נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טראנסאוויה ישראל

>>
>>
שירות לקוחות טרנסאוויה ישראל טלפון
צור קשר שירות לקוחות טרנסאוויה ישראל

טראנסאוויה או טראנסאוויה איירליינס היא תעופה במחיר נמוך הולנדית.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של טראנסאוויה ישראל

צור קשר שירות לקוחות טרנסאוויה ישראל

טלפון של שירות הלקוחות של טראנסאוויה ישראל

מספר הטלפון הינו: 

+35227002728 

צור קשר באתר של טראנסאוויה ישראל

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3qwD0Mq

שירות הלקוחות בכתובת של טראנסאוויה ישראל

כתובת החברה הינה:

אבן גבירול 56, תל אביב יפו

איך מבררים פרטים לאחר שמזמינים טיסה של טרנסביה?

טרנסביה היא תעופה הולנדית שהוקמה בשנת 1977 מתוך מטרה ורצון להציע אלטרנטיבה לאזרחים ההולנדיים לטוס למקומות רבים ברחבי אירופה בלי להיות מחויבים לחברות התעופה הסדירות. טיסות החברה מתבצעות במטוסים חדישים ועם צוות אדיב ונעים והמחירים שלהן זולים יותר בצורה משמעותית ביחס למחירים של טיסות במסלולים זהים בחברות תעופה אחרות. כיום לחברה יש נציגות בנמלי התעופה בהולנד, צרפת, גרמניה, איטליה, ספרד, פורטוגל ומרוקו. 

גם בישראל מדובר בתעופה מבוקשת וכזאת בעלת רמה גבוהה של פופולריות, זאת בזכות העובדה שהיעדים שאליהם טסה החברה נחשבים לאטרקטיביים מאד עבור הישראלים ולכן נוח מאד לבחור בטיסה של חברה זו וליהנות ממחיר כדאי ונוח ליעד מבוקש. יעדי החברה מרובים ומגוונים בכל רחבי העולם וצי המטוסים שלה מונה מעל 160 מטוסים. ללא ספק מדובר בתעופה גדולה ומכובדת שכדאי מאד להכיר.

לטוס עם טרנסביה

כאמור, נוח ומומלץ מאד לנוסעים הישראלים לנצל את הגעתה של טרנסביה לנמל התעופה בן גוריון ולטוס איתה למגוון רחב של יעדים. אתר האינטרנט של החברה אינטואיטיבי וקל מאד להתמצאות, מה שהופך אותו גם לכזה שקל מאד לבצע בו הזמנה של כרטיסי טיסה. לאחר הרכישה יקבל הנוסע את כל המידע ישירות אל כתובת המייל שלו. כתלות בפרק הזמן שצריך לחלוף עד למועד הטיסה ייתכן ויתעוררו שאלות כאלה ואחרות בקרב הנוסע. על מנת לקבל את המענה הדרוש לו עומדות בפניו כמה אפשרויות ואחת הן היא לפנות למוקד של טרנסאוויה ישראל טלפון +352 27 00 27 28 על מנת לדבר עם נציג אנושי ולשאול כל שאלה שמתעוררת או לברר כל פיסת מידע שדרושה לו. 

אפשר לפנות לחברה גם בדרכים אחרות – לשלוח הודעה במסנג'ר של העמוד העסקי בפייסבוק, לשלוח מייל (שלא יגיע בהכרח לשלוחה הישראלית של החברה) או לשלוח הודעה דרך אתר האינטרנט הרשמי של החברה. יחד עם זאת, מכיוון שמדובר בבירור שקשור לטיסה או לחופשה – סביר להניח שהלקוח, כלומר הנוסע, ירצה לברר פרטים כמה שיותר זמן מראש ויעדיף ליצור קשר טלפוני ולקבל מיד ועל המקום את המענה שלו. לפעמים מתעוררות שאלות בנוגע לטיסה שאם לא יקבלו מענה כמה שיותר מהיר הן עלולות לגרום לנוסעים ללחץ או מתח אישי וכל זה מיותר. ברגע שמקבלים את המענה ויודעים שהטיסה נמצאת בידיים טובות ואמינות – אפשר להירגע ולדעת שהכל יעבור כשורה.

היתרונות של טיסה מישראל עם טרנסביה

חשוב מאד לדעת שכאשר בוחרים לטוס עם טרנסביה ורוכשים כרטיסי טיסה של החברה – אין כאן שום התפשרות. זה אומר שהזמנים של ההמראה והנחיתה מתאימות ונוחות לנוסעים והם יכולים להיות בטוחים שהטיסה תעבור בנעימים עם מטוסים חדישים, צוות שירות אדיב, סבלני ומקצועי וכמובן עמידה בלוחות הזמנים. אנשים רבים נהנים מאד מהמחירים שהחברה מציעה ולכן היא בהחלט מקיימת את החזון של מי שהקים אותה בכך שהיא מהווה אלטרנטיבה מצוינת לחברות סדירות שהמחירים שלהן בוודאות יהיו הרבה יותר גבוהים.

 ברגע שבוחרים טרנסביה מצביעים ברגליים, כלומר לא נותנים יד להעלאת המחירים ונהנים מטיסה איכותית וטובה במחיר מצוין. החסכון יכול להוות כסף לקניית אלמנט אחר כלשהו שקשור לנסיעה לחוץ לארץ או כסף שמתפנה ונשאר בחשבון הבנק. הנוסעים של טרנסביה מדווחים על טיסה שממש מרגישה כמו טיסה בחברה סדירה ולא בכדי החברה מומלצת מאד ופה אחד על ידי כל מי שטס איתה, ללא קשר ליעד שאליו טסים.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של טרנסאוויה ישראל

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של טרנסאוויה ישראל רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של טרנסאוויה ישראל. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של טרנסאוויה ישראל, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של טרנסאוויה ישראל, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של טרנסאוויה ישראל, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.