נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ישיבת מרכז הרב

>>
>>
שירות לקוחות ישיבת מרכז הרב טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

ישיבת מרכז הרב, “אם הישיבות הציוניות”, היא הישיבה הגבוהה הציונית הראשונה ומהווה “ספינת דגל” עבור הציבור הדתי לאומי. בישיבה לומדים מאות תלמידים ואלפים מבוגריה מעורים בחיים הציבוריים כרבנים, דיינים, מחנכים, קציני צבא, אנשי אקדמיה ואנשי מעשה. עשרות ישיבות, מוסדות חינוך, ישובים ומפעלים חינוכיים הוקמו על ידי הבוגרים במהלך השנים וממשיכים לקום מדי שנה. ההשפעה הרחבה של בוגרי הישיבה לדורותיהם על הציבור הדתי לאומי ועל הציבוריות הישראלית בכלל, הפכה את הישיבה להיות תנועה דתית לאומית רחבה המגשימה את חזונו של מייסדה – הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ”ל. הישיבה כיום הינה אחת ממרכזי התורה הגדולים בארץ , ונמצאת בשכונת קרית משה בירושלים. לומדים בה 600 תלמידים ואברכים העומלים על לימוד התורה ביום ובלילה. סדרי הלימוד בישיבה כוללים לימוד גמרא בעיון ובבקיאות ובנוסף לימודי אמונה ומחשבת ישראל הכוזרי, המהר”ל, וכתבי הרב קוק ועוד. בישיבה כ 25 רמי”ם שכולם בוגרי הישיבה המוסרים שיעורים בגמרא, הלכה, אמונה, ותנ”ך.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ישיבת מרכז הרב

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של ישיבת מרכז הרב

מספר הטלפון הינו: 

02-652-4793

צור קשר באתר של ישיבת מרכז הרב

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/3B30GOt

שירות הלקוחות בכתובת של ישיבת מרכז הרב

כתובת החברה הינה

הרב צבי יהודה 12, ירושלים

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ישיבת מרכז הרב

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ישיבת מרכז הרב רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ישיבת מרכז הרב. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ישיבת מרכז הרב, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ישיבת מרכז הרב, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ישיבת מרכז הרב, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.