אם הם רוצים להישאר תחרותיים ורלוונטיים. הם פנו לכיוון הבינה המלאכותית והחלו להשתמש באלגוריתמים שיוכלו לחזות מחירים של בתי מלון על סמך מה שקורה סביבם כמו מזג אוויר או אירועים שקורים בעיר באותה תקופה.

איך בתי מלון ירוויחו מאפליקציית טריוגו טלפון?

טריוגו טלפון היא אחת האפליקציות הגדולות עם היתרונות ביותר בעולם. המטרה של טריוגו טלפון היא להקל על מציאת המלון המושלם, כי האתר משווה מחירים וחוות דעת של מלונות בכל העולם. במקרה של טריוגו טלפון, אפשרי למצוא כמעט את כל המלונות, הם רק צריכים חשבון פעיל בשני OTA או יותר (סוכנויות נסיעות מקוונות). המערכת שלה תזהה את המלון ותציג את המחירים השונים. כמו כן, הודות לפלטפורמה זו ניתן להגדיל את התוצאות מבחינת מכירות וביקורות חיוביות פוטנציאליות. כדי לדעת איך בתי מלון ירוויחו מאפליקציית טריוגו טלפון, ראשית כל, אתם צריכים ליצור חשבון עם trivago לניהול ישיר של הנכס (תמונה, מידע, שירותים). לאחר מכן, המלונאי יכול להעריך את הפעלתו של קמפיין בפלטפורמה זו. מקום האירוח יכול לקבל הזמנות ישירות באתר האינטרנט שלו רק אם יש לו מנוע הזמנות מוסמך. בפרט, מנוע ההזמנות צריך להיות שותף טריוגו טלפון, כמו למשל – RoomCloud, אחד ממנועי ההזמנות ומנהל הערוצים הראשיים בשוק. לאחר שהלקוח ירשום והפעיל את מנוע ההזמנות המאושר, הוא יוכל להתרכז בקמפיין. היתרון העיקרי ב-trivago הוא החופש לבחור את המדינות שבהן ירצו להגדיל את המכירות.

מה היא למעשה אפליקציית טריווגו טלפון?

טריוגו טלפון הוא אחד הפורטלים החדשים יותר להזמנת מלונות כדי להשפיע על המכ"מים של מטיילים רבים. אבל, כמה אתם באמת יודעים על החברה, חוץ מזה שהפרסומות שלהם יכולות להיות קצת מטופשות? בואו לגלות בדיוק מה בדיוק העסקה עם טריוגו טלפון והאם היא שווה ביקור. טריוגו טלפון הוא אתר חיפוש בתי מלון שמסתנן במהירות את המטא נתונים של אתרי מלונות ופורטלים אחרים להזמנת נסיעות כדי למצוא לך את העסקה הטובה ביותר תוך שניות. כמו לדוגמה – Kayak ו-Google Flights, אינכם מזמינים ישירות ב- טריוגו טלפון כי אם אתם מועברים לאתר המלון או לאתר ההזמנות, הווה אומר – Expedia, Cancelon וכיוצא בזה, על מנת להתחיל בתהליך ההזמנה. אתם מוצאים חדר במלון וטריווגו מרוויחה עמלת הפניה קטנה. חיפושי מטא נתונים הפכו פופולריים בקרב מטיילים שרוצים למנף את טכנולוגיית המחשב כדי למצוא את העסקאות הטובות ביותר במהירות. בעוד טריוגו טלפון התחילה כאתר תיירות גרמני, היא נמצאת כיום בבעלות Expedia. למרות היותה בבעלות Expedia, היא מציגה את הרישומים מלמעלה ממאתיים אתרי הזמנות שונים כולל כמה בבעלות המתחרים שלהם.

מה הוא הרקע ההיסטורי של טריווגו שירות לקוחות טלפון?

המשימה של טריוגו שירות לקוחות טלפון היא להיות מקור המידע הראשון והעצמאי של המטייל למציאת המלון האידיאלי בתעריפים הנמוכים ביותר. ולהלן הרקע ההיסטורי של טריוגו שירות לקוחות טלפון  -Rolf Schrömgens היה המייסד המשותף של Ciao, אתר קניות. בשלב מסוים, הוא התחיל להבין כמה יקר לנהל תוכן של מותגים באינטרנט, והרגיש שזה יהיה חסכוני יותר לתת למותגים לנהל תוכן בעצמם, בתמריץ כספי. אז הוא שיתף פעולה עם חברי הקולג' הוותיקים פיטר וינמאייר, מאלטה סיוורט וסטפן שטובנר על מנת לפתח את טריבאגו. טריוגו שירות לקוחות טלפון תאפשר למותגי בתי מלון ולינה לקשר לאתר האינטרנט שלה, שדרכו לקוחות יכולים להזמין הזמנות. Vinnemeier ו- Schrömgens קידמו את האתר, תוך כדי שכירת עובדים מכל העולם. טריוגו שירות לקוחות טלפון השיגה השקעה ראשונית של מיליון דולר והושקה רשמית בשנת – 2005, והמשיכה להשיג הצלחה רבה. היא נרכשה על ידי אקספדיה בשנת – 2015, אם כי היא עדיין פועלת באופן עצמאי. קשרי הלקוחות של Trivago הם בעיקר בשירות עצמי, אופי אוטומטי. לקוחות מנצלים את השירות דרך הפלטפורמה הראשית תוך אינטראקציה מוגבלת עם העובדים. אתר החברה מספק תשובות לשאלות נפוצות. יחד עם זאת, ישנו מרכיב סיוע אישי בצורה של תמיכה בדואר אלקטרוני.

מה הם סוגי הקמפיינים שמציעה TRIVAGO טלפון?

הקמפיינים שמציעה TRIVAGO טלפון מחולקים לשתי קטגוריות. מסעות פרסום מסוג "עלות לקליק", כלומר עלות לקליק. הם מאפשרים חופש בניהול התקציב בהתאם לצרכים ולאפשרויות של כל סוג נכס. יתרון נוסף של קמפיין מסוג זה הוא צמיחת התנועה הישירה באתר הנכס. כאשר לקוח מחליט להזמין, הוא יראה את המחירים השונים המוצעים ואם ילחץ על זה שמציע המלון, הוא יופנה לאתר הרשמי. אז הקלקות ישירות אלו מגדילות את מיקום הנכס במנועי חיפוש אחרים ולכן הנראות. קמפיינים של CPS, או עלות לשהייה. קראו כאן את כל המידע על הקמפיינים החדשים הנקראים גם מחיר נטו (עלות נטו לרכישה). הנוכחות ב- trivago מתורגמת למוניטין טוב יותר. הן בזכות חווית הגלישה החיובית של המשתמש והן על ידי קבלת חוות דעת שתישאר זמינה ללקוחות פוטנציאליים אחרים. יש להשתמש נכון בחיפושי Metasearch השונים, לכן לא מספיק רק להיות נוכח, יש צורך ליישם אסטרטגיית מכירה מוצלחת המבוססת על הגדרה נכונה של המחיר (זול יותר מזו של OTAs!). תקציב מתאים, שווקים בהתאם ללקוחות היעד שלכם וקצת זמן להקדיש.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

3 תגובות

  1. אני הזמנתי לילה במלון דניאל ים המלח לא קיבלתי אישור על ההזמנה מבקיש לדעת אם יש אישור מחר בעזרת השם אני נוסע

  2. היי הזמנתי עכשיו 2 חדרים למלון גנים בים המלח ללילה אחד מיום שישי ועד שבת חצי פנסיון לא קיבלנו הזמנה
    0548111536 אבקש להתקשר לטלפון

  3. אנחנו נמצאים במלון אך הקבלה לא מוכנים לקבל אותנו מכיוון שאין את ההזמנה לא התקבל אצלם ההזמנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של טריווגו (Trivago)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של טריווגו (Trivago) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של טריווגו (Trivago). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של טריווגו (Trivago), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של טריווגו (Trivago), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של טריווגו (Trivago), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.