נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של יונייטד איירליינס (United Airlines)

>>
>>
שירות לקוחות יונייטד איירליינס (United Airlines) טלפון
צור קשר שירות לקוחות יונייטד איירליינס

יונייטד איירליינס (United Airlines) היא תעופה אמריקאית.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של יונייטד איירליינס (United Airlines)

צור קשר שירות לקוחות יונייטד איירליינס

צור קשר באתר של יונייטד איירליינס (United Airlines)

כתובת האתר הינה:

https://www.united.com/en/il/

מספר טלפון ליצירת קשר –+1-800-864-8331.

כתובת מייל ליצירת קשר- eservice@united.com.

הפייסבוק של שירות הלקוחות של יונייטד איירליינס (United Airlines)

האינסטגרם של שירות הלקוחות של יונייטד איירליינס (United Airlines)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

united

הטוויטר של שירות הלקוחות של יונייטד איירליינס (United Airlines)

חשבון הטוויטר הינו:

United Airlines

רשימת טלפונים נוספים של יונייטד איירליינס שירות לקוחות

  1. יונייטד איירליינס טלפון 8331.
  2. יונייטד איירליינס בישראל טלפון 8331.
  3. יונייטד איירליינס ישראל טלפון 8331.
  4. יונייטד איירליינס שירות לקוחות טלפון 8331.
  5. יונייטד איירליינס תל אביב טלפון 8331.

על יונייטד איירליינס

יונייטד איירליינס היא אחת מחברות התעופה הוותיקות והפעילות ביותר בעולם. יונייטד איירליינס הוקמה בשנת 1926 והיא מחזיקה נכון להיום את צי המטוסים השלישי בגודלו בעולם. מטה החברה ממוקם בעיקר שיקדו בארצות-הברית. בשנת 1999 החלה יונייטד איירליינס להפעיל קווי טיסות בין נמל התעופה בן גוריון לארצות הברית. נכון להיות, מפעילה יונייטד איירליינס ארבעה קווי טיסה בין תל אביב לארצות הברית: ניו יורק, סן פרנסיסקו, שיקגו ו-וושינגטון. 

מעבר לטיסות ישירות בין תל אביב לארצות-הברית, ניתן לרכוש דרך אתר האינטרנט של יונייטד איירליינס גם טיסות ליעדים נוספים, עם נחיתת ביניים (קונקשן) באחד מארבעת היעדים אליהם מפעילה החברה טיסות ישירות מתל אביב. כמו כן, ניתן לבצע דרך אתר האינטרנט של החברה השכרת רכב, אשר ימתין ללקוחות החברה בנמל התעופה ביעד. 

יצירת קשר עם יונייטד איירליינס לצורך הזמנות

כאחת מחברות התעופה הגדולות בעולם, מפעילה יונייטד איירליינס מספר דרכים ליצור קשר עם החברה. ליונייטד איירליינד טלפון בישראל 8331 דרכו ניתן לבצע הזמנות של טיסות ושירותים אחרים שמספקת החברה. באמצעות הטלפון של יונייטד איירליינס אפשר לברר את סטטוס הטיסה, לבקש לשנות את פרטי הטיסה, או לרכוש שירותים נוספים לטיסה כמו מנות מזון מיוחדות, מושבים ספציפיים או ליווי בשדה התעופה במידת הצורך. 

מלבד האפשרות לבצע הזמנה בטלפון, ניתן להזמין טיסות של יונייטד איירליינס גם דרך אתר הבית של החברה בכתובת www.united.com. באתר האינטרנט של החברה ניתן להזמין טיסה, להזמין רכב שימתין ללקוח בנמל התעופה ביעד, ובן לברר פרטים נוספים על הטיסות של יונייטד איירליינס כמו למשל פרטים שקשורים לטיסה בתקופת התפרצות מגפת הקורונה. 

יצירת קשר עם יונייטד איירליינס לצורך שירות לקוחות 

להתעופה יונייטד איירליינד טלפון 8331, שבו ניתן ליצור קשר לא רק על מנת לבצע הזמנה אלא גם כדי לקבל שירות לקוחות, לטפל בהזמנה קיימת, לשנות את תאריכי הטיסות או לשנות פרטי תשלום. יונייטד איירליינס מתחייבת לטפל בכל תלונה או בקשה לשינוי ברצינות ובמהירות האפשרית כדי לספק לקהל הנוסעים את השירות הטוב ביותר האפשרי.

מעבר לשירות לקוחות של יונייטד איירליינס ניתן לבצע שינויים בהזמנה או לשנות פרטי תשלום גם באתר האינטרנט של החברה בכתובת האינטרנט www.united.com.

טיסות יונטייד איירליינס עם ילדים

התעופה יוניייטד איירליינס עושה הכל בכדי לתמוך בהורים הטסים עם ילדיהם לחוץ לארץ ובמשפחות הטסות לחופשות מסביב לעולם. החברה מציעה לקטינים לא מלווים שירותי דיילות אישיים המלווים את הילד עד לפתח המטוס ודואגים לכל צרכיו במהלך הטיסה. עם הנחיתה ביעד, דייל אשר עבר הכשרה ייעודית ילווה את הקטין מפתח המטוס ועד למפגש עם הבגיר שיפגוש אותו ביעד. 

ילדים הטסים ביונייטד איירליינס זוכים לקבל ארוחת ילדים ובזמנים מוגדרים במהלך השנה כמו חופשות קיץ וחגים, גם הפתעות מיוחדות לילדים בזמן השהות במטוס. לקבלת פרטים נוספים ולהזמנת כרטיס טיסה למשפחה ולילד ניתן ליצור קשר עם מרכז ההזמנות של יונייטד איירליינס תל אביב טלפון 8331. 

מועדון לקוחות יונייטד איירליינס

יונייטד איירליינס מפעילה את מועדון הלקוחות MileagePlus. החברים במועדון הלקוחות יכולים לצבור מיילים כאשר הם טסים בטיסות של יונייטד איירליינס, ולהשתמש במיילים שנצברו כדי לשדרג את המושבים בטיסה הבאה ואף כדי לרכוש כרטיסי טיסה. התוקף של המיילים שנצברים באמצעות מועדון הלקוחות לא פג, ולכן ניתן להשתמש במיילים שנצברו שנים רבות. 

במקרים שבהם מבקש הלקוח לברר פרטים על מועדון הלקוחות או לממש הטסה שנצברה במסגרת מועדון הלקוחות, יכולים הלקוחות לפנות ליונייטד איירליינס שירות לקוחות בטלפון 8331. משרדי יונייטד איירליינס בתל אביב, אך יונייטד איירליינס לא מספקת שירות ללקוחותיה באמצעות קבלת קהל. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של יונייטד איירליינס (United Airlines)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של יונייטד איירליינס (United Airlines) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של יונייטד איירליינס (United Airlines). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של יונייטד איירליינס (United Airlines), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של יונייטד איירליינס (United Airlines), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של יונייטד איירליינס (United Airlines), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.